
Filmletöltéssel reklámoz a Datanet

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
al Dajjal 2007.09.20. 14:26:21
ferenc61 2007.09.20. 14:27:42
Mária 2007.09.20. 14:28:15
}:-)
ferenc61 2007.09.20. 14:29:13
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2007.09.20. 14:29:42
dr. _mmm_ 2007.09.20. 14:30:20
Be kéne fejezni ezt a médiahisztit!
báró Csekonics 2007.09.20. 14:32:47
Zene meg lehet akár publikus oldalról is (van ilyen csak meg kell keresni) vagy akár fizetős (pl. iTunes).
Sz'al egyre sz@rabb ez a Homár az utóbbi napokban.
dr. _mmm_ 2007.09.20. 14:33:30
Be kéne már fejezni ezt a média hisztit!
yooccoo 2007.09.20. 14:33:43
én érzek csak itt valamiféle ellentmondást?
fiktiv állat 2007.09.20. 14:33:52
p@rasztpicsa 2007.09.20. 14:35:16
báró Csekonics 2007.09.20. 14:35:38
Nem, nem csak te :-D
Csórikám nem érti úgy látszik, hogy a feltöltés az mindegy, hogy DC vagy messenger, akkor is csak a csóringer kis ADSL upload sebesség érvényes rá.
(Esetleg még kevesebb, ha még azt is korlátozzák, de több biztosan nem.)
yooccoo 2007.09.20. 14:37:05
Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2007.09.20. 14:38:27
a datanet nem is ezt reklámozza.
vannak legális oldalak, ahol hivatalosan meg lehet vásárolni filmeket, zenéket, le lehet tölteni, és lehet nézegetni, hallgatni...
syleecon 2007.09.20. 14:39:21
???
dr. _mmm_ 2007.09.20. 14:43:59
Filmet letölteni NEM illegális!!!
Terjeszteni igen. De letölteni nem! Ha találsz 1 weboldalt ahova fel vannak téve.. nyogodtal letöltheted.. nem tudnak megbüntetni érte. Viszont aki feltette azt megbüntetik, mivel Ő terjeszti!
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2007.09.20. 14:49:11
2. 'film- és zenegyűjteményem' lenne a helyes. Szégyen ez azokra nézve, akiknek a kezén átment ez az igénytelenség.
persze lehet, hogy életszerűvé akarták tenni a hirdetést a helyesírási hibával, de ez esetben a mondat első része nem sikerült valami jól :)
ekkerjoz 2007.09.20. 14:49:19
Rák Attantam 2007.09.20. 14:59:14
Viszont mindenki tudja, hogy ha nem osztasz meg dolgokat, le sem tölthetsz túl sokat. :)
Mostmár érted, hogy miért elég csak az egyik lábára lépni ennek a töltögetősdinek? ;)
trolipotlo 2007.09.20. 15:02:37
Tegnap kaptam a foglártól egy üveg kőbányait, mert feltörtem a gyerekének a doom3-at. Eközben a DataNet havonta vonja a számlámról a 4608 Ft-ot. Mire kimegyek, pont le tudom mondani. Aztán veszek egy rádiót."
csapdani 2007.09.20. 15:02:38
Ez nem igaz. 8 MBites TVNetes ADSL 3G-vel gyakran töltök 850 KByte/s-el torrentet.
joysefke 2007.09.20. 15:02:49
Tisztelt Datanet!
Elismeréssel kell adóznom legújabb, a szélessávú internetet népszerűsítő reklámuk előtt .: "Nevetett, mikor azt meséltem..."
Végre egy hazai internetszolgáltató, aki a szolgáltatás minőségében és filozófiájában is elhatárolja magát magát a konkurenciától. Önök a nehezebb utat választják, nem szorítják korlátok közé az ügyfeleiket, nem akarják helyettünk kitalálni, hogyan is kéne használni az internetszolgáltatást, nem érzik azt, hogy az Önök feladata lenne a hazai internetes társadalom számára erkölcsi normákat alkotni. Az Önök marketingpolitikája nagyon jól követi a hazai internetes-társadalom szükségleteit: Önök felmérik igényeinket, problémáinkat és megoldást kínálnak rá.
Hiszem és remélem, hogy ez az út javítani fogja versenyképességüket a konkurensekkel szemben, akik még mindíg azt hiszik, hogy kifizetődő lehet a széllel szemben pisálni...
üdvözlettel
XXXXX
joysefke 2007.09.20. 15:05:25
Nevetséges.
Legrosszabb esetben is lejön egy film néhány óra alatt. A feltöltés lassabb, de ha egész éjszaka megy a gép és tölt fel, akkor előbb utóbb vissza is tudsz tölteni a letöltéssel azonos adatmennyiséget...
J.
anarchoid · http://www.stormriders.hu 2007.09.20. 15:07:16
2. ez fizetett hirdetes ? :)
_zsolti_ · http://flashgames.blog.hu/ 2007.09.20. 15:08:11
miért alkalmatlan? és miért igényel "kétirányú adatforgalmat" ?
Bogoj 2007.09.20. 14:38:27
ha jól tudom, a filemegosztás, filecserélők illegálisak (torrent, dc), szóval tökmindegy, hogy az adsl alkalmas ezekre, vagy nem.
rosszul tudod...
Nemakárki 2007.09.20. 15:08:15
Másrészt meg, ahogy előttem le is írták, miért kell egyből illegális tartalomra gondolni? Rengeteg helyen lehet pénzért, legálisan letölteni online tartalmakat.
VIC20 2007.09.20. 15:20:36
báró Csekonics 2007.09.20. 15:26:23
www.grammy.ru csak hogy egy példát mondjak - kell feltölteni, ahhoz hogy letölthess? NEEEEEMMMMM!
Na?!
Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2007.09.20. 15:31:25
"Csak annyi a szépséghibája, hogy az ADSL alkalmatlan a kétirányú adatforgalomat igénylő filmletöltésre"
Átaludtam volna a technika ellenformadalmát? A filmletöltés nem igényel kétirányú adatforgalmat. De tegyük fel, hogy mégis, és kérdezzük meg mondjuk a wikipediát, hogy erre alkalmas lehet-e az ADSL:
"Az ADSL jellemzője a DSL megoldásokon belül, hogy a letöltési és a feltöltési sávszélesség aránya nem egyenlő (vagyis a vonal aszimmetrikus), amely az otthoni felhasználóknak kedvezve a letöltés sebességét helyezi előnybe a feltöltéssel szemben, általában 8:1 arányban."
hu.wikipedia.org/wiki/ADSL
Posztból:
"ftpre, messengeres fájlmegosztásra, illetve Youtube-ra tökéletes"
Fasza. Jó tudni, hogy az ADSL-em YouTube-kompatibilis. A betárcsázósnak is van külön videomegosztó oldala?
Dr Net Elek (törölt) 2007.09.20. 15:43:03
vernarancs 2007.09.20. 15:47:21
Sokmindenben tevedsz. Eloszoris amint toltesz a torrenttel lefele maris toltenek toled is lefele. Nem csak akkor ha veletlenul fenthagyod a komplett anyagot.
Masreszt pedig rengeteg olyan torrent oldal van ahol nincs download/upload rata. Siman le lehet szedni akar egy terra adatot is anelkul, hogy a normal letolteskozbeni megosztasnal tobbet megosztanal.
Sütemény1975 2007.09.20. 15:50:02
Mária 2007.09.20. 15:52:00
Mozgatja az egeret? Az is valami?
A tévéneten meg egy pasi és egy csaj vetkőzik értékesítés ösztönző célzattal:
www.meztelenadsl.hu
syleecon 2007.09.20. 15:53:44
"Sokmindenben tevedsz. Eloszoris amint toltesz a torrenttel lefele maris toltenek toled is lefele."
Ez sem mindig igaz sajnos...
Egyéb:
ADSL igenis alkalmas bármilyen letöltésre. Pont.
A filmLEtöltés pedig nem kétirányú.
Ezek szerint én is aludtam, és közben a neutronrobbanás megváltoztatta a világot. Vagy netán Palkovicsné volt?
Faby 2007.09.20. 15:59:03
SMS webes oldalak nem ér, nagy valószínűséggel ott az üzemeltető nem rendelkezik a szükséges engedélyekkel (mármint az oldal, és nem a tárhely üzemeltetője).
iTunes szintén nem ér, itthonról nem elérhető (meg egyébbként is, miaz, hogy csak iPodon lehet lejátszani.)
Na, senki? Hát ez az! Így marad a félig-meddig (na jó, nem illegális, de megkérdőjelezhető) szabálytalan letöltés, torrent, DC. Erre pedig buzdítani a felhasználót nem túl szerencsés.
Úgyis mondhatnám, ősi román szokás...
Secnir 2007.09.20. 16:02:20
a kétirányú filmletöltést még nem találták fel, mi itt magyarországon még az egyirányúval szenvedünk. És egy 4 Mbit-es ADSL-es is le lehet tölteni elég rendesen: kolléganőm havi adatforgalma (itt a szolgáltatót nem nevezem meg) 240 Gb/hó. Én is érzem kedves jackyll, hogy ez elégtelen egy hétköznapi ember számára filmet letölteni. Youtubera is. Meg messengerre is. Meg orosz FTP-ről is.
Itt szeretném jelezni, hogy boldogan segítek neked, ha informatikai problémád van, szükség esetén oktatást is tartok, akár csoportosat is, természetesen számlát is adok. Ha nem igényled, abban az esetben arra is hajlandó vagyok, hogy az ilyen jellegű cikkeket előzetesen lektorálom, természetesen ingyen.
És akkor megtakarítod magadnak ezeket a beszólásokat.
Secnir 2007.09.20. 16:02:20
a kétirányú filmletöltést még nem találták fel, mi itt magyarországon még az egyirányúval szenvedünk. És egy 4 Mbit-es ADSL-es is le lehet tölteni elég rendesen: kolléganőm havi adatforgalma (itt a szolgáltatót nem nevezem meg) 240 Gb/hó. Én is érzem kedves jackyll, hogy ez elégtelen egy hétköznapi ember számára filmet letölteni. Youtubera is. Meg messengerre is. Meg orosz FTP-ről is.
Itt szeretném jelezni, hogy boldogan segítek neked, ha informatikai problémád van, szükség esetén oktatást is tartok, akár csoportosat is, természetesen számlát is adok. Ha nem igényled, abban az esetben arra is hajlandó vagyok, hogy az ilyen jellegű cikkeket előzetesen lektorálom, természetesen ingyen.
És akkor megtakarítod magadnak ezeket a beszólásokat.
Leeroy of SMV Design 2007.09.20. 16:03:16
Secnir 2007.09.20. 16:07:35
tegnap 4-ből egyet sem küldött el, most meg egyet kétszer. szép.
ez a blogmotor ugye kétütemű?
syleecon 2007.09.20. 16:09:57
Okos hirdetés, tool nincs megnevezve, van ottan vér a pucába' rendesen, hej!
Voltam Datanetnél előfizető, és sosem kellett csalódnom bennük. Kiváncsi vagyok, hogy meddig fog toporzékolni a sok okos szerv, hogy ez a reklám eltűnjön.
Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2007.09.20. 16:11:08
1. Itthonról elérhető: Misziő, ez a Zinternet! Ha úgy tetszik, itthonról elérhető a legutolsó timbuktui oldal is.
2. A legális nem feltétlenül fizetős.
Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2007.09.20. 16:15:31
syleecon 2007.09.20. 16:26:55
A filmLELELELELELELELEtöltés még mindig csak egyirányú, tökmindegy milyen cuccal szeded.
A különböző torrent-, vagy DC kliensek már valóban használnak fel- és letöltési szálakat is egyaránt, de azt meg nem csak filmLEtöltésnek hívják.
Bezzeg ha hurkát tudnának kétirányban tölteni, akkor beindítanék egy groby-e?-t
báró Csekonics 2007.09.20. 16:33:28
Erre gondoltam én is pár hsz.-el feljebb.
Ez a grammy.ru pl. innen nézve legális: nem töltök én ugyan fel oda semmit, csak le. Tehát a magyar törvények alapján legálisan használom.
(Jó, filmre már más mondjon példát.)
Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2007.09.20. 16:53:54
Elindult a legális filmletöltés
index.hu/tech/net/legl060720/
Download movies from Web can be easy, legal
www.usatoday.com/tech/columnist/kimkomando/2004-09-27-komando_x.htm
speirs 2007.09.20. 17:16:49
Leeroy of SMV Design 2007.09.20. 17:17:29
Leeroy of SMV Design 2007.09.20. 17:25:36
Nagyvakond 2007.09.20. 17:39:24
De nagyot ásítottam erre a hírre...
Inkább offoljunk, s essünk neki a szlovák parlamentnek Möszjő Benes molyszagú rendeletének "megerősítésének.
(Mennyivel hálásabb téma!)
(Na, én lépek - tekerek.)
anarchoid · http://www.stormriders.hu 2007.09.20. 17:39:42
Leeroy of SMV Design 2007.09.20. 17:45:29
Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2007.09.20. 17:47:24
"És a regisztrálós helyek bizony elvárják, hogy a többszörösét töltsd vissza a leszedett mennyiségnek"
Eh?
Mondj egy példát, léciléci!
"Le tudsz tölteni, ez tiszta sor, de korántsem megy annyi vissza, amennyi adott időegység alatt lefele megy."
Csöppet se zavarjon, hogy itt a letöltésről volt szó. Csak. Kizárólag.
Khm. És nem én vagyok az első, aki megpróbálta erre felhívni a figyelmed.
És olyat sem mondott senki, hogy az adsl letöltési és feltöltési sebessége ugyanaz. Mintha valaki említette volna még az arányt is. Ki is volt az? Végülis oly mindegy, mert ugye nem a feltöltésről van szó, hanem a letöltésről.
Ja és ebben a posztban a letöltésről van szó, nem a feltöltésről.
Azt tudtad, hogy az adsl letöltési sebessége nagyobb, mint a feltöltési?
És azt is érted már végre, hogy ennek itt semmi jelentőssége sincs?
TCM 2007.09.20. 17:49:58
Leeroy of SMV Design 2007.09.20. 17:50:43
Leeroy of SMV Design 2007.09.20. 17:52:10
Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2007.09.20. 18:07:08
2007.09.20. 15:31:25
(Segítek: kicsit szkrollozz feljebb.)
Leeroy of SMV Design 2007.09.20. 18:17:16
Leeroy of SMV Design 2007.09.20. 18:23:02
Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2007.09.20. 20:02:39
Eh?
Mösziő, első hozzászólásod így nézett ki:
"Azért igényel kétirányú adatforgalmat, mert vissza is kell osztanod. Az adsl-nél pedig, mint köztudott jóval lassabb a feltöltés (upstream), mint a letöltés..."
Ezt azután írtad, hogy többen kiigazították a posztban olvasható részre, miszerint "az ADSL alkalmatlan a kétirányú adatforgalomat igénylő filmletöltésre".
Ergo:
1. Meg próbáltál védeni egy hülyeséget.
2. Nem sikerült, ezért elűhúzod az adut: "De akkorsem ez volt a fő téma, SAAAAAAAAJT"
De csitt, jön az óvó néni. Csináljunk úgy, mintha nem személyeskedtünk volna. Oksi?
sonran 2007.09.20. 20:20:43
"Csak annyi a szépséghibája, hogy az ADSL alkalmatlan a kétirányú adatforgalomat igénylő filmletöltésre (amilyen a bittorrent vagy a DC), ftpre, messengeres fájlmegosztásra, illet"
Ezt ugyan honnan vette a kedves író???? Már ne is haragudj, de ennek nincs köze a valósághoz.
vernarancs 2007.09.20. 20:59:27
Csöppet se zavarjon, hogy itt a
letöltésről volt szó. Csak. Kizárólag."
A cikkbol idezet:
"Csak annyi a szépséghibája, hogy az ADSL alkalmatlan a kétirányú adatforgalomat igénylő filmletöltésre."
Ezekszerint nem olvastad el a postot csak hoborogsz itt. A ketiranyu testverek kozt is le/fel. Ezt nem olyan nehez megerteni, szerintem. Kizarolag. LOL :D
Bastie (törölt) · http://www.hirmax.net/ 2007.09.20. 21:46:23
Eh bien...
Lássuk csak... igen...igen... Á! MEGVAN!
Vagy mégsem? Nem, tényleg nincs a datanetes reklámban feltöltésről szó... Mily sajnálatos.
Feltöltés szükségességéről csak a posztban van szó, és a kérdéses mondat úgy ahogy van, nem állja meg a helyét.
Ezt szóvá is tették páran. Tudom, szemétség, de mi vagyunk az igazság harcosai, úgyhogy nem hasonlunk meg.
Ha küzdeni akarsz, legyen.
En guard!
nyulambulam 2007.09.20. 22:10:46
mit fog letöltés közben feltölteni a gépem? ;)
Ugye semmit?
joysefke 2007.09.20. 23:56:20
Tehát koncentráljunk inkább arra a tényre, hogy a Datanet a többi szolgáltatóval ellentétben inkább igyekszik kiszolgálni az ügyfelei kívánságát (fájlcserélés burkolt jóváhagyása esetleg támogatása) és inkább megy szembe a filmlobbival mintsem kiszolgálná a zene és filmlobbi anti-netező érdekeit és szembemenne a saját ügyfeleivel...
Szerintem ebben a cikkben ez a fő gondolat és nem az, hogy az adsl-t mennyire optimalizálták a fájlcserélő protokollok igényeire...
J.
SolidSnake 2007.09.21. 02:14:28
Kinek kell a p2p lassúsága? Ingyenes tárhelyeken, amilyen például a rapidshare, ott van minden, ami kell. Csak be kell írni a keresőbe, hogy mondjuk prison break s03e01 rapidshare, azután már lehet is tölteni.
hulyemagyar 2007.09.21. 07:08:09
2. Baromság, hogy a p2p lassú. A technológiát pont azért találták ki, hogy egyidőben több peer-től tudja a kliens a szeleteket letölteni.
Nyilván, hogy a sebesség függ a peer-ek számától. Friss, új cuccnál sok a letöltő, egyre többen szerzik meg a cucc egészét, gyorsul a letöltés. És persze letöltés közben már a kliens tolja is vissza a meglévő szeleteket.
Tény és való, hogy régi cuccnál kevés a peer, ott lassú lehet a letöltés. De a torrentet nem is archiválásra találták ki. Arra ott a DC meg az Emule.
csakazértse 2007.09.21. 08:21:25
Rák Attantam 2007.09.21. 09:47:17
"Sokmindenben tevedsz. Eloszoris amint toltesz a torrenttel lefele maris toltenek toled is lefele. Nem csak akkor ha veletlenul fenthagyod a komplett anyagot.
Masreszt pedig rengeteg olyan torrent oldal van ahol nincs download/upload rata."
Háááát, ha beállítom neki, hogy feltöltési szálak száma = 0, meg feltöltési sebesség max = 0 kbps, akkor megnézem magamnak azt, aki tőlem egy bitet is le tud tőtenyi. :DD
A másikban viszont igazad lehet. Nem ismerhetek mindent a világon. :)
Torrentet letölteni meg tán 4x töltöttem életemben, aztán rájöttem, hogy úgysincs időm vele foglalkozni, pedig itt van a 16 mbps szimmetrikus optika a seggembe dugva. :DD
Mondjuk ez nem jelent semmit, ha a peerek java nem enged 30k-nál nagyobb sebbel letölteni. :)
pacagánycsök 2007.09.21. 10:07:41
sok kliensnel ha "0"-t allitasz be, az vegtelent jelent. kukacoskodas off
hulyemagyar 2007.09.21. 10:11:16
Rák Attantam 2007.09.21. 10:22:09
Meg különben is, jófajta libákat adtam én azért a felsőfokú programozói oklevélért anno. :)
És mivel 24 órán keresztül úgyis a gép előtt "kockulok" a sötétben, van időm két netes pizzarendelés között (és matyizás közben, khmm) fél kézzel torrent-klienseket hekkelni. :D
hulyemagyar 2007.09.21. 11:08:36
Bobby Newmark 2007.09.21. 13:14:58
Ugye semmit? "
Ha már szőrszálhasogatunk:
_Minden_ letöltésnek van feltöltési adatforgalma, mert kérni kell a helytől a cuccot. Igaz, hogy kb 1 ezreléke a letöltésnek, de megy felfelé is adat.
Tudom, hogy nem erről volt szó, meg hogy nem a letöltött cucc megy felfelé csak ha már lényegtelen dolgokon megy a kötekedés, akkor beszállok én is.
Egyébként másfél-két éve használom a www.torrentspy.com meg a www.isohunt.com -ot, eddig még mindent meg tudtam szerezni regisztrálást és feltöltést nem igénylő torrentekkel. Úgyhogy az valóban fikció, hogy
mindenképp kell feltölteni, ha az ember P2P-ezni akar. (Nem is értem, hogy pl a bithumen miért is olyan kurva jó. Ott nem ér bunkó paraszt piócának lenni, pedig az az igazi... :P )
Bobby Newmark 2007.09.21. 13:16:03
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.09.21. 16:27:58
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.09.21. 16:32:26
chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2007.09.21. 17:09:36
HeHe 2007.09.21. 21:08:16
Na.
ZoOom · http://webdragon.extra.hu/foto 2007.09.21. 22:07:08
Hihetetlen ez a sok semmin rágódás... ekkora marhaságot amit itt olvastam. Szinte minden szavában ill. értelmezésében akkora badarság van, hogy azt se tudom hol kezdjem. Ezért inkább legyintek egyet, és elmarad a felvilágosító tanfolyás. Azonban rohanok, és letépem az ajtómat, majd beengedem a Palkovicsnét, hogy dobjon egy papucsot a fospunpa után..
ZoOom · http://webdragon.extra.hu/foto 2007.09.21. 22:15:41
!Minden! adatlatöltés egyben adatfeltöltéssel is jár. Ugyanis a csomagokat le kell igazolni. A cikk alapjaiban egy baromság... A filemegosztást pedig nem korlátozhatják, max büntetheti a !hatóság!. de nem a szolgáltató. .
hulyemagyar 2007.09.22. 08:48:51
Hidd el, egy zárt oldalnak sok előnye van egy nyitott oldalhoz képest. (3 éve torrentezek, tapasztalat)
És ne reklámozz oldalt! PLS!
hulyemagyar 2007.09.22. 08:53:05
Sajnos a szolgáltató korlátozhatja (és egyes szolg. korlátozza is) a torrentet. Olvastam már pár cikket arról, hogy az esti órákban adatforgalom optimalizálása néven a p2p kliensek adatforgalmát korlátozzák. A technikai részletekbe ne menjünk bele, a neten található több cikk is erről.
Rák Attantam 2007.09.22. 10:47:17
Hö, ez jó, höhö, "töltsünk fel" féltéglákat az ablakaikba, höhöhö!
Hülye vagy, Butthead, höhöhöhöö! :o)
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2007.09.22. 14:32:06
Bobby Newmark 2007.09.22. 15:59:25
Tippem az, hogy (egyeseknek) azért, mert a magyar zárt oldalon magyar szinkronos filmek vannak tömegével.
Én mondjuk személy szerint, ha választhatok szinkronos és feliratos eredeti filmek közt (és semmi más lényeges különbség nincs), akkor már inkább az eredeti.
Miért ne reklámozzak? Nem magyar illetőségűek, és rohadtul mindegy, hogy hány új júzer fog rájuk kattanni...
hulyemagyar 2007.09.22. 21:33:53
Persze, sok mindent meg lehet más úton is szerezni, de a friss magyar cuccok itt érhetők el e legkönnyebben.
Egyébként a nyilt oldalakon sokszor belefutottam olyan jelenségbe, hogy egy bizonyos IP tartományhoz tartozó gépek folyamatosan hibás szeleteket küldtek. A letöltött adatmennyiségem nőtt, de a hasznos bitekből egy darab nem jött. OK, ezt meglehet oldani IP szűréssel, de akkor is.
A reklámozást a magyar oldalra értettem, nem az isohuntra. Érthető okok miatt.
Bedor 2007.09.23. 20:39:23
Szolgáltató meg kurvára korlátozhat, pl. ha kicsit tájékozottabb lennél hallottad volna, hogy volt akinek felmondta a szerződését a szolgáltató emrt tul sokat töltött le(180GB) egy hónap alatt. (korlátlan csomaggal természetesen).
Ja a zárt oldal ellenző fogyatékosoknak meg csak annyit, hogy a szar kis adsl-eddel tényleg nem éri meg beregelni, viszont ha egy normális kapcsoaltod van pl kolibol stb, ugy van egy kis különbség. Legalábbis nem hinném
Bedor 2007.09.23. 20:40:42
lbytesxk 2007.09.24. 17:55:00
Én meg úgy hallottam lopás törvényenkivüli még Magyarországon is.
Bobby Newmark 2007.09.25. 09:34:25
Na itt is ez a helyzet. Csak itt tényleg visszakövethetetlen, hogy ki, honnan, és mikor lopta el. De az szinte biztos, hogy nem Magyarországon történt. És ha már itt tartunk, nem is lopás történik, csak a licenszerződés megszegése.
Egyébként felőlem azt csinálsz, amit akarsz, nem kötelező élni a lehetőséggel. De mivel jogkövető magatartás, hülyeség lenne nem kihasználni a dolgot.
Bedor 2007.09.25. 13:00:56
Tévedsz itt is az a szabály érvényesül mint mindenhol. A mennyiség a lényeg. EGy lopot távcsőért nem fognak bevinni, ahogy egy kalóz filmért se. De ha lakásodon találnak többezer távcsövet, vagy filmet arra hiába mondod hogy hát csak úgy ingyen osztották nem tudtad h ez nem legális....
Bobby Newmark 2007.09.25. 13:16:36
Nem feltétlen. Itt már nem jó a távcsöves példa. Ha van ezer filmed gyűjteményben, az nem gáz. Ha viszont mellette találnak két raklap üres DVD-t, meg nagyüzemi DVD-írókat, akkor megba**nak. A terjesztés a lényeg.
Egyik ismerősömnek elvitték a gépét meg a zene/filmgyűjteményét. Aztán a lemezeket visszakapta, a géppel még szívóztak, de azzal is csak azért, mert nem volt jogtiszta a windows. Aztán annyi lett az egészből, hogy vett egy windowst. Lehet, hogy volt valami kis pénzbünti is, nem tudom.
Ha érdekel valakit pontosabban, utánakérdezek.
lbytesxk 2007.09.25. 18:48:55
Amikor valaki letölt egy DVD ripped másolatot az nem véltlenül történik és senki nem osztogatta neki. Elöször is meg kell keresni a torrentet az interneten, azután tudatosan rá kell kattintani a torrent filera amit azután tudatosan ki kell nyitni a torrent programban ami megcsinálja a többit. Ez három tudatosan elkövetett cselekmény aminek egyetlen célja van és amik nélkül a filmek nem varázsolják magukat elő a komputeren.
Bobby Newmark 2007.10.03. 12:28:58
És ez az általános hozzáállás.
Egyébként mi az, hogy senki nem osztogatta neki? Ami az interneten jelszó nélkül elérhető, az bizony ki van téve, hogy "nesze, vidd!". Keresni kell? Ugyan már, _mindent_ keresni kell. Csak legfeljebb tudod a pontos címet. Semmiben nem különbözik egy torrent-portál mondjuk a kismama.hu-tól. Szabadon elérhető, meg van rajta letölthető tartalom.
De teljesen fölösleges a vita, mert még mindig legális saját célra letölteni, akár jogvédett tartalmat is. Ha nem tetszik, akkor is legális. Ha utána kell járni, és tudatosan kell csinálni, akkor is törvényes. Ez van. Legalábbis itt, jelenleg, szerencsére.
Egyébként mi vagy te, kiadó tulajdonosa, hogy ennyire zavar téged? Ha erkölcsileg ez neked kellemetlen, vagy félsz, akkor nem kötelező kihasználni a lehetőséget. Csak ha lehet, akkor miért ne?