A futár is ember. Ez egy nehéz nap volt, sok csomag, kilométerek, dugó, türelmetlen ügyfelek, ez meg itt folyamatosan hívogat? Hát kiszakadt belőle, na. Tamás meg hiába várta a csomagját, az csak nem akart megérkezni. Az Express One futárszolgálatnak küldött panaszlevele következik, alatta pedig a fejlemények.
Tisztelt Express One!
Reményem egy szál sem, hogy érdemben foglalkoznak az esettel, de a későbbi lépések érdekében muszáj először itt próbálkoznom.
Tárgyilagos leszek.
1. Rendeltem egy fél millió forint értékű telefont a Vodafonetól.
2. Önök 2019.szept.20-án próbálták először kézbesíteni a csomagot. A futár egész nap elérhetetlen volt telefonon, a kiszállítást meg sem próbálta (tartózkodott otthon családtag), mégis a rendszerükben az az üzenet szerepelt, hogy nem vagyok a címen, ami nettó hazugság.
3. A futár végül felvette a telefont, annyit üvöltött bele, hogy “ha mégegyszer felhívsz, megkereslek és kettétéplek”, majd letette a telefont.
4. Az esetet a Vodafonenak is jeleztem azonnal, valamint Önöknek is telefonon.
5. A hétfői nap megpróbálták újra a kiszállítást, természetesen otthon voltam de nem jött a futár, megint “címen nem elérhető” az üzenet, felhívtam Önöket, hogy ez nem igaz, a kollegájuk szerint a futár csengetett, de nem volt válasz ami nonszensz, mert itthon voltam.
6. Az ablakom az utcára néz, tehát pont látom, ha jön futár és ha véletlenül rossz helyre csengetne is le tudnék menni. Az ajtóval szemben egyébként kamera található, aminek a felvételei bizonyítják, hogy senki nem jött sem pénteken sem hétfőn.
7. Mind pénteken mind hétfőn felajánlottam, hogy kimegyek a telephelyükre a csomagért, vagy a futárral a városban találkozok bárhol ami neki útba esik, akár felár ellenében is, ezt megtagadták tőlem, mert “nem lehetséges”.
8. A csomag nagy értékű, két nap szabadságot kellett kivennem emiatt, a cégük hozzáállása az ügyhöz minősíthetetlen.A Google értékeléseiket olvasva a probléma Önöknél rendszerszintű, a panaszok 99%-a ugyanerről számol be, futár meg sem próbálja, elérhetetlen, ügyfélszolgálat nem segít. Azt figyelembe véve, hogy a futárjuk halálos fenyegetést tett irányomba, illetve kamerafelvétellel is bizonyítható, hogy nem járt a címen, mérlegelem az ügyvédemmel a jogi lehetőségeimet, illetve a Tékozló Homár nevű híres fogyasztóvédelmi blog számára is megküldöm a történetet, úgy érzem 2019-ben Európában ez a fajta hozzáállás megengedhetetlen, másolatként küldöm nekik. A Vodafone újra megpróbálja majd Önökkel a kézbesítést, de semmi bizalmam nincs, hogy ez sikerülni fog, főleg, hogy több szabadságot erre már nem tudok intézni. Arról nem is beszélve, hogy komoly aggályaim vannak, hogy a halálos fenyegetés után a futár milyen magatartást is folytatna irányomba, előre jelzem, hogy a párom mindent videóra fog venni, ha esetleg a kézbesítés megvalósul.
Mind anyagilag, mind “lelki” értelemben megkárosítottak, ezért ahogy jeleztem, a jogi lehetőségeket mérlegeljük, halálos fenyegetés és bizonyítható hazudozás a futár részéről, és ez úgy látszik rendszerszintű.
Válaszukat várom, persze a szokásos “kivizsgáljuk, sajnáljuk”-on kívül semmit nem remélek.
Mi is felvettük a kapcsolatot az Express One futárszolgálattal, akik kivizsgálták az ügyet és küldtek egy választ Tamásnak, amiről Tamás azt írta nekünk, hogy egész korrekt volt.
Másnap válaszoltak, hosszasan, teljesen korrekt stílusban, az esetleges hibákat elismerve. Jeleztem is válaszomban feléjük, hogy ha a cégük többi egysége is ilyen stílusban és felfogásban dolgozna, nem lenne a világon semmi problémájuk az életben.
A mai napon újra megpróbálták a kiszállítást, érdekes módon reggel 8-kor mar címen volt a futár.
Szóval az ügyfélszolgálati vezetőnek tisztelet és köszönet jár a munkájáért, a többi egységük (ügyfélszolgálat és futárok) pedig a két végletet hozták.
De jeleztem is neki, hogy nem az a probléma, ha késnek/nem sikerül valami, csak az hibázik aki dolgozik is, az egész hibázáshoz kapcsolódó stílus az, ami ijesztő volt, az egész rendszerük tűnt/tűnik rossznak.
Az utolsó 100 komment: