Tékozló Homár

United colors of Teszkó

2006.11.07. 14:35 | jackyll | Szólj hozzá!

Talán csak az hazárdírozik nagyobbat a hipermarketes húsvásárlónál, aki gazdaságos termékekkel próbálkozik, mint Rapid, aki az utolsó pillanatban szerencsére megmenekült:

A minap jártam a szolnoki Tecsóban, és megláttam a TG citromlevet. Gondoltam veszek, mert úgysincs, aztán amikor a feleségem elõhúzott egy másikat, ami inkább narancslére emlékeztetett gondolkodóba estem. Végül az döntötte el a vásárlás dolgát, hogy haverom meg egy harmadik színû citromlevet húzott elõ egy másik polcról. Inkább nem vettem meg egyiket sem. Ki tudja, hogy melyik lehet az igazi?! Bocsi a picit homályos képért, de a lényeg látszik. :D

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása