Tékozló Homár

Átfutási idõ

2005.09.16. 11:29 | jackyll | Szólj hozzá!

Az ügyintézõk malmai lassan õrölnek, de mint mindig, itt is résen kell lenni, nehogy aztán mi érezzük magunkat csokkernek az õ hülyeségük miatt. István egy két és fél hónapig tartó papírtologatást detektált, ami területi rekord:

Ez év nyarán történt, hogy bankot váltottam, így a korábban csoportos beszedési megbízással fizetett CASCO és gépjármû-felelõségbiztosítás havonta átutalt összegét a korábbi számláról az Uniqa biztosító már nem tudta volna leemelni. Ezért 2005. július 20-án szabadságot nem kímélve elballagtam személyesen a Róbert Károly körúti székházukba, ahol írásban átvezettettem a változást. Az ügyintézõ hölgy megnyugtatott, hogy további teendõm nincs. Szeptember 13-án levelet kaptam a Partnergazdától (Már a megnevezés sem sok jót sejtetett: ezek tenyésztik a partnert, vagy csak tartják, nevelik?), hogy az Uniqa sikertelenül próbálta leemelni a RÉGI számlámról a pénzt szeptember elsején, szíveskedjek rendezni az elmaradást.

Felhívtam a Partnergazdát, aki örült a hívásomnak, és kérte, hogy hívjam fel az Uniqánál a ... Ekkor kissé nyugtalanná váltam és közöltem: gyanítom azért van partnergazda, hogy az ilyen ügyeket menedzselje, megadom a telefonszámom, ha eredményre jut az ügyben (ugye én a változást lejelentettem idõben), tájékoztasson.

Hát tájékoztatott, másnap visszahívott, hogy az "átfutási idõ" miatt az általam július 20-án bejelentett változás csak október elsejével, tehát bõ két és fél hónap múlva lép érvénybe, addig is szíveskedjek kézzel átutalni az összeget. Mindjárt kéthavit ugye, mert idõközben amint kiderült, a megbízás megszüntetése miatt augusztusban meg sem próbálták az összeget leemelni (ekkor még óvatosságból a régi számlám élt és fedezetrõl is gondoskodtam nem várt esetekre).

Javaslatomra, hogy vonják le bátran a nekik hiányzó összeget akár most azonnal tájékozatott, hogy azt nem lehet, mivel csak havonta egyszeri manõverre rendezkedtek be irányomban. További kérdésemre közölte, hogy mivel csoportos beszedési megbízásra vagyok "beállítva", így sárga csekket sem tud küldeni. Végül kérésemre nagy kegyesen lediktálta a számlaszámot amire szíveskedjek utalni, további kérdéseimre sajnálkozott kicsit, hogy õ csak közvetít (mit? kik között?).

A biztosítást fájdalom november 1. elõtt nem nagyon lehet felmondani a cégnél, utána persze elsõ dolgom lesz. Ami az ügyben zavart: sehol egy Bocsánat, egy Elnézést kérünk, sehol egy kis segítõ szándék. Arra a kérdésre, hogy ha e percben a ház elõtt lezúzzák az autót, elutasítja-e a biztosító a kárigényemet fennálló kéthónapos díjelmaradás miatt, csak halk hümmögés volt a válasz. Az Uniqa biztosítónál a megjelölt ügyintézõt persze több telefonszámon sem tudtam elérni, úgyhogy 15 perc telefonálás és két hangpostára futás után feladtam.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása