Tékozló Homár

Támad az irodaszer

2006.09.29. 12:23 | jackyll | 5 komment

Ilyet se pipált még a Homár, hogy vki termékmintát akart volna kifizettetni, amit ráadásul úgy tukmált rá áldozatára több alkalommal. MK-val mindenesetre ez történt, úgyhogy ha hasonló hívást kapnak, kezdjenek gyanakodni (aki esetleg alapból nem teszi):

Történt, hogy 2-3 héttel ezelõtt telefonhívást kaptam a Basic+ irodaszerekkel foglalkozó cégtõl. Egy rámenõs hölgy próbálta rámtukmálni termékeiket. Mint a beszerzéssel foglalkozó emberek általában én is a szokásos menetet követtem, küldjön termékmintát és katalógust, megnézzük és visszajelzünk. Meg is jött egy ki csomag minta.
Olvasson tovább!

Az éjszaka szigete

visitcyprus.com

2006.09.29. 11:17 | jackyll | Szólj hozzá!

Kevés cikibb elírás létezik, mint az, amit óriásplakátokon hirdetnek a városban szerteszét. Zozó egy ilyennek örült meg a minap, bár az okoskodásból kicsit visszavehetne:

Nap, mint nap emellett az óriásplakát mellett tekerek el. Azon mulatok magamban, hogy a hirdetés készítésekor nyilvánvalóan senkinek sem volt zsebszámológép a keze ügyében. Bár ha az évi 300 órát viszonyítom az 365 naphoz, akkor már alapjáraton gyanúsnak kellett volna lennie... Évi 300 óra napsütés az egyenlõ mindössze napi 49 percnyi világossággal. Ezért én nem utaznék Ciprusra, hiszen csak Budapesten, ott ahol ez a plakát ki van téve, hivatalosan majdnem 2000 óra a napsütéses órák száma.

Telefonjavítás házilag

2006.09.29. 09:48 | jackyll | Szólj hozzá!

Mint ahogy általában autóknál, telefonoknál is ritkán használható a márkaszerviz. Persze, a készülék teljes elektronikájának cseréje biztos megoldaná a problémát, de akkor inkább vesszen a garancia vagy az egész telefon. József egy kortárs Nokia telefont próbált megjavíttatni a témobilnál, aztán inkább maga esett neki:

Itt az ideje, hogy mindenki jártasságot szerezzen a mobiltelefon-javításban, különösen, ha a magenta óriás ügyfele. Történt, hogy feleségem három hónapos mobilttelefonjának (Nokia 6103) külsõ és belsõ kijelzõje nem mûködött, a külsõ kijelzõ folyadékkristálya szétfolyt. A T-Mobile szerviz-részlege a készüléket csak térítéses javításra vette fel, mert ilyen hiba esetén nem érvényes a garancia. A szerviz 53 424 Ft-os árajánlatot adott, amitõl egy kicsit padlót fogtunk.
Olvasson tovább!

Vidámság a Mekiben

2006.09.29. 09:47 | jackyll | Szólj hozzá!

Hogyan is kezdõdhetne szebben a nap, mint egy boldogságos meki-nyugtával. A leletért Réka tette kockára testi épségét, de megúszta.

Ezt az érdekes, vagy ahogy a fejlécen olvasható, "Vidám" számlát kaptam egy meglehetõsen vizes mekis kávé után. ami igazán érdekes volt az a végén szereplõ rész: Mosdo:# im lovin it. Al Bundynak biztos tetszene:)

update 11:45 Bónusz paralink: Rákkeltõ anyagok a sültcsirkékben (Index) - ez mondjuk annyiból hülyeség, hogy bármilyen szénnésütött cucc rákkeltõ, de mindegy, kattintékony.

Félmillás porszívó ügynöktõl

2006.09.28. 12:44 | jackyll | 2 komment

Ki gondolta volna, hogy a XXI. században is léteznek porszívóügynökök, akik ráadásul aranyáron mérik a hájtek eszközeiket? Olvasónk egy szomorú, bár elég könnyen kivédhetõ történetet osztott meg a Homárral:

Mindenki okulására szeretném elmesélni szüleim történetét a Kirby nevû céggel. Felkereste õket egy porszívó ügynök, aki 2,5 órás gyõzködés alatt meggyõzte õket, hogy remek befektetés lenne számukra egy Kirby márkájú takarítógép (nevezzük egyszerûen porszívónak) 850.000 (!) Ft helyett 590.000 (!) Ft-ért. Ez még nem lett volna akkora probléma, mert részletre is megvásárolható a termék. Az ügynök az ottléte alatt végig elõlegrõl beszélt, amit adni kell, majd amikor szüleim azt mondták, hogy 100.000 Ft-ot tudnak adni elõlegbe (spórolt pénzük) akkor a szerzõdésbe (ami már elõre el volt készítve, csak aktualizálni kellett névvel, címmel stb.) már foglaló volt beleírva.
Olvasson tovább!

Re: 30 nap szerviz

2006.09.28. 10:35 | jackyll | Szólj hozzá!

Többen írtak a tegnapi mediamarktos sztorira, mit is kell(ett volna) tenni ilyen esetben, de mind közül asdf foglalta legjoban össze a teendõket, úgyhogy közreadjuk okulásul:

A vevo valasztasa szerint a vasarlas helyere, vagy a garijegyen szereplo szakszervizbe viheti a cuccot. Amelyik tetszik. Mindket helyen kotelesek atvenni, es jegyzokonyvet (melyen minimum az alabbiak szerepelnek) kiallitani. Tehat lerakja a MM-ban, es oldjak meg ok, nem a vevo rohangal szervizek utan, ha epp olyan kedve van.
Olvasson tovább!

Az év legöntökönszúrósabb reklámja

GTS Datanet/barom reklám

2006.09.28. 00:02 | szily | 1 komment

Megdönthetetlen alapszabály, hogy a pofáraeséshez vezetõ út fiatalosnak szánt márkanevekkel van kikövezve. A Yo!neked szolgáltatásnév például megnyerte a Homár „Dobermannal az álfiatalokra”-különdíját. De õk nem elégedtek meg ennyivel. Ha hiszik, ha nem, hallgattak arra a kreatív ügynökségre – a nevük remélhetõleg nemsokára itt pirul a kínpadon – amelyik kerékbilincset és mikuláscsomagot imitáló reklámanyagokkal akarta népszerûsíteni õket. Mi lenne ennél jobb? Talán egy regiment kartonból kivágott adóellenõr-sziluett? Vagy kalauznak álcázott hostessek? Egy Gyurcsány Ferenc-imitátor beküldése a máriapócsi búcsúba?

Olvasson tovább!