Báthory utcai Citibank ATM - citibankosok tudják, hogy van budapesten összesen kb 5 darab automatájuk van, amennyiben nem tőlük vesz ki az ember, az mindjárt öt kilóba van - az ATM hátulja meg belóg magába a bankfiókba. Már két hete is észrevettem, hogy lötyög a kártyanyílás, illetve a nyílás részét képező gumidarabok nem szippantják be teljes hatékonysággal a kártyát, merthogy túl lazák. De gondoltam, csak megcsinálják legközelebbre. Hát legközelebb ferdén és félig behúzta a kártyát, majd úgymaradt. Kétségbeesett piszkálásom eredményeképpen a kártya teljesen hihetetlen módon függőlegesen felém a hasát mutatva befordult a nyílásban, majd egy koppanással a cuccos aljára esett.
Euronet ügyfélszolgálat felhív: automata mondja, hogy szombaton nyolctól kettőig, kérem hagyjon üzenetet. Azpersze. Nekem háromszáz forintom van és ebédet akarok főzni.
Citibank ügyfélszolgálat. Kérem üsse be kártyaszámát. Azpersze, tudom is fejből a tizennyégyjegyűt. Más opció kezelőhöz kerülni nincs.
Hazamenés, megkeresés, telefonálás. Nagyon sajnálják és nem tudnak mit csinálni, letilthatják, és küldenek másikat. De mondom én éhes vagyok. Nem tudnak küldeni valakit, aki kinyitja ezt a vackot? Hát nem, ők nem tudnak mit tenni. Hát mi a fenének arra az öt automatára huszonnégyórás rendelkezésreállást kötni, nem igaz? Hiszen csak az ügyfelekről és a pénzükről van szó.
Az ügyfélszolgálatos hölgy a következő jótanácsokat adta:
- "a péntek meg a szombat is nap, akkor kellett volna bevásárolni"
- "nem tud valakitől kölcsönkérni?"
- "nagyon szívesen letiltjuk a kártyát".
Kölcsönkérés, következő hétfő ugyanabba a fiókba elfáradás. 15 darab rendkívül fontos arcot vágó, papírral felalá sétálgató (rajtam kívül ügyfél: 0 darab) "ügyintéző" orra előtt való negyedórás ácsorgás után már a biztonsági őr somfordált hozzájuk sugdosni, ő érezte kényelmetlenül magát szerintem. Mert az alkalmazottak nem igazán zavartatták magukat. Nagy kegyesen odajön egy hihetetlen fennhéjazó nő, és felül a természetesen az emberi fejmagasság felé elhelyezett kis pulpitusába, és onnan utasítgat, hogy mit töltsek ki, majd közli, hogy ma már nem jön a génégy. Génégy, értem, biztos olyan, mint a gényolc, ilyen nagyon Fontos Emberek.
Leereszkedően felhívja őket, és végig kell hallgassak egy 10perces telefont, hogy "de a hölgy azt mondja, hogy így volt." Na itt már kezdett felmenni a pumpa. Állítólag ők már voltak kint ma reggel és nem volt benne semmilyen kártya. Megállapodtunk, hogy megpróbálják még egyszer kiszedni, (hölgy többször utal rá, hogy biztos én baltáztam el valamit), addig igényel új kártyát és ha sikerül kiszedni, akkor cancelláljuk az új kártya igénylésést (ami náluk amúgy is hetekig tart.) Megkérdem, ezt biztos lehet-e. Biztos.
Pénteken kapok egy telefont, hogy mégis meglett a kártya, mehetek érte. (Jé.) Majd öt perc múlva még egy telefont, hogy jaj mégse menjek, mert közben "letiltódott" és azt ők nem tudják leemelni. A macska meg fel van mászva a fára. Tehát a végeredmény: egy hét vad ügyintézés után most ELINDíTJÁK az új kártya igénylését.
Igazából nem is írtam volna ezt meg, ha nem egy ilyen hihetetlen nagyképű, modoros, ügyfélszolgálatra teljesen alkalmatlan (ja, nem is köszönt egyébként) nővel van dolgunk. Ja, a végén közölte a telefonban, hogy az egész azért van, mert én a papírkiadó nyílásba dugtam a kártyát. Azpersze.
Másik bankra javaslatokat örömmel fogadok.
A Citibank-automatába pottyant kártya
Igazi hétvégi sikítós horrorsztori Grrrr-től, aki a rikta citibankos automaták egyik leamortizált darabjában hagyta a kártyáját:
szkaccsotjeggel 2007.10.16. 14:58:53
Before · http://azbeszt.blog.hu 2007.10.16. 15:00:38
Valahol ennek táján nagyon el lett baszva...
ekkerjoz 2007.10.16. 15:02:11
szkaccsotjeggel 2007.10.16. 15:04:28
Skyline/nana szusz 2007.10.16. 15:04:33
nikii 2007.10.16. 15:06:01
Sajnálhatod, egy bankkártya sokmindenre használható: Minden zárat másodpercek alatt ki lehet nyitni egy hitelkártyával, vagy egy hajcsattal, kivéve azt az ajtót, amelyik mögött egy lángoló csecsemőotthon van.
Amit filmek nélkül sohasem tudnál meg:
www.vicc.hu/index.php?tz=7533,7537+5
Gerolsteiner 2007.10.16. 15:06:48
-Dehogynem, Hölgyem, meg tudna dobni egy huszassal hétfőig ?
esem1970 2007.10.16. 15:09:30
nekem eddig bejött
ügyfélszolgálat korrekt, a többi attól függ, melyik fiókban nyitsz számlát. és az internetbankjuk világbajnok.
én az előző bankomtól pont az üsz. faszsága miatt jöttem el. nem bírom, ha a pénzemért még nekem kell kunyerálnom, meg állandóan a telefonoskisasszonyokat kell oktatni arról, hogy én fizetem a bérüket.
dr. _mmm_ 2007.10.16. 15:16:07
nikii 2007.10.16. 15:16:51
(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2007.10.16. 15:21:13
Nem az vót a Cicibank reklámban, hogy "Citi never sleep..."?
2007.10.16. 15:26:03
Ügyfélként soha nem kiabálok, nem emelem fel a hangom egyetlen ügyfélszolgálaton sem, lévén, 15 éve magam is ezen a területen dolgozok, és sok olyat megértek, amiért egy mezei ügyfél már rég kiakadna (+tudom, hogy nem az ügyfélszolis a hibás, ellenben, ha őt megnyerem magamnak, akkor főnök meg üvöltözés nélkül is elintézhető egy csomó minden)
Ez alól egyetlen hely volt a kivétel:
a Citibank telefonos ügyfélszolgálata.
Akkor meglehetősen elküldtem a leányzót melegebb éghajlatra, mert ugyanilyen bunkó módon állt a dolgokhoz, mint ebben az esetben a magát ügyfélsolgálatosnak nevező akárki. (egy dolog, hogy tud-e segíteni, a belső -sokszor valóban f... előírások miatt-, de ha nincs benne jóérzés, meg udvariasság, meg együttérzés, akkor fegyőrként kellene dolgoznia, nem ügyfélszolgálatosként)
Tényleg ott tartottam, hogy főnököt kérek (a másik, amit soha nem teszek) de rájöttem, hogy, ha úgy mer beszélni, ahogy, akkor hiába, mert olyan a RENDSZER, hogy megteheti, meg meri tenni, hogy a rosszkedvét rajtunk veri le, a frusztrációját a munkájában éli ki...
ÉS, alighanem ez a mostani eset is ezt bizonyítja....
2007.10.16. 15:28:19
Kis logika:
Ha igaz, hogy a
"Citi never sleeps"
valamint, azt is tudjuk, hogy
"az ördög soha nem alszik"
akkor a két állításból egyenesen következik, hogy a Citi maga az ördög ;-))))
zebu_ba 2007.10.16. 15:31:35
tibibá 2007.10.16. 15:39:14
A Citi telefonos (+internetes) ügyfélszolgálata szerintem is horror++.
A számlámat (én is) a Báthory u.-i fiókban nyitottam, na oda se megyek többet. Dilettantizmus a köbön.
Viszont ha kell, azóta a Hegyalja úti fiókba járok (melóhelyhez az van közelebb), ott eddig mindig maximálisan normálisak voltak.
Egyszer vettem ki eurót a pénztárból, a nap végén a pénztáros csajszi felívott a mobilomon, hogy számoljam meg, nem hiányzik-e egy húszas, mert találtak egyet a pénzátadó fiók alá fordulva, és végignézte az aznapi kivéteket, és csak nálam volt 20-as címlet. És tényleg.
Hát ilyen is van.
Ettől eltekintve többször megfogadtam már, hogy felégetem és sóval hintem be a Citis számlámat, aztán persze mindig győz a lustaság.
pazola2 2007.10.16. 15:45:39
A Harmadik Oldal 2007.10.16. 15:49:55
-gyors az ügyintézés
-kedves a személyzet
-olcsók a szolgáltatások
(sajnos ezek közül egyszerre csak kettő választható)
pazola2 2007.10.16. 15:52:55
Syca 2007.10.16. 16:00:03
viszont a BudapestBank nálam 11 éve jól szuperál.
További magyar hang 2007.10.16. 16:02:18
Erre én is ki vagyok váncsi, hogy mit mond a nép, melyik a javasolt bank. Mert itt már nagyjából mindegyik le lett húzva.
(Nekem a Szigetvári Takarékszövetkezetnél van számlám és maxi elégedett vagyok vele, dombornyomott kártya, netbank, gyors ügyintézés, jó kamat, előre köszönnek, egyszer kell elmondani az ügyintézőnek, hogy milyen ügyben jöttem és mit szeretnék, azonnal megérti és cselekszik... etc)
2007.10.16. 16:03:13
Kihagytad, hol ;-)
Nekem, mondjuk az OTP-nél számlavezetési díj van, átutalás, pénzfelvétel ingyenes, és a látraszólóra is annyi kamatot kapok, mint, aki leköti egy hónapra.
Bit Rot 2007.10.16. 16:06:33
CIB-et néztem ki, Citibankról ilyen és hasonlóan rossz történetek miatt nem is gondolkozom.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.16. 16:09:30
tokeletes
2007.10.16. 16:09:38
voltam CIB-es ügyfél, K&H-s (előtte ABN Amro), BB-nál is voltam egy ideig, jelenleg MKB és OTP.
Mindegyikkel voltak gikszerek, fennakadások, de igazán kiakadva csakis a Cititől voltam.
Szóval, szerintem mindegyik bank megéri a pénzét, mindenütt futhatsz olyanba, hogy igazad van, az ügyfeles aranyos, de mégsem jutsz egyről a kettőre, de igazi tahóba, egy BKV ellenőrbe oltott fegyőrbe csak a Citiben sikerült belefutnom.
Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2007.10.16. 16:12:12
emzéperiksz 2007.10.16. 16:13:22
De ha éhes vagy, szerintem ne kp-t vegyél ki, hanem vásárolj kártyával. A bolt nem nyeli el a plasztiklapot. :)
Öltönyös (törölt) 2007.10.16. 16:18:43
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2007.10.16. 16:18:52
Az ügyfélszolgálattal nem sok bajom volt: az elmúlt 10 évben történt pár címmódosítás, párszor jártam nem csak a saját bankfiókomban vagy hogy hívják azt, ahol először szerződést kötsz. Mindenhol foglalkoztak velem, és ha be kellett menni időpontra mentem függetlenül attól, hogy max. 3-an lettek volna előttem.
Az SMS értesítő viszont érdekesen működik, volt, hogy nem kaptam a tranzakcióról értesítást, email-t sem, pedig szokott jönni, meg minden be van pipálva, hogy kell.
Havonta kb. egy ezresben fáj a dolgog mert van hitelkártyám, folyószámlám, takárékszámlám, meg olyan hitel izé is ja meg sms értesítő. De lehet lemondom a hk-t mert már unom a képét.
Visszakanyarodva a cikkhez: a romos vagy berheltnek kinéző APM-be be nem tenném a kártyámat... Láttam már olyat pár éve ami "peckelt" volt: dugtak bele valamit, felakadt a pénz, Te elmentél káromkodva az ipse meg odament, és kivette a pénzedet mert tudta mit kell piszkálni...
himihumi 2007.10.16. 16:22:26
legalábbis ne kártyára. :)
mer' a csísek is rögtön le tudják olvasni belőle a címedet meg még a kedvenc ackióhősöd vércsoportját is.
ebből se lesz kisnyúl...
Geitenbeffer_ 2007.10.16. 16:26:21
himihumi 2007.10.16. 16:26:56
sebaj
csapdani 2007.10.16. 16:30:09
himihumi 2007.10.16. 16:33:19
Secnir 2007.10.16. 16:35:54
"hogy mégis meglett a kártya, mehetek érte. (Jé.) Majd öt perc múlva még egy telefont, hogy jaj mégse menjek, mert közben "letiltódott" "
LOL
ember, mitől "tiltódott" le a kártya vajon? kérjél már egy kibaszott tértivevényes írásos választ a banktól!
ugyna magyarázzák már el, hogy ez hogyan lehetséges? (és persze írd meg nyájasan, hogy te nem is gondolsz arra, hogy esetleg valaki többször próbálkozott vele, ugye?)
fm! 2007.10.16. 16:46:12
Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2007.10.16. 16:54:26
CIB eddig (két év) jó volt. Bankfiókba csak akkor megyek, ha nagyobb összeget kell kivennem. Netbankjuk tényleg nagyon jó.
The Persuaders · https://youtu.be/t99QQIXez4M 2007.10.16. 16:56:07
aztan megvaltoztak a dolgok.
pl. egyik naprol a masikra megdragitottak a szamlavezetest (1ezerrol 4ezerre - ugy emlexem). en meg bezartam a szamlat, leleptem, kileptem. bar nem volt ecceru...
magankent volt otp-m (reg volt hal 'Isten), majd budapestbank es erste.
de most minden az UNICREDIT-nel (igen, a magyar nevvaltoztato bank :)) van.
Budapesten ajanlom a Ferenciek teren levo fiokot.
kedvesek, ugyesek, gyorsak (volt azert 1 kivetel...) es meg soha nem tudtam volna olyat kitalalni, amit ne tudtak volna teljeseiteni... :)
es ritkan vam tomegnyomor a fiokban + jo a netbanking...
whizzzzkid 2007.10.16. 17:12:07
andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.10.16. 17:22:03
tankari 2007.10.16. 17:23:28
Attila64 · www.sagaontour.ca 2007.10.16. 17:24:13
Naggyyon jó kis bank az!
Egy részvényes
andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.10.16. 17:24:41
Leonard Zelig 2007.10.16. 17:38:01
A HVB sikerült, a többi nem annyira.
beste 2007.10.16. 18:05:49
beste 2007.10.16. 18:06:55
sish 2007.10.16. 18:19:24
dimitrij 2007.10.16. 18:26:50
no, szóval a 90-es évek elején talán igaz volt, hogy a felső 10ezer bankja a citi, csak utána felvsároltak valami kisbb bankot, meg átvették talán az ing ügyfeleinek egy részét, és elindultak a lejtőn lefelé, irgalmatlan tempóban... 2006-ban a lakossági üzletág kapott egy asszem pakisztáni csődmenedzsert, akinek sikerült nullszaldóra kihúzni év végére az üzletágat... ha nem sikerül, akkor valszeg a citigroup eladta volna ezt az érdekeltségét...
renugard 2007.10.16. 18:28:57
OTP selyemzsinór, Rájfájzen savazás, Cetelem bacc.
Nem vagyok részvényes!!!
dimitrij 2007.10.16. 18:30:52
dimitrij 2007.10.16. 18:36:01
cetelem???
ugyan már... nem is igazi bank. :) próbálj meg náluk betétet lekötni. :PPP
dimitrij 2007.10.16. 18:37:53
az most már unicredit lesz, nem? :)
Valaki más 2007.10.16. 18:47:17
upho 2007.10.16. 18:54:10
gravy_t 2007.10.16. 19:19:39
1996 óta van náluk folyószámlám, időnként lekötött pénzem. ügyintézés gyors és fájdalommentes - bár ez gondolom fióktól is függ. pl. hitelkeret elbírálás és beindítás 3 nap, pénz lekötés sorbanállással 20 perc, ilyesmi. netbankingot nem használom, az nemtom, milyen nekik. reklámokkal csak igen ritkán zargatnak.
nikii 2007.10.16. 19:35:06
Gumidomino 2007.10.16. 19:53:28
Egy hónappal később munkahelyváltás miatt újra OTP-s számlát kellett nyitnia, ahol rácsodálkoztak a név alapján: de hát van egy nyitott számlája, másikat szeretne??
A papír bemutatása után az ügyintéző percekre lefagyott, aztán örömmel közölte, hogy akkor csak új kártyát kell igényelni, és megy tovább minden mint eddig... :D
Gumidomino 2007.10.16. 19:56:16
TC
gumby 2007.10.16. 20:09:13
pingpong 2007.10.16. 20:15:52
NeTuddK! 2007.10.16. 20:20:32
HollyFcuk 2007.10.16. 20:23:54
MADcat 2007.10.16. 21:18:23
Ergo: OTP-t soha...
MADcat 2007.10.16. 21:19:28
renugard 2007.10.16. 21:23:11
himihumi 2007.10.16. 21:40:48
ebből se lesz kisnyúl...
Secnir 2007.10.16. 22:34:30
amióta az eszemet tudom (meg fater megnyitotta a nevemre) TAKARÉKSZÖVETKEZETBEN tartom a pénzem. és udvariasak. és rendesek. nevemen szólítanak. emberi nyitvatartásuk van. készpénzfelvételnél nem köll plusz pénzt kiadni. van kártyájuk is, de nem kértem. asszony számája dettó. neki van kártyája. takszövös ótomata minden faluban van. ingyen kivonatküldés.
de aki le akar szerződni egy drága és lehúzós bankhoz - ám tegye. szíve joga. de akkor ne itt panaszkodjon, hanem a klozettban a wc papírnak.
MADcat 2007.10.16. 22:38:28
Secnir 2007.10.16. 22:55:55
muszáj
valakinek rendet kell csinálnia a fejekben
MADcat 2007.10.16. 23:05:40
amc 2007.10.16. 23:18:40
MADcat 2007.10.16. 23:31:39
Talán román, de ha zaklatsz megdoblak bacc papuccsal! :)
fidel73 2007.10.17. 01:33:51
BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2007.10.17. 02:34:51
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.17. 02:37:38
ilyesmi
de amig nem tortenik meg addig tuti OK
en is tag voltam Vacon
mindig adtak kolcsont
en meg vissza is fizettem
gendermember 2007.10.17. 03:02:04
lakosságiban ők a legjobbak, netbankban is, az ügyfélszolgálatuk király.
4-5 (6?) éve, hogy náluk vagyok a magánszámlámmal és még egyszer sem kellett személyesen megjelennem sehol.* az átlagos ügyintézés - legyen az telefonos, e-mail, netbank - gyors, udvarias, szakszerű, profi pedig nem is vagyok részvényes.
(*azért sem értem, minek szaporodik gombamód a bankfiókjaik száma, legalábbis Bpesten. nyitnának helyette szponzorált kocsmát vagy kávézót hát komolyan, nem többen szeretnénk őket?)
gumby 2007.10.17. 07:02:42
Layosh 2007.10.17. 07:46:56
Gumidomino 2007.10.17. 07:48:45
"mindig adtak kolcsont
en meg vissza is fizettem"
akkor tehát nem ezért hagytál itt minket
upho 2007.10.17. 08:13:45
a java melyik plattformon nem hasznalhato? doson nem, ok. a belepesenkent generalt kulcs is eleg biztonsagos sztem. persze lehet jobb a bb-e, nem ismerem, de teljesen jol hasznalhato a cibes is, nem ertem miert huztad le ennyire.
Majmász Gedeon 2007.10.17. 08:32:38
nikii 2007.10.17. 08:40:36
A bb-é SMS-ben és E-mail-ben kódot küld, így ha ellopják a jelszódat se tudnak belépni.
A bb-é tök logikus, egyszerűen használható.
Bástya elvtárs (törölt) 2007.10.17. 08:50:44
néhány dolog, ami szimpatikus:
- a kp felvételen kívül majd 8 éve eddig nem volt olyan ügy, amit telefonon vagy az internet bankon keresztül ne lehetett volna elintézni. Nem volt gond, hogy mondjuk nem emlékeztem sem a kártyaszámomra, sem a kódokra. Van ügyfélbarát megoldásuk ilyen szitura.
- kártyapótlás ingyenes.
- atm-ek ből való kp felvétel díja nem horror, nem szoktam figyelni, hogy honnan jó felvennem.
- külföldi atm ből való kp felvétel ktg-e barátinak nevezhető, korrekt árfolyamon.
yokli 2007.10.17. 08:53:40
na nálam itt lett volna az első filmszakadás, kapott volna egy pár perces összefoglalót arról, hogy hol is a helye. tudom, hogy nem használ semmit, de legalább egy lépéssel ő is közelebb kerül az agyvérzéshez.
Fortocská 2007.10.17. 09:04:32
Lxxxx 2007.10.17. 09:09:51
Szil-Ka 2007.10.17. 09:23:20
dpspeti 2007.10.17. 09:27:53
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.10.17. 09:32:29
ERSTE bankos vagyok, velem sosem basztak ki, nem vertek át, értelmesen intézkedtek a bankiókomtól 120 kilóméterre lévő másik fiókban is, sok autómatájuk van, posta is rulez, az meg még több helyen van. netban nagyon jó. költségek okék. külföldön sem kellett baszarni, ott is minden ment flottul (bár a külföldi pénzfelvétet kicsit drágának tartom, de az lehet hogy máshol is az). folyószámla vezetésére ideáis.
2007.10.17. 09:32:59
Amúgy januártól fúziónál a CIB-bel, aminek nem örülök annyira, de úgy látom, a CIB-esek sok jót írtak, szóval ez reménykeltő
I_Love_Gyorsulás · http://www.futam.hu/ 2007.10.17. 10:31:55
Hajdina 2007.10.17. 11:03:12
joa 2007.10.17. 11:04:23
Mindenesetre jobb helyeken úgy is lehet fizetni, hogy nincs nálad a kártya. Csak a sarki közért mondjuk nem ilyen :D
Mocsár 2007.10.17. 11:07:36
Attheend · www.lepjat.hu 2007.10.17. 11:07:48
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.10.17. 11:30:42
ma magyarországon átlagembernek (=nincs sok megtakarítása ami kamatozhatna) a párnahuzatbankot, vagy a matracbankot ajánlom. a pénz jórésze úgyis elfogy egy hónap alatt. így legalább a bankok nem nyúlnak le belőle még egy-két forintot
azt hiszik a bankok, hogy én nyalom a seggüket, hogy ott tarthatom a pénzem.
külföldön persze minék kedvezőbb kamatozásokkal, kevesebb kezelési költséggel kecsegtetnek, hogy oda vidd a lóvét
Kulimunkás 2007.10.17. 11:45:26
nikii 2007.10.17. 11:51:54
trixilw 2007.10.17. 12:19:05
dpspeti 2007.10.17. 12:58:19
neo84 2007.10.17. 14:14:30
ruszki 2007.10.17. 14:29:24
Előjáték:
akkoriban a Citi havi bankszámlakivonatom 6-7 lapos volt. A Citinél lehetett egy limit a borítékoló masinán, hogy csak 6 lapot pakolt egy borítékba, a maradékot már egy másikba. Így rendszeresen két borítékban kaptam a számlakivonatot.
Aktus:
1 hétre Tunéziába utaztunk. A kiutazás előtt felhívtam a Citi-t, hogy állítsák a valuta számlát a pénzfelvevős kártyám mögé. A 4. napon már elfogyott a kp. java, így esedékes lett agy pénzkiadó automata meglátogatása. Útközben betértünk egy kézműves boltba. Nagyon megtetszett egy fából faragott szobor. Komoly alkuba kezdtünk, mű sértődéssel, boltból kivonulással, tenyérbe csapkodással - ahogy illik. Elértünk egy kedvező árat. Sajnos a kp. nem volt elég, előlegnek ott hagytam, hogy nyomatékosítsam, komoly vevők vagyunk. Ígértem neki, hogy mindjárt hozom a maradékot.
Utcára ki, első automata PIN kód megadása után visszautasít, második, majd harmadik is. A gyomrom kezdett összeszorulni, mert nem volt több pénzünk kajára!
Maradék apróból hívtam utcai telefonon keresztül a Citi-t, hogy mi a fax van a kártyámmal. Hosszú tanakodás után közli velem, hogy a számlám (nem a kártyám) le van tiltva! Noo f@king way!
Akkor oldja fel! Persze, persze, de ez 24 órát vesz igénybe. Sem az üvöltözés sem a könyörgés nem segített.
Vissza a boltba és visszakunyeráltam az előlegként ott hagyott pénzt - egy sikeres alku után ez egy negyon megalázó helyzet. Így végülis lett vacsoránk és képeslapokat is tudtunk venni.
Utójáték
Hazautazás után első dolgom volt kérdőre vonni őket. Kiderült, hogy egy számlakivonat levél visszament hozzájuk "címzett ismeretlen" jelöléssel. Rögtön kezdett derengeni, hogy pár hónappal korábban a szokásos két számlakivonatos levél helyett csak egyet kaptam, de mivel az utolsó oldal nem jött meg, ami mindig csak reklám volt hasznos infó nélkül, nem is izgatott igazán. Kiderült, hogy egy belső szabályozás szerint, ha visszamegy hozzájuk egy levél, akkor automatikusan zárolják a számlát. Természetesen ez a szabályozás nem volt nyilvános (ezért belső). Amikor a kiutazás előtt felhívtam őket, az ügyintéző b@szott szólni, hogy a számlám zárolva van.
Sajnos akkoriban technikai okokból nem tudtam megszüntetni a számlámat. Ez később újabb megalázásomhoz vezetett, folyt köv.
Ma már a CIB-nél vagyok elégedett ügyfél.
Vukki 2007.10.17. 14:56:59
ruszki 2007.10.17. 15:19:29
USA túra magán szervezésben. Készültem kp. felvevő kártyával ÉS hitelkártyával (400eHUF limit), továbbá annyi kp.-t vittem magammal, hogy normál körülmények között ne kelljen a bankhoz fordulni.
USA belső repülő járattal (12 fős kisgép) egy poros kisvárosba érkeztünk éjjel 11 körül. Eredeti terv szerint autót szerettünk volna bérelni a helyi repülőtéren, de ez nem jött össze, mert már az atókölcsönzős hazament. Busz ott nincs, mindenkinek van kocsija. Távolsági busz sem megy át a kisvároson, két opció van: autóbérlés vagy repülő. Szívességből egy rendes ember elvitt minket egy motelbe. Másnap reggel taxi rendel, vissza a repülőtérre autót bérelni. Természetesen volt autó, és abba is beleegyezett, hogy egy távoli nagyvárosban adjuk le a verdát.
Hitelkártyát kért fedezetnek. Noó problem! Készültem! Lehúzza a kártyámat a készülékén, de nincs elég fedezet! kb. 225eHUF összeggel próbálkozott. Aztán még vagy négyszer. Noo f@king way!
400 > 255 ugye? Ajánlottam kp-t - no no no, csak hitelkártya.
Mint fentebb vázoltam a kocsi bérlés volt az egyedüli igazi opciónk, ragaszkodtam hozzá, hogy a kártyám OK. Erre felhívta a bankját, ahol manuálisan próbálták beterhelni a kártyámat. Nem ment. Felhívtam a Citi-t a kölcsönzős! telefonjáról, ahol a következőt tudtam meg: habár a limitem 400e, belsőleg! szabályozott okból csak 50%-ot lehet egyszerre beterhelni. Kérdeztem, hol van ez leírva, mert én nem találkoztam ilyennel az apróbetűs részben sem! Hát hogy ez egy belső szabály!
Itt már túl voltunk a 2 óra telefonáláson. A megoldás az lett, hogy felhívtuk a kölcsönzős bankját megint, ez a bankos felhívta a Citi ügyintézőmet, ON-THE-LINE beterhelték két részletben a kártyámat, a generálódó két foglalási számot megkapta a kölcsönzős és még éppen ebéd előtt már gurulhattunk a kocsival.
Ehhez nagyon kellett a kölcsönzős full elkötelezettsége, hogy most ezekkel a külföldiekkel igenis üzletet fog kötni (Magyarország? az hol van?).
purga · http://horrormirror.blog.hu 2007.10.17. 15:30:46
Yamita 2007.10.17. 16:46:14
ERSTE .. rájuk szavazok..
Mokele-Mbembe 2007.10.17. 17:01:03
Netbankjuk hibátlan, ráadásul van olyan csomag, hogy asszem négyötven fix havidíjért betegre utalgathatod magad...
A névváltoztatás meg azért van, mert egyre nagyobb hal eszi meg a nála kisebbet...
Alf (törölt) 2007.10.17. 17:02:03
mertugye
Elmentek a tankok, bejöttek a BANKOK.
Mokele-Mbembe 2007.10.17. 17:04:38
jean gabesz 2007.10.17. 17:04:39
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.10.17. 17:08:01
...
...
tygger 2007.10.17. 17:09:45
ja tleg, akkor én is utálom őket. meg akartam szüntetni a kártyát, h csináljak mkbs kereskedelmi középárfolyamon váltóst, de addigra persze már rátelhelték az éves kártyadíjat. ok, ez nyilván az én lúzerságom, későn kaptam észbe.
a rendes számlám a másik nagy portál által üzemeltetett klikkbankos (erste), mivel postára be nem teszem a lábam csekkek miatt, nekem jó, nulla ft minden utalás, ingyen smsértesítő, dombornyomott kártya, minden szarság 199 ftos havi díjért. mondjuk egyszer kellett sokmilliót felvennem a számláról, na ezért nyitottam külön k&hs számlát, m nem mindegy, h az ember ezt 5ezer, vagy 55ezer forintért teszi meg.
minden bank szar különben, csak tudatosan kell választani.
dwdHU 2007.10.17. 19:25:39
Jogging 2007.10.17. 20:36:13
_______
(((((((()
( )
(Dunste )
( Bank )
( OOOOO )
(OOOOOOO)
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.10.17. 20:48:22
Ha már Te béna voltál hozzá, hogy használd, más se tudja, ugyi?
renugard 2007.10.17. 20:56:44
Jó ez így, ahogy van:D
esem1970 2007.10.17. 22:14:30
fidel73 2007.10.18. 01:38:13
Ugye ez csak vicc volt! :C
Körticsek · http://muranomanufaktura.blog.hu 2007.10.18. 08:20:10
Körte
Körticsek · http://muranomanufaktura.blog.hu 2007.10.18. 08:25:39
Az Erste banknál eddig bárkivel beszéltem, finoman szólva felháborító stílusban kommunikáltak. A harmadik után kezdtem gyanút fogni, hogy ez felvételi követelmény náluk.
Körte
nikii 2007.10.18. 08:52:12
Rák Attantam 2007.10.18. 11:07:41
Meköszöntem a tájékoztatást, nemleges választ adtam, majd könnyektől fuldokolva fájó búcsút vettünk egymástól, a telefonos droida és én. :''(
NetzArbeit 2007.10.18. 11:39:28
Rák Attantam 2007.10.18. 11:43:57
NetzArbeit 2007.10.18. 12:56:14
Megvagyunk, mondom neki, hogy mást is el szeretnék intézni. Semmi akadálya. És most mondjam meg az új ügylethez a PIN kód első és harmadik számjegyét. Mondom, hogy kösz nem. Szegény csodálkozott, hogy miért nem :-)
Értem én, hogy nem ő találja ki, hogy melyiket kérje be, de mégis....
alibi borz árny (törölt) 2007.10.18. 12:56:32
Én csak ezért mentem hozzájuk.
A többi bankba egyszerűen nem tudtam bemenni szerződést kötni, hogy az új munkahelyemről tudják hová utalni a fizetésem, mert mind bezárt, mire én végeztem a munkával fél ötkor!
BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2007.10.18. 16:52:00
Köszönöm megértésedet! Erről van szó.
Jól összefoglaltad a lényeget a pórnép számára.
BlueBunny
general expert
BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2007.10.18. 16:59:26
A denevérgyerekhez szántam.
Kérem elnézésüket.
Homár Sharif 2007.10.19. 15:42:45
Ugyanitt Baumag-os részesedés áron alul eladó.
lena 2007.10.19. 22:21:02
jesszumpepi (törölt) 2007.10.20. 19:28:32
zwilling 2007.10.23. 00:05:09
Kéretik nem bántani az ERSTE-t!
Naggyyon jó kis bank az!
Egy részvényes"
köszönjük attila!
zwilling 2007.10.23. 00:12:20
Aki vásárlás előtt pénzt vesz fel az autómatából, meg is érdemli."
sikeres ember piacon vásárol, jama?
johevi 2007.10.23. 16:05:35
Koordinátor (törölt) · urbanlegend.blog.hu 2007.10.27. 18:04:11
Ha gondom volt velük, és nem fogadták jól, addig mentem, amíg vki meg nem hallgatott. Mindig sűrű bocsánatkérés volt a vége! Mondjuk én ezt a Citinek is nagyon csúnyán megírtam volna, h rohadjon le a kezük...