Tékozló Homár

Akciós rablás a T-Online-nál

T-Online/Hûségakció

2005.10.18. 12:27 | szily | Szólj hozzá!

Olvasónk, Kiss Dániel, azért szívott, mert akcióban három hónapig ingyen kapta az adsl-t. Amikor ugyanis szolgáltatót akart váltani, a T-Online közölte, hogy hiába pont egy évvel azelõtt írta alá a szerzõdést, még több hónapja van hátra, mert annak idején az év végéig ingyenes volt az adsl. Erre varrjon gombot bárki. Ennyire rászorulna a cég az õrjöngõ kuncsaftok tízezreseire?

A történet úgy kezdõdött, hogy ADSL szolgáltatót szerettem volna váltani, egyszerûen azért, mert úgy láttam, hogy a T-Online esetenként sokkal drágább a konkurenseinél. Felhívtam az utóbbi hónapokban többször is a T-Online-t, hogy mi a helyzet a szerzõdésemmel, és mikor is jár le az egy éves hûségnyilatkozatom. Mindannyiszor azt a választ kaptam, hogy 2005. október 7-én.

Közeledett a dátum, és másnap elmentem egy T-Pont-ba, ahol gond nélkül ment a szerzõdésbontás, miután kitöltöttem és aláírtam egy errõl szóló nyilatkozatot, valamint visszaadtam a T-Com tulajdonát képezõ modemet. Pár perccel késõbb bementem egy másik szolgáltatóhoz, akinél elfogadtam és aláírtam az egy évre szóló hûségnyilatkozattal egybekötött szerzõdést, és megvásároltam az ADSL modemet.

Ez eddig sima ügy volt, a probléma ezután jött. Pár nappal késõbb ugyanis felhívtak a T-Online-tól, hogy a hûségnyilatkozatom csak 2006. január 1-én jár le, azért, mert amikor 2004. október 7-én megkötöttem velük a szerzõdést, épp volt egy olyan akciójuk, hogy az év végéig nem kellett fizetnem a szolgáltatásért, és ezért bár a szerzõdésem életbe lépett már október 7-én, de a hûségnyilatkozati idõszak csak január 1-én kezdõdött. Így ha ragaszkodom a szerzõdés felmondásához, kiszámláznak 77 ezer forintot. A másik lehetõség, hogy visszavonom a felmondási kérelmet, és náluk maradok minimum a hûségnyilatkozat lejártáig, azaz 2006. január 1-ig. Sajnálatos módon a szolgáltatást az interneten rendeltem meg, és a szerzõdést egy kattintással fogadtam el, így írásos bizonyítékom arra, hogy a szerzõdésben errõl egy árva szó nem volt, bizonyítani nem tudom. A Nemzeti Hírközlési Hatóság illetékes jogásza is megerõsített abban, hogy mivel nincs írásos változatom a szerzõdésrõl, a bíróság is a T-Online-nak adna igazat, így akkor járok a legjobban, ha lenyelem a békát, január 1-ig náluk maradok, mert az elõfizetési díjam a hátralévõ idõszakra nem égészen 40 ezer forint, szemben a 77 ezres büntetési tétellel.

Szóval egyelõre ez van. Maradok a T-Online-nál január 1-ig, és megpróbálom az új szolgáltatóval elintézni, hogy a jelenlegi kedvezményeket megkaphassam akkor, amikor már nem ragaszkodik annyira hozzám a rózsaszín óriás. Az egyetlen dolog, amit tehetek, hogy mostantól január 1-ig éjjel-nappal maximális sávszélességen (2 Mbit/s) töltök le mindenhonnan mindenfélét, ami havi kb. 650 gigabájtot jelent, és reménykedem, hogy engem is kirúg a T-Online.

Kiss Dániel

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása