Tékozló Homár

"Kördobozos élelmiszerkészítmény" az egész családnak

2006.04.20. 12:07 | jackyll | Szólj hozzá!

A Homár mindig is bírta a tudományos-fantasztikus termékismertetõket, de ennyire egyedi önmeghatározással még nem találkozott:

Húsvét utáni nagypihenõ alkalmával országjáró körutam róttam mikor utamba esett a Szentesi Tesó áruház, gondoltam bekukkantok. Míg csaptam a köröket az áruházban, figyelmes lettem a legújabb akcióra. Ez kell a magyarnak, mit+nem etetnek velünk "Panda kördobozos élelmiszerkészítmény", ezt közelebbbrõl is meg kell néznem!

A dobozon lévõ feliraton a következõ áll "Új Panda natúr kálcium 8db". Miért nem merik kiirni rá azt hogy SAJT? Mikor a kasszánál megkérdeztem a hölgyet hogy mi lehet a doboz tartalma 1 gyönyörû szájhúzásban volt részem.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása