Bárcsak olyan civilizációs szinten tartanánk, hogy a szívózó cégek ellen banki segítséggel lehessen fellépni. Pazsi több mint három hónapig küzdött a Kikával, mire bevetette a titkos fegyvert:
Szóval az úgy történt, hogy február végén rendeltünk egy hálószoba bútor egyveleget. Vittünk rajzot a szobáról, Kika megrajzolta, mi aláírtuk, hogy ez a dizájn amit választottunk. Kika igért 10 hetes szállítási határidõt. Lefizettünk USA American Express kártyánkkal 30%-ot, ami már önmagában súlyos összeg. Tíz hét helyett 13 hét múlva be is érkezett a bútor a Kikához. Nosza rajta, bementünk és kifizettük a másik 70%-ot az Amex kártyával és kb. 1 órás tárgyalás után megegyeztünk abban, hogy a késedelem miatt ingyen kiszállítják és összeszerelik a cuccot. A cucc megérkezett. A szerelõk összeszerelték, csakhogy nem az volt a polcrendszer dizájn amit rendeltünk és aláírtunk. Ami megérkezett helyette hibás volt (nem csukódtak az ajtók), és voltak olyan darabok, amelyek meg sem érkeztek, vagy hiányoztak belõle alkatrészek. Lett jegyzõkönyv, aztán csend.
Na, akkor elárulom, hogy itten 1,2 millió HUB-ról (Hungarian Buznyák) van szó. Szóval mi telefonálgatunk, hogy mi lesz már? Az olaszok elszúrták a rendelést, mondták. Aztán megint csend. Megint telefonáltunk, egyeztettük, hogy mi hiányzik és mi nem az, aminek kellene lennie. Megint csend. Aztán június végén küldtünk egy levelet, hogy figyusz Kika, ha nem kapunk választ záros határidõn belül a probléma megoldására, akkor visszahívjuk az American Express-tõl a teljes összeget. Gondolom ezen jót mosolyogtak, mert ilyenrõl ezek a f*szfejek még nem hallottak.
Eljött az augusztus, amikor megint mi hívtuk fel õket, hogy akkor most mi lesz. Asszonták, hogy az olaszok most szabadságon vannak és majd szeptember végére tudják rendezni az ügyet. Írtunk nekik megint egy levelet, hogy baszki, az nem lesz jó, mert minket kurvára nem érdekelnek az olaszok. Tudniillik mi nem az olaszokkal kötöttük a szerzõdést, hanem veletek. Vigyétek vissza, vagy, mint igértük, visszahívjuk az összeget az American Express-tõl. Gondolom itt megint jót mosolyogtak. Kaptunk vissza egy levelet, hogy nem tudják visszavenni a bútort, de szeptember végére leszállítják a hiányzó részeket és korrigálják a dizájn problémát.
Én a leveleket angolul is írtam, mert már sejtettem, hogy mi fog történni. Aztán fel is hívtam az AMEX-et, átküldtem nekik a levelezésemet, plusz a Kika válaszát lefordítottam. Az AMEX meg szépen visszahívta az 1,2 milkót. Kiváncsian vártuk a hatást. Hát, nem is vették észre, hogy visszaszedte tõlük az összeget az AMEX!
Hív a Kika. Örömmel jelentik, hogy megérkeztek a hiányzó részek. Mi meg mondtuk, hogy ne fáradjanak, mert már visszakaptuk a pénzt az AMEX-tõl. Inkább arról beszéljünk, hogy mikor viszik el a szarjaikat a Pécs Á-ba. Erre azt mondta az ügyfélszolgálati menedzser, hogy az más, akkor neki kell beszélnie a pénzügyi osztállyal. Kétszer hívtak vissza a Kikától. Mindkettõ függetlenül szerette volna rendezni az elszállítást. Szerintem a Kikánál teljes a káosz.
Jó volt elégtételt kapni azért a szemét stílusért, amit a Kika elõadott. Sajnos nem tudok arról, hogy a magyar bankok ugyanazt megtennék, amit az amerikai kártyacégek. Ha nem azzal fizettem volna, még most is harcolhatnék a Kikával.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.