Tékozló Homár

Re: önbíráskodás a GRobyban

2007.07.11. 17:30 | jackyll | 204 komment

A GRoby ügyvezetője alant válaszol az egyik üzletükben pénzvisszaadási konfliktusba keveredett vásárlójuknak. Feljelenteni nem fogják, pedig állítóalg a kamerán jobban látszik, amit ő csinált, mint amit a kasszás srác:

Sajnálattal olvastam az oldalukon megjelent pg121 nevü felhasználójuk "önbíráskodás a GRoby-ban" címü írását. Mivel sajnos nem sikerült regisztrálnom, (nem kaptam visszaigazolást a regisztrációról) ezért szeretnék Önökön keresztül reagálni az olvasottakhoz.


Cégünk a G'Roby Kft 1992 óta működik. Jelenleg hat élelmiszerboltot és egy internetes online áruházat üzemeltet budapest területén. 350 fő alkalmazottat foglalkoztat. Naponta körülbelül 18.000 vásárlót szolgálunk ki. Nagy hangsúlyt fektetünk a vásárlóink minél magasabb szintü kiszolgálására, hiszen csak az elégedett vásárló biztosíthatja számunkra a piaconmaradást. Mint 100%-ban magyar tulajdonu vállalkozásnak, így sem könnyű a talponmaradás a multinacionális tőkével szemben.

Érthetetlen számomra, hogy a névtelenségbe burkolózó, a céget és alkalmazottait ócsároló kedves felhasználójuk hogy kaphat fórumot a hangulatkeltéshez. Eljutottunk odáig, hogy egyesek szubjektív véleményüket felelősség nélkül közzé tehessék és ezzel rontsák egy cég 15 évi munkáját? Egy alkalmazott esetleges (nem bizonyított) tévedése, vagy hibája miatt egy egész céget minősítsenek? Teret engednek annak, hogy egyesek a problémáikat íly módon oldják meg, ahogy pg121 is tette. Ha már nem tudja bizonyítani az igazát akkor így vesz elégtételt?

Érdekes módon arról soha nem esik szó, hogy milyen méreteket ölt már manapság a bolti lopás. Hogy hányan próbálkoznak nap, mint nap hasonló trükkökkel, hogy rosszul adtak vissza az üzletben, hogy más címletü bankjeggyel fizettek, stb. Nem azt mondom, hogy pg121 is ezt tette, de lehetőséget sem adott arra, hogy az ilyen esetekben szokásos eljárást lefolytassuk. A vásárlók könyvi (panaszkönyvi) beírásokat a cég központjában kivétel nélkül kivizsgáljuk, megválaszoljuk. Sokkal többet ér a cég hírneve, hogy a hasonló nem egyértelműen bizonyítható esetekben ne jóhiszeműen járjunk el. A pénztáros kolléga egyébként évek óta az üzletben dolgozik és vele kapcsolatban még soha semmilyen probléma nem merült föl. Természetesen bárki követhet el hibát, de a szándékosság feltételezése rosszhiszemü és sértő.

Nem fogjuk a fiatalembert feljelenteni garázdaság bűntette miatt, bár megtehetnénk, hisz az általa állítottakkal ellentétben, az amit ő csinált jól nyomonkövethető a kamerán. Sajnálom, hogy nem adott lehetőséget arra, hogy én, mint a cég vezetője orvosolhassam sérelmét.

Még egy jókívánság pg121nek:  vigyázzon, hogy az életben mindig mindent tökéletesen csináljon mert, ha véletlenül, akaratán kívül hibázik és találkozik egy olyannal mint Ő, lehet, hogy beverik az orrát még mielőtt megmagyarázhatná a tévedését! Akkor mit fog írni a Homárba?

Gárdonyi Róbert ügyvezető igazgató
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janikahhh (törölt) 2007.07.12. 10:10:26

Groby úr, úgy látom maga is az igazi "magyarok" közé tartozik. Azok közé, akik lehúzzák, megalázzák, meglopják honfitársaikat. Akik szitén magyarok, csak idézőjel nélkül, és nem ragasztanak árpádsávos nagymagyarországot az autójukra, és nem mennek az utcára buzit dobálni... Én a maga helyében nem merném magyarnak nevezni magam.

fr3E 2007.07.12. 10:11:42

Hmm, nekem volt egy hasonló ügyem, egy másik üzletben, pár percre onnan, ráadásul Karécsony előtt pár nappal. Az álmos szemű pénztáros tízezres helyett ezerből adott vissza. Én jeleztem, erre ő elnézést kért, hívta a felettesét, aki a mögöttem tornyosuló sor ellenére az ilyenkor kötelező eljárást folytatta le: rovancs.
Lezárták a kasszát, és kb. 25 perc alatt jegyzőkönyv felvételével ELŐTTEM megcsinálták az ellenőrzést, ahol ki is jött, hogy nekem van igazam. Visszakaptam a pénzem, és elnézést kértek a kellemetlenségért. Ha nagyon sietem volna, valószínűleg meghagyom a telefonszámomat, és ha este, vagy másnap nem hívnak vissza, akkor bemegyek személyesen, és elkérem a rovancs jegyzőkönyvét.
Italokat leverni... Most aztán megmutattad. Én biztos jól szájonvágtalak volna telefonkönyvvel. Szívj a prémium kategória helyett olcsóbb cigit, vagy szokj le a dohányzásról, és hipp-hopp visszajön a zsestya ;-)

Rosszindulatú Vászka 2007.07.12. 10:14:31

Nem igazán értem P kartács lelki gondját. Az élő, termő citromfa nem igazán kapható 20 rugó alatt :)

A barbárságra, amit elkövetett ok van, úgy tűnik, mentség nincs.

Viszont Robicsek válasza érdekes. Ha én egy hun tulajdonú üzletlánc tulajdonosa volnék, lehet, hogy hasonló fórumot követő szituban nyilvánosan összeszéhgyelném magam, elvinném a vitatott pénzet egy láda citrommal a Vevőnek. Az, hogy igaza volt-e, tökre mindegy, viszont ez a nyegle mosakodás kicsit visszateccő, mondhatni nem kultúrált, viszont reklámnak sem túl szerencsés. Sztem.

U.i.: az mennyire érdekes a literes sör és leárazott, ám nem hűtőben tartott joghurt vásárlóknak (igen, ijet láttam többször is gérobiban, de többet nem fogok), hogy százalékosan hun a cég?

Tzl 2007.07.12. 10:18:58

Hofi mondta:
"Az embert is csak kétféleképpen lehet lejáratni. Az egyik, hogy nem engedik szóhoz jutni, a másik, hogy engedik."

Hajdina 2007.07.12. 10:25:51

Én azt kérdezném meg, hogy a gérobinak hova nem sikerült regisztrálnia és honnan nem kapta meg a visszaigazolást? Nem értem...Aki nem tud egy fórumba regisztrálni, az hogy tud elvezetni egy céget immáron 15 éve töretlenül?

GegeWarrior 2007.07.12. 10:26:41

Érdekes módon az látszik amit a vásárló csinál, de az nem amit a péntáros:O Milyen érdekes dolgok ezek nem?:P

DonCiccio 2007.07.12. 10:30:28

Kedves fórumozók!


Kérlek olvassátok el alaposan azt a levelet.
Gárdonyi úr a tulajdonos egyébként, néhány éve sokat szállítottunk neki és az egyig legszerényebb magyar vállalkozónak ismertem meg. Akkor.
A srác nem a szavak embere, de ezért ne szedjétek szét.
A levél elején nagyon normális, csak a végére kibukik belőle a napi frusztráció. Hiba, nagy hiba.

Róbinak pedig azt javallom, hogy pénztárost megkérdezés helyett azonnali hatállyal kirúgja. Izmos harmincast kifaggatja és ha tagad, fegyelmi.
Homárnak bocsánatkérő levél, srácnak vásárlási utalvány.
Így megmentheti a renomét, mert nélküle halott ember.


Tessék már megtanulni:
A VEVŐNEK MINDIG IGAZA VAN!

Nálunk is vannak reklamáló vevők meg telefonközpont 3 országra (by the way a lányok szerint messze mi magyarok vagyunk a legköcsögebb és udvariatlanabb népség) de igyekszünk mindent megoldani.

pingpong 2007.07.12. 10:31:28

Amíg Magyarországon éltem, előszeretettel vásároltam a G-Roby üzlethálózatban, mert általában mindent megkaptam, amire szükségem volt, néha jóval kedvezőbb áron, mint máshol. Eddig az egyetlen zavaró tényező a biztonsági őrök árgus tekintete volt, ahogyan követtek vásárlás közben és azt gondoltam, talán nincs kamerarendszerük. Ez a jóhiszeműség. Meg az, hogy frankó management-et képzeltem a háttérbe, ehelyett az "ügyvezető igazgató úr" megnyilvánulása igazán illúzióromboló volt. Kár érte, ettől eléggé gagyi lett.

DonCiccio 2007.07.12. 10:36:22

Robi rövid o. :-) Bocs.

TheDaveID 2007.07.12. 10:38:56

Szerintem az egész már ott el van cseszve az "Ügyvezető Igazgató Úr" részéről, hogy nem tudott regisztrálni... És így vezet üzletláncot? :D

asztalavisztababy 2007.07.12. 10:40:45

Azer' ez elegge veszit-veszit szituacio... Groby elvtars a posztkomcsi magyar vallalkozoreteg jeles kepviselojekent egeti magat itt. Borogatos vasarlo kollega sem a kutturalt problemamegoldas legjobb peldajat tarta elenk. Arpad vere, hejjjj...

Amugymeg ha olvastatok a tecsorol szolo "leleplezo" konyvet, v neadjisten volt "szerencsetek" lehuzni hasonlo cegnel par evet, akkor sajnos jol tudhato h barmennyire is nem helyenvalo Gardonyi ur megjegyzese a bolti lopasokrol, ez a szomoru magyar rogvalosag :(

Az elet harc...

Na most nem mondok ma' tobb okosat :)

Rosszindulatú Vászka 2007.07.12. 10:46:14

Muris, ez a heji rögvaló igasságérzet: jogom van lelopni a mellettem parkoló autó dísztárcsáját, mer az enyémet is ellopták.
Meg jogosan lógok a villanyoson, mert tömeg van, kosz meg késik.
Meg mér ne szemetejjek az uccán, ha más is.

Ez, csak így tovább, harcra fel!
Ma egy láda tömény, holnap a világ :)

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.07.12. 10:49:53

mch 2007.07.12. 09:37:36
Legyen meg a te akaratod!

AKI A GÉROBIBAN VÁSÁROL, AZ NEM SIKERES EMBER!

pingpong 2007.07.12. 10:50:14

Rosszindulatú Vászka: tök egyetértek. Mindkét oldal picit magyarosan oldotta meg a felmerülő problémát :)

mytos 2007.07.12. 10:58:03

Itt sokan írják, hogy nem mennek többet a GRoby-ba, mert köcsög a főnök. Akkor hova, gyerekek? Nézzetek már szét!

sien 2007.07.12. 10:59:50

Egy dolog nagyon tanulságos ezzel az esettel kapcsolatban. A hozzászólások. Ennyi elnyomott, a "kizsákmányoló vadkapitalistákat" azonnal pellengérre állító, indulatos ember ír ide hozzászólásokat. végigolvastam minden sort, sírtam is nevettem is közben.

-Van itt aki letolvajozottnak érzi magát mert azt mondták elszaporodtak a lopások.
-van aki csak szimplán kiirtaná az ilyen embereket
-van aki teljesen jogosnak tartja hogy egy ember elkezd törni zúzni egy boltban mert azt szabad.
Borzasztó és elkeserítő hogy objektívn és higgadtan kb 3man szóltak hozzá a rengeteg hozzászólásból.
acsarkodás, irigykedés, habzó száj. nem az a baj itt hogy írt egy levelet az ügyvezető (megjegyezném a kedves szakértőnek aki szerint ilyen nincs, de van.), hanem hogy milyen reakciókat váltott ki az emberekből.
elkeserítő

Az ördög magyar hangja 2007.07.12. 11:01:25

Velünk onnan 100 méterre a DM-ben volt hasonló. Ott is szépen lezárták a kasszát, hátramentünk egy másik szobába. Közben beült egy másik kasszás csaj, hogy a sor haladjon. Hátul leszámolták előttünk, bocsánatot kértek és visszaadták a pénzt. Nehéz elképzelni, hogy valahol olyan parasztok, hogy nem így csinálják. Ez lenne a minimum.

Dr Net Elek (törölt) 2007.07.12. 11:01:51

Na gyerekek ez ám a reklám...csak gratulálni tudok sz "ügyvezetö igazgató" urnak. (A portást meg biztos türmanagernek titulálják:) Ha a cége még nem lett volna eléggé sárba taposva, ö most megtette ezt is.

Remélhetöleg minél hamarabb kihal ez az állatfajta. Addig is javaslom, látogasson el vidékre, lehetöleg kis falukba. Na ott lehet vevöcentrikusságot tanulni a még meglevö egyszemélyes kis boltokban. Azt ott még kamera sincs, csak istenbizony....

"Eljutottunk odáig, hogy egyesek szubjektív véleményüket felelősség nélkül közzé tehessék és ezzel rontsák egy cég 15 évi munkáját?"

Igen vazzeg, el. Anno ha valaki a suliban hülyeséget csinált, nem azt mondták, hogy ö volt, hanem a nyócbé.
Nem tudom melyik bolygórendszerben van ez másképp.

+1* gratula.

optipista 2007.07.12. 11:10:22

Ugye azt senki nem tagadja, hogy rutinszeruen adnak vissza kevesebbet a penztaraknal? (Ujsagostol a benzinkutig mindenhol).
En pl altalaban 9000 Ft-ot veszek ki az automatabol, igy limitalni tudom a veszteseget. Ha megis huszassal fizetek, akkor elotte megkerdezem, hogy tud-e a 20-asbol visszaadni.
Jopar helyen tapasztaltam, hogy a vasarlok konyve kamu, nincs lepecsetelve az elso lapon, igy a panasz egybol a kukaban landol.
Al Caponenak is nagy halozata volt.
Egyszer beirtam egy vasarlok konyvebe majd panaszom hangsulyozasakeppen egy uveg savanyuuborkat is beboritottam az ugyfelszolgalatra, ami pont a panaszlevelemre ment, tovabba irtam egy levelet a fogyasztovedelemnek is. A fogyasztovedelem visszairt egy levelet, hogy probavasarlast tartottak, illetve megtalaltak a panaszom a panaszkonyvben. (amit erosen ketlek, mivel gyakorlatilag megsemmisult, de semmikeppen sem emlitettek, hogy ubiszaga lett volna) Ha egy bolthalozat milliardokat forgalmaz per ev, majd biztos nem jut eszebe lefizetni mindenkit, ugye?
Ha Gyurcsany a miniszterelnok, akkor ne varjunk tul sokat a GRoby-tol sem.

tücsökbogár 2007.07.12. 11:17:48

mytos. Teljesen mindegy ki hol vásárol ezután, nem erről szól a dolog. Ha van akinek elment a kedve az ilyen „vevőbarát” üzlettől, ahhoz neki joga van. Teljesen igaz, hogy lopás/csalás/átverés/ ”akciós” árakkal való trükközés stb. bárhol előfordulhat (hajaj…), nem csak itt.
Viszont ebből a sztoriból nem is lett volna ilyen „ügy”, ha a tulajdonos legalább egy apró gesztusról nem feledkezik meg indulatos levelében, mégpedig azt, hogy kivizsgálja az ügyet, és elnézést kér. Ennyi. Így viszont…hát, biztos fogja a fejét.

Shadow82 2007.07.12. 11:18:37

optipista:

Sőt, az aszályt és a jégesőt is Gyurcsány csinálta. Mer' ahol Gyurcsány a miniszterelnők, ott ne várjunk túl sokat az időjárástól sem... Bírom azt a pengeéles logikádat.

sien 2007.07.12. 11:21:25

Kedves net_elek. hála az istennek az ilyen emberek véleményétől mint a tied, senkinek sem kell sárba taposva éreznie magát.
Sajons Gárdonyi Róbert elrontatta az egészet azzal hogy ide levelet írt. Teljesen mindegy mit írt volna, itt úgyis ráugranak minden egyes szavára. jó oldal a homár, én szeretem de azért még nem tart ott hogy egy idegbeteg barom törőszúzós témájától romoljon egy bolthálózat nívója.
Szerintetek hány ember van aki a tescos cikkeket olvasva nem megy többet tescoba? eddig nem figyeltem hogy milyen cégcsoport boltjában vásárolok, oda mentem ami útbaesett. de most keresek egy közeli groby-t.

Lova 2007.07.12. 11:22:11

Az igazgató úrnak szerintem sem ilyen hangnemű levelet kellett volna írnia, a bocsánat + kárpótlás sokkal jobb lett volna.

DE!

Abban igaza van, hogy itt a Homárban bárki bármilyen lejáratós történetet megjelentethet igazságalap nélkül is, csak azért mert nem tetszett a boltos pofája / az elvált felesége üzlete / nem volt hajlandó szobára jönni a pultoskislány / stb.

Gondoljatok bele milye kárt okozhat ez egy üzletnek...

Szóval forráskritika és objektivitás!

Rosszindulatú Vászka 2007.07.12. 11:22:59

Mytos 2007.07.12. 10:58:03

Nem csak azért nem járok a robibótba mert nem teccik (szűk a hej, fojton beragattam a tétova nyuggerek miatt és ez zavart), hanem mert nem esik útba senem. Viszont azért a belvárosban elég sok bolt van nagy a választék.
Arról nem beszélve, hogy nagybevásárlásra vannak a multik (metro, cora, ósön, lidli). Este isl. Olcsóbbért mint a robi. Ezeket sem szeretem, de hát egy ojan nyugatmajmoló konzutróger vagyok, hogy inkább veszek Straoprament 168 HUF-ért mint dréhert 199-ért. Szégyellem is magam emiatt soxor.

Monnyak-e le?

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2007.07.12. 11:29:15

"vigyázzon, hogy az életben mindig mindent tökéletesen csináljon mert, ha véletlenül, akaratán kívül hibázik és találkozik egy olyannal mint Ő, lehet, hogy beverik az orrát még mielőtt megmagyarázhatná a tévedését!"

Magyarul: ha még egyszer oda bemész, és mondjuk nem köszönsz előre hangosan, az igazság bajnoka, g robi saját kezűleg fog pofánvágni.

Kommentelők: szavazzatok a bolt honlapján is!

www.boltertekelo.hu/ertekel/189.html

Rosszindulatú Vászka 2007.07.12. 11:33:24

Lova 2007.07.12. 11:22:11

Hol itt a gond? Tán a szólás és véleményszabaccság zavar? Ez egy ijen hej, ezért szerettyük. És a tévedések elkerülése végett még moderált és regisztrációhoz kötött is.

Ráadásul teljesen korrekten van visszacstolás az összes érintett fél számra. Azt Gézu elqrta :)

marsellus wallas (törölt) 2007.07.12. 11:34:05

minden "ügyvetető" ilyen fasz-....?
azé nem vagyok az.. lehet...

"hogy kaphat fórumot a hangulatkeltéshez"

hüje

Lova 2007.07.12. 11:34:31

Idézet a mampicilánya által linkelt online véleménymegmondós honlapról:

"Ragaszkodjon a tényekhez, adjon meg minél pontosabb információkat
Csak akkor írjon értékelést, ha az adott webáruházzal kapcsolatban valós vásárlási tapasztalata van"

Intelligens kommentelők ezt is vegyék figyelembe, mielőtt kitöltik.

Semmi szükség az uszításra.

tücsökbogár 2007.07.12. 11:35:27

mi az a Straoprament? :)

NorbArt 2007.07.12. 11:35:40

Net_Elek nek igaza van.
Nyugodtan be lehet meni egy vidéki COOP üzletbe vagy bármely diszkontba. Érdekes hogy köszönnek, beszélgetnek megkérdezik honnan jöttél. Nem pedig a pofákat vágják, örülnek neked mert tisztelik és szeretik benned az embertársi mivoltodat. Minek legyen veled gyökér, lehet mert a világfájdalom érzése budapest táblával, néha kicsit utánna véget ér. Amúgy meg ha nem éhbérért dolgoztatnák az alkalmazottakat, aki már hó közepén fiz. előleget kér lehet máshogy lenne. Budapesten valahogy írigyek, utálatosak, idegenek, és utálják egymást az emberek. Ha jobban megy neki azért, ha szebb akkor azért, vagy csak egyszerűen ha neki épp dolgozni kella másiknak meg nem akkor meg azért... Javaslom lemenni pár napra az Őrségbe... Furcsa, de ott mondjuk még köszönnek is egymásnak az emberek még ha nem ismerik egymást... Olyan furcsa ez? ...

sien 2007.07.12. 11:37:05

mamapicilánya egyáltalán nem ezt jelenti.
de nem vagyok benne biztos hogy te ezt valaha meg fogod érteni. az a baj hogy az ilyen sötét emberek mint te, többen érnek rá napközben internetezni.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2007.07.12. 11:37:32

Ám mielőtt értékeltek, jól sz...játok össze magatokat az értékelési szabályzattól, miszerint:
tudomásul veszitek, hogy a valótlan adatok közlése hitelrontásnak minõsül, mely a magyar törvények alapján büntetendõ cselekmény!

A gáz az, hogy attól, mert a nevem nem igazi, még nem sértem a cég jó hírét!

Az alkotmány alapján mindenkinek joga van a hó hírnévhez. De hát könyörgöm, ha egyszer nem jó, akkor miért dicsérjem?

Helló Leó! 2007.07.12. 11:39:01

Gérobi bácsi!

Tuti, hogy te is olvasod ezt!

Írjá' má' még egy levelet! :-)

Százak várják a véleményed!!! :-)

tücsökbogár 2007.07.12. 11:40:44

Vászka: én vagyok a hibás, nem ismerem, de megkóstolom. Jó e az? Kell nekem mindig azt a drága Millert inni :)

Rosszindulatú Vászka 2007.07.12. 11:42:29

A serital Csehországban készül, aki mást mond az germán vagy nem ért hozzá :)

Ráadásul a barna Stro megújult csomagolással kelleti magát

marsellus wallas (törölt) 2007.07.12. 11:47:48

-----------Még egy jókívánság pg121nek: vigyázzon, hogy az életben mindig mindent tökéletesen csináljon mert, ha véletlenül, akaratán kívül hibázik és találkozik egy olyannal mint Ő, lehet, hogy beverik az orrát még mielőtt megmagyarázhatná a tévedését! Akkor mit fog írni a Homárba?

Gárdonyi Róbert ügyvezető igazgató-------

húúúh ez aztán a visszavágás-...:)))

hibázás=lopás??????

és ezért GRoby a nevük??? (Gárdonyi Róbert) De SZAR!!!:))))

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.07.12. 11:50:45

sien 2007.07.12. 10:59:50

Valahol igazad van, de ha belemondja a kamerás képedbe, hogy látta, hogy lopott a pénztáros és utána még el is viszik a kasszát és nem előtted számolják meg, nehogy már én mosolyogjak és legyek illedelmes bazmeg.

georgejr · http://mav.blog.hu 2007.07.12. 11:56:37

Tény, hogy nem kellett volna törni zúzni, hanem inkább a fogyasztóvédelemhez fordulni. De én is kiakadnék, ha szopatnának.

janikahhh (törölt) 2007.07.12. 12:01:03

A fogyasztóvédelem egy töketlen kirakatszervezet, akik csak arra jók, hogy reklámokat kritizáljanak. Konkrét fogyasztási vitákban a békéltető testület az eljáró. A megjelenés nem kötelező, a testület az eljárás végén AJÁNLÁST ad ki... Szerinted mennyien veszik ezt komolyan a boltosok közül? Egyébként szerintem ez nem fogyasztóvédelmi, hanem büntetőjogi kategória, nem termékre érkezett panasz, hanem vélhetőleg lopás, de legalábbis csalás történt.

xombat.com 2007.07.12. 12:01:53

NorbArt
errol az jut eszembe, amikor evekkel ezelott nagy meglepetesemre egy szakallas celeb (az a mukso aki a buzirangba homoroskodik reggelente) jott velem szembe, mire annyira meglepodtem hogy rakonszontem. Semmi reakcio, se bicc, se hellojonapot.
Azota nem hallgatok radiot.

moli 2007.07.12. 12:44:32

"""""a szándékosság feltételezése rosszhiszemü és sértő."""""

...es automatikus onvedelmi mechanizmus.

BiG_ 2007.07.12. 12:45:44

Faluhelyen is kipletykálták egymást az emberek, sokszor nem szelíden... Mégse ment senki sírni...
Tessék tudomásul venni, hogy ez itt a mátrixfalu. Pletykálunk. Na.

Üdv!

isti77 2007.07.12. 12:59:53

Szerinted mit tudna csinálni egy ilyen esetben a FF? Már, ha egyáltalán akarna...
10 perc alatt bizonyíthatatlanná tették, hogy átbaszták a srác fejét. Elrakta a pénzt a pénztáros. Elvitte a kasszát. Onnantól kezdve már az sem tudta volna bizonyítani, aki végig ott volt, és esetleg a srác oldalán állt volna az ügyben.
Egy átlag magyar ember azért manapság 1-2 napig dolgozik 10 ropiért, ennek alapján én még a reakcióját is meg tudom érteni, bár tényleg nem ez volt a legjobb megoldás. De mit tehetett volna? Az Isten se tudta volna ráhúzni a boltra a csalást.

isti77 2007.07.12. 13:05:36

Mondjuk én nem összetörtem, hanem magammal vittem volna a cuccot. Ha már kifizettem... :)

Rák Attantam 2007.07.12. 13:06:01

Én nem értem ezt a géroby urat.
A vevőnek pedig tényleg mindig igaza van! De nem azért kell ehhez tartani magunkat (én is kereskedő vagyok), hogy az esetleg egyébként tényleg bunkó vevő előtt megalázkodjunk, hanem azért, hogy a többi vevő (akik ugye 15 év alatt lehetnek sok-sokezren is!) lássa, hogy mi milyen rokonszenvesen állunk EGY VEVŐ problémájához! EZ REKLÁM! (Manapság. Régebben ugye totál komolyan is gondolták...)
Jelen esetben a vevő homáros levele sokkal nagyobb kárt okozhat, mint tízezer forint és 4 üveg pia. Mit teszek? Megfenyegetem, hogy feljelentem, meg "megtalálom", meg orroncsűröm? Ja, ha nekem annyira számít az a 4 üveg pia, akkor persze, nyomás, adjunkneki!
Viszont ha mindenképpen ÉN akarok JÓL kijönni a helyzetből, akkor először is
- Elnézést kérek a kellemetlenségért
- Vizsgálatot ígérek, felelőst keresek
- Megkérem, hogy egyeztetett időpontban felkereshessem otthonában, vagy fáradjon be a kérdéses üzletbe, hogy tízezer forintot és némi vígaszajándékot (pl. kiló citrom, ajándékkosár stb.) személyesen átadhassak neki.
- Szót sem ejtek az összetört italokról, vagy ha mégis, akkor csak annyit mondok, hogy a VÉLETLENÜL összetört italok miatt NE AGGÓDJON, feltakarítottuk, elfelejtettük.
- Mégegyszer elnézést kérek.
- Nem hozakodok elő azzal, hogy én már 15 éve vagyok bunkó a vevőkkel, meg hogy én 350 embert dolgoztatok minimáléhbérért, hogy ne a rendes ügyfélkapcsolaton törje a fejét, hanem azon, hogy kéne meglopni a szerencsétlen vásárlókat vagy akár engem.
Ennyi. Innentől kezdve EZ EGY KURVA NAGY REKLÁM a cégemnek és összetört piástól, tízezerforintostól, kiló citromostól max. 22000 forintomba került!
Ezzel be van fogva a vevő szája. Ha nincs igaza és tényleg tízezressel fizetett, akkor ennyibe került a reklám és kész. Ha igaza volt és átkúrta a pénztáros, akkor a pénztárostól a kirúgása előtt még el kell szedni a tízezrest és máris csak 12000-be van a reklám. Plusz még rendőrségi hercehurca sincs belőle.
Ehelyett kapott a gérobi egy jólfejlett közútálatot meg negatív reklámot, ami ugye egy "csemegebótnak" nem jön olyan jól.

marsellus wallas (törölt) 2007.07.12. 13:12:28

az a 4 üveg pia (aminek az ára 10 rongy kb.)
az a boltnak monjuk 3 rongy....:(((

Majmász Gedeon 2007.07.12. 13:15:08

A Staropramen ősi csehszlovák sör. Tudom, mer' a '80-as évekből van ilyen söröscímkém.

optipista 2007.07.12. 13:24:22

Shadow82:
Igazad van, nem Gyurcsany miatt van GRoby, viszont szerintem hasonlo okokra vezetheto vissza.

Amikor egy boltban engem atcsesznek en azt szoktam csinalni, hogy oda tobbet nem megyek. Most mar alig van bolt, ahova bemegyek, de igy is jol elvagyok.
Ha mindenki ezt csinalna, akkor ezek a boltok elobb-utobb bezarnanak. Tehat szerintem mi is hibasak vagyunk.

az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2007.07.12. 13:32:57

sien

látom neked is van néhány szabad perced :-)

akkor most együtt vagyunk sötétek?

Dr Net Elek (törölt) 2007.07.12. 13:34:17

marsellus wallas:

Ne felejcsük el, hogy tisztességes, talpig becsületes bóttal állunk szembe.

Kerüjjön neki monnyuk 8 ropiba:DDD

Dr Net Elek (törölt) 2007.07.12. 13:36:44

Majmász Gedeon:
"A Staropramen ősi csehszlovák sör."

Nemnem. Az egy ösi román sör:))))

Nagyvakond 2007.07.12. 14:03:53

458954. hozzászólóként:

A G-Roby levelének hangneme kifogástalan, én, halál komolyan, inkább hiszek neki.

A károkozó önbíráskodás buznyákság!

Uff!

tücsökbogár 2007.07.12. 14:04:15

debizony Cseh. Csekkoltam. Ma szándékomban áll megismerkedni vele közelebbről is. Nem bírom elviselni a tudatot, hogy sötét vagyok én is, mert napközben netezek. (Ezt az összefüggést...)

Nagyvakond 2007.07.12. 14:08:42

(Ja, és persze nem gondolom, hogy a pénztáros srác - elméletileg - nem lophatott volna, és nem is voltam ott - mint ahogy egyikünk sem -, és azt sem gondolom, hogy le kell mindent nyelni, és kussoljunk, de "törni-zúzni" verboten!)

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.07.12. 14:14:01

Sztaropramen igen fasza egy serital!

A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.07.12. 14:20:33

Rák Attantam 2007.07.12. 13:06:01

EGyetértek!

The Junglefighter 2007.07.12. 14:52:05

hekk
Sok talicska aprómajom, verje be az orrát a Gárdonyi Róbert ügyvezető igazgatónak mielőtt magyarázatot tudna adni arra hogy miért is és mit kellene inkább csinálni az aprómajommal, hiszen a sérelmezett problémája nem láttszik az okozott dolog pedig tisztánt kivehető. Kapja be.

Gumidomino 2007.07.12. 15:03:58

GRoby: "vigyázzon, hogy az életben mindig mindent tökéletesen csináljon mert, ha véletlenül, akaratán kívül hibázik"


mit akar már folyton ezzel a hibázással? hibázott a kasszás? pech. előfordul. a rovancsnál viszont ez kiderült, akkor meg a többi munkása lop. így jobb? gondolkodik mielőtt ír?
balfék.

Maddness69 2007.07.12. 15:18:29

A "kedves" vásárlót sikerült jól lealáznod és megszégyenítened; s természetesen jól átverned. (Ha nem így volt állj ki az igazadért, ne játszd itt a nagy megbocsátót. Az már a Schindler listájában sem állt jól a nácinak!)

Most innen a dzsipó és/vagy limuzin persektívából a netezőket is jól megokosítod. Igen. Neked van igazad. Nyugi! Inkább, mint, hogy ne sikerüljön az esti randevúd a legfrissebb 18 éves macáddal.

Remélem próbálkozásodat siker koronázza és még sok, szép adózott jövedelmed lesz a cégedből.

Kisgenyó 2007.07.12. 16:36:22

Felháborító, hogy egy ügyvezető igazgató ilyet kiengedhet a száján. 1. Milyen visszás, hogy ennyire kiáll amellett az alkalmazott mellett, akit valószínűleg nem is ismer, mert ő a folyosó legvégén egy szobában internetezget és csekkelgeti a Homárt. 2. Statisztikák kimutatták hogy a kereskedelmi hiányokért 70%-ban az alkalmazottak felelősek, úgyhogy a helyében előbb körbenéznék a saját házam táján, hogy kinek a pártját is fogom. 3. Ha ilyen történik, elnézést kellett volna kérnie, hiszen nem a pénztárosból csinál pénzt hanem a vevőből, de úgy látom ehhez is hülye.

w00t 2007.07.12. 18:21:18

sokat gondolkoztam, nem is aludtam egész este, és arra jutottam, hogy többet NEM veszek túrót Grobiban!


ps:
vesztett pár szavazót a géyrobi?
IGEN!

Rák Attantam 2007.07.12. 18:21:39

Meg hogy nem tud regisztrálni... Szerintem írni nem tud, ezért nem érkezett meg az aktiváló email a címére. Talán "groby20000 @ gmail. com" helyett reflexből "groby10000 @ gmail. com"-ot írt.

Mrs.Incredible 2007.07.12. 18:51:05

Nahát nahát....egyebet nem tudok.
Én egy ideig vásároltam GRoby-ba Margit krt-on,és Hiszékeny úr már említette,hogy szorosan a nyomában settenkedett az őr vagy miszösz.Hát én egyszer kurvára berágtam,bementem,táskámat megnézte-túl nagynak találta,már itt forrt az agyam.Utána körbementem,mivel cetli nem volt nálam mi kell vennem,ezért picit tovább tartott a vásárlásom.Szépen komótosan pakolgattam,nem állt szándákomban lopni.ott még nem tartok:).Szóval emberünk szorosan nyomomban,ha kanyarodtam kanyarodott,megfordultam Ő is,ááá má nagyon idegesített.Rászóltam,hogy mifaszt követ?Meghökkent.2 lépéssel hátrébb ment onnan figyelt.amúgy a geci keskeny sorok közt 2 ember nem fér el csak lapjával...Nem törtem zúztam,odaadtam a kosarat a kezébe,hogy akkor nesze pakold vissza.És kijöttem.Utána többet nem mentem.Pedig rendesen fel voltam öltözve és nincs börtöntöltelék képem sem.

2007.07.12. 19:36:29

G.Roby úr a mai napig sem tudja, hogy kinek volt igaza, mert az alkalmazottja szakszerűtlenül adott vissza az üzlete meg használhatatlan kamerával van felszerelve. Ezt követően nemhogy inkább lenyelt volna pár ezer forint esetleges veszteséget, hanem inkább ország világ előtt lejáratta magát. A tanulságot sem magára nézve vonta le, hanem inkább kioktatja az egész internetet. Eddig sem vásároltam nála, de ezután már nem is fogok.

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.07.12. 20:07:53

,,vigyázzon, hogy az életben mindig mindent tökéletesen csináljon mert, ha véletlenül, akaratán kívül hibázik"

Ezzel egyébként GRoby indirekte elismerte, hogy igaza van pg21-nek, és átbaszták a zsével. Akk meg mi a fasz van?

Bunkó Béla 2007.07.12. 20:49:31

Hehehehe!

Emberek örömmel látom végre hogy kezdünk eljutni arra a szintre melyen felfogjuk hogy csak összefogással lehet lezúzni az ilyen GayBówli boltokat. A mélyen "tisztelt" igazgatócskácska uracska ha ezután sem jön rá arra hogy elnézést kellene kérni mindenkitől átkozottul gyorsan, és vissza kéne szolgáltatni az a 10 darab ezrest mert kevesebb veszteség mint a bolt bezárása hát megérdemli a sorsát. Vegyétek már észre láma boltosok hogy nem vagytok korrektek akkor kiürül a gaybówli boltotok és nem lesz munkája még egy becsületes pénztárosnak sem nemhogy ennek a három akármilyen embernek. Ébredj már fel nagyhatalmú és vedd észre Habár felül a gálya, s alul a víznek árja, azért a VÍZ az úr!
Emberek összefogással az ilyen nagyhatalmú urakból földönfutó senkiket lehet csinálni! Én nem vásárolok soha többet gaybówli boltokban, és ebbe a kategóriába már nem csak ez a bolt lépet be.

