Tavaly is talált példákat a budaörsi Agip-kúton történt lehúzásokról a Homár, meg ugye kedden is befutott egy, ezért hirtelen halállal, vagyis két újabb sztorival - Miki Bácsitól és Norberttõl - ezennel lezártnak tekintjük a témát. Reméljük, az Agip is hasonlóan gyorsan neutralizálja a jelenséget.
Velem is hasonló eset történt a budaörsi Agip kútnál (kivezetõ oldal), bár engem valószínûleg tanuló szolgálhatott ki, ugyanis nem ezressel, hanem csak egy ötszázassal akartak megrövidíteni. Azt, hogy az én pultosomnak van még mit tanulnia, ezen kívül további két dolog is bizonyítja: 1. A pénztáros annak ellenére adta vissza az 500-ast, hogy már a bejáratból fordultam vissza 2. Nem földes trükkel, hanem "itt találták meg a csokiknál" magyarázkodást adott elõ.
Olvasgattam a történeteket és "örömmel" vettem tudomásul, hogy másnak is problémája van a kivezetõ oldali budaörsi AGIP kúttal, illetve pénztáros kisasszonyaival. Ezen felbuzdulva leírom én is a történetemet, igaz engem nem pénzzel akartak levenni, hanem az AGIP által kiadott Premio kártyára felírható pontokkal. Igazából én a pontgyüjtés miatt tankolok az AGIP kutaknál, ahol teherautó sofõrként nem kevés pontra tehetnék szert, amit a késõbbiekben egész jó kis ajándéktárgyakra lehetne beváltani. De ha csak ezen a benzinkúton tankolnék folyamatosan akkor biztos, hogy ezek a tárgyak sosem kerülnének hozzám, mivel itt egyszerûen nem írják fel kártyára a pontokat.Az elmúlt 3 hétben, ötször tankoltam ezen a kúton. Az elsõ 2 tankolásomnál még nem tûnt fel a dolog, mivel én azt természetesnek vettem, hogy ha behelyezem a kártyát, az erre kijelölt kis készülékbe akkor a pontok automatikusan "felíródnak" rá. Márpedig feltûnhetett volna, mivel a pénztárgép kijelzõje fizetés után kiírja, hogy mennyi pontot írnak a kártyámra, de én ezt akkor még naivan nem figyeltem. Közben útjaim során tankoltam egy másik kútnál ahol még közölte is a pénztáros, hogy mennyi pont van a kártyámon. A dolog ekkor kezdett gyanús lenni, mert igaz, hogy nem tudtam pontosan a pontszámokat, de azt tudtam hogy a 3000 pontot már át kellett volna lépnem. Rövid fejszámolás után rájöttem, hogy bizony a budaörsi kútnál nem gyarapodtak a pontjaim.
3. tankolásomnál már fizetés elõtt kértem a pénztárost, hogy írják fel a nekem járó pontokat, mire idegesen közölte, hogy tegyem a leolvasóba. De ekkor újabb problémába akadtam, a sok éve használt Routex kártyámmal nem tudtam fizetni. "Kedves" pénztároskisasszony idegbetegen húzogatta a leolvasóba, a sokadik próbálkozásra közölte , hogy a kártyám nem jó. Mondom erre , hogy de bizony jó mert sokszor használom és soha semmi gond nem volt vele. A kártyám csak nem akart jó lenni, mire egyszercsak a mellette álló kolléganõje szólt neki, hogy fordítsa meg a kártyát és úgy próbálja. És láss csodát !!! - a kártyámat elfogadta a gép. Közben én árgus szemekkel figyeltem a kijelzõt, de bárhogy is meresztettem a szemem a pontjaim nem láttam. Mikor ezt szóvá tettem, közölte, hogy fel lett írva a pont, részérõl le van zárva az ügy. Én megmakacsoltam magam, hogy márpedig én nem láttam és mutassa meg, hogy hova lett felírva. Mondanom sem kell, közben tetemes sor alakult ki mögöttem. Ekkor valaki kijött az irodából, és másik géphez vitte a kártyám ahol kiderült, hogy megint nem lett felírva a pont, de õk errõl nem tehetnek, biztos a számítógép rossz, blablabla. Így megint pont nélkül jöttem el.
4. tankolásom pár nap múlva dél környékén lehetett. Megint elõre szóltam, hogy ne felejtse el felírni a pontokat, de hiába mert a kijelzõ megint nem mutatott semmit. Ismételt reklamálásomra meg csak csak vállvonogatást meg "szájhúzást" kaptam. Meg azt mondja, hogy ma én vagyok az elsõ aki pontot akar felíratni (én ezt déli 12-kor nem nagyon hiszem), nem tehet róla,hogy rossz a számítógépük.
Múlt héten próbálkoztam megint, elõre szóltam (kaptam érte utálkozó nézést), de MEGTÖRT A JÉG és felírták a pontokat. Arra azért kíváncsi lennék, hogy ha tényleg rossz a rendszerük akkor mért kell ennyi idõnek eltartani, hogy megjavítsák. De szerintem itt nem errõl van szó, hanem arról, hogy a tankolásért kapott pontok valaki más kártyájára kerülnek. Gondolom ilyen esetek mással is megtörténtek ezen a kúton, így hát kedves Pontgyûjtõk, LEGYETEK RÉSEN!
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.