Utána jön a többi lap, most nem lennénk az osztrákok helyében. A vatikáni diplomatákat megszégyenítően titkolózó molosok nem voltak hajlandók elárulni, hogyan próbálják visszaalázni a MOL megszerzésén ügyködő OMV-t, sőt egyikük szerint nem is lesz támadó az ellenhirdetés, inkább a közösségi érzést próbálja felpiszkálni a magyar fogyasztókban. Kiváncsian várjuk, mivel tud extra szimpátiát kelteni a döntő részben külföldi tulajdonosok kezében lévő, drága shopjairól ismert vállalat a patrióta közönségben. Holnap kiderül.
Re: Az OMV reklámban alázza Magyarországot - Nem várt fordulat: a Mol visszavág
Elképesztő a titkolózás, de a Homár remek petrolkémiai kapcsolatainak köszönhetően a Mol menedzsmentjéhez közel álló körökből megtudta, hogy a Részben Magyar Mamut visszavág az OMV-nek a Lánchidat rajta omv-s kamionnal mutató, "Ausztria megint kicsit nagyobb lett" feliratú hirdetésért. Nem fogják elhinni, melyik befolyásos világlapban csattan először az ostor a pimasz labancok orcáján: a Népszavában, holnap, azaz pénteken.
motor1 2007.07.05. 12:06:49
motor1 2007.07.05. 12:08:06
Deuce Bigalow 2007.07.05. 12:25:23
nekünk kéne jól pofáncsapni mindkét kecsege multi olajrablót! de azt sem bánom ha egymást verik szét...
2007.07.05. 12:31:11
bizonytalan 2007.07.05. 12:33:57
2007.07.05. 12:41:46
Matyko 2007.07.05. 12:42:34
csocsa 2007.07.05. 12:43:27
fotelfingo 2007.07.05. 12:44:05
csocsa 2007.07.05. 12:44:40
Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.05. 12:48:28
Joyride06 2007.07.05. 12:50:24
marsellus wallas (törölt) 2007.07.05. 12:50:29
nagygab 2007.07.05. 12:50:38
tehenke 2007.07.05. 12:52:33
johevi 2007.07.05. 13:05:20
Shark-X 2007.07.05. 13:11:17
nem kellett volna eladni anno az arany részvényeket, meg megszabadulni a MOL részvény tartalékoktól. mert éhesek voltak...
eladták olcsón államilag, most vehetik vissza történelmi csúcson, mert hirtelen védeni akarják stratégiailag.
egyébként meg minek? liberalizáció van! benzin attól még lesz, ha a MOL-t megveszi az OMV.
Jelzem: az egészet meg megveszik utána az oroszok. (mert orosz territórium vagyunk). nem tudom mit pattogtok!
csocsa 2007.07.05. 13:11:37
Dr Net Elek (törölt) 2007.07.05. 13:22:41
_benito · www.nst.blog.hu 2007.07.05. 13:23:13
Thomas Magnum 2007.07.05. 13:26:55
ennek semmi köze a hazai politikai élethez.
a rekettyés 2007.07.05. 13:38:49
Dervenkál Egon 2007.07.05. 13:47:51
Amúgy a MOL mehet a ravatalra. Az én kocsimba 98-as benzin kell. Erre megszűntetik, hogy 3-szoros árréssel EVONEO-t adjanak, ami kell a francnak. Az OMV is mehet a ravatlara, mert bár tudna hozni Schwechatról 98-ast nem hoz, hanem a szutyok 95-ösét elnevezi Carrerának, a még szutykabb 95-ösét meg elnevezi (kevesebb adalék mi?) 95-ösnek. Azt mindkettőtől csak csörög a motor és 2 literrel többet eszik.
Tisztelettel: Dervenkál
Gecc 2007.07.05. 13:51:29
zorann (törölt) 2007.07.05. 14:05:07
mckay 2007.07.05. 14:12:49
Mert a tulajdonosok háromnegyede külföldi, azért?
Vagy azért, mert a tőke törvényszerűségeit követi, és profitra hajt, azért?
Nem, a MOL nem magyar, de magyarországon vannak a kútjai, finomítója, dolgozói, stb.
Barátaim, vegyük észre: ha lecserélik az emblémát, attól még itt maradnak a kutak, a finomító, és valószínűleg a dolgozók is.
Jah, hogy a menedzsmentet kirúgják? Az lehet. De megéri megvédeni a magyar menedzserek állását a MAGYAR ADÓFIZETŐK pénzéből úgy, hogy csillagászati áron vásárolnak állami és félállami pénzből MOL-részvényeket?
Szerintem nem. Legyen olcsó a benzin és kész.
És mondd, barátom, Te is akkurátusan figyelsz vásárláskor, hogy magyar terméket vegyél? Mert én igen.
Neked pl. hol rakták össze a laptopodat, a hűtődet, autódat?
Hol készítik az öltönyödet, a kedvenc sajtodat és a gyereked pelenkáit?
Az én cucaim magyar cuccok, amennyire csak lehet.
De a benzin, be kell látnunk, nem lesz magyarabb, akármilyen logó alatt kerül az araboktól a kocsinkba.
tapeta 2007.07.05. 14:17:31
schbal 2007.07.05. 14:24:24
Momentum 2007.07.05. 14:37:36
Vegye meg a Lukoil mindkettöt, nemsokára ez is meg fog történni...
Mr. Proper · http://copypasteblog.blogspot.com/ 2007.07.05. 14:46:53
1. Ha a MOL-kútra érkezve a benzinkutas a „Gutan tag, Passporten-Kontroll” üdvözléssel köszönt bennünket, a benzint pedig benzín-nek ejti.
2. Ha benzinkút bejárati ajtaján a „Magyar ne lopj!” figyelmeztetés olvasható.
3. Ha a shop részbe lépve a tiroli hüttékből jól ismert pszeudo-technó mulatós nóta, a „Zwanzig Zentimeter!” üti meg a fülünket.
4. Ha kakaós csiga és túrós batyu helyett csak Germknödel (gőzgombóc) rendelhető, Sport szelet helyett csak Mozart-kugelt találunk, Borsodi helyett alkoholmentes Zipfer sört kínálnak, ha pedig Traubiszódát kérünk, egy pohár Almdudlert ajánlanak helyette.
5.Ha egyetlen Nagymagyarországot ábrázoló matrica sincs a boltban, árpádsávos zászló helyett pedig csak az arra kissé hasonlító osztrák nemzeti lobogót ajánlja a pénztáros.
6. Ha a pénztáros feltűnően trendi, szögletes, vékony keretes, padlizsán színű szemüveget visel.
7. Ha a bolt falait Ferenc József, Haynau, Schwarzenegger és Falco képei díszítik.
bratan 2007.07.05. 14:57:46
palackozó-üzem címe: szentgotthárd, rába-part...
Christian Troy 2007.07.05. 15:13:57
MOL-ban lévő tulajdon hányada az OMV-nek 10%. De nyílt titok hogy ennél jóval több (nem csak 18%) hányada van bankokon keresztül. Addig nem is lesz különösebb mozgolódás amíg a 33%-ot be nem jelentik nyílvánosan. Ugyanis akkor ajánlatot kell tennie a többi részvényre. Most kivárnak egyenlőre. MOL managment pedig nem tehet mást mint veszi a sajátjait, mert ő is tudja hogy a 10% OMV nem 10%...Osztrákok meg ráérnek majd a felvásárlás után foglalkozni GVH-val. Elad annyi finomítót hogy egy "gyenge" verseny fennálljon. Egy ideig eljátszanak még így sunyiba a papírokkal. Nyílt lapokkal már 40-50ezer Ft is lehetne egy MOL részvény. Az meg az OMV-nek is drága. Osztrákoknak az lenne a jó ha viszonylag nem elszállt (mint ien nagy felvásárláskor szokott) áron tudnák megvenni a MOL-t. De az OMV mögött is áll vki:)
szófogadatlan prókátor 2007.07.05. 15:43:40
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2007.07.05. 15:44:00
És ami a legkézenfekvőbb:
Ha a MOL kúton az eddig megszokott zöld-piros pufajkás/kertésznacis naplopókat kék-zöld pufajkában/kertésznaciban látod, akkor tuti az einstand :D
Mindenesetre gratula az OMV-nek, gondolkodhatott volna hamarabb is a MOL.
szófogadatlan prókátor 2007.07.05. 15:47:31
Secnir 2007.07.05. 15:55:48
borzash · http://frozensteak.bandcamp.com 2007.07.05. 16:22:41
aláírás: lesz még bécsből magyar falu, lesz még német-magyar közös határ.
mottó: béna gyereknek anyja veri a faszát, a dada jegyében.
Karl Boro 2007.07.05. 16:44:15
oooyee 2007.07.05. 17:16:16
padisah 2007.07.05. 17:23:21
egy(b)esülés bizonyos közgazdasági alaptörvények életbelépését vonja maga után, egészpontosan a monopóliumokét
már eddig is a magyar piacon a mol gyakorlatilag ármeghatározó szerephez jutott, nem nekik kell alkalmazkodniuk a kínálathoz, emiatt eleve magasabb az üzemanyag ára mint kellene, a mol +omv egyesüléstől meg nyilván még drágább lesz, mert mégnagyobb lesz a piaci hegemóniájuk
az meg hogy valaki nem használ autót nem oldja meg a problémát, mert a benzin/gázolaj ára beépül mindenbe amit szállítanak ergo pl a kenyér is drágább lesz attól hogy többe kerül az alapanyagát ideszállítani
tehát nekünk alapvetően nem jó az omv-mol fúzió, nekünk az lenne a jó, ha inkább a mol is szétesne 3 kisebb cégre, akik versenyeznek miértünk fogyasztókért
BiG_ 2007.07.05. 18:18:58
A következő húzás az lesz, hogy egy új österrische adaléktól jódlizik a kipufogó?
Üdv!
aero2zero 2007.07.05. 18:35:40
skorzy 2007.07.05. 19:37:35
arab faszi távolban egy olajkúttal ossza az észt. "Az elszántságot a magyaroktól tanultam" fő mondattal. Elég gagyi
szittyaparipa 2007.07.05. 22:15:23
Megdobbent 2007.07.06. 05:47:02
Narrátor (törölt) 2007.07.06. 10:28:38
kicsi emma · http://www.ladiesfirstconsulting.hu 2007.07.06. 10:28:43
Másrészt eddig nem is gondoltam bele, hogy milyen kevés magyar sikertörténet van, nemzetközileg jegyzett, széleskörű tevékenységet folytató vállalat... Vagy csak nekem jó érzés a környező országokban MOl kútnál tankolni, OTP automatából pénzt kivenni és CBA-ban bevásárolni? Mert nekem jó érzés. Meg a gyerekeim is lelkesen ismerik fel mindig a hazai emblémákat.
Hamradrészt pedig félek attól, hogy egy válalaltfúziótól csak még drágább lenne a benzin meg a gáz. És nem tartom túl kedves megoldásnak azt sem, hogy előbb betörik az ajtót, aztán kérdezk meg, hogy bejöhetnek-e. Ez éppenséggel nem partneri viszonyra való törekedést jelez nekem kívülállónak.
Ennyit női szemmel... :)
zsbanhidi 2007.07.06. 23:00:05
mckay 2007.07.08. 11:27:05
hogy a kék égbe ne lenne jó érzés magyar terméket venni magyar kereskedőtől!
Csak az a bökkenő, hogy a MOL nem magyar!!!
Jó lenne, ha végre olvasnánk is néha, nem pedig képzelődnénk. Képzelni ugyanis azt is lehet, hogy a Micimackó magyar, de sajnos a kis sárga plüss állatka jogdíjából Amerikában gazdagodik valaki, és nem a Karinthy-család.
Érted, ugye?
Persze, ha itthon veszed a Micimackót a gyereknek, akkor magyar boltoskisasszony munkahelyét erősíted, és persze gyarapítod az üzletvezető bankszámláját, de a nagy százalékot továbbra is amerikába küldöd a vásárlással.
És ha a MOL-nál tankolsz, akkor egy kicsit erősíted a magyar MOL-menedzserek munkahelyét.
De ennyi, és NEM TÖBB.
Mert a tulaj(ok) nem magyar(ok)!!!
És ezen az sem segít, ha a MOL saját magát vásárolja fel.
És az sem segít, hogy 15 évvel ezelőtt magyarok voltak a tulajok.
Mert az a történelem és kész.
Amúgy szimpatikus a hozzászólásod, csak kérlek ne várd azt a MOL-tól, amit a CBA-tól!
Üdv!
:-)
kicsi emma · http://www.ladiesfirstconsulting.hu 2007.07.09. 17:13:44
nem vagyok biztos benne, hogy egy vállalat attól magyar, mert magyarok a tulajdonosai.
Amúgy ha szigorúan vesszük, most hogy 10 % az OTP-nél van, 10 % az MFB-nél és 10 % a MOL-nál (vagy valahogy így, bár én sem tudom követni), nyugodtan mondhatjuk: még mindig ez az az olajtársaság, amelyben a legnagyobb a magyar tulajdon. Nemdebár?
De tegyük ezt félre. A központja Budapesten van. Magyar munkavállalókat foglalkoztat. A hazai beruházásai a magyar GDP-t növelik. Itt fizet ki nemtommennyi bért, ami után itt adóznak a munkavállalói stb.
Magyar sportot, kultúrát, nemtommit támogat.
De legfőképpen a magyarok energiaellátását biztosítja.
Attól tartok, bár nem szeretnék politikai pályára tévedni, ha nincs magyar tulajdonban, az bizony nagy baj. Abban kéne legyen. Egy az ország szempontjából stratégiai fontosságú vállalat az igenis lehet fontosabb nekünk, mint a szomszéd ország szempontjából stratégiai fontos válallat. Egyetértünk?
Szóval, bár látom, tudom, hogy ez egy valódi nezetközi válalalt, egy multi, azért igenis magyar multi, csak esetleg nem hagyományos értelemben.
A nagy részvénytársaságok már sehol a világon nem köthetőek egy nemzethez - mégis úgy tartjuk őket számon, mert a gyökereik ott vannak. Lehet SZázhalombattát Bécsből is igazgatni, de tudod mit, a francba is, igazgassák csak Budapestről.
KE