Betti levelére alapozva egy korábbi posztban azt írtuk, hogy a Media Markt akciósan meghirdetett egy notebookot, amit igazából nem is kapni, csak majd az akció után, drágábbért. No ez nem volt igaz, mint azt a MediaMarkt szóvivõje, Koricsánszky Dóra a telefonban elmesélte, merthogy ezer darab körül fogyott a gépbõl az akció alatt. Bíztattuk, hogy írják meg prózában is.
Íme tehát az MM válasza az elbaltázott Homár-posztra, amiért ezúton is elnézést. Ebbõl tudtuk meg, hogy létezik olyan, hogy „koncepciómenedzser”. Azóta koncepciómenedzserek akarunk lenni, Szánthó Balázs reszkethet a székéért.
Az index.hu Tékozló Homár rovatában „Kamu akció”-nak titulált notebook-akciónkban 2006. december 1. és 13. között ezres nagyságrendben értékesítettük a reklámozott terméket. Dolgozóink szóhasználatával élve „hegyeket” adtunk el belõle. Az akció olyan sikeres volt, hogy a készlet december 13-ra elfogyott, de amint az a Tékozló Homár-on látható képen is jól olvasható, az akciót december 1-tõl a készlet erejéig vagy december 15-ig hirdettük meg. Talán a fentiekbõl kitûnik, hogy a notebook-ok nemcsak hogy megérkeztek üzleteinkbe, de el is fogytak – ezres nagyságrendû vásárlónk legnagyobb megelégedésére. A Tékozló Homáron közzétett cikk/blogbeírás téves információkon alapul, és ezt azok tudják legfõképp igazolni, akik vásároltak nálunk a Toshiba 139.990 Ft-os notebook-jából. A Media Markt arra kéri az index.hu internetes újság készítõit, hogy valamilyen formában ellenõrizzék a hozzájuk beérkezõ üzenetek valóságtartalmát, mielõtt közzéteszik azt ország-világ elé.”
Köszönettel:
Szánthó Balázs, koncepciómenedzser, Media Markt”
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.