Tékozló Homár

A nagy számok törvénye

2006.02.16. 09:31 | jackyll | 1 komment

Ha egy üzlet beindul, sok termék forgalmazódik, hatványozódik az esélye, hogy becsúszik vmi gikszer és hogy az érintett megírja nekünk a sztoriját. Péter épp ezt tette az egymást követõ második anomália után, amikor mp3-lejátszót próbált venni az Extreme Digitalnál:

Történetem hétköznapi módon kezdõdött: interneten rendeltem egy hordozható mp3 lejásztót az Extreme Digitaltól uszkve 50ezer Ft értékben, futáros házhozszállitást kérve. Pár napos csúszással meg is érkezett a termék, kifizettem a futárnak, mint kisangyal, majd izgatottan elkezdtem bontogatni, és zenét rátölteni. Nagy volt az öröm, a gépem azonnal felismerte az új hardware-t. Elsõ meglepetés akkor ért, mikor Ákos, Sting meg Billy Idol köszönt vissza a lejátszó memóriájából. Jó izlése van a Taiwaniaknak, az már fix!

Figyelmesebben is megnéztem a kis kütyüt, ekkor már egyértelmûvé is vált a helyzet: a kopott gombok és a karcos kijelzõ 1értelmûvé tette, hogy a készülék használt! Hangsúlyoznám, hogy nem a BÁV tól rendeltem, hanem az Extreme Digitaltól. Nosza telefon, központos srác szervízbe kapcsolna, én dühöngve érdeklõdöm, mit kezdjek a szervízzel, ez egy fél órája vett készülék! Nyugodjak meg, õk kezelik az ilyen eseteket. (hmmm, ILYEN esetek?)

Szervíz: érdekes történet, fáradjak be a Hegedûs Gyula utcába, megnézik. Befáradok, agyvizem 600. Hogy fogom én bebizonyitani, hogy nem én cseréltem ki a cuccot egy lepukkantra? Gyári számot én nem láttam a cuccon, talán majd õk...reménykedjünk. Kis sorbanállás után (éppen egy bedöglött garanciális fényképezõ elképedt tulajának magyarázták, hogy biztos jól leejtette, hopp ott is egy karcolás) sorra is kerültem. Rövid tanakodás után belátták, hogy a készülék gyári száma egyezik a garancián levõvel, és a termék tényleg használt. Fáradjak át a boltjukba és visszakapom a pénzt. Kérdésemre, hogy hogyan történhetett mindez meg, hamar jött a válasz: ugye nem gondolom, hogy egy éves 3 milliárdos forgalmú cég ilyenekkel játszik? Mormogom magamamban, mindenki avval játszik amije van, ugye. Pénzt relatíve hamar visszakaptam + ilyenkor kötelezõ vásárlók könyve.

A dilemma megmaradt, akkor most jómagam honnan veszek FM transzmitteres MP3 lejátszót? 2* nem üt a mennykõ ugyanabba a fába alapon, megrendeltem újra a cuccot, most már rutinosan helyszini átvétellel! Meg is jött pár nap múlva az email, el is mentem, adják is szépen oda a dobozt kezembe, azért próbáljuk ki, jó? Jó, kibontjuk. Dobozban szép rend uralkodik, kábelek, driver CD, tok, minden szép új, jól indul az üzlet.

Kivéve az MP3 lejátszót, mert annak nem kevesebb, mint hûlt helye volt hölgyeim és uraim, kedves barátaim. Megismétlem: a doboz mp3 lejátszónak fenntartott helye ÜRES volt. Nos hihetetlen, de másodszorra is felültettek az Exteme Ride-ra. Merjünk csalók lenni!

Nos, igy jártam, rendelésemet törölték, jelenleg a cég értékesítési vezetõjével állok levelezésben, melyben megígértem neki, hogy amint idõm engedi a sajtóhoz fordulok némi nyilvánosságért, õ pedig nekem, hogy utánanéz. Én ezennel beváltom igéretemet, remélem õ is.

Azóta még az elsõ bejegyzésemre a VK-be megkaptam a választ, amelyben közlik, hogy õk 4500 féle terméket forgalmaznak és nem tudnak minden dobozba belesni... Az esetet nem kommentálom, majd a Zokosok... :)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

joa 2007.08.29. 18:12:50

Az extreme digitalosok rohadt nagy parasztok. Három esetben is beszoptam velük, én és a barátom is, személyesen és netről egyaránt.
Hiába küldtem el a homárnak, nem tették ki, de azért kíváncsi lennék, Te nem az erzséber krt-i üzletben jártál-e a személyes átvételkor? (bár ez hülye kérdés, mert már kidühöngted magad és véletlenül sem jársz erre)
süti beállítások módosítása