Mióta összefogott Csányi „A Legbefolyásosabb Magyar” Sándorral, a szcientológusokhoz hasonlóan félelemmel vegyes vigyor övezi Norbi fitneszrendõr üzleti lépéseit. A Norbifikázás a magyarság tömegkulturális érzékenységû részének nemzeti sportja. Kezdetben még egyszerûen gurultunk a nevetéstõl a Norbi Rúd láttán, de ma már sokan az évtized magyar brandjérõl meg ilyesmikrõl susmorognak. (Korábbi postok még itt meg itt.) Az Életvíz vajon átlépést jelent egy új dimezióba, ahol Norbi kalóriaszegény sámánként updateolja és tartja uralma alatt több százezer hazai fogyasztó agyának a pénzköltést irányító területét? Vagy Csányi Sándor segítségével egészségtudatos konzumálásra programozott zombihadsereget toboroz Rubint Réka férje?
A Homár tiszta, vitaminozott, enyhén aromásított, félliterenként mininum háromszázba kerülõ vizet akar önteni a pohárba! Próbáljuk együtt kideríteni, nagy kamu, vagy zseniális üzleti balett a Norbi-márka rakétázása! Írják meg címünkre Norbitermék-élményeiket, vagy bármi mást, amit tudnak, legyen az obszcén, felháborító vagy éppen Norbit dicsõítõ! Hiszen miért ne derülne ki, hogy Norbi egyszerûen ügyesen érezte meg a korszellemet, beszéli a tömeget nyelvét és zseniális üzletember? Vagy mégis valakinek a bábja csupán? Kinek áll ez érdekében? Ki jár jól ezzel megint? Hallott valamit Gombos Edina sminkesének auratervezõjétõl? Ossza meg velünk, hadd dagadjon a Norbi-dosszié! Bizonyítéka van arra, hogy a Norbi-kolbászba délkelet-ázsiai gyerekmunkásokat daráltak? Vagy éppen arra, hogy pusztán Norbi-termékek fogyasztásától valaki meggyógyult? Írja meg azt is!
Mi elsõ lépésként elmegyünk Norbi új éttermébe, megtudni, mitõl döglik az Update-rajongó.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.