Röhögtünk, hogy milyen szar ez a tollaslabdás amerikai reklám, de nem tudtuk a hátterét. Rizsa most mindent elmagyaráz, kiderül például, hogy ki az a két – így utólag belegondolva tényleg gyanúsan nagydarab – csávó, aki lenyomja a nevetséges mitugrásznak beállított csingeket. Ki nem találnák. Részletek és összegek alant.
Hello!
A tollaslabdás reklám megfejtése:
Brian Urlacher napjaink egyik legnépszerûbb amerikaifutball játékosa.
David Ortiz valami hasonló, csak baseballban.
A sportok sajátosságaiból adódnak a poénok. Azért ez még mindig összehasonlíthatatlanul jobb mint a vizipólósok rudija.
Érdekesség:
Urlacher a SuperBowl sajtótájékoztatóján viselte a reklámot elkövetõ cég sapkáját, amiért 100,000$ büntetést fizetett az NFL-nek (amerikai profi foci liga), ugyanis csak a liga jóváhagyott támogatóinak logói szerepelhettek volna a közvetítésben.
Ezt a sapkát megkapta a chicago-i rádióállomás. Miközben arról beszélgettek adásban, hogy mi legyen vele, betelefonált egy nõ, aki elmondta, hogy terhes, a férje Afghanisztánban van és szeretné elárverezni, hogy így jusson pénzhez.
Meg is kapta. A hölgy, Crystal Stupar 15,000$-ral lett gazdagabb az eBayen keresztül a Vitamin Water Hat segítségével.
Rizsa
Nem igaz! A vízipólósok söre sokkal bénább még a pólósrudinál is!
A Homár
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.