Tékozló Homár

A Citibank-automatába pottyant kártya

2007.10.16. 14:56 | jackyll | 134 komment
Igazi hétvégi sikítós horrorsztori Grrrr-től, aki a rikta citibankos automaták egyik leamortizált darabjában hagyta a kártyáját:
Báthory utcai Citibank ATM - citibankosok tudják, hogy van budapesten összesen kb 5 darab automatájuk van, amennyiben nem tőlük vesz ki az ember, az mindjárt öt kilóba van - az ATM hátulja meg belóg magába a bankfiókba. Már két hete is észrevettem, hogy lötyög a kártyanyílás, illetve a nyílás részét képező gumidarabok nem szippantják be teljes hatékonysággal a kártyát, merthogy túl lazák. De gondoltam, csak megcsinálják legközelebbre. Hát legközelebb ferdén és félig behúzta a kártyát, majd úgymaradt. Kétségbeesett piszkálásom eredményeképpen a kártya teljesen hihetetlen módon függőlegesen felém a hasát mutatva befordult a nyílásban, majd egy koppanással a cuccos aljára esett.

Euronet ügyfélszolgálat felhív: automata mondja, hogy szombaton nyolctól kettőig, kérem hagyjon üzenetet. Azpersze. Nekem háromszáz forintom van és ebédet akarok főzni.

Citibank ügyfélszolgálat. Kérem üsse be kártyaszámát. Azpersze, tudom is fejből a tizennyégyjegyűt. Más opció kezelőhöz kerülni nincs.

Hazamenés, megkeresés, telefonálás. Nagyon sajnálják és nem tudnak mit csinálni, letilthatják, és küldenek másikat. De mondom én éhes vagyok. Nem tudnak küldeni valakit, aki kinyitja ezt a vackot? Hát nem, ők nem tudnak mit tenni. Hát mi a fenének arra az öt automatára huszonnégyórás rendelkezésreállást kötni, nem igaz? Hiszen csak az ügyfelekről és a pénzükről van szó.

Az ügyfélszolgálatos hölgy a következő jótanácsokat adta:
- "a péntek meg a szombat is nap, akkor kellett volna bevásárolni"
- "nem tud valakitől kölcsönkérni?"
- "nagyon szívesen letiltjuk a kártyát".

Kölcsönkérés, következő hétfő ugyanabba a fiókba elfáradás. 15 darab rendkívül fontos arcot vágó, papírral felalá sétálgató (rajtam kívül ügyfél: 0 darab) "ügyintéző" orra előtt való negyedórás ácsorgás után már a biztonsági őr somfordált hozzájuk sugdosni, ő érezte kényelmetlenül magát szerintem. Mert az alkalmazottak nem igazán zavartatták magukat. Nagy kegyesen odajön egy hihetetlen fennhéjazó nő, és felül a természetesen az emberi fejmagasság felé elhelyezett kis pulpitusába, és onnan utasítgat, hogy mit töltsek ki, majd közli, hogy ma már nem jön a génégy. Génégy, értem, biztos olyan, mint a gényolc, ilyen nagyon Fontos Emberek.

Leereszkedően felhívja őket, és végig kell hallgassak egy 10perces telefont, hogy "de a hölgy azt mondja, hogy így volt." Na itt már kezdett felmenni a pumpa. Állítólag ők már voltak kint ma reggel és nem volt benne semmilyen kártya. Megállapodtunk, hogy megpróbálják még egyszer kiszedni, (hölgy többször utal rá, hogy biztos én baltáztam el valamit), addig igényel új kártyát és ha sikerül kiszedni, akkor cancelláljuk az új kártya igénylésést (ami náluk amúgy is hetekig tart.) Megkérdem, ezt biztos lehet-e. Biztos.

Pénteken kapok egy telefont, hogy mégis meglett a kártya, mehetek érte. (Jé.) Majd öt perc múlva még egy telefont, hogy jaj mégse menjek, mert közben "letiltódott" és azt ők nem tudják leemelni. A macska meg fel van mászva a fára. Tehát a végeredmény: egy hét vad ügyintézés után most ELINDíTJÁK az új kártya igénylését.

Igazából nem is írtam volna ezt meg, ha nem egy ilyen hihetetlen nagyképű, modoros, ügyfélszolgálatra teljesen alkalmatlan (ja, nem is köszönt egyébként) nővel van dolgunk. Ja, a végén közölte a telefonban, hogy az egész azért van, mert én a papírkiadó nyílásba dugtam a kártyát. Azpersze.

Másik bankra javaslatokat örömmel fogadok.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fm! 2007.10.16. 16:46:12

CIB, nem kérdés. 4 éve mindenem ott van, évente max. egyszer látnak személyesen, Internet bankon és telefonon keresztül mindent el lehet intézni, náluk korrektebb céggel nemigen találkoztam.

Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2007.10.16. 16:54:26

Az Erstét nagyon kerüld el!
CIB eddig (két év) jó volt. Bankfiókba csak akkor megyek, ha nagyobb összeget kell kivennem. Netbankjuk tényleg nagyon jó.

The Persuaders · https://youtu.be/t99QQIXez4M 2007.10.16. 16:56:07

nekem is volt ceges citis szamlam. epp ott nyitottam a bathory fiokban (akkor meg dolgozott ott egy kedves holgy, G., aki operativ volt, segitokesz, gyors, stb)

aztan megvaltoztak a dolgok.
pl. egyik naprol a masikra megdragitottak a szamlavezetest (1ezerrol 4ezerre - ugy emlexem). en meg bezartam a szamlat, leleptem, kileptem. bar nem volt ecceru...

magankent volt otp-m (reg volt hal 'Isten), majd budapestbank es erste.

de most minden az UNICREDIT-nel (igen, a magyar nevvaltoztato bank :)) van.
Budapesten ajanlom a Ferenciek teren levo fiokot.
kedvesek, ugyesek, gyorsak (volt azert 1 kivetel...) es meg soha nem tudtam volna olyat kitalalni, amit ne tudtak volna teljeseiteni... :)
es ritkan vam tomegnyomor a fiokban + jo a netbanking...

whizzzzkid 2007.10.16. 17:12:07

Egyertelmuen CIB. Nem bantam meg, hogy 6 eve hozzajuk mentem az OTP-tol.

tankari 2007.10.16. 17:23:28

Budapest Banknál (szintén alig néhány saját automatával) szombaton filmforgatás miatt nem juthattam pénzhez. Az automata közelébe se engedtek.

Attila64 · www.sagaontour.ca 2007.10.16. 17:24:13

Kéretik nem bántani az ERSTE-t!
Naggyyon jó kis bank az!

Egy részvényes

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.10.16. 17:24:41

Esetleg az Unicredit még ami szóba jöhet. Bár nem teljesen szimpi az olyan bank, ami 5-6 év alatt már a harmadik nevet koptatja. (Creditanstall, HVB (hypovereisbank), Unicredit). de a netbankja jó.

Leonard Zelig 2007.10.16. 17:38:01

(Creditanstall, HVB (hypovereisbank)

A HVB sikerült, a többi nem annyira.

beste 2007.10.16. 18:05:49

Nekem CIB. Nagyon bejött. Az ügyfélszolgálatuk kenterben veri a többit. Sajnálom, hogy Neked más volt a tapasztalatod. Nekem ez. Netbankjuk is áttekinthető, érthető, könnyen kezelhető. (ja és a jelzáloghitelem 3 hét alatt a-tól zs-ig komplett átfutott rajtuk.)

beste 2007.10.16. 18:06:55

bocsánat, a cék keverednek a szemeim előtt. Szóval a Citibankról nem tudok túl sok jót mondani, volt ott hitelkártyám...

sish 2007.10.16. 18:19:24

úgy érted, hogy más szar bankot javasolni?

dimitrij 2007.10.16. 18:26:50

no, hát a citibankosok asziszik maguzkról, hogy ők valakik... még az tuolsó retkesnyakú fióki szaladjide-szaladjoda is arra van kondíionálva, hogy ő valaki, mert a citiben dolgozhat... ez az amerikai bull shit vállalati kultúra... nekem akkor telt be a pohár, amikor egy felfüggesztett utalás ellenőrzése miatt nem tudtak elérni, de a kb. 3 napig emiatt mínuszos számlaegyenlegem miatt a behajtási oszályuk el tudott érni, és valami lófaszjóska nekiállt fenyegetni, hogy bar-ba fogok kerülni, ha nem rendezem azonnal a tartozásom... off: nem tette az ablakba amit kapott. :)


no, szóval a 90-es évek elején talán igaz volt, hogy a felső 10ezer bankja a citi, csak utána felvsároltak valami kisbb bankot, meg átvették talán az ing ügyfeleinek egy részét, és elindultak a lejtőn lefelé, irgalmatlan tempóban... 2006-ban a lakossági üzletág kapott egy asszem pakisztáni csődmenedzsert, akinek sikerült nullszaldóra kihúzni év végére az üzletágat... ha nem sikerül, akkor valszeg a citigroup eladta volna ezt az érdekeltségét...

renugard 2007.10.16. 18:28:57

Csatlakozom Attila véleményéhez: eddig csak és kizárólag az ERSTE (ex Posta Bank)tudott megfelelő színvonalú és viszonylag emberbarát szolgáltatást nyújtani.
OTP selyemzsinór, Rájfájzen savazás, Cetelem bacc.

Nem vagyok részvényes!!!

dimitrij 2007.10.16. 18:30:52

ja, és a poszt kapcsán még csak annyi, hogy szerintem az atm-et nem a fiók, hanem az euronet tulajdonolja és üzemelteti valami megállapodás keretében, míg a group4 üzemelteti. ellenkező esetben a fiókosok ki tudták volna szedni a kártyát legkésőbb hétfőn... az eset sajátossága, hogy a citisek, a grouposok és euronetesek úgy utálják egymást, mint a szart... és ennek az ügyfél issza a levét. :)

dimitrij 2007.10.16. 18:36:01

renugard 2007.10.16. 18:28:57


cetelem???

ugyan már... nem is igazi bank. :) próbálj meg náluk betétet lekötni. :PPP

dimitrij 2007.10.16. 18:37:53

Leonard Zelig 2007.10.16. 17:38:01

az most már unicredit lesz, nem? :)

Valaki más 2007.10.16. 18:47:17

Aki vásárlás előtt pénzt vesz fel az autómatából, meg is érdemli.

upho 2007.10.16. 18:54:10

Adblock júzer akkor menj vissza a fakockakhoz ha ez neked bonyolult

gravy_t 2007.10.16. 19:19:39

budapest bank.

1996 óta van náluk folyószámlám, időnként lekötött pénzem. ügyintézés gyors és fájdalommentes - bár ez gondolom fióktól is függ. pl. hitelkeret elbírálás és beindítás 3 nap, pénz lekötés sorbanállással 20 perc, ilyesmi. netbankingot nem használom, az nemtom, milyen nekik. reklámokkal csak igen ritkán zargatnak.

nikii 2007.10.16. 19:35:06

upho, nem kell olyan messzire menni. A BudapestBank internetes rendszere tobb platformon fut, egyszerubb hasznalni es biztonsagosabb. Csak mindenben jobb.

Gumidomino 2007.10.16. 19:53:28

Kedves rokonom OTP-s számláját szüntette meg, az ügyintéző tájékoztatta, hogy bizonyos összeget (kb. 1200 ft) igényel a lebonyolítás, ami rajta is maradt a számlán, ő pedig kapott egy papírt, fehéren-feketén: a folyószámla megszűnt.
Egy hónappal később munkahelyváltás miatt újra OTP-s számlát kellett nyitnia, ahol rácsodálkoztak a név alapján: de hát van egy nyitott számlája, másikat szeretne??
A papír bemutatása után az ügyintéző percekre lefagyott, aztán örömmel közölte, hogy akkor csak új kártyát kell igényelni, és megy tovább minden mint eddig... :D

Gumidomino 2007.10.16. 19:56:16

...ja, és ha helyesírási ... hibát találtok ...azért mert az álltalános iskolát külföldön végeztem...
TC

gumby 2007.10.16. 20:09:13

"Már két hete is észrevettem, hogy lötyög a kártyanyílás, illetve a nyílás részét képező gumidarabok nem szippantják be teljes hatékonysággal a kártyát, merthogy túl lazák. De gondoltam, csak megcsinálják legközelebbre."- ilyen automatába kártyát/vagy akármi mást pl. hímvesszőt/ tenni ősi román szokás pl. elnyelheti...preparált atm-ekről nem is beszélve.örülj, hogy ennyivel megúsztad

pingpong 2007.10.16. 20:15:52

raiffeisen. nem mintha elégedett lennék. sokat kell a bankban vacakolni, mindig mindenki ebédszüneten van és esemes hétvégén mindkét nap reggel fél 5-kor. a frászt hozza rám. de reménykedem :)

HollyFcuk 2007.10.16. 20:23:54

Általános iskola:))))))

MADcat 2007.10.16. 21:18:23

Raiffeisen sztem teljesen jó, velem nem voltak köcsögök soha. (veszprémi fiók) Kártyacsere stb minden rendben ment, internetbank is fasza. OTP-m volt, lemondtam, megjött a papír, hogy vége mindennek, viszlát. Két hónap múlva jött a mínuszos számla kivonat...
Ergo: OTP-t soha...

MADcat 2007.10.16. 21:19:28

Nem Bíró Ádám volt az ügyfélszolis???

renugard 2007.10.16. 21:23:11

Dimitrij, pont azt írtam hogy baccot a Cetelemnek! Ocsmány szemét bank(???)!

himihumi 2007.10.16. 21:40:48

a szoli az szoli.

ebből se lesz kisnyúl...

Secnir 2007.10.16. 22:34:30

otp, raiffeisen, citibank, bb, kandh stb. egykutya
amióta az eszemet tudom (meg fater megnyitotta a nevemre) TAKARÉKSZÖVETKEZETBEN tartom a pénzem. és udvariasak. és rendesek. nevemen szólítanak. emberi nyitvatartásuk van. készpénzfelvételnél nem köll plusz pénzt kiadni. van kártyájuk is, de nem kértem. asszony számája dettó. neki van kártyája. takszövös ótomata minden faluban van. ingyen kivonatküldés.
de aki le akar szerződni egy drága és lehúzós bankhoz - ám tegye. szíve joga. de akkor ne itt panaszkodjon, hanem a klozettban a wc papírnak.

MADcat 2007.10.16. 22:38:28

Secnir! Szigorú vagy! :D

Secnir 2007.10.16. 22:55:55

:D)

muszáj

valakinek rendet kell csinálnia a fejekben

MADcat 2007.10.16. 23:05:40

De megenném a májasodat, kajás vagyok így este fele. Egyek füstlit? :D

amc 2007.10.16. 23:18:40

MADcat!Tizenegy után vacsorázni....hmm, milyen szokás is?

MADcat 2007.10.16. 23:31:39

na nem a frigót akarom az arcomba tömni, csak egy kis "bűnözés" :D:D

Talán román, de ha zaklatsz megdoblak bacc papuccsal! :)

fidel73 2007.10.17. 01:33:51

Naon fain kis poszt! Különösen az ügyfélszolga droiddal foglalkozó rész tetszett ("nem tud kölcsönkérni?", beszarás!), aki beküldte meg van áldva némi kis írói vénával. Grat. Ilyen finom iróniával csak egy nő tud írni a többi nőről :)

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2007.10.17. 02:34:51

Ez egy kártyalopási módszer, hogy a kártyanyílás elé bűnöző életmódú emberek felszerelnek egy ál-kártyanyílást, ahová ha bedugod a kártyádat, elnyeli, a tolvaj meg utánad megy és elveszi. Lötyögő kártyanyílásokba ne tessék kártyát dugni, jó?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.17. 02:37:38

a takarekszovetkezettel neha van olyan baj, hogy csodbe megy, vagy az elnok lelep a penzzel
ilyesmi
de amig nem tortenik meg addig tuti OK
en is tag voltam Vacon
mindig adtak kolcsont
en meg vissza is fizettem

gendermember 2007.10.17. 03:02:04

CIB!
lakosságiban ők a legjobbak, netbankban is, az ügyfélszolgálatuk király.
4-5 (6?) éve, hogy náluk vagyok a magánszámlámmal és még egyszer sem kellett személyesen megjelennem sehol.* az átlagos ügyintézés - legyen az telefonos, e-mail, netbank - gyors, udvarias, szakszerű, profi pedig nem is vagyok részvényes.

(*azért sem értem, minek szaporodik gombamód a bankfiókjaik száma, legalábbis Bpesten. nyitnának helyette szponzorált kocsmát vagy kávézót hát komolyan, nem többen szeretnénk őket?)

gumby 2007.10.17. 07:02:42

BlueBunny, én is csodálkoztam azon, hogy ezt eddig nem említette senki. amúgy libanoni trükknek hívják

Layosh 2007.10.17. 07:46:56

Menj az OTP-hez, ott még a pénzed is ellopják legálisan, de legalább van sok automatájuk.

Gumidomino 2007.10.17. 07:48:45

hagyma
"mindig adtak kolcsont
en meg vissza is fizettem"
akkor tehát nem ezért hagytál itt minket

upho 2007.10.17. 08:13:45

Adblock júzer:
a java melyik plattformon nem hasznalhato? doson nem, ok. a belepesenkent generalt kulcs is eleg biztonsagos sztem. persze lehet jobb a bb-e, nem ismerem, de teljesen jol hasznalhato a cibes is, nem ertem miert huztad le ennyire.

Majmász Gedeon 2007.10.17. 08:32:38

Nekem a Gamebookers-nél és a Ladbrokes-nál kamatozik a pénzem. Náluk még kamatadó sincs. :)

nikii 2007.10.17. 08:40:36

A bb-é Linuxon és WINME-n is megy. (Mindenen, sima HTML.)

A bb-é SMS-ben és E-mail-ben kódot küld, így ha ellopják a jelszódat se tudnak belépni.

A bb-é tök logikus, egyszerűen használható.

Bástya elvtárs (törölt) 2007.10.17. 08:50:44

érdekes ez az írás. Anno sok bankot kipróbáltam, előbutóbb mindegyiktől leléptem, végülis a citibanknál kötöttem ki, nem sok gondom volt a szolgáltatással.

néhány dolog, ami szimpatikus:

- a kp felvételen kívül majd 8 éve eddig nem volt olyan ügy, amit telefonon vagy az internet bankon keresztül ne lehetett volna elintézni. Nem volt gond, hogy mondjuk nem emlékeztem sem a kártyaszámomra, sem a kódokra. Van ügyfélbarát megoldásuk ilyen szitura.
- kártyapótlás ingyenes.
- atm-ek ből való kp felvétel díja nem horror, nem szoktam figyelni, hogy honnan jó felvennem.
- külföldi atm ből való kp felvétel ktg-e barátinak nevezhető, korrekt árfolyamon.

yokli 2007.10.17. 08:53:40

"a péntek meg a szombat is nap, akkor kellett volna bevásárolni"

na nálam itt lett volna az első filmszakadás, kapott volna egy pár perces összefoglalót arról, hogy hol is a helye. tudom, hogy nem használ semmit, de legalább egy lépéssel ő is közelebb kerül az agyvérzéshez.

Fortocská 2007.10.17. 09:04:32

Én az Erste Banknál vagyok, és én nagyon meg vagyok velük elégedve. Igaz, volt egy-két év, mikor csalódtam bennük, de nem mentem át másik bankhoz és nem bántam meg, mert most nagyon jók szerintem. Velem mindig kedvesek és segítőkészek. Legalábbis itt Kaposváron.

Lxxxx 2007.10.17. 09:09:51

BANK OF NYÚL (Télleg, győriek, az megvan még?)

Szil-Ka 2007.10.17. 09:23:20

Jelenleg az Inter-európa banknál vagyok és nagyon pozitívak voltak eddig. Januártól beolvad a CIB-be, hát majd meglátom, az is jó lesz-e nekem.

dpspeti 2007.10.17. 09:27:53

Én bármikor veszek ki automatábol penzt, eloszor megnezem a nyilást (hisz lehet, h preparalt, es nem szeretnem, ha más használná az en penzemet..). Ha azt tapasztalnam, hogy olyan allapotu, mint a cikk szerinti, akkor holt sicher, hogy abba kartyat nem tennek... lehet, hogy 500 penz máshonnan felvenni penzt, de legalabb lett volna kártya... a banki ugyintezes meg olyan, amilyen. Nekem a citinel volt hitelkártyám...mindent visszafizettem, mondtam már nem kell, szuntessék meg...erre a megszuntetes utan meg mindig jott kb fel evig szamlalevel, amin fel volt tuntetve, hogy X Ft a hitelkeretem, ebbol felhasznalhato hitelkeret 0, kezelesi koltseg +400 Ft, korrekcio: -400 Ft... aztan csak rájottek, hogy talán vmit jo lenne modositaniuk a rendszeren, sok telefonalas utan vegre nem kapom :D Nekem most CIB...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.10.17. 09:32:29

Lxxxx 2007.10.17. 09:09:51 -igen megvan még a nyúl és vidéke takszöv, meg halászi takszöv is megy még, sőt mi több !!!

ERSTE bankos vagyok, velem sosem basztak ki, nem vertek át, értelmesen intézkedtek a bankiókomtól 120 kilóméterre lévő másik fiókban is, sok autómatájuk van, posta is rulez, az meg még több helyen van. netban nagyon jó. költségek okék. külföldön sem kellett baszarni, ott is minden ment flottul (bár a külföldi pénzfelvétet kicsit drágának tartom, de az lehet hogy máshol is az). folyószámla vezetésére ideáis.

2007.10.17. 09:32:59

Szintén Inter-Európa vagyok és csak bazsalygok a bankos suxos sztorikon. Nekem semmi, de semmi gondom velük, tök jól érzem magam IEB-esként.
Amúgy januártól fúziónál a CIB-bel, aminek nem örülök annyira, de úgy látom, a CIB-esek sok jót írtak, szóval ez reménykeltő

Hajdina 2007.10.17. 11:03:12

A cégünknek a Citibanknál volt számlája nagyjából 1992-től egészen 2004-ig, mert addigra telt be teljesen a pohár. Nagyon sok pénz (értsd dollármilliók futottak a számlán) és azt nem lehetett velük elérni, hogy 'kiemelt' ügyfelek legyünk. Nem piros szőnyeg meg stb, hanem csak hogy szimpla ügyfélmanager, aki tudja, hogy ki vagy, amikor betelefonálsz (naponta általában) és még segítőkész is. Na, azok biztos nem voltak. Aztán átmentünk a HVB/Unicredithez, vittük a lóvét és láss csodát. Teljesen emberiek. Van ügyfélmgr, aki ráadásul a kezdetektől ugyanaz (nem lehet olyan nagy a fluktuáció eszerint), kedvesek és minden ügyes-bajos dolgunkat igyekeznek megoldani. Egy évvel a számla bezárása után (!) a Citibank felhívott, hogy csinálnának egy ügyfélmegelégedettségi tesztet. Szerintetek mennyire volt update a listájuk?

joa 2007.10.17. 11:04:23

Hmmm, ez szopás.
Mindenesetre jobb helyeken úgy is lehet fizetni, hogy nincs nálad a kártya. Csak a sarki közért mondjuk nem ilyen :D

Mocsár 2007.10.17. 11:07:36

CIB, csakis a CIB. Én is az OTP-ről váltottam oda, mert ott állandóan szivattak, nem is beszélve, a min. félórás várakozásokról... Korrekt ügyintézés, barátságos fiókok és alkalmazottak, nagyszerű konstrukciók, zseniális internetbank, és segítőkész ügyfélszolgálat. Volt, hogy utazásból hazaérve, késő este 11 után hívtam fel a helpdeskjüket, és élő ember vette fel, egy perc alatt orvosolta a felmerült problémát, minden nyavajgás nélkül. Ez bank, a többi balkán ehhez képest.

Attheend · www.lepjat.hu 2007.10.17. 11:07:48

Félelmetes mennyi bank van és mind rajtunk "élősködik" nem is tudni melyiknek jobb adni. haszonnal semmiképp nem jöhetünk ki. vagy valaki tud valamit amibe megéri öregkoromig fizetni?

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2007.10.17. 11:30:42

Attheend · www.lepjat.hu 2007.10.17. 11:07:48

ma magyarországon átlagembernek (=nincs sok megtakarítása ami kamatozhatna) a párnahuzatbankot, vagy a matracbankot ajánlom. a pénz jórésze úgyis elfogy egy hónap alatt. így legalább a bankok nem nyúlnak le belőle még egy-két forintot

azt hiszik a bankok, hogy én nyalom a seggüket, hogy ott tarthatom a pénzem.
külföldön persze minék kedvezőbb kamatozásokkal, kevesebb kezelési költséggel kecsegtetnek, hogy oda vidd a lóvét

Kulimunkás 2007.10.17. 11:45:26

CIB a legjobb! OTP után kész felüdülés volt.

nikii 2007.10.17. 11:51:54

Az OTP a legszarabb, az Erste a nevével ellentétben szoros második. Utánuk bármi felüdülés.

trixilw 2007.10.17. 12:19:05

Énis CIB párti vagyok. Gyorsak, pontosak és korrektek. A telefonos ügyfélszolgálatuk hihetelenül jó. Csak nehogy elromoljon, mert most jót mondtam

dpspeti 2007.10.17. 12:58:19

Jah én is attol félek, hogy ha mindenki átmegy a CIBhez, akkor már ők se lesznek jok. Pedig folyoszamla nyitas, kartyaval, internetbankkal osszesen nem volt 15 perc.. nagyon szimpatikus volt

neo84 2007.10.17. 14:14:30

Nekem a K&H-val sem volt még sosem bajom. Igaz, a fiókba csak az esedékes kártyacsere alkalmával megyek be. Az sorbanállással együtt kb 10 perc alatt van meg. A netbankot időnként előre bejelentett időpontokban karban tartják és addig leáll. Nekem ez a tapasztalatom. Van egy OTP számlám is, amit ritkán használok, de még azzal sem volt gondom. Talán a sor nagyobb szokott lenni a fiókokban és pár olyan dolog elintézéséhez is be kellett mennem fiókba, amiért a K&H-nál nem. De nyilván a sokszázezer ember közül, akik napi szinten használják a banki szolgáltatásokat, csak az a néhány jelenik meg itt, akiknek nem működött megfelelően valami és ezt elpanaszolják. :) Ugyanez van az internet szolgáltatókkal, stb. :P

ruszki 2007.10.17. 14:29:24

amikor még bíztam a Citi-ben...
Előjáték:
akkoriban a Citi havi bankszámlakivonatom 6-7 lapos volt. A Citinél lehetett egy limit a borítékoló masinán, hogy csak 6 lapot pakolt egy borítékba, a maradékot már egy másikba. Így rendszeresen két borítékban kaptam a számlakivonatot.
Aktus:
1 hétre Tunéziába utaztunk. A kiutazás előtt felhívtam a Citi-t, hogy állítsák a valuta számlát a pénzfelvevős kártyám mögé. A 4. napon már elfogyott a kp. java, így esedékes lett agy pénzkiadó automata meglátogatása. Útközben betértünk egy kézműves boltba. Nagyon megtetszett egy fából faragott szobor. Komoly alkuba kezdtünk, mű sértődéssel, boltból kivonulással, tenyérbe csapkodással - ahogy illik. Elértünk egy kedvező árat. Sajnos a kp. nem volt elég, előlegnek ott hagytam, hogy nyomatékosítsam, komoly vevők vagyunk. Ígértem neki, hogy mindjárt hozom a maradékot.
Utcára ki, első automata PIN kód megadása után visszautasít, második, majd harmadik is. A gyomrom kezdett összeszorulni, mert nem volt több pénzünk kajára!
Maradék apróból hívtam utcai telefonon keresztül a Citi-t, hogy mi a fax van a kártyámmal. Hosszú tanakodás után közli velem, hogy a számlám (nem a kártyám) le van tiltva! Noo f@king way!
Akkor oldja fel! Persze, persze, de ez 24 órát vesz igénybe. Sem az üvöltözés sem a könyörgés nem segített.
Vissza a boltba és visszakunyeráltam az előlegként ott hagyott pénzt - egy sikeres alku után ez egy negyon megalázó helyzet. Így végülis lett vacsoránk és képeslapokat is tudtunk venni.
Utójáték
Hazautazás után első dolgom volt kérdőre vonni őket. Kiderült, hogy egy számlakivonat levél visszament hozzájuk "címzett ismeretlen" jelöléssel. Rögtön kezdett derengeni, hogy pár hónappal korábban a szokásos két számlakivonatos levél helyett csak egyet kaptam, de mivel az utolsó oldal nem jött meg, ami mindig csak reklám volt hasznos infó nélkül, nem is izgatott igazán. Kiderült, hogy egy belső szabályozás szerint, ha visszamegy hozzájuk egy levél, akkor automatikusan zárolják a számlát. Természetesen ez a szabályozás nem volt nyilvános (ezért belső). Amikor a kiutazás előtt felhívtam őket, az ügyintéző b@szott szólni, hogy a számlám zárolva van.
Sajnos akkoriban technikai okokból nem tudtam megszüntetni a számlámat. Ez később újabb megalázásomhoz vezetett, folyt köv.

Ma már a CIB-nél vagyok elégedett ügyfél.

Vukki 2007.10.17. 14:56:59

En is csak a CIB-et tudom javasolni. Eddig nem tudtam olyat kerni tölük, amit - akar ejszaka vagy hetvegen - ne tudtak volna teljesiteni. De ha külföldröl akarok valamit elintezni, akkor is hihetetlen segitökeszek. Szivböl ajanlom!!!!

ruszki 2007.10.17. 15:19:29

amikor már nem bíztam a Citiben...
USA túra magán szervezésben. Készültem kp. felvevő kártyával ÉS hitelkártyával (400eHUF limit), továbbá annyi kp.-t vittem magammal, hogy normál körülmények között ne kelljen a bankhoz fordulni.
USA belső repülő járattal (12 fős kisgép) egy poros kisvárosba érkeztünk éjjel 11 körül. Eredeti terv szerint autót szerettünk volna bérelni a helyi repülőtéren, de ez nem jött össze, mert már az atókölcsönzős hazament. Busz ott nincs, mindenkinek van kocsija. Távolsági busz sem megy át a kisvároson, két opció van: autóbérlés vagy repülő. Szívességből egy rendes ember elvitt minket egy motelbe. Másnap reggel taxi rendel, vissza a repülőtérre autót bérelni. Természetesen volt autó, és abba is beleegyezett, hogy egy távoli nagyvárosban adjuk le a verdát.
Hitelkártyát kért fedezetnek. Noó problem! Készültem! Lehúzza a kártyámat a készülékén, de nincs elég fedezet! kb. 225eHUF összeggel próbálkozott. Aztán még vagy négyszer. Noo f@king way!
400 > 255 ugye? Ajánlottam kp-t - no no no, csak hitelkártya.
Mint fentebb vázoltam a kocsi bérlés volt az egyedüli igazi opciónk, ragaszkodtam hozzá, hogy a kártyám OK. Erre felhívta a bankját, ahol manuálisan próbálták beterhelni a kártyámat. Nem ment. Felhívtam a Citi-t a kölcsönzős! telefonjáról, ahol a következőt tudtam meg: habár a limitem 400e, belsőleg! szabályozott okból csak 50%-ot lehet egyszerre beterhelni. Kérdeztem, hol van ez leírva, mert én nem találkoztam ilyennel az apróbetűs részben sem! Hát hogy ez egy belső szabály!
Itt már túl voltunk a 2 óra telefonáláson. A megoldás az lett, hogy felhívtuk a kölcsönzős bankját megint, ez a bankos felhívta a Citi ügyintézőmet, ON-THE-LINE beterhelték két részletben a kártyámat, a generálódó két foglalási számot megkapta a kölcsönzős és még éppen ebéd előtt már gurulhattunk a kocsival.
Ehhez nagyon kellett a kölcsönzős full elkötelezettsége, hogy most ezekkel a külföldiekkel igenis üzletet fog kötni (Magyarország? az hol van?).

purga · http://horrormirror.blog.hu 2007.10.17. 15:30:46

CIB.kedvesek,gyorsak,olcsóbb,mint a többi bank.

Yamita 2007.10.17. 16:46:14

A Citibank az legköcsögebb banda, akikkel valaha találkoztam.. náluk van a hitelkártyám, és ha több időm lenne már régen bankot váltottam volna. A kedvenc húzásom tőlük, amikor betelefonáltam egyenleget lekérdezni (édesanyám a főkártyabirtokos, én a társkártyás) LETILTOTTÁK a kártyámat, mert MIT KÉPZELEK hogy nekem ehhez nincs jogom.. Ahhoz van, hogy a teljes hitelkeretet a főkártyabirtokos tudta nélkül egy perc alatt elverjem, egyenleget lekérdezni nincs.. Láttatok már ilyet??? :)) utólag: jaj, bizots hogy az édesanyja kártyaszámát diktálta be (persze megtanultam fejből csak hogy megszivassam magam) biztos nem azonosította magát megfelelően.. már nagyanyám lábméretén is túl voltunk...
ERSTE .. rájuk szavazok..

Mokele-Mbembe 2007.10.17. 17:01:03

Unicredit rulez. Két kezemen meg tudom számolni, hányszor tettem be a lábamat valamelyik bankfiókba, de akkor mindig normálisak voltak, pedig mobil életmódomból adódóan hol itt, hol ott estem be hozzájuk.

Netbankjuk hibátlan, ráadásul van olyan csomag, hogy asszem négyötven fix havidíjért betegre utalgathatod magad...

A névváltoztatás meg azért van, mert egyre nagyobb hal eszi meg a nála kisebbet...

Alf (törölt) 2007.10.17. 17:02:03

én itt bankokat NEMREKLÁMOZNÉK.

mertugye

Elmentek a tankok, bejöttek a BANKOK.

Mokele-Mbembe 2007.10.17. 17:04:38

Pedig azt nem is reklámoztam, amelyikben dolgozok :-)

jean gabesz 2007.10.17. 17:04:39

bocs az offért: a city never sleeps kifejezés onnan jön egyébként hogy mikor New York-ban még csak mutatóba voltak ATM-ek, mert senki nem használta őket, egy nagy havazás megbénította a várost... konkrétan napokra... "minden" zárva volt, főleg a bankok, ezért mindenki sorban állt az ATM-nél hogy pénzhez jusson... ezt használta ki aztán a Citibank és teleszórta NY-ot ATM-ekkel... "City never sleeps"...

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.10.17. 17:08:01

Egyszer ülj le egy lekapcsolt automatával szemben és nézd meg, a sok vakegér hogy tömködi befele a kártyáját...

...

...

tygger 2007.10.17. 17:09:45

hitelkártya tökmindegy, kinél van. nekem a citibanknál, mindig egy összegbe fizetek a határidő előtt, legfeljebb majd kibasznak, m szar ügyfél vagyok, akiből nincs haszon. bár azért kecsegek, m szokásom euróban vásárolni, és nem ám középárfolyamon, hanem eladásin váltják át a cuccot.

ja tleg, akkor én is utálom őket. meg akartam szüntetni a kártyát, h csináljak mkbs kereskedelmi középárfolyamon váltóst, de addigra persze már rátelhelték az éves kártyadíjat. ok, ez nyilván az én lúzerságom, későn kaptam észbe.

a rendes számlám a másik nagy portál által üzemeltetett klikkbankos (erste), mivel postára be nem teszem a lábam csekkek miatt, nekem jó, nulla ft minden utalás, ingyen smsértesítő, dombornyomott kártya, minden szarság 199 ftos havi díjért. mondjuk egyszer kellett sokmilliót felvennem a számláról, na ezért nyitottam külön k&hs számlát, m nem mindegy, h az ember ezt 5ezer, vagy 55ezer forintért teszi meg.

minden bank szar különben, csak tudatosan kell választani.

dwdHU 2007.10.17. 19:25:39

en szanaszejjel, rommabasztam volna egy epitkezesrol kolcsonkert 25 kilos kalpaggal az egesz otomatat .

Jogging 2007.10.17. 20:36:13


_______
(((((((()
( )
(Dunste )
( Bank )
( OOOOO )
(OOOOOOO)

renugard 2007.10.17. 20:56:44

Ha mindenki ennyire rohadtul meg van elégedve a saját maga által választott bankkal, akkor mi a lófaszt agitáljuk itt egymást a bankok ellen?
Jó ez így, ahogy van:D

esem1970 2007.10.17. 22:14:30

a cib már csak azért is, mert az állatidokis reklámjai isteniek. én már mindig úúúgy várom a következőt. lehet, hogy sorozatfüggő vagyok??? hogyvolt is kéne róluk :DDD

fidel73 2007.10.18. 01:38:13

esem37

Ugye ez csak vicc volt! :C

Körticsek · http://muranomanufaktura.blog.hu 2007.10.18. 08:20:10

Az ősidőkben, mikor az ING eladta a lakossági üzletágát, a cicibank vette meg. Az ING írásba adta, hogy azonos értékű kártyát ad majd az új tulaj is. Na, lett dombornyomott Visa helyett elektronikus Maestro, de mindennek a teteje az volt, amit az egyik munkatársuknak sikerült mondani. Mikor a párom szóvá merte tenni, hogy ez a két kártya nem igazán egyenértékű, a kolléga szó szerint a következőket mondta: "nem kötelező citibank ügyfélnek lenni." Köszönjük a törődést! Kár, hogy nem nekem mondta...

Körte

Körticsek · http://muranomanufaktura.blog.hu 2007.10.18. 08:25:39

Ja, ez kimaradt: nekem a Raiffeisennel nincs bajom, de a barátnőmet pl. megfuttatták a kártyaigénylésnél. A netbank felületük tök jó és viszonylag baráti jutalékokkal dolgoznak.
Az Erste banknál eddig bárkivel beszéltem, finoman szólva felháborító stílusban kommunikáltak. A harmadik után kezdtem gyanút fogni, hogy ez felvételi követelmény náluk.

Körte

nikii 2007.10.18. 08:52:12

Az Erste-nél olyan 5-6 éve akartam netbankolni. Monták, hogy persze, lehet, havi 62e Ft. Akkori 62e!!! Havi!!! Mondtam, csókolom, tollas a hátam?

Rák Attantam 2007.10.18. 11:07:41

Engem meg most hívtak (31 perce) a CitiBanktól, hogy akarjak már dombornyomott vásárlóskártyát, amivel csak vááásárolok, vááásárolok és ráérek 51 nap múlva visszafizetni. Meg még külföldön is, meg hú, meg tyű, meg még a jeget is kaparhatok vele, ha már rájöttem, hogy amúgy szart se ér...

Meköszöntem a tájékoztatást, nemleges választ adtam, majd könnyektől fuldokolva fájó búcsút vettünk egymástól, a telefonos droida és én. :''(

NetzArbeit 2007.10.18. 11:39:28

Mit vártok egy olyan banktól, ahol testnevelési főiskolát végzett kosárlabdavagymilyen edző fiókigazgató lehet. :-) Persze biztos van neki valami banki végzettsége is - a korrekt tájékoztatás jegyében... };->

NetzArbeit 2007.10.18. 12:56:14

Egyik esetben, amikor a CitiPhone -t kellett hívnom, két ügyet kellett elintéznem. Azt mondja a a hőgy, hogy mondjam meg a kártya PIN kód második és negyedik karakterét.
Megvagyunk, mondom neki, hogy mást is el szeretnék intézni. Semmi akadálya. És most mondjam meg az új ügylethez a PIN kód első és harmadik számjegyét. Mondom, hogy kösz nem. Szegény csodálkozott, hogy miért nem :-)
Értem én, hogy nem ő találja ki, hogy melyiket kérje be, de mégis....

alibi borz árny (törölt) 2007.10.18. 12:56:32

És a Cib nyitva van H-CS 18-ig.

Én csak ezért mentem hozzájuk.

A többi bankba egyszerűen nem tudtam bemenni szerződést kötni, hogy az új munkahelyemről tudják hová utalni a fizetésem, mert mind bezárt, mire én végeztem a munkával fél ötkor!

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2007.10.18. 16:52:00

vernarancs: "A homaron kizarolag BlueBunny-nak van engedelyezve, hogy photosoprol velemenyt nyilanitson. Senki mas nem erthet hozza, ezert kerem, hogy tartozkodjunk a szakmai megnyilvanulasoktol."

Köszönöm megértésedet! Erről van szó.
Jól összefoglaltad a lényeget a pórnép számára.

BlueBunny
general expert

BlueBunny · http://bluebunny.freeblog.hu 2007.10.18. 16:59:26

Húbazé, rossz topikba ment.
A denevérgyerekhez szántam.
Kérem elnézésüket.

Homár Sharif 2007.10.19. 15:42:45

KDB bank, vagy a Hanwha. Nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek.
Ugyanitt Baumag-os részesedés áron alul eladó.

lena 2007.10.19. 22:21:02

kosárlabdaedző ,testnevelési fősuli ....ez már valami ,ahhoz képest ,hogy érettségi nélkül is dolgoznak a citinél mint bankár

jesszumpepi (törölt) 2007.10.20. 19:28:32

Kulcsár Attila a K&H-nál dolgozott érettségi nélkül mint bankár.Jól emléxem?

zwilling 2007.10.23. 00:05:09

"Attila64:

Kéretik nem bántani az ERSTE-t!
Naggyyon jó kis bank az!

Egy részvényes"


köszönjük attila!

zwilling 2007.10.23. 00:12:20

"Valaki más 2007.10.16. 18:47:17

Aki vásárlás előtt pénzt vesz fel az autómatából, meg is érdemli."

sikeres ember piacon vásárol, jama?

johevi 2007.10.23. 16:05:35

A bankoknak nem éri meg saját gárdát tartani az ATM üzemeltetésre ( pénzszállítás, emberek, autók stb ) ezért majd mind a G4-gyel áll szerződésben.

Koordinátor (törölt) · urbanlegend.blog.hu 2007.10.27. 18:04:11

Rai....sen bank nekem bejött. Vagy ingyenes szla-vezetés, vagy 219-ért 2 ingyenes kivétel BÁRMELYIK ATM-ben. (azaz gyk. nem kell mindig olyan bankot keresgélni!!!)
Ha gondom volt velük, és nem fogadták jól, addig mentem, amíg vki meg nem hallgatott. Mindig sűrű bocsánatkérés volt a vége! Mondjuk én ezt a Citinek is nagyon csúnyán megírtam volna, h rohadjon le a kezük...
süti beállítások módosítása