Tékozló Homár

A művészlélek és a falidíszgitáros

2007.10.16. 00:02 | jackyll | 242 komment
Bármennyire furcsa, valódi öncélú flame (foskolódás) a vállalati levelezőlistákon kívül, a természetben is előfordulhat. A zseniális levélváltással Ricardo örvendeztette meg a Homárt, aki a nappalija falára próbált döglött gitárt vásárolni. Körbeküldött emailje a jóhírű gitármíves Vintage'52-nél kiakasztotta a tulajt: mi az hogy T. Cím? Nem tudja a naiv ügyfél a nevét? Ricardo ezután azon akadt ki, hogy miért tegezte le őt a magázós levele után a hangszerkészítő. És így tovább...
Oct 13, 2007 dátummal, 6:11 PM időpontban Espinoza Ricardo írta:

Tisztelt Cím!

Azzal a kérdéssel fordulok Önökhöz, hogy nem tudnak-e nekem ötelet, tanácsot, esetleg direkt tippet adni azzal kapcsolatban, hogy hol juthatok potom pénzért, pár ezer forintért használaton kívüli gitárokhoz, amik majd a lakásom falait díszitenék.

Előre is köszönöm a fáradozásukat

Tisztelettel
Ricardo

----- Original Message -----
From: Vintage'52
To: Espinoza Ricardo
Sent: Sunday, October 14, 2007 7:40 PM
Subject: Re: kérdés

Kedves Ricardo!

...sorry!
...a hozzánk belátogató törzsgárdának, bármikor találunk egy-egy lehullott hangszert...occsójé a falra...
...sőtt ha vetted volna a fáradságot a www.vintage52.hu oldalon névszerint is megszólíthattál volna, s akkor lehet nem ilyen választ kapsz.
...bocs nem vagyok Tisztelt cím...van nevem s kérlek ha valamiben tudok segíteni akkor, bátoran szólits meg...
...nem , NEM vagyok bunkó, de te sem Tisztelt cím néven születtél...sőt gondolom nem TC néven van a válalkozásod....

...öszinte tisztelettel...

Bíró Ádám
Vintage'52
Apple Tone
Ray manufaktúra
Race Event Tech
Carlsbro Tour Hungary
1136 Bp Balzac u 54
h-p 10-18-ig
csüt 10-21-ig
0613299241
06204350516

Oct 14, 2007 dátummal, 9:49 PM időpontban Espinoza Ricardo írta:

(nem) Kedves Bíró Ádám!

Felettéb "udvarias" leveledre első reakcióként megjegyezném, magázódva kaptál kézhez levelet. Az illem, az etikett szabályai között vannak évezredes normák, és vannak egészen újkeletű szabályok is. Válaszként egy ilyen levélre, nem illik tegeződve reagálni...

Ne haragudj, hogy a vintage52@chello.hu címről nem tudtam a neved, ostorozom magam. Az oldalon ennyi található:

Vintage'52 hangszerviz
BP 1137 Balzac u. 54
(Balzac szt. István park sarok)
tel: 061 329 92 41
mobil: 0620 435 05 16
fax: nincs
email: vintage (kukac) chello (pont) hu


Igenis vettem a fáradtságot, nem havertól kaptam a mail címet. Mivel egy üzletben sokan dolgoznak (és tudom, hogy Ti is többen, mert voltam vásárlótok) a megszólítás helyénvaló volt, nem tudtam ki kapja kézhez a levelet. Nem tudom mi az a TC, a nevem az, ahogy aláírtam a levelet. Végül pedig megosztom veled, hogy ez egy körlevél volt, nem irogattam egyedi levelet mind a 30 üzletnek, amit megkerestem.

Ne haragudj, hogy a lelkedbe tiportam levelemmel. Aludd ki magad!
Természetesen baráti gesztusodat terjesztem.

Tisztelettel
Ricardo
(egy ex-vevő)


----- Továbbította: Espinoza Ricardo Sebastian dátum: 2007.10.15 11:38 -----

Vintage'52
2007.10.14 22:14
Címzett: "Espinoza Ricardo"
Re: kérdés

...ohhh köszi Rikárdó...gecijófejvagy, biztosan a barátod hibázott...
...lehetőleg mindenhol terjeszd rossz híremet, meg, hogy milyen bunkó vagyok, legalább lesz 2 perc ebébszünetem, ha TI exek nem basztattok...
...tudod aki nem tudja a TC azt jelenti Tisztelet Címzett, az miért akar TéCé-nek levet írni...
...ha ex-vevő leszel ezzel magadat károsítod, szerintem mi az elmult 17év alatt bizonyítottunk, s tílusunk pont ilyen volt a kezdetekben is, s marad mindörökké...
...kinek nem tetszik mennyen máshoz...demokrácia van...
...s ha vetted a fáradságot akkor valakinek címezheted volna PL Kedves Vintage'52!!!!!
...bazdmeg...és ha meg akarlak sérteni...pedig nem szívesen teszem, azt h TC az állt.isk ....ohhhh ...sorrz álltalános iskola....1... 2. ...ohhh bocs második....2.....osztályában tanítják...
...3.
...a Magyar igazság...
...ennyi...
...további boldog boldogulást....
...de bár néked mi exek vagyunk mi még mindíg várunk szeretettel, ha segíthetünk...
...ha tudod, hogy hozzánk fordulnál, s mi kellünk...
...ha nem hát feleljen meg bárki...
...más...

üdv

Bíró Ádám
Vintage'52
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moli 2007.10.16. 15:00:01

Horváth Attila a G-Robyban dolgozik? ki a halal faszat erdekli, hogy hany eve mukodik a ceg?! mert ez utan nem fog.
hogy lehet egyeterteni egy olyan level tartalmaval, de formajaval nem, mely egy olyan udvarias es szabvanyos dolgon akad ki, mint a "tisztelt cim"?! erdemes lenne olvasgatni illemtant.

ddd.dino 2007.10.16. 15:05:07

Bíró Ádám külföldön tanult, és a magyaron kívül más nyelven is beszél. Nem szó szerint, de