Tékozló Homár

Re: Fantomizált telefonszámla a Pannonnál

2007.02.23. 08:01 | jackyll | Szólj hozzá!

Újabb bookmarkolható tippek érkeztek, ezúttal az eltûnt pannonos befizetés kapcsán, viszont általános érvényûek, szal másnak is segíthet. Szeti szerint a postán érdemes kezdeni, illetve Éva az Astoriánál lévõ Pannon-kirendeltséget javasolta, talán úgy gyorsabb:

Ha még ma sincs megoldva az ügy, akkor sos be kell menni személyesen abba a postahivatalba, ahol a befizetés történt, az eredeti feladóvevénnyel. Itt lehetõség van (sajnos csak pénzért) tudakozványt elindítani a PEK-hez (Posta Elszámoló Központ, vagy vmi hasonló, õk dolgozzák fel a befizetéseket és telepítik a pénzeket az célszemély számlájára). A választ õk küldik meg, hogy hol lett befizetve, mikor, a pénz milyen számlára lett telepítve és mikor. Ez általában 15 napon belül megvan. Ezzel lehet beslattyogni a Pannonhoz. DE szerintem egyszerûbb bevinni az eredeti feladóvevényt Pannonékhoz, és átvételi elismervény ellenében odaadni, amiben rögzítjük a csekk minden adatát (sorszám, befizetõi azonosítók, postai bélyegzõ adatai). Ekkor az egész processzt a Pannon csinálja meg helyetted... Mi is így tesszük, mert ügyfélbarát és gyorsabb az egyéni futkosásnál.

Péter saját tapasztalatból szintén a postán keresgélne:

Szeretnék segíteni Andreának a postai befizetéses problémában. Szeretném az elején leszögezni, hogy nem a Pannonnál dolgozom, így pontosan nem ismerem a folyamataikat. Ugyanakkor hasonló multinál, olyan csoport vezetõjeként dolgozom, ahol a postai befizetések faxon történõ igazolását feldolgozzák.

A megoldás egyszerû. Andrea keresse fel azt a postahivatalt, ahol a befizetés történt és a csekkszelvénnyel kérjen vizsgálatot, hogy a Pannonhoz miért nem érkezett be a pénz. Továbbá a postától kérjen igazolást arról, hogy a kivizsgálást elindította. A kivizsgálás akár egy hónapig is eltarthat, ezért a Pannon behajtási csoportjával is vegye fe la kapcsolatot. Egyeztessen az illetékes ügyfélszolgálatossal, hogy a postai kerestetés megindításának igazolásaként, elfaxolja a postán kapott papírt, cserébe a kivizsgálás végéig kapcsolják vissza és emeljék ki a behajtási folyamatokból. Ha elutasítják, ne ijedjen meg, én is elutasítanék egy ilyen kérést. Megoldás: irodában megint befizeti a hiányzó összeget és vissza is kapcsolják.

Amennyiben postai kerestetés eredménye pozitív, a postától kell kérni egy igazolást, hogy a posta hibájából volt a bonyodalom, és hogy szeretnék rendezi a hiba miatt felmerült plusz költségeket. A duplán befizetett pénz nem vész el, a túlfizetést kérésére visszautalják. Ha a kerestetés eredménye negatív, tehát nincs meg a pénz, akkor a postával kell bokszolni.

Nem feladatom a Pannont bírálni, vagy védeni. Andrea a leírása arra nem elegendõ, hogy bárki kívülállóként eldöntse, hogy az eljárás jó vagy rossz volt. Érdekességként azért leírnám ügyfélszolgálatos szemszögbõl, mi lehet az oka annak, ha nem érkezik be egy postai csekkes befizetés:

- Az ügyfél nem fizette be a csekket, hamis igazolást faxolt vagy mutatott be. A szolgáltató a korlátozáson felül okirat hamisítás miatt feljelentheti a csalót (ez a leggyakoribb, szerencsére elõbb vagy utóbb mindig lebuknak:) - A postai alkalmazott sikkasztott (elõfordult már párszor) - Adminisztrációs hiba volt a posta vagy a szolgáltató oldalán (még nem találkoztam ilyennel, de nem kizárt)

Bónusz sztoriként álljon itt Napalm csoportos elõfizetésének kálváriája:

Pannonnál csoportos elõfizetésünk van, ami több tucat fõt foglal magába. A számla befizetése csúszott kicsit a megadott határidõhöz képest, de ebben szerepet játszik, hogy a számla nem egyszer a határidõ után érkezik meg. A Pannon lazán kikapcsolta az elõfizetéseket, majd hirtelen vissza is kapcsolta, de a következõ havi számlán megjelent mindenkinek 3000 Ft visszakapcsolási díj.

A kérdésre, hogy miért is van ez, a válasz, azért mert nem fizettünk telefonszámlát. Mivel mindannyian idõben - és egyidõben, mert csak így lehet - rendeztük a számlánkat, követeltük az összeg jóváírását, és körülbelül egy heti közelharc után sikerült eltántorítani a kissé pénzéhes fiúkat és lányokat, attól, hogy leverjék rajtunk a saját hülyeségük díját.

Nagyon régóta vagyok Pannon elõfizetõ, de 1 éven belül ez volt a harmadik hasonló húzásuk, korábban meg nem rendelt szolgáltatásokért számláztak nekem, és ez így eléggé elgondolkodtató. Tudom, hogy a másik két versenyezõ a piacon, sem jobb, és ezért nem is õket hibáztatom, hanem ezt az e.g.ész kócerájt, ahol a szolgáltatás nem arról szól, hogy az ügyfél ne baszogatást kapjon a pénzéért.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása