Következõ hatalmas kéréssel fordultunk Önökhöz: 2006. szeptember 7.-én vettük át új lakásunkat. A konyha beépítésénél kiderült, hogy a konyhai gépek mûködtetéséhez szükséges 3*16 A helyett 1*32 A-t építettek be. Felkerestük az Eurocenterben mûködõ ügyfélszolgálati irodájukat (hiszen ez az egyetlen ami munkaidõn túl is nyitva van) kértük, hogy a mérõórát írják át a nevünkre valamint kezdjék meg a bõvítés kiépítését. Közölték velünk, hogy ezt csak a váci utcai központi ügyfélszolgálatban lehet elintézni. Már ott bizonytalankodott a kolléganõ, hogy elõbb a bõvítést kell-e kérni vagy pedig az átírást elintézni, de ekkor ezen még nem akadtunk fent.
Felkerestük a központi ügyfélszolgálati irodát (munkaidõben, szabadságot kellett kérni). A kedves hölgy a szám tépésnél felvilágosított bennünket, hogy elõbb az átírást kell kérni majd a bõvítést. Ennek megfelelõen két számot kaptunk és várakoztunk majd másfél órát. Az átírásnál a hölgy felháborodottan közölte velünk, hogy elõbb a bõvítést kell elintézni a mûszaki kollégánál majd kérhetjük az átírást. Átülve a mûszaki kollégához szintén felháborodva közölte, hogy hogy gondoljuk, hogy egy még nem a nevünkön lévõ órát bõvíteni fogak. Már egy kicsit idegesen kértük, hogy talán próbálják meg összehangolva végezni a munkájukat és mivel 2 méterre ülnek egymástól beszéljék meg, hogy mit is kell tenni.Ezután 1 óra 10 perc újabb várakozás után (új rendszert egyik kolléga sem ismerte így hívni kellett valakit, aki tudta mit hova kell írni) halom papírt a kezünkbe nyomtak. A papírokat alá kellett íratni a közös képviselõvel és hívni kellett egy szerelõt, aki megcsinálja a bõvítést, neki is alá kellett írnia a papírokat. Közölték azt is, hogy nem hívhatunk ám bárkit, az ELMÜ-nek ugyanis regisztrált szerelõi vannak, akik majd jópénzért megszerelik nekünk, amit kell. Ha ez megvan visszajöhetünk kifizetni a díjat azért, hogy az ELMÜ megszemléli, hogy minden rendben van-e. Hát meglátogattuk a közös képviselõt (persze ezt is csak munkaidõben lehet), majd kihívtuk a szerelõt (munkaidõben), aki 32 ezer forintért megszerelte az órát.
Boldogan visszatértünk a központi ügyfélszolgálatra, ahol másfél óra várakozás után bejutottunk a munkatárshoz, aki közölte, hogy a szerelõ nem megfelelõen töltötte ki a papírokat úgyhogy õ így nem tud mit tenni. Töltessük ki újra a papírokat majd jöjjünk vissza. Szerelõt felhívtuk eljutattuk hozzá a papírt, javította, aláírta. Visszamentünk az ügyfélszolgálatra (munkaidõben) másfél óra várakozás után kifizethettük az 52 ezer forint díjat, megbeszéltünk egy idõpontot.
Boldogan vártuk az ELMÜ munkatársait (munkaidõben), akik ki is jöttek majd közölték, hogy az Önök által regisztrált szerelõ nem végezte megfelelõen a munkáját így õk nem tudják az órát hozzá kapcsolni a rendszerhez. Készítettek egy hibajegyzéket. Hisztérikus kérdésünkre, hogy ismét vissza kell-e menni az ügyfélszolgálatra, kedvesen válaszolták, hogy nem kell. Hívjuk fel a telefonos ügyfélszolgálatot és õk telefonon adnak majd egy új idõpontot.
Reményteljesen, hogy egyszer ez a kálvária is véget ér, miután újra kihívtuk az Önök által regisztrált szerelõt, hogy javítsa a hibát (munkaidõben), felhívtuk az ügyfélszolgálatot. Bediktáltuk az ELMÜ képviselõje által adott ügyazonosított, de a kedves ügyfélszolgálatos hölgy szerint nincs ilyen szám a rendszerben. Hosszas, 15 perces keresés után megtaláltak bennünket a rendszerben, majd a továbbra is nagyon kedves hölgy közölte, hogy ilyen „hatalmas” mérvû bõvítés esetén nem adhatnak telefonon idõpontot. Kissé idegesen kértük a fõnökét, aki 10 perc után oda fáradt a telefonhoz majd közölte, hogy valóban nem adhatnak idõpontot. Kérdésünkre, hogy akkor a hozzánk kilátogató kollégája miért is mondta, hogy igen, egyszerûen annyit mondott, hogy nem tudja majd határozottan lecsapta a telefont. Ezek után elkeseredésünkben még megpróbáltuk felhívni a panaszirodájukat, ahol 15 perc várakozási idõ után sem vette fel senki a telefont.
Most 2007. február 16.-án ismét felteszem magamnak a kérdést, hogy miért is akarok én több áramot fogyasztani és fizetni ezért Önöknek? Remélem, hogy példámból okulva legalább megpróbálnak saját kollégáiknak megfelelõ felvilágosítást adni arról, hogy mit lehet és mit nem. Valamint szeretném javasolni, hogy a központi ügyfélszolgálati irodába legyen kettõ olyan ügyfélszolgálatos, aki a bõvítésekkel, mûszaki problémákkal foglalkozik, talán így az egész Budapestre kiterjedõ ilyen jellegû problémákat hatékonyabban lehetne kezelni. Mondjuk nem kellene az ügyfeleknek másfél két órákat várakozniuk. Valamint javasolom, hogy az Önök által regisztrált szerelõknek jobban tanítsák meg, hogy mik az elvárásaik vagy csak olyan szerelõt regisztráljanak, aki ezt tudja. Azt már kérni sem merem, hogy esetleg az ügyfélszolgálat vezetõjének (ha tényleg az volt) valaki említse meg, hogy lecsapni a telefont kultúrált körökben nem illik.
szódabár 2017.03.14. 23:29:49