Tékozló Homár

Akciós T-online csomag kilépőknek

2007.06.27. 11:05 | jackyll | 51 komment
László egy egyszerű módszert talált arra az esetre, ha az előfizető megunja, hogy a T-online neki még vmi évekkel ezelőtti brutális havidíjat számláz, miközben akciósan már sokkal olcsóbb lenne:
Hogyan préseljünk ki a T-onlineból akciós árakat? Gondolom sokak fejében megfordult ez a gondolat, talán ennél jóval naturálisabb formában is. Nos megmondom. Mondjuk fel a az előfizetési csomagunkat.

1. Letölthető a honlapjukról egy űrlap, amit ki kell tölteni. Megkérdezik többek között, hogy miért akarom felmondani. Mivel nincsen olyan rubrika, hogy "kurva drága és szar az egész" ikszeljük be a "Drága a szolgáltatás" nevű okot.
2. Miután elpostáztuk a felmondást, várjunk 5-6 napot.


3. Telefonon fog felkesni egy kedves hölgy és udvariasan érdeklődik, hogy miért akarjuk elhagyni a T-internetet.Itt már nem kell keretek közé szorítnai magunkat, válaszoljuk a "kurva drága és..." kezdetű okot nyugodtan. Erre még udvariasabb lesz és lőn csoda, ami eddig nem sikerült erővel, fohásszal, az most meg fog történni. Felkínál olyan árakat, amik sokkal kedvezőbbek a normális tarifáknál, mondván ezek "speciális kedvezmények hűséges felhasználónknak". (Itt lehet hogy nem árt, ha kb 8 éve fizetsz nekik havi 12e Ft-ot, ami ellenségek közt is több mint egy misi. De ezzel nem dicsekszem, mert így kiszámolva ölég nagy balfasznak állít be engem)

4. Ezután két opció van:
a) el lehet fogadni a felkínált kedvezményes árakat, és újra 1 évet alá kell írni. ezt én nem választottam.
b) Meg lehet kérdezni, hogy miért pont most kerülnek elő ezek a kedvezmények amikor alapvető lenne, hogyha lemegy a csomagom ára, akkor AUTOMATIKUSAN nekem is kevesebbet számláznak, ugyanúgy mint a friss usereknek, főleg, hogy nem írtam alá hűségkedvezményt az utóbbi 1 évben. De nem, a kedves T-Biznisz -nél az a default hogy azt az árat fizetem, amit 2 éve aláírtam, (kíváncsi vagyok, hány évtized múlva vennék észre magukat)  hacsak nem pirítok rájuk néha, hogy ejnye uraim, ha nem csökkentitek le a díjat, akkor kilépek-belépek, mint a windozban.

5. Tegyük le a telefont és vonjuk le a T-anulságot:  "Azt hiszem ezt hívják kifejezetten nem etikus üzleti magatartásnak."
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZePY 2007.06.27. 11:11:38

De hát nem csak a T-* működik így! Minden mobil és vezetékes szolgáltató ugyanezt csinálja, ugyanis nekik egyáltalán nem érdekük, hogy te jobb árakat kapj. Ha nem megfelelő, járj utána és válts, de azt, hogy ezt Ők ajánlják fel neked, feleslegesen várod.

vomit 2007.06.27. 11:11:57

vajon mukodik ugyanez az UPC muholdas tevere alkalmazva?

BöszmeBivaly 2007.06.27. 11:12:00

Hm, nekem januárban pedig küldtek egy levelet, hogy ilyen-olyan hűséges ésatöbbi, ésatöbbi, a vége egy kedvezményes tarifa lett, ráadásul utána a nagy össznépi emelés során meg is négyszerezték a sávszélemet. Örültem, na.
Amúgy évekig én is így voltam, hogy miért fizetek többet, mint az új belépők, de mostmár ez elmúlt nagyjából.

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó. 2007.06.27. 11:17:58

Ez mindenhol így müxik, várhatja a pógár, hogy majd jól olcsóbbat adnak amikor adhatják drágábban is. Aki szemfüles és beszól nekik azt nem hajtják el, a kevesebb pénz is több mint a semmi ugyibár. Aki meg nem szól azt húzkodják mint Jónás a f@szát.

hurka gyurka 2007.06.27. 11:19:16

Nekem pontosan a fent vázolt módszerrel 10500-ról 7400-ra sikerült leszorítanom a havidíjat. A csomag (ADSL Prémium) listaára jelenleg 7900 Ft/hó, tehát 500 Ft kedvezményem van a friss belépőkkel szemben. De ezt csak már benyújtott felmondó nyilatkozattal rendelkezők kapják!

lOc (a pasztafáriánus) 2007.06.27. 11:25:05

Igen, ez ugyanígy van mindenhol. Pl. Datanetnél is. Onnan jöttem át T-Onlinehoz, mert így most majdnem feleannyit fizetek ugyanazért.

lOc (a pasztafáriánus) 2007.06.27. 11:26:22

Jah de pl. más szolgáltatóknál olyan is van, hogy ha már volt ADSL vonalad, akkor nem az akciós árat kell fizetned, hanem ugyanannyit vagy többet, mint eddig. T-Onlinenál még ez volt a jó, hogy nincs ilyen.

., (törölt) 2007.06.27. 11:30:35

Én már rutinosan váltogatok. Mikor letelt a hűségnyilatkozat, már szólok is nekik.
Az igazsághoz tartozik, hogy első alkalommal, ténylegesen meg kellett szüntetnem, hogy utána kevezményesebb előfizetést válszthassak.
Természetesen ez sem ment szopás nélkűl, hiszen az első 3 hónap ingyen van, azt jelenti, hogy a 29. nap jönnek ki, és nagyvonaluan arra a hónapra nem kell már fizetnem, mert az az első hónap!

., (törölt) 2007.06.27. 11:32:02

Én már rutinosan váltogatok. Mikor letelt a hűségnyilatkozat, már szólok is nekik.
Az igazsághoz tartozik, hogy első alkalommal, ténylegesen meg kellett szüntetnem, hogy utána kevezményesebb előfizetést válszthassak.
Természetesen ez sem ment szopás nélkűl, hiszen az első 3 hónap ingyen van, azt jelenti, hogy a 29. nap jönnek ki, és nagyvonaluan arra a hónapra nem kell már fizetnem, mert az az első hónap!

soseleszekelső 2007.06.27. 11:43:27

Gyorsan felhívtam az invitelt.
Ugyanannyit fizetek 3 éve, de 512KB-ről közben automatikusan felemelték 4MB-re a sávszélességet. Ez is valami.

Majmász Gedeon 2007.06.27. 11:45:05

Anno én is kb. 12400-ról indultam. Aztán lett 11(nél kicsit kevesebb), majd otthagytam őket, mert nagyon karcsú ajánlatot tettek (9500 körülit), másik szolgáltatónál 8000 lett a havidíjam. Ez az ÁFA csökkenés miatt tovább csökkent (igaz, nem sokkal), de mostanra az ADSL-t is lemondtam, mert egy helyi szolgáltatónál havi 3500-at kell csak fizetni! (Igaz, csak 512 k-s a vonal, de bőven jó ez.)

Mr. Proper · http://copypasteblog.blogspot.com/ 2007.06.27. 12:03:39

Könnyen ugrál az, akit nem köt hűségnyilatkozat. Ha ezt a felmondósdit hűségnyilatkozattal próbálod, a nyakadba csaknak vagy 60-70000 Ft-ot, mert felrúgod a megállapodást. Úgyhogy csak óvatosan ezzel a felmondással.

Mária 2007.06.27. 12:17:37

Ez a UPC Direkt esetében már nagyon régen így van. Amikor lemondtam az HBO előfizetést arra hivatkozva, hogy ritkán változik a repertoár, azonnal felajánlották, hogy ha akarom, nézhetem az akciós áron is :)))

lcutti 2007.06.27. 12:19:14

De rühellem ezt a hűségnyilatkozatosdit.
Nyilatkozzanak ők, hogy hűségesen fognak szolgálni engem a pénzemért vazze.

Anubisz (törölt) 2007.06.27. 12:25:12

Ezt mindenhol úgy nevezik, hogy ügyfélmegtartás... Általános, és minden szolgltatónál alkalmazott dolog.. Nem új..:)

KopaszMercis 2007.06.27. 12:33:52

nem tisztem vedeni a T-Faszokat, de az uj belepok a fontosak nekik, talan ertuk meg allami penzeket is kapnak meg a fasz tudja. Mondjuk en ugy erzem, hogy 2 evente tenyleg modositani keve a havi dijat. Azzal, hogy rogton automatikusan... hat most erted megis csak piacgazdasag vagy mi van.

Secnir 2007.06.27. 12:36:37

nálam az ügyfélmegtartás azzal kezdődik, ha bemegyek az ügyfélszolgálatra, köszönjenek, kínáljanak kávéval, legyenek kedvesek, legyen ülőhely, beszéljenek normálisan velem. ha így állnak hozzám, akkor engem különösebben nem érdekel, hogy kétezer forinttal több-e a szolgáltatás.
Ellenben: ha bemegyek, tömeg fogad, órákat kell sorban állnom, az ügyfélszolgálatos csak azért nem köp szembe mert sajnálja tőlem a nyálát, nos az ilyennél én két forintért is gecizek (bocs).
Ami az érdekes, az elsőre példát maszek(!) autószerelőnél láttam meg egy informatikai cégnél (nagy kék), a másodikra meg mindenki tud példát mondani.

szivesen köcsög 2007.06.27. 12:41:50

Megsúgom nektek a forgatókönyv a UPC-nél teljesen analóg. Amikor kéred, hogy csökkentsék, és azt mondják, hogy nem áll módjukban, fenyegeted őket, hogy otthagyod, kapcsolják "A KOLLÉGÁT", aki hirtelen sokkal kedvezőbb előfizetést kínál. Mégkérdezed, hogy miért nem automatikus, és a hölgy miert mondta hogy nem lehet csökkenteni a díjat, erre "A KOLLÉGA" rövid válasza: nem volt rá felhatalmazva.

Mária 2007.06.27. 12:55:50

Secnir! Elképzeltem, hogy csak úgy tesztelésképpen bemegyek a Vízművek vagy a Tigáz ügyfélszolgálatára, leülök és várom a finom kávét, szelet 80%-os csokival és a legfrissebb napilapokkal... :)))

homár molla2 2007.06.27. 12:58:41

bezzeg a pannonnál mínuszba is lehet menni, sms-sel.

Kőváry Orsolya · www.irodatunder.hu 2007.06.27. 13:10:59

Enternetnél mikor letelik a hűségidő, újabb, olcsóbb tarifát is lehet kapni újabb hűségszerződés bevállalásával annyiért, amennyiért az új belépők kapnák. Kezdettől fogva ezt csinálom, minden hűségszerződés lejártakor újat kötök. Évek óta egyre kevesebbet fizetek az internetért. A szolgáltatással ráadásul meg vagyok elégedve.

DaveSlim 2007.06.27. 13:23:01

Most komolyan elvárjátok, hogy az legyen, hogy automatikusan kisebb árat fizettek, amikor lejár a hűségidő????? Oké, megértem én, de ENNYIRE NAÍVAK ne legyetek már.... ez gáz.
Én is netszolgáltatónál dolgozom és higgyétek el, hogy fontos nekünk, hogy az ügyfél nálunk maradjon és amennyiben az ÜGYFÉL JELZI, hogy át akar térni kedvezményesebb havidíjra, szó nélkül megoldjuk. Nincs kapacitás egyesével minden lejárt ügyfelet hívogatni, ajánlatot tenni, törvényileg pedig nem lehet azt megcsinálni, hogy

Secnir 2007.06.27. 13:26:53

Mária:
most gondolj bele, nem fogadnád normálisabban a rossz híreket így? Nem ez volna az elfogadott? továbbmegyek - nem ez volna az európai hozzáállás? nézd meg csak pl. a boltok közötti különbséget: a tesó meg ósan nagyáruház. kosz van, jóllakot egér van, rablás van, a vevő le van sza*va. kisbolt pláne vidéken? bemész. rádmosolyognak, kedves szavak stb. tudniillik ő azt akarja, hogy jól érezd magad és legközelebb is visszamenj. ha jól érzed magad nem foglalkozol azzal, hogy a sör 10 forinttal drágább mint a nagynál. maga a tudat, hogy embernek néznek jólesik, és ennek fejében megengedem azt hogy drágább legyen.


más:
egy magánrendelőbe járok fogászatra rendszeresen (igaz ott van recepció meg belgyógyászat meg minden, gyakorlatilag egy kis kórház), ott ugyanez van csak kávé nincs a felsoroltakból. Nem is idegeskedem, mint az SZTK-ban 20 éve. nem is nézem ki jött előbb meg utóbb, mert időre megyek. nincs kosz, mert takarítják naponta kétszer az egész épületet. a wc tiszta, csillog-villog. nem üvöltöznek pakisztáni hordák a folyosón. IGAZ: FIZETNI kell a szolgáltatásokért. de akkor inkább ezért, mint az x kórház-körzeti rendelőjében való várakozásért. nem?

DaveSlim 2007.06.27. 13:27:18

szóval hogy csak úgy le-vagy fel emelik az árat. Gáz dolog, de igenis jelezze az ügyfél, hogy ő itt akar maradni nálunk, mit tudunk felmutatni/adni, hogy ez így maradjon. Na mindegy. Ne várjatok el csodákat, főleg egy nagy cég esetén, ahol több tízezer ügyfél van.

Feri nagyapa 2007.06.27. 14:04:52

UPC Direct ugyanez. Egy év letelte után nem átallottak kiszámlázni az akció nélkülinek csúfolt árat. Szóltam, hogy fel kívánom mondani, mert drága, egyből adtak volna plusz csomagot és sport12-őt kevesebbért, mint az addigi akciós (azóta az az akció, amit felkínáltak). No, persze megköszöntem és felmondtam, mert az engem érdeklő csatornákat most olcsóbban tudom nézni és még egy második beltérit is kaptam.

Feri nagyapa 2007.06.27. 14:09:25

Dave Slim: de van kapacitás! 4 hónapja van T-Com-os telefon előfizetésem, de már négyszer hívtak, hogy váltsak más csomagra. Arról nem is beszélve, hogy a minap meg inviteles csákók - hol tékomosnak, hol invitelesnek mondván magukat - át akartak telepíteni az ő szolgáltatójukhoz, azt a látszatot keltve, minha csak szerződés módosításról lenne szó.
Folyamatosan figyelni kell, mikor jár le a szerződés (amit egyébként már nem alakíthatnának át automatikusan a szolgáltatók határozatlan idejűvé, igenis fel kell hívniuk az ügyfél figyelmét), aztán lehet lépni.

hrcs_123 2007.06.27. 14:22:13

Én az szeretném, ha a t-com megetetne, bepelenkázna és virrasztana éjszakánként az ágyam mellett ha beteg vagyok. Meg különben is éljen Kádár János. Anyám segíts...

Layosh 2007.06.27. 14:32:26

Érdekes...
Én tavaly mondtam fel a céges netem a T-nél és semmi telefonos ajánlat nem volt. 9 éve voltam a hűséges szolgájuk(még matávnettel kezdtem, aztán axelero).
Hálából az e-mail címem is azonnal megszüntették(semmi türelmi idő).

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2007.06.27. 15:26:00

Nekem a TVNETnél van, ők sem szóltak, hogy lejárt, válts akciósat... És sajnos személyesen kellett bemenni
DE:
Kávé, kultúrált várakozó terem (nem értem minek időre is lehet menni) és GYEREK JÁTSZÓ SAROK !!!

Amúgy meg mivel 1,5 éve vagyok hűséges vásárló az akciós csomagból is adtak valami párszáz foriint engedményt.

A T-Matávnál meg a Csevőm mellé rádumáltak egy opcióra.. na jó, használom is, de most figyelj: az opció is 1 év hűségnyilatkozattal jár, tehát nem veheted le, de nem is köttetheted ki a vonalat !!! Ráadásol van rá 1 hónap kipróbálás ami nem tartozik az egy évbe bele...

Focew 2007.06.27. 22:23:35

Azért van ellenpélda is. A IX kerben EMKTV szó nélkül csökkentette a net árát 5000ről 2600ra. Igaz az helyi és kábeles.

nikii 2007.06.27. 22:46:31

Aki a Tré-online-t használja, nem lehet sikeres ember.

borovi 2007.06.27. 23:40:23

Hm, már vártam, mikor jön valami gyökér az "aki... használja, nem lehet sikeres ember" macsó dumájával, miközben maga a kétlábon járó tyúkmellű, görbe hátú, csirkelábú, pápaszemes, elálló fülű, lófogú, pattanásos arcú, rejszóló kétségbeesés. Hát, megjöttél, Serlokholmsz, te nagyonsikeres...

Jack__Bauer 2007.06.28. 01:12:46

Másik ellenpélda: Vodafone-tól megkerestek, hogy 5 éve meglévő prepaid csomagot nincs-e kedvem igen-igen kedvező díjakkal operáló, másodperc alapú, alacsony előfizetési díjú, kereskedelmi forgalomban nem elérhető "Bónusz" díjcsomagra váltani. Amiben mellesleg 5 másik vodafonossal ingyen beszélhetek.
Vicc az, hogy már épp nézelődtem, hogy melyik szolgáltatónál lenne érdemes előfizetésre váltanom, szal jókor jött...

Jack__Bauer 2007.06.28. 01:14:33

borovi: ez kábé ugyanaz a standard szöveg, mint a Gasztonyi Ádám, meg az árkádszarás, meg a fospunepa, meg főleg a pina...
Szóval, ha leakadsz rajta, azzal csak magad égeted... ;)

nikii 2007.06.28. 09:58:39

Akit borovinak hívnak, nem lehet sikeres ember.

Lajszlo 2007.06.28. 11:51:14

Pontosan ugyanígy jártam pár éve a vezetékes szolgáltatómmal. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mennyi a legolcsóbb csomag. 3400Ft. Jól van, gondoltam, most is ilyenem van, de ennyiért nem éri meg, megyek az ügyfélszolgálatra lemondani. Közlöm a fiatalemberrel, hogy szeretném megszüntetni a viszonyomat a szolgáltatóval, mert ez nekem túl drága, erre előkap egy papírt, hogy van egy 1900Ft-os csomag is. Hazamenve azért visszahívtam még a telefonos rendszerüket, hogy ezt a bizonyos csomagot ugyan miért nem említették korábban. Aszongya az csak "speciális" előfizetőknek jár. Nyilván azoknak, akik kilépéssel fenyegetik meg őket...

gven · http://gvenphoto.blogspot.com/ 2007.06.28. 14:02:52

én sem értem, min vagytok felháborodva.
a multikat azért találták ki, hogy bevételt termeljenek a szolgáltatásaikkal, nem azért, hogy a seggeteket nyalogassák.
aki meg olyan hülye, hogy nem képes néha átnézni a papírjait, az meg is érdemli, hogy többet fizessen.

amiről szó van, valóban az ügyfélmegtartás.
mondjuk annyira nem ajánlgatnám, mert nem minden esetben keresik fel az ügyfelet...lehet, h egyszerűen 8 napon belül lecsapják, és aztán nézegethetsz...

valaki beszélt itt a 70 e. ft-os kötbérről: felkészült lehetsz, már jó régen nincs kötbér, szerződésbontási van, az 36 e. ez is csak azért, mert gyakran volt többszázezres a kötbér, amit /természetesen/ sokan nem tudtak kifizetni, és amit a cég kénytelen volt elengedni.
mellesleg a hűségidő sem csak azért van, h szopasson a cég: mikor adsl-t vagy kábelt rendelsz, a cég "bérbe veszi" a vonaladat egy évre a távközlési szolgáltatótól. ha 3 hónap múlva felmondod, kurva sokat buknak.

különben ha ennyi bajotok van a tonlájnnal, miért veszitek igénybe? mehetnétek az invitelhez, vagy sok más helyre, ahol a hűségidő lejárta után, ha nem jelzel feléjük azonnal, AZONOS áron rádbasznak még egy év hűséget.
ha az kell, menjetek.
ha az kell, hogy délután/este/hétvégén ne legyen ügyfélszolgálat (szinte mindenhol igy van), menjetek.
sokan fikázzátok a szolgáltatás minőségét is: nos, lehet menni máshova. a hivatalos mutatók szerint a mai napig a tonlájnnak a legjobbak a rendelkezre állási adatai.

2003 eleje óta van tonlájnos (matávnet, axelero) netem, 1* volt kimaradás (valami villám csapott a fejállomásba), vagy 5* szüneteltettek számlatartozás miatt, 1* volt reklamációm, amire válaszoltak, és jogosnak ítélték.

amit mondani tudok, annyi, hogy legyen annyi eszetek, hogy belenéztek az ÁSZF-be.

Ennyi.

vtec 2007.06.28. 20:10:11

annyiért kapod a szolgáltatást amennyiért a szerződést kötötted. Ez így természetes. Olyan cosmag már nincs is új előfizetőknek. Így nem mondhatod, hogy más azért a csomagért kevesebbet fizet. Persze, előfordul az is, hogy csak úgy felhívják az embert, hogy felajnáljanak egy olcsóbb csomagot. Ezek a veszélyeztetett ügyfelek. De ha te szépen tejelsz, nem fognak felhívni, csak ha pl. beküldöd a lemondásodat. Én a UPC-nél fogom eljátszani ezt asszem ,mert kissé drága már a kábeltv előfizetésem.

bigcheese 2007.06.28. 21:24:11

Nos én írtam a cikket. Üzenem azoknak, akik azon rugóznak, hogy "mér használod a tonline-t ha nem teccik" meg "óvasd el a szerződésed" meg "mit vársz, hogy egy multi kinyalja a seggedet?" hogy csont az agyuk. de ezen ne legyen ám sértődés :)

karatekutya 2007.06.29. 00:03:23

Köszönjétek a piacgazdaságnak. Ha Tonlájn ADSL havi 30 rugóba kerülne (és megfizetnétek), akkor lenne kávé, meg pelenkázás :-)
Bigcheese - nincs harag, de hát ha nem teccik, ne használd, van még 20 másik szolgáltató, csontagy ide vagy oda.
Szerződés elolvasása - Jó magyar szokás az, hogy odafirkantjuk az aláírásunkat minden szarra amit papírra írtak, oszt később meg ordítozunk, hogy ezt+azt nem is láttuk. Ezt úgy hívják, hogy butaságadó.
Multi seggnyalás - egy multi szegmentálja a piacot, és arra darabra koncentrál a legnagyobb energiával (pénz vagy seggnyalás), ahonnan a legnagyobb eredményt várja. Ha Te beleesel ebbe a szegmensbe, akkor alul jön a kellemes meleg. Ha nem esel bele, akkor szaros marad a segged. Minden cég így működik, kivéve talán a Vöröskereszt.

Rival · http://www.rivalcomp.hu 2007.06.29. 10:26:01

Ami viszont megdöbbentő volt számomra, hogy volt olyan ügyfelem, akitől havonta besszedett a T-vírus 30000 (azaz harmincezer) Forintot. Ott senki nem foglalkozott a dologgal, én hívtam fel a figyelmet, hogy nem kellene egy (a duplázások/triplázások után is csak egy) egy megás netért havi 30-at fizetni (ez persze megérdemelt volna jogi lépéseket is, mert ez tényleg a kuncsaft nagymértékű és pofátlan lehúzása). De nem csak itt fordul elő, mutatott nekem Datanetes számlát is másik telephelyükről, amin szintén nem vevődött észre a dolog... de nem probléma, magyarok vagyunk, és ez itt a XXI. század!

Rival · http://www.rivalcomp.hu 2007.06.29. 12:07:01

Másik oldalról viszont tény, hogy a szerződés az szerződés, és nincs benne az ÁSZF-ben sem, hogy automatikusan csökken a díj is a hűség lejárta után, így az sem biztos, hogy lehet határról beszélni, ahonnan ez pofátlanság... nem tudom, nyugatabbra hogy megy ez, majd megkérdezem valamelyik ismerősöm.

jusuf 2007.06.29. 13:31:43

Épp kapóra jött az ügy, a minap kaptuk meg "kedves" szolgáltatonktól (U P C)havi számlánkat, és kigülledt szemekkel olvastam aktuális pénzbefizetési értesítönket. Az összeg 30.000 ft-ról szólt, ami 11.350 internet a többi kábel tv, és telefon! Jelzem, előző hónapban az internet elérésünk potom 9.500 ft volt. A fent leírt esetből okulva felcsörögtem kedves szolgáltatómat, ugyanmár miért lett több az internet hozzáférésünk? Mire kedves ügyfélszolgálatos kolléga: - A múlt hónap végén lejárt a hűségnyilatkozatunk, és nem jeleztük kellő időben, hogy továbbra is igényt tartunk a szolgáltatásra! Kellő időben??? Értitek??? Továbbra is??? Mondom kedves telefontúlvégén tájékoztató ügyfélcentrikus kollégának, mit tud ajánlani? - Új belépőként fizethetem az előtte meglévő 9.500 ft-os havidíjat + kábel, + telefon..... Felhívtam kedves konkurens szolgáltatót: T-Ónlájn, kik azonnal ajánlottak számomra egy korlátlan (tudom lassú) internet elérést, kábel tv csomagot (megállítható müsorral), telefonvonalat, potom 14.400 összdíjazásért!!!! Jelzem, utolsó számlánk 30.000! Csak így tovább UPC!!!! További sok sikert!!! Valszeg győztesen jöttök ki a konkurencia harcból! 4 éve voltunk hűséges előfizetőtök! :)

noob 2007.07.01. 08:43:38

ez minden szolgáltatónál így van, és ha lejár az időd TE autómatikusan válthatsz kisebb csomagra. Ennyi. 500 forintért akinek érdemes lemondogatni meg körülményeskedni, az megérdemli. Szerintem ez kicsit fals cikk :)

Kutyi 2007.07.01. 12:07:05

Ez nem reklám, de januárban én is távoztam a t-mobiltól. Nem alkudoztam, közöltem hogy megyek - viszont nem látásra ! Igaz a távozást megpróbálták megnehezíteni, mert többször azt jelezték az új szolgáltatónak, hogy nálunk ők labdába sem rughatnak, nem engedik be a központba, aztán épp kijött valami liberalizálásos rendelet, írtam a t-mobilnak ha tovább szívózik, feljelentem és fizethet mint a köles - na erre egy hét múlva megvolt az átlépés.
A jelenlegi szolgáltatóm 12 ezerért lényegesen gyorsabb szolgáltatást biztosít (4MB)és ingyen telefonálok -- ez a fele ilyen gyors szolgáltatással +telefon a t-mobilnál 18-20 ezerbe került.
Többek közt a piszok ügyfélszolgálat is oka volt a távozásnak, mert olyan hülye embereket összeültetni mint azok nagyon nehéz !
Az új szolgáltatónál amikor az ügyfélszolgálat nem tudott valamiben segíteni, akkor visszahívott - tmobilnál félre tesz és hallom hogy a háttérben megy a duma....agyatlan banda. Biztos most sok ügyfelet veszítettek !

Kutyi 2007.07.01. 12:16:04

S még valami - az ügyfelet igen is úgy lehetne megtartani, hogy ha aláír hűségnyilatkozatot -és fizeti alatta az esetleg magasabb díjat mint egy új szolgáltatás - akkor lejárat előtt egy hónappal felhívja a cég és ajánl neki új lehetőséget, érezze szegény paraszt hogy foglalkoznak vele, megéri maradni és elégedettnek érzi magát (lehet hogy megint behálózzák egy-két évre, de boldogan írja alá és ne dühöngjön, hogy belőle élősködnek).

karatekutya 2007.07.01. 13:38:39

Cirmuli, kicsit kevered a dolgokat. A T-Mobile mobilszolgáltató, a T-Online pedig internet szolgáltató, ha ez eddig nem derült volna ki...
Ha a T-Mobile-tól elmész, olyan probléma, hogy "nem engedik be a központba" nagyon nem fordulhat elő, mivel minden mobilszolgáltatónak saját központja, rendszere, blablablája van.
Mellesleg a mobiltelefonon a "gyorsabb szolgáltatás" kifejezésnek sincs túl sok értelme.
Reméljük nem kötöttél egy alternatív mobilszolgáltatóval 4 Mb-ra szerződést :-) (max. 4 Mbit-re, és inkább internet szolgáltatóval, és internetre)

karatekutya 2007.07.01. 13:44:50

Cirmuli 2007.07.01. 12:16:04

Ez a világ lejárt, ez a gondolkodásmód inkább a rendszerváltás előtti időszakra jellemző. Olyan, hogy "gondoskodó vállalat" nem létezik. TE kötöttél szerződést, NEKED kell tudni, hogy mennyit fizetsz, NEKED kell tudni, hogy mikor jár le a szerződésed, és NEKED kell odacsapni az asztalra, hogy márpedig ha nem kapsz jó árat, akkor elmész a cégtől. Nem megsértődni kell, hogy nem hívtak fel, hogy "itt van az olcsóbb ár, csak minket válassz."
Minden termék/szolgáltatás pontosan annyit ér, amennyit fizetnek érte. Ha neked megfelelő az internet szolgáltatód azért az árért amit fizettél érte, akkor meg pláne ne sírj, hogy milyen szemetek. Nem ők szemetek, TE vagy alultájékozott.

Ha tudsz olyan piacot, ahol a kereskedők maguktól kezdi el lenyomni a saját áraikat és dobálják az arra elhaladók után az egyre kisebb árakat, akkor szólj. Holnaptól ott vásárolok.

bigcheese 2007.07.02. 23:38:52

Te karatekutya, szerinted ez igy helyes? mer szerintem nem. ezért írtam a cikket. Hogy megváltozzon valami. Hogy rájöjjenek, hogy az ügyfelet akkor tudják megtartani, ha kinyalják a seggét. minden nap, nem csak kilépéskor.
pont a te gondolkodásmódod maradi.
süti beállítások módosítása