Ábelesz-kobelesz 2007.07.12. 21:07:52

Kinek volt igaza? Lehet, hogy a vevőt tényleg átdobták. De akkor sem az a megoldás, hogy török-zúzok. Ha az én boltomban csinálta volna, én tuti kihúzom a faszi gerincét és fejbe b..szom vele!

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.12. 22:54:00

Érdekelne, hogy egy Kiricsi Karola vs. Gárdonyi Róbert meccsnek mi lenne a végeredménye. :)

w00t 2007.07.13. 01:13:43

az ki az a Kiricsi K.?

zigzeg 2007.07.13. 02:10:59

Az egyik gérobiban hallottam egy, az üzlethet állítólag közel lakó ember beszélgetését. Az illető azt állította, hogy a Gérobinál ellenőrizhetik a dolgozókat tévozáskor lopásügyileg, ezért a dolgozók az üzleten belüli kukákba dobálhatják a lopott szajrét, ami így ellenőrzés nélkül kikerül a kinti kukákba. Minderre pedig abból következtet, hogy a kukákból időnként vattaúj cuccokat rámol elő zárás után a gérobis személyzet. Persze ezt csak kihallottam egy beszélgetésből 6 éve, és simán lehet, hogy a nullánál is kevesebb a valóságalapja.

Ha Gé Róbert esetleg olvassa: Nekem az a bajom az üzleteivel, hogy rém kevés hely van a sorok közt, így libasorban totyogva-lökdösődve lehet csak bevásárolni.

HollyFcuk 2007.07.13. 03:51:37

Én nem értem ezeket az ügyvezetőket. Tényleg ennyire sötét bunkók, vagy nem tudnak talán olvasni? Miért nem nézik vissza a postokat mielőtt billentyűznek bőszen? Úgyis mindig ugyanaz a vége...Hogy lehet valakiből aki ennyire ostoba egy ekkora cég ügyvezetője?
Ja, persze, a vásárlók tették azzá, meg a gátlástalan pofánbaszlak stílus...

De amit a vásárló ád, azt a vásárló el is veheti... náluk ez úgy látszik a pájki pénztárosokra is igaz...

Hoffy 2007.07.13. 06:59:00

A G-Roby-ban már nekem is volt gondom a pénztárossal a Brodi S. utca sarkán, és a panaszkönyvbe leírtam. Aztán soha semmi válasz nem érkezett rá. Nem is csodálom, mert pár nap múlva éppen megint ott vásárolok és valaki éppen a panaszkönyvbe írt, beszélgetni kezdtem vele és mondtam, hogy én pár napja írtam bele és elkezdtük visszanézni és nem is volt benne a beírásom. Mindkét panaszkönyv, kb félig volt, tehát nem betelt. Valószínű van egy pár a vásárlóknak és van egy hivatalos ami üres.

Marionett 2007.07.13. 08:58:02

még sosem halottam ilyen üzletről

gázolajsejk 2007.07.13. 09:29:56


Off:
A vevőnek NINCS mindig igaza! Hiába ismételgeti mindenki azt, mint valami mantrát, hogy igaza van!
Igaza addig van, amíg a másikat nem sérti az emberi méltóságában.

emde 2007.07.13. 09:49:17

Anyádat GrobyT Nálatok se vásárolok soha semmit! Welcome to the list!

Nem ám bocsánatot kérni. Inkább jót multiznak. Hihetetlen.

MosoMasa 2007.07.13. 10:18:15

Ha még a multizs mellé egy kicsit komunistáznais, teljes lenne a kép....

Maddness69 2007.07.13. 11:21:41

A mocskos multik, meg a kormány miatt nehéz a dolga szegény GayRobinak. S ráadásnak még ott vannak a vevők is. Szánalmas!

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.07.13. 13:01:51

w00t!

Kiricsi K. a BKV szóvivője, aki nem is olyan rég hasonlóan színvonalas válaszlevéllel volt képes megörvendeztetni a homárlakókat.

Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2007.07.13. 14:14:04

Mrs. Incredible: pedig szerintem totál börtitölti fejed van, megnéztelek a iwiwen :D :D :D Nade komolyan, Margit krt-on én is szokok vásárolni, és tényleg idegesítő a nyugger biztiőr. És nekem is becsületes fejem van.

Mamapicilánya: sztem nem azt akarta írni a Gárdonyi Roby, hogy beverik az orrodat, ha hülyeséget csinálsz, hanem azt, hogy ha egy más szituban -pl. magán kisboltban, ahol kétszáz kilós csak az eladó- csinálná ezt (magyarisztáni üvegleverés), lehet, hogy jól bevernék érte a nózikáját.

A levél gáz, a pasi jobban átgondolhatta volna, hogy mit válaszol, Rák Attantam már kifejtette, maximálisan egyetértek. Az lett volna a legtutibb reklám, ha úgy jár el.

Fapuma (törölt) 2007.07.13. 16:10:11

mér' érzem azt hogy robi nem mond igazat? he?

atleta.hu · http://www.atleta.hu 2007.07.13. 17:51:16

Menjen a .... az ugyvezeto ur, meg a cege. Tenyleg, ennel jobb lejaratas nem is kell nekik. Igen, eljutottunk oda a 21. szazad elejere, hogy szinte minden ember nyilvanossagra tudja hozni a vele tortenteket, es a mocsadek modon viselkedo cegenkek ez bizony nagyon rossz. Rohadtul sajnalom a GRobit a bolti lopasok miatt, de talan egy 350 fos cegnel az ilyen esetek nem okoznak megingast. Meg amugy is beleepul az arba. Ettol meg rossz, csak epp semmi koze a jelen esethez. Ugy hivjak, hogy haritas, magyarazkodas.

Jot az tett volna a ceg hirnevenek, ha on visszajuttatjak a 10eFt-ot. Akkor is, ha biztosak benne, hogy pg121 hazudott. 10e-ert ekkora reklamot ritkan lehet venni. Idiotak.

A hulye eljarast raadasul lefolyattak, de hat mit er az? Ahhoz ugye eloszor is be kellett volna vonni a vasarlot is - mert hat nyilvan elszallt a bizalma. Meg elore kozolni kellett volna, hogy hat srac, X Ft kell, hogy a kasszaban legyen. Es meg az sem bizonyit loszart sem, mert ahogy pg121 irta a penztaros siman csinalhatott (szandekosan, vagy 'veletlenul') egy tizes hianyt korabban. Foleg, hogy o ugye ismerte a balhe menetrendjet.

A trukk, ami becsuletes kivizsgalast feltetelezve is a mukodik, tehat a kovetkezo. A penztaros valamikor kivesz 10e Ft-ot a penztarbol. Nem nagy kunszt egy ilyen 'buvesztrukkot' megtanulni, a kamera nem fog latni semmit. Aztan var. Aztan levag valakit, aki huszassal fizet 10 rugora, aztan leszamoljak a kasszat (ha eleg kitarto az illeto), aztan rendben lesz a kassza. AS penztaros meg nyert 10 rugot. Ha nem jon ossze a trukk, mert nem fizet senki huszassal, vagy csak nem adodik megfelelo helyzet, akkor zaras fele (esetleg utana) visszarakja a tizest. Esetleg 'megtalalja' a padlon. Leesett.

Tisztelt ugyvezeto ur viszont elgondolkodhatna azon, hogy ha gyakran reklamalnak a vevok rossz visszaadas miatt (akar joggal, akar jog nelkul), akkor megis csak ki kene talalni valami rendszert, amivel jol ellenorizheto vitas esetben, hogy mi is tortent. No rocket science. Persze anyazni, es a ceget lejaratni egyszerubb. En nem fogok ott vasarolni.

Fapuma (törölt) 2007.07.13. 20:53:52

szerintem az a rócsildos, mustángos gyerek lehetett, aki tört-zúzott a konkurenciánál... nem-e?

skaresz 2007.07.14. 06:59:22

Hali !
Remélhetőleg "GRoby" úr is olvassa a bejegyzéseket és tanul belőle. Ez a "sajnálatosanrosszuladtunkvisszademárkéső" duma nem valami nyerő. Én is jártam így, leszámoltattam a kasszát és nagy nehezen visszakaptam a pénzem. Figyelni, figyelni, figyelni.....mást nem lehet tenni az ilyen esetekben.

Kismacska (BELLA) 2007.07.14. 11:03:28

Tisztelt Gárdonyi Úr!

Elnézést, de miféle reakció ez Öntől??? Hogy képzeli ezt?? Nekem személy szerint 10 ezer forint a havi jövedelmem körülbelül 10%-a.

Ilyenkor a delikvens ORRA ELŐTT kell átszámolni a kasszát! Nem elvinni, hogy aztán a kasszából kivéve zsebre rakják. Mi másra gondolhatna az úriember, aki nyilván az ilyen reakciók miatt választotta a névtelenséget?

Majdnem minden nap Önöknél vásárolunk, nincs is bajunk az üzlettel, valóban jó a szolgáltatás, de nem tetszik ez a támadó hozzáállás. Önöknél nincs ilyen belső kivizsgálás, hogy ESETLEG ÉS TALÁN a delikvensnek van igaza?

Nincs az a mentalitás, hogy mindig a vevőnek van igaza, mert ő jön be és tejel nekünk? Ha másért nem, hát azért, mert ELVITTÉK A KASSZÁT, én biztos kirúgnám az illetőt. Mi az, hogy támadási felületet (ÉS EKKORÁT) hagyunk??

Jómagam inkább a usernek hiszek, nem Önöknek, pláne ennek az erős marketingjegyekkel átitatott írásnak fényében. Nem gondolom, hogy az úriember a konkurencia embere. Talán változtatni kellene a mentalitáson. Talán éppen azért írt ilyen támadó hangnemben, mert tudja, hogy sárosak? Talán a legjobb védekezés a támadás??

Jó lenne, ha az úgynevezett "nyugati" mentalitást elsajátítanánk és ilyen nyilvános fórumon INKÁBB MEGKÖVETNÉNK a Tisztelt Vásárlót, aki MEGTISZTEL bennünket azzal, hogy adózott jövedelmét nálunk költi el.

Nos, jómagam sem vállalom a teljes nevem, nyugodtan jöhet a kritika.

Tisztelettel.

isti77 2007.07.14. 13:41:24

atleta.hu: amit írsz, az bizonyos szempontból tényleg jó, hogy bárkinek van lehetősége megírni a vele történteket, hogy az publicitást kapjon, és ennek lehet visszatartó ereje a további hasonló esetekre nézve.
Viszont én azt nem tartom jónak, hogy bárki NÉVTELENÜL tehet közzé ilyen történetet.
Legkésőbb G. Úr reakciójának olvasása óta világossá vált, hogy ez a sztori tényleg stimmel, de mi van, ha egy unatkozó baromarcú, akinek nincs jobb dolga, kitalál valami hasonlót, és ugyanígy megírja? Egyébként, szerintem már volt itt ilyen is, nem is egy.
Ez ellen is tenni kellene valamit.
Bár mostanában nem csak a netes fórumokon dívik a kitalált sztoriból történő szenzációkeltés (ugye, Ms. Zsanett, és Ms. Kármán, csak a példa kedvéért).
Ilyen esetekben, ha bizonyítást nyer, hogy kamu volt a sztori, az értelmi szerzőből (akinek ugye a nevét és egyéb adatait vállalnia kellene, egyébként eleve séta van) az utolsó fillérjét is kiperelném becsületsértésért, és még sittre is vágatnám hamis vádért (ami ugyebár egyenlő a hatóságok félrevezetésével).

Rák Attantam 2007.07.14. 14:04:28

Azért a "hatóságok félrevezetése" és "beírok a Homárba" között van némi különbség.
Ha egy szolgáltatóról/kereskedőről megjelenik itt egy bíráló cikk, majd a hozzászólások között meg csupa dícséret, akkor azért el szokott gondolkodni a Homárolvasó: egy vagy egyedi eset, vagy valaki hülyít minket. És ezzel az ügy kábé le is zárul.
Persze ha az "ügyvezető igazgató" ilyen nyílt levelekkel kínál meg minket, akkor azért az eléggé bizonyító erejű szokott lenni. Vagy ha a hozzászólások háromnegyede szintén a témaindítóval azonos véleményen van (pl. BKV-s sztorik).
Szóval azért bátran állítható, hogy az olvasók legalább 85-90%-ban meg tudják ítélni, mi a frankó és mi a kamu.
Tehát ne aggódj, mi csak önszerveződünk, öntisztulunk, (önbíráskodunk :))) .

Knurd 2007.07.14. 23:23:11

Szánalmas! Alacsony az a kerítés...hogy lehet egy ilyen fenyegetőző f@sz (hehe alliteráció!) ügyvezetője egy - ahogy ő említette - "100%-ban magyar tulajdonu vállalkozásnak...a multinacionális tőkével szemben."???

Szerintetek minket is megfenyeget majd a kommentek miatt? :DDD

Rák Attantam 2007.07.15. 12:21:46

Amíg ilyen törékeny dolgok kaphatók az "áruházláncában", addig ne nagyon fenyegessen. Tudod, nagy a tömeg, szűkek a közlekedőutak a polcok között, egyre több a túlsúlyos, kosárral forgolódó ember... Még a végén ő lesz beperelve, ha ráesik valaki lábára valami.

(Na, ez pont hasonló színvonalúra sikerült, mint az ő kis burkolt fenyegetése. Jajj!)

Aljas 2007.07.16. 17:37:07

Hogy is megy ez jobb helyeken:
(A konkrét cég/termék megnevezése nélkül - nem akarok rájuk zúdítani ügyeskedőket :) )

Szóval történt, hogy amit vettem, nem volt korrekt: egy készlet darabjai nem voltak egyformák. 5-10e HuF értékű cucc, sajnos mire kiszúrtam, addigra már blokk sehol, hiába voltak jóindulatúak a boltosok, sajna blokk nélkül nem megy a csere.
Kiderült, hogy egy régebbi és egy újabb széria darabjai keveredtek az én pakkomban, és ráadásul a régit már nem is gyártják. Írtam hát az angol gyártónak, hogy mit tudnék tenni az ügy érdekében (nekem a régebbi verzió tetszett), és kb. egy hétre jött a válasz, hogy sajna már nem fogok tudni venni a régebbi szettből, ezért küldenek nekem - természetesen ingyen - egy szettet a régebbi fajtából, és egyet az újabból is. Újabb pár nap múlva meg is kaptam a csomagot by Royal Air Mail...

Ennyi... ha csak annyit válaszolnak, hogy "így jártam", már az is elég lett volna, legalább foglalkoznak velem.

Ez egy kicsit más hozzáállás; Mo-n ha ilyesmivel próbálkoznék (mármint hogy megemlíteném nekik, hogy ők hibáztak, de ennek a bizonyítéka csak az én szavam), akkor valószínűleg válaszra sem méltatnának... :(

kyro 2007.07.16. 22:12:00

Hát ez nem garázdaság. Btk-t olvasni előbb. Ez rongálás max. Ja és szabálysértési értékre. Megrovás.
DE HOGY EGY BOLTOS sem tudja azt mondani, hogy "tagadom, és nem hiszem el, hogy ilyen volt, de ha mégis, mert nem voltam ott ugye, akkor elnézést, és meaculpa, és ingyombingyom, stb." Csak a látszat kedvéért, hogy nem zsigerből utasítanak el mindent...

baron 2007.07.17. 02:04:55

FOS

csak ennyit tudok hozzáfúzni kedves Gárdonyi Róbert ügyvezető igazgató úr leveléhez... teljesen nem korrekt... mert az ő alkalmazottjai sose lopnak... jahhham

JohnnieWalker 2007.07.17. 14:11:50

Kedves GéjRobi! A nagymúltú céged pénztáros gyöngyszemének azt az alapvető dolgot tanítsd meg, hogy addig nem rakja el a lóvét a kasszába, amíg a visszajáró proper módon nincs a vevőnél, az ő megelégedése szerint. Vagy alkalmazd a megélhetésedet fenyegető multik módszerét; beütik milyen bankót kaptak és hangosan mondják: "tízezretkaptamhétezerkettőnegyvenavisszajáró". Vagy bármi. De ez a "vásárló nem tudja bizonyítani, úh megszívta" stílusú leveleddel csak magadat járatod le, te kretén.

Sz0M|45 2007.07.18. 03:13:50

Hát Robi ...ez kapufa.

1.Regelni valóban nehéz (van 10rongyom rá, hogy frímél)muhaha

2."Eljutottunk odáig, hogy egyesek szubjektív véleményüket felelősség nélkül közzé tehessék" jah, internetnek hívják, welcome.

3."Önökön keresztül reagálni az olvasottakhoz." ra, olvasottakra. Kurva nyelvtan kibabrált veled :]
- hagyom a nyelvtant mert sok lesz "magasabb szintü" ŰŰŰŰ

4.A marketingszöveg gyönyörű és a 15 év munka résznél majdnem sírtam. Szívszorító.

5.A bolti lopás részről csak annyit, hogy valószínű, egy elkeseredett tolvajról van szó aki a homárba írogat, ha nem sikerül behúzni a pénztárt a nagyobb címlet trükkel. hmm Szinte nyilvánvaló.

Szóval: valószínűbb, hogy történt egy félreértés amit nem tudtak kivizsgálni mert a kamera szar és mert nem a vevő orra előtt számolták át a pénzt. A panaszköny kivizsgálások meg tudjuk, hogy működnek. Kijön másnap az illetékes, akit ezért fizettek, átszámol mindent (ezt ugye utólag már nem lehetett volna), majd miután belátta, hogy hibáztatok, személyesen adja vissza a 10000ft-ot a delikvensnek egy bocsánatkérés keretében. Miért is nem így tett?? Nemértem. Vagy hívhatott volna téged. Hiphopp ottvagy, kiugrasz a BMW-ből (lehet, hogy merci elnézést) aztán intézkedsz.

6. és végül: a rendkívül frappáns és tanulságos elköszönő monológodon pedig érződik, hogy valahogy így hangzana, mai vállalkozónyelven: Szájbab@szlak aztán irogatthacc köccsög. Csak ugye nyilván ilyet nem írhat le egy kiművelt ügyvezető (aki nem igazgató).

kovax 2007.07.20. 19:33:03

Sziasztok!

Igen tanulságos eset esett meg velem - illetve az előttem kettővel sorban álló fizető ügyféllel - kb. húsz perccel ezelőtt a kagylós üzemanyagkereskedő egy hazai telephelyén. Ez az eset ékesen bizonyítja, hogy a témánkban szereplő (tízessel fizettem, ezresből kaptam vissza) össznépi játékban az ügyfél álláspontja gyakorlatilag bizonyíthatatlan - két okból!
A következők történtek:
1. Ügyfél fizet, távozik, majd visszatér és reklamálja a hiányzó visszajárót, állítva, hogy ötöst, ketteseket és tízest adott.
2. Eleve hiba - ugyebár - hiszen köztudott, hogy "a kasszától való távozás után reklamáció nincs."
3. A kb. 32 fokos meleg ellenére (a klíma csúcsra járatva!) a pénztárosnő és a biztonsági őr is végtelenül udvarias és segítőkész - noha a pénztárosnő folyamatosan bizonygatja, hogy kettest nem is adott az ügyfél, pláne nem tízest: azonnal visszanézik a biztonsági kamera felvételét.
4. Saját szememmel láttam (azaz egyáltalán nem sumákoltak, még az illetéktelenek is láthattak mindent): a felvétel tűéles(!), színes(!), a pénztárat mutatja(!), a fél képernyőt betölti(!) [a képernyő másik felében vezérlőgombok vannak], viszont van egy óriási hiányossága, ami az egyik oka annak, hogy az ügyfél (vélt) igaza nem bizonyíható - NINCS LEHETŐSÉG KINAGYÍTÁSRA!!!! Az átadott pénz fajtája gyakorlatilag LÁTHATATLAN!
5. Én kerülök sorra - és itt a másik ok: a pénztárosnő többet ad vissza, mint amennyit kellett volna! Ha nem szólok, azonnal hiány keletkezik, tehát a "megkárosított" ügyfél igaza akkor sem nyerhet bizonyítást, ha zárást csinálnak a kasszán. A többletbevétel (egy része) gyakorlatilag tíz(!) percen belül eltűnik!

Mi a tanulság?
Amit előttem már nagyon sokan megfogalmaztak: odafigyelni, kísérni a pénz útját, akár hangosan felsorolni, hogy milyen címleteket adok át és - legfőképpen - átszámolás előtt nem távozni!
Mostanában elég meleg van (40-42 fok árnyékban), véletlenül is könnyen lehet hibázni.

mics 2007.07.22. 13:14:23

ketseg nelkul groby-bacsi egy kicsit esetlenul megfogalmazva probalta tisztara mosni a szaros szennyest, de ez nem eleg...

o mit tenne, ha egy hasonlo modszerrel huzzas le a benzinkuton?

Nájki 2007.07.25. 10:47:58

Pofátlanság, hogy a kedves ügyvezető képes önfényezéssel kezdeni a monológját és ha már csillog-villog az egész, lehet cseszegetni, és hárítani a felelősséget!
Talán a vevő orra előtt kellene hagyni a pénzt, hogy ne történjenek ilyen "félreértések"!
Egyébként meg ki az, akit egy ekkora összeg esetén ne öntene el agyvíz??? Nem 20 forinton húzta fel magát a srác!
És ha annyira fontos a "jó" hírnevük, talán készségesebben kellett volna reagálni és nem egy paraszt szintjén!

Csabikuci 2007.08.12. 23:47:51

Nem tudom miert szidjatok a vevot amiert uveget tort, kivancsi lennek ti mit csinalnatok miutan lehuznank 10e-el, aztan a kepedbemosolyognanak es elkuldenenek a picsába.
Sztem barmelyikuknk nekiallt volna torni zuzni.
Roby bacsi meg inkabb csendben maradt volna.
Ja es a moriczi roby egy fostaliga bolt, draga mint a picsa nem lehet benne megmozdulni olyan szuk es a tetves szekus meg tenyleg az ember seggeben log allandoan. Nem lesz nagy ervagas tobbet nem bemenni oda.
Le kell tepni az ajtajat az osi roman cegnek...