A marketingesek régóta tudják, hogy ha egy terméket megszemélyesítenek, lehetőleg valamilyen állatka formájában, ahhoz könnyebb érzelmileg viszonyulni. A sokmillió példából egy az amerikai sportklubok neve, azon belül kiemelnénk az Atlanta Thrashers hokicsapatot, mivel a Nemzeti Sport éveken át "a vörhenyes gezerigók"-ként emlegette őket, az akkor még peteként sem létező Homár végtelen örömére.
Most akadt egy magyar cég, amely logikusan továbbgondolta a dolgot: az állatka tuti tipp, de egy idő után unalmas. Mi az, amit a közönség szívesen babusgat, de nem állat? Hát a kurva.
És tényleg, egy lakópark az túl nagy, túl szögletes és túl kemény ahhoz, hogy az ember képzeletbeli ölébe vegye. No de egy telefonos prostituált az már jó esetben sokkal puhább meg minden. A dicsőség az Autóker Holdingé. Az Észak-Pesten épülő Marina Part lakóparkjukat az óriásplakátokon egy kiélt fejű call-girl személyesíti meg. Ebben a húzásban mély valóságismeret csillog, hiszen a magyar fogyasztó a "lakópark" kifejezéssel azért leginkább olyasmiket társít, mint "gányolt", "trehány", és "drága", ami a plakát alapján Marináról is elmondható.
(disclaimer: a kommentárok elolvasása után meg szeretném jegyezni, hogy természetesen nem a plakáton szereplõ modellt neveztem call-girlnek, henem azt a figurát, akit alakít, Marinát. Aki ugye meg is adja a telefonszámát.)
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.