Az õsz közeledtével hagyományosan egyre hatékonyabb a Homár. Miután már négy postban foglalkoztunk a frissen indult ferihegyi Zóna Taxi trükkös sofõrjeivel, ha hiszik, ha nem, maga a cég igazgatója írt levelet a legutóbbi, négyes számú sztori megírójának, illetve a Homár minden olvasójának. Sült Tiborné levelébõl például az is kiderül, hogy a korábbi Naiv Ügyfél-panaszok miatt belsõ vizsgálat indult a cégnél. Gratulálunk az öntudatos és íráskész fogyasztóknak, alant Sültné levele.
Kedves Tékozló Homár!
Kérem, szíveskedjen segíteni abban, hogy az alábbiak eljussanak Tamáshoz, illetve Olvasóikhoz.
Tisztelt Tamás!
Bár enyhe túlzás, hogy minden napra jut egy Zóna taxi a Naiv Ügyfél rovatban (õszintén szólva egy panasz sem "hiányzik" a ZÓNA-SERVICE Zrt.-nek), de azért már mi is kezdjük megszokni, hogy terítéken vagyunk. Van ugyanis mindennek legalább egy jó oldala: segít abban, hogy megszûnjön mindaz a visszaélés, amely a repülõtéri taxis tender kiírásához vezetett. Nos, a lényegrõl. Lássa be, az Ön által leírtakkal nem lehet mit kezdeni. Nem azt akarom ezzel a kijelentéssel vitatni, hogy nem történt meg mindaz, amit igen szemléletes formában közreadott. Mi több, szolgáltatásunk beindulásakor - már bocsánat: szerencsénkre - Önhöz és Feleségéhez hasonlóan többen megtapasztalták, hogy az igen kedvezõ fuvardíj kiváltotta felfokozott érdeklõdés, a budapesti útfelújítások, és számos más okból - beleértve, hogy mi magunk sem számítottunk ilyen utasáradatra - nem volt elég az a gépjármûpark, amelynek kiállítására társaságunkat szerzõdés kötelezi. Gondolom, Önnek ez sovány vigasz, de ettõl függetlenül tény. Ahogy az is, hogy észlelve szolgáltatásunk - négy panasz ellenére is - kedvezõ fogadtatását, igyekszünk minél rövidebb idõ alatt minél több gépjármûvet Utasaink szolgálatába állítani. Kérnénk viszont az Ön segítségét. A leírtak alapján akkor tudunk bármit tenni, ha van legalább egy kis fogódzó, amely alapján azonosíthatjuk az Önöket szállító taxist. De már megbocsásson: sem egy kiindulási hely (három terminálról fuvarozunk), sem egy rendszám, sem egy hívókód (minden gépjármûvünkön legalább három helyen fel van tüntetve), vagy bármi, ami alapján megtalálhatjuk kollégánkat. Márpedig ha az Ön segítségével megtaláljuk, biztos lehet benne, hogy kérdõre vonjuk (lásd: a Zóna Taxi trükkjei 3., de elárulhatom Önnek, hogy a másik két "trükkössel" is foglalkozunk, csak még nem jutottunk a végére). Szóval, kérem Önt, és mindenki mást, segítsen. Ennek a szolgáltatásnak a megtisztítása az oda nem valóktól ugyanis nem csak rajtunk, a managementen múlik, hanem mindazokon, akik bejelentéseikkel, panaszaikkal a nyilvánossághoz, a repülõtérhez, vagy közvetlenül hozzánk fordulnak. Lássa be azonban mindenki, hogy tenni azonban csak akkor tudunk, ha a bejelentõk felvállalják azoknak az információknak az átadását is, amelyek alapján vizsgálódhatunk. Mert anélkül ugyebár még a New Yorkból érkezett ember is azt mondd, amit akar. Jól hangzik, és persze nagyon kellemetlen egy vállalkozás számára. Ugyanakkor azonban nem viszi elõbbre az Ügyet, Utasaink ténylegesen magas színvonalú kiszolgálását.
Tisztelettel: Dr. Sült Tiborné igazgató (ZÓNA-SERVICE Zrt.)
zöldbagoly 2008.10.28. 01:25:38
Történt, hogy hétfőn este, olyan fél 9 és kilenc óra körüli magasságban a tétényi úti kórház felől haladtam a szerémi ut irányába, és a balra kanyarodó sávban egy zóna állt, közvetlen utána én.
Jócskán zöld volt már a lámpa, amikor az Etele út felől jobbról egy autós kanyarodott elé, akkora sebességgel, hogy a taxisnak tényleg csak a lélekjelenléte mentette meg az ütközést,.. dudált is rá rendesen..
ha én lettem volna az első, tuti, hogy nekem jön, mert biztos nem figyeltem volna annyira...
ugyhogy, köszönöm, 555-ös...