Tékozló Homár

Re: A Zóna Taxi trükkjei 3.

2006.08.25. 18:22 | jackyll | Szólj hozzá!

Na, ez gyorsan ment. Elõzõ zónás panaszlevelünk válaszaként a taxiscég kivizsgálta és kihajította az utast a reptérre visszacuccoló taxist. Alant kopizom a hivatalos közleményt:

Bekõ Géza vezérigazgató (ZÓNA-Service Zrt.): "Egy, a Társaságunkhoz 2006. augusztus 25-én 12 óra 20 perckor érkezett utaspanaszt kivizsgáltunk, és azt megalapozottnak találtuk. Ugyanaznap 14 óra 30 perckor érintett alvállalkozónk szerzõdését felbontottuk."

A ZÓNA-Service Zrt. tájékoztatja a közvéleményt, hogy 2006. augusztus 25-én egy alvállalkozójával azonnali hatállyal szerzõdést bontott. A vele szemben érkezett utaspanasz alapján lefolytatott vizsgálat megállapította, hogy a panasz megalapozott. Volt alvállalkozónk súlyosan megsértette a vele kötött megállapodásban foglaltakat, mert a Társaságunk számára elfogadhatatlan magatartást tanúsított, amikor az utasok már a gépjármûvébe bepakolt bõröndjeit - igaz, egy sajnálatos félreértés okán - a gépjármûbõl kipakolta, és a fuvar teljesítését megtagadta.

Társaságunk az ezt követõ eseményekrõl az utaspanaszt idézi: "Ekkor érkezett a következõ utasért a következõ ZÓNA TAXI. A sofõr odalépett hozzám, bemutatkozott, és azt kérdezte: "Tudok segíteni?" Én a diszpécserrel együtt elmondtam a problémát, és õ azonnal bezsuppolta kocsijába a csomagokat, besegítette a családomat és közölte: "Indulhatunk!" Elvitt minket, udvarias és tisztességes kiszolgálást kaptunk tõle!"

Társaságunk egyidejûleg bejelenti, hogy saját minõségellenõrzési eljárása alapján egy másik alvállalkozója szerzõdését is felmondta. Volt alvállalkozónk azért tagadta meg a fuvarteljesítést, mert - úgymond - túlsúlyosnak minõsítette utasa bõröndjeit. Egyidejûleg tájékoztatjuk a közvéleményt arról, hogy Társaságunkhoz számos, alapos vizsgálatot követõen megalapozatlannak bizonyult utaspanasz is érkezett, amelyek azonban azért érdemelnek köszönetet, mert nem csak a Zóna Taxi, hanem megítélésünk szerint más taxistársaságok számára is okulással szolgálnak. Így továbbra is nagy figyelemmel fogadunk valamennyi, a Társaságunkhoz érkezõ panaszt, észrevételt.

Budapest, 2006. augusztus 25.

Dr. Sült Tiborné kommunikációs igazgató Bekõ Géza vezérigazgató

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása