Tékozló Homár

Tömeges ételmérgezés Görögországban?

2006.08.21. 08:24 | jackyll | Szólj hozzá!

A nagy számok törvénye alapján újabb és újabb rémtörténeteket szállíthatunk Önöknek a görög üdülõparadicsom rohadtabb fertályáról. Balázs például ételmérgezés gyanúja miatt írt panaszt a Neckermann-nak:

2006.07.19-2006.08.02 között nyaraltunk barátnõmmel Zakynthoson. A Zante Village hotelben szálltunk meg. A Neckermann-nal utaztunk. Az alábbiakban panaszt kívánok tenni a szálloda konyhájának minõsége miatt. A szálloda konyhája sok kívánnivalót hagyott maga után, valószínûleg vírusos fertõzést kaphattunk, mivel lázzal és hasmenéssel járó problémánk volt (39 C).

Nálam ez 1,5 napig tartott, barátnõmnél viszont hat napig, ami nagyban csökkentette nyaralásunk értékét. 1-2 fakultatív programba is beleesett a rosszullétünk. Felhívom szíves figyelmüket hogy nem elszigetelt problémáról volt szó mivel 30-ból 26 magyar elkapta a betegséget. Emiatt 1-2 nap után a magyar vendégek eltûntek a szálloda éttermébõl, amiben a kínálat egyébként 2 hétig ugyanaz volt és ízük sem nagyon volt, ez azonban mellékes a vírusfertõzés mellett.

Az ételek miatt a kinti éttermekben étkeztünk, holott miután all inclusive-os ellátásra fizettünk be ez nem állt szándékunkban. Érdekes módon semmi bajunk sem volt a kinti éttermekben elfogyasztott ételektõl, azonban a költõpénzünket érthetõ módon nem erre szántuk. Így kb. 60000 ft-os pluszkiadásunk keletkezett. Az út fejenként 300000 ft-ba került két hétre, ami nem kevés pénz, nyaralásunk értékét pedig jelentõs mértékben csökkentette a betegség.

Úgy gondolom a Neckermann nem kívánja kockáztatni azt a jó hírnevet, amit az utazási piacon kivívott magának, ezért vagy sürgõsen megszakítja a partnerhoteli kapcsolatot a zante village hotellel (mivel pl. az iberostarban pihenõ magyaroknak semmi baja sem volt) vagy akár maga, akár a biztosító révén visszatéríti az árnak az ellátást kitevõ részét vagy az all inclusivért számított felárat. Mivel a Zante Village hotel egyébként kényelmes és jó szálloda (csak a konyhája minõsíthetetlen) sok kisgyermekes magyar család is felkeresi, ezért gondolom Önök sem szeretnék, ha egy magyar kisgyermek kapna hasonló betegséget a jövõben, mert annak komolyabb következményei is lehetnek.

A szálloda konyháját szinte biztos hogy bezáratnák egy átfogó ÁNTSZ-ellenõrzés után (persze nem ismerem a görög ÁNTSZ mércéjét). Hozzánk ugyan nem jött ki orvos, mivel a barátnõm is az, de a többiek egy részénél járt. Helyi képviselõjük Földes Csilla elmondása szerint, volt olyan eset mikor egy magyar férfi 4 napig volt kint infúzión, azt nem tudom ez melyik szállodában történt, de ez nem elõzmény nélküli tehát. Földes Csilla azt is elmondta, hogy most az egész szigeten járvány volt, de mivel az Iberostarban nem lett senki beteg, ezt nem tudom elfogadni.

Utazási közvetítõn keresztül fizettünk be az útra (uTAS tOURS kFT. tÖRÖKUGRATÓ U. 24.). Mikor az Ön elérhetõsége után tudakozódtunk nála, azt mondta, hogy mivel barátnõm orvos jelentsük fel a görög szállodát a magyar ÁNTSZ-nél. Ezt a komolytalan felvetést nem kívánom minõsíteni, mindketten tudjuk ehhez semmi köze sincs a magyar ÁNTSZ-nek.

A hölgy elmondta továbbá, hogy már elõre figyelmeztetett minket, hogy ne a Neckermann-nal utazzunk hasonló gondok miatt. Õ csak azt mondta, hogy a Neckermann nagyon drága, de jobb lehetõséget nem tudott ajánlani. Igaz utólag derült ki, hogy 40000 ft-tal több lesz a költség, de az természetesen az Önök joga, mikor és mennyit emelnek.

Mindenképpen jelezni kívánom, hogy Ön volt az egyetlen aki normális, segítõkész hangon beszélt velem, mivel a 309-59-99-es számon bejelentkezõ hölgy elõször azt mondta, hogy neki semmi köze az interneten keresztül beérkezõ panaszokhoz, nem tudja kihez futnak be mivel Önök sok munkatárssal rendelkeznek, neki semmi köze az egészhez.

Bízva megtisztelõ válaszukban:

dr. Szabó S. Balázs

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása