Tékozló Homár

Ráutaló magatartás - Kalandok a TVNet-tel

tvnet

A nyári ADSL-akciók közül is magasan kiugrott a TVNet ajánlata, ami nem csak komiszan olcsó internetet, de mellé egy régivágású linuxos gépet is beajánlott. A Homárnak egy megrendelés végét sikerült elcsípnie.

Megrendelés felmondása megrendelõ részérõl

A szerzõdés létrejöttének meghiúsúlásainak okai: 2005. június hó 3-án megrendeltem, internetes megrendelõ rendszerük segítségével, a júniusi akció keretében az ADSL+ 512es csomagot, melyhez 3000+áfa havidíjat, és egy számítógépet ígértek, valamint 2 hetes bekötési idõt. A két hetes határidõt olyannyira nem sikerült tartani, hogy a hatodik hétben járunk, minek következtében az elõzetesen felvett munka megrendeléseimmel, csúszok, kénytelen vagyok máshol intézni ezeket, holott fõképpen ez lett volna a célja a szolgáltatás igénybevételének. A 3000+áfa havidíj augusztustól nem érvényes, amennyiben kedvezmények szánták ezen ajánlatukat, én ezt a csúszás miatt még egy hónapra sem tudom igénybe venni. Számítógépet pedig nem kapok.

Történetem igen széles spektrumát bemutatja ügyfélszolgálatuk hozzáállásának, ugyanis:

Másfél hét után a következõ választ kaptam (türelmetlenné váltam): "a megrendelésem rendben van, a megrendelési igényemet továbbították a "matávos" kollégáknak, valószínûleg, a napokban keresni fognak". A következõ héten szintén ugyanezen válaszokat kaptam, azzal a különbséggel, hogy azt mondták, hogy valószínûleg tévedés áldozata lettem, két-három hetet szoktak mondani bekötési idõre. A harmadik héten elõször ígéretet kaptam arra, hogy "azonnal felveszik a kapcsolatot a "matávos" kollégákkal és visszaszólnak", illetve "valószínûleg a napokban keresni fognak". Második hívásomra kiderült, hogy számítógéprõl szó sincs, valószínûleg valami kavarodás lehet, de (itt elõszõr és utoljára) elnézésemet kérték, és ígéretet tettek arra, hogy kijavítják a hibát, illetve "azonnal felveszik a kapcsolatot a "matávos" kollégákkal és visszaszólnak". A negyedik héten is kétszer beszéltem az ügyfélszolgálattal ("azonnal felveszik a kapcsolatot a "matávos" kollégákkal és visszaszólnak"). Az ötödik héten is ("azonnal felveszik a kapcsolatot a "matávos" kollégákkal és visszaszólnak"). A hatodik hét elején megtörtént a csoda: felkeresett a matávos kolléga, megbeszéltük, hogy csütrötök reggel kijönnek, és szerelnek.

Ma, a bekötés elõtt egy nappal szöget ütött valami a fejembe, mivel semmilyen visszajelzést nem kaptam ezzel kapcsolatban, sem Önöktõl, sem a "matávos kollégától" holott a megrendelés alkalmával még le is volt írva egy összeg, amibe a számítógép kiszállítása kerül rákérdeztem az ezidáig is rendkívül hasznosnak bizonyuló ügyfélszolgálatnál. Balga voltam: mialatt szorgosan hívogattam az ügyfélszolgálatot (egyetlen egyszer sem kaptam semmilyen visszajelzést Önöktõl, eltekintve egy telefonszám módosítási kérelemre, mely elektronikus úton történt), elfelejtettem rákérdezni a számítógépre, melynek nyoma sincs az Önöknél rögzített megrendelésben, holott ügyfélszolgálatukon én is használtam egy bevett szófordulatot: "Jó napot kívánok, megrendeltem Önöknél a júniusi számítógépes akció számítógépes keretében egy 512-es adsl csomagot (x) hete..." szófordulatot. Mindezek mellé a kollégájuk rendkívül lekezelõ volt, és megpróbálta nekem elmagyarázni, hogy márpedig, én nem azt rendeltem, rosszul emlékszem, nem tud mit csinálni, nincsen semmilyen plusz számítógép, nem áll módjában segíteni ("nem tud mit mondani").

Miután fentebb leírt aggályaimnak hangot adtam, illetve hozzáfûztem, hogy erõsen gondolkodom azon, hogy hagyom az egészet a fenébe, és keresek egy másik szolgáltatót, melynél, nincsenek hasonló problémák, és bizalommal tudok feléjük fordulni bármilyen igényemmel, kérdésemmel. Válaszképpen annyi hangzott el, hogy "Ez esetben felhívnám a figyelmét arra, hogy ne engedje a bekötést, mert az ráutaló magatartásnak minõsül".

Nos, eképpen fogok cselekedni, illetve ezúton kérném Önöket, hogy megrendelésemet töröljék.

ui.: Utólag visszakerestem mind az Önök megrendelést visszaigazoló e-mailjét, mind pedig a böngészõm ideiglenes fájljai, sütijei közt a megrendelési adatlapomat, és a kettõ bizony eltérést mutat.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása