Zoli egy érdekes történettel jelentkezett a HP-vásárlók táborából. A Homár is hallott már egy-két cifrát laptopilag, de ez se rossz:
Történetem a drágalátos HP szervizrõl szól. Már régebben olvastam itt egy cikket, de az én történetem is igen tanulságos. Tehát adott egy HP IPAQ HX2700 Pocket PC. A cég ahol dolgozom már több száz ilyen PPC vettünk és adtuk át partnereinken. Az egyik ilyen vásárlás után egy PPC-t kivéve a dobozból azt tapasztaltuk, hogy az gyártási hibás. Nem lehetett az akkufedelét kinyitni. Már másnap visszavittük a forgalmazóhoz, aki visszavitte a gépet a HP-nak. Õk mielõtt kicserélnék a gépet bevizsgálják. A válasz az volt, hogy nem megfelelõ használat miatt nem garanciális, így nem cserélik ki.
Kaptuk egy jó kis borsos 27.000 Ft-os árajánlatot, hogy annyiért megcsinálják. Persze reklamáltunk, hogy nem is volt használva, na meg 3 napon belül visszavittük stb. Erre sem voltak hajlandók a cserére és küldtek egy bevizsgálási szakvéleményt és egy fotót a éprõl. Az érdekesség az, hogy a fotón az akku fedél nyitógombja ki volt szakadva a házból, ami nem tudom, hogy történhetett, mert nem úgy vittük be a szervizbe. Ezt is közöltük a szervizzel, de õk hajthatatlanok voltak, hogy õk így kapták. Hát elég érdekes… Tönkretesznek egy gépet, hogy ne kelljen cserélni? Vagy mikor tört ki a gomb? Érthetetlen….Ennyit a HP-ról és a szervizérõl. Tudnék még egyéb történeteket is, a gyárilag rossz beállításokról, amit szintén nem ismertek el…
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.