Tékozló Homár

A Zóna taxi trükkjei 3.

2006.08.25. 12:17 | jackyll | Szólj hozzá!

Durvul a taxihelyzet a reptéren, és ebbõl a hallotaxi.hu sem akar kimaradni. Az ottani fórumon találtuk ezt a rendszámfotóval illusztrált esetet, ami alapján azt feltételezhetjük, hogy az európai szabványú minõségellenõrzés talán még nem 100%-on fut:

2006. augusztus 23.-án 13:00.h, és 14:00h között (pontos idõt nem tudok) léptünk ki családommal a Ferihegy 1. termináljából. Antalyaból érkeztünk két kicsi gyermekemmel, akibõl az egyik aludt. Rögtön a ZÓNA TAXIs információs pulthoz léptünk, ahol a diszpécserrel közöltem, Nagykovácsiba szerenénk menni. Õ kiállította a vouchert 3.600.- ft ról és beálltunk a sorba. 25perc várakozás (!) után meg is érkezett a várt kocsi.(rendszám: EAV-036) A sofõr berakta a bõröndjeinket, feleségem pedig a kicsikkel beült hátra. Mielött beszálltam volna, a sofõr megkérdezte hová lessz a fuvar. Mondom, Nagykovácsiba. -"láthatnám a vouchert?" kérdezte. Én átnyújtottam, mire õ: -"csak nem képzeli, hogy 3.600.- ft ért elviszem nagykovácsiba?" -"én is csodálkoztam, de ezt a papírt az ön kollégája, diszpécsere állította ki!"

Erre a sofõr odalépett a diszpécserhez, és elkezdett vele ordítozni. A diszpécser beismerte, hogy hibázott hiszen az említett tarifa a városhatárig értendõ. azt követõen 180ft/km a viteldíj. Nagykovácsi 7km a városhatártól, tehát ez egy könnyû matek feladat... Ekkor eldurrant a taxis agya! Némi belsõ céges vita után odalépett hozzám, a kezembe nyomta a korábban átadott vouchert, majd közölte: -"8.000.- ft ért elviszem magát de ennyiért nem!"(!!!!!!) -"mi az, hogy nem?" kérdeztem ámulva. -"ennyi az ára és kész!" mondta

Én ekkor hangosan követeltem a panaszkönyvet, v. egyéb jegyzõkönyvet. A diszpécser azt mondta nincs ilyen. Szó szót követett, az igazság az, hogy a reptér elõtetõs része a mi ordítozásunktól volt hangos. (egyébként egy Budapest Airportos kitûzõvel rendelkezõ úr is tanúja volt az ügynek, de esze ágában sem volt segíteni...:(((

Ezt követõen olyan történt ami a BA minõségbiztosítási rendszerébe egészen biztosan nem fér bele: A taxis kihajigálta a bõröndjeinket, és kiszállította a feleségemet a hátsó ülésrõl! KÉT KISGYEREKKEL EGYÜTT!!! Akik közül az egyik továbbra is aludt! Döbbenetes volt ezt tapasztalni! Talán a Tirana Airporton sem eshetne ez meg!

Ekkor érkezett a következõ utasért a következõ ZÓNA TAXI. A sofõr (látva, hogy a cég saját emberei is szinte dulakodnak...) odalépett hozzám, bemutatkozott, és azt kérdezte: "tudok segíteni?" Én a diszpécserrel együtt elmondtam a problémát, és õ azonnal (felismerve a cégére is roppant kellemetlen szituációt...) azonnal bezsuppolta kocsijába a csomagokat, besegítette a családomat és közölte: "indulhatunk!" Ha jól emlékszem a nevére, VAJDA (v. VÁRADI) ZOLTÁNNAK hívták az urat. Elvitt minket, udvarias és tisztességes kiszolgálást kaptunk tõle! Az a mocsok, akinek a szennyesét (vagyis minket...) elvitte ez az utóbbi talpig úriember, nyílván tett egy kört és visszaállt a sorba. Azon már csak utólag gondolkodtam el, hogy ha teszemaszt Adyligetre kell elvinnie 3.600.-ért akkor mit mond???

Kérem önöket, ha tudják juttassák el ezt az üzenetet a ZÓNA TAXI vezetõihez!

Köszönöm! va

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása