Tékozló Homár

Legyen Ön is újrahasznos hulladék!

2006.04.25. 07:51 | jackyll | Szólj hozzá!

A "hogyan csokkerizálódjunk különös nehézségek árán"-verseny dobogós lehetõségét kínálja most a Meki. Szeretne részese lenni egy világkörüli kampánynak, amiben egyedül Önnek nem fizetnek? Altesti bizsergést érez, ha Barcelona/Tokio/ Kiskunfélegyháza szemeteseibõl tekinthet a csövesekre? Varnus Xavér trillázik a gerincén, ha az Ön pattanásos fején röhög a fejlõdõ világ? Nincs más hátra, kattincson a sajtóközleményért vagy elszalasztja az atomkor ajánlatát!

Ott kezdõdik a ciki, hogy az alant ismertetett hómpédzs magyarul nemmegy. Angolul kiderül, hogy a bérezés egy ötcsillagos szálloda Londonban egy hétre teljes utazással és ellátással. Indult volna inkább az EU-választáson, most naponta ezt nyomhatná. A Homárnak erõs a gyanúja, hogy ez napi elfoglaltságot jelent, mi legalábbis biztosan atomra egrecéroztatnánk a jelentkezõket. Ide legalább nem kell háborús bûnösök ajánlása, elég bután nézni - a readerdigesztes mondatok a világbékérõl már biztos rutinosan mennek -, és jöhet az álomutazás!

*Mosolyogj, és 50 millió ember mosolyog vissza rád!* Fogyasztóival kampányol a McDonald's

A nemzetközi kezdeményezéshez kapcsolódva a magyar McDonald's is a világ színpadára hívja vendégeit. A gyorsétterem lánc mától kapcsolódik be abba a nemzetközi online játékba, amely bárki számára lehetõséget teremt arra, hogy saját arcképével jelenhessen meg az ételek csomagolásán. A hétköznapi sztárok több mint 100 ország McDonald's éttermében hirdetik majd az i'm lovin' it! szlogennel fémjelzett életérzést. A szerencsés pályázók arcát nem kevesebb, mint 50 millió ember ismerheti meg világszerte.

A játékos kedvû és szerepelni vágyó McDonald's rajongóknak nincs más dolguk, mint a www.mcdglobalcasting.com-ra kattintani, és 100 szó terjedelemben elmondani azt, amit a legjobban imádnak az életben. Legyen az egy hétköznapi hobbi, extrém sport, szenvedély vagy könnyed kikapcsolódás. A szervezõk szándéka, hogy az *i'm lovin'it* energiája és szellemisége tükrözõdjön a pályázatokban. A szöveg mellé digitális képet kérnek, amely jól illusztrálja a leírtakat. A szervezõk mindenféle - a hagyományostól eltérõ - ötletet szívesen várnak.

A kampányba a hazai McDonald's is bekapcsolódik, így április 24-tõl a gyorsétterem magyar rajongóinak is megadatik a lehetõség, hogy a világ egyik legismertebb márkájának reklámarcai legyenek. A játékban való részvétel lehetõségét az étteremhálózat április 24. és június 5. között a papírzacskókon megjelenõ kommunikációval népszerûsíti.

"/Reméljük, Magyarországról is sok érdekes és izgalmas történet érkezik majd a pályázatra. Örülnénk, ha a kampány segítségével egy magyar vendégünk fényképe is bejárhatná a világot/" - mondta James Woodbridge, a magyar McDonald's marketing és kommunikációs igazgatója.

A játék június 5-ig tart, a szervezõk eddig várják a személyes beszámolókat. A beérkezett fotók, és történetek alapján a McDonald's 25 gyõztest hirdet ki, akik nyáron Londonba repülnek, ahol már igazi sztárként pózolnak majd a profi fotósok elõtt. A kiválasztott "sztárokat" ábrázoló csomagolások 2007-ben jelennek meg a McDonald's éttermeiben.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása