A múlt pénteki parkolási adatok szivárgásával kapcsolatban reagált a BÖP Kft. ügyfélszolgálati vezetõje, hogy egy kicsit behatóbban megismerhessük az ügyet:
A BÖP Kft. nevében szeretnék reagálni a cikkre, amely csak részben fedi a valóságot az alábbiak miatt: - az ügy rendezése érdekében "Anna" arra lett kérve, hogy ügyében szíveskedjen az EME Zrt-hez. fordulni, - "Anna" ügyfélszolgálatunkon személyesen tájékoztatva lett, hogy panaszát írja le és azt továbbítjuk az EME Zrt. vezetõsége felé, mellyel nem kívánt élni és mindenképpen telefonon egy vezetõvel akart beszélni,
- "Anna" elmondta, hogy több megkeresést írt már nekik, de választ nem kapott, melyre azt javasoltuk, hoy ügyével keresse Emõri Gábor vezetõt az EME Zrt.-nél írásban, - "Anna" kérte, hogy közöljük az EME Zrt. ügyfélszolgálati irodájának címét, mely honlapjukon nem található, - "Anna" az adatvédelmi biztosra hivatkozott adatai átadása miatt, ezért jeleztük felé, hogy ez nem a BÖP Kft. döntése volt, hiszen az EME Zrt. annak érdekében jött létre, hogy a fõváros területén mûködtetett, akkor még két mobil telefonos szolgáltatást összevontan üzemeltesse, a budapesti egységes mobil telefonos parkolás elõsegítése céljából, - nem a politika, hanem a Fõvárosi Önkormányzat Közgyûlése 19/2005. (IV. 22.) számú rendelete határozza meg a parkolási rendszer egységesítését, - a két rendszer felhasználóit az EME Zrt. SMS-ben értesítette a változásról, ennek megfelelõen a felhasználóknak volt lehetõségük eldönteni azt, hogy kívánnak-e a továbbiakban élni ezzel a szolgáltatással a megváltozott feltételek mellett, vagy a továbbiakban a szolgáltatást felmondják, melyrõl a következõ egyenlegfeltöltéskor tud az ügyfél nyilatkozni, - az, hogy emberileg problémáját megértjük való igaz, de intézkedni ügyében az EME Zrt.-nek áll módjában, amennyiben mobil parkolásos számlája tartozásos egyenlegét kiegyenlíteni nem kívánja a regisztrált gépjármû vezetõje, - az pedig, hogy "mi utáljuk ezt az egészet" azaz a mobil telefonos rendszert, el sem hangzott, hogy elõfordulnak problémák a jelenlegi mobil telefonos szolgáltatással az igen, de ennek a szolgáltatásnak folyamatos a fejlesztése annak érdekében, hogy ügyfeleink egyre elégedettebben vehessék igénybe azt a továbbiakban, de semmiféleképpen nem foglaltunk állást a cikkben sarkosítva leírt minõsítésben, - illetve tájékoztattuk arról is, hogy amennyiben az EME Zrt-tõl a továbbiakban sem kapna választ, ügye érdemi rendezése érdekében a jogi utat tudtuk még javasolni.Megjegyezni kívánom, ha "Anna" október 24-én kapta meg az EME Zrt. által kiküldött levelet, illetve a BÖP Kft. ügyfélszolgálatán 27-én járt és a kettõ közötti idõpontban õ írásban reagált a számlalevélre, a válasz számlareklamációjára, az eltelt idõ rövidsége miatt nem is volt lehetséges.
Kérjük a teljesség kedvéért a cikkel kapcsolatban fenti tájékoztatásunk megjelentetését!
Üdvözlettel: BÖP Kft. Fodor Gáborné ügyfélszolgálati vezetõ
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.