Tékozló Homár

Minden idõk legjobb Naiv Ügyfél-levele - Miért utálom a Magyar Postát?

Attila/kesergõ kirohanás

2007.01.22. 16:22 | szily | Szólj hozzá!

Postagyalázó levélfolyamunkban érkezett, azonnal beleszerettünk, ha most meglátunk egy élõ postást, kijön belõlünk a félelmetes MTK-ultra.

Japánból küldtem csilivili leveleket az akkori csajomnak. Vártam, sokáig vártam, csak nem akart válaszolni. Aztán kiderült, hogy nem is kapta meg a levelet, valakinek megtetszett útközben, és nem a japán postán. Közben összejött egy másik faszival, kicsit lehet hogy emiatt is, mert bár õ írt nekem sokat, én meg ugye "nem méltattam válaszra". Mindezek után úgy érzem, hogy jogom van SZÍVBÕL utálni a Magyar Postát.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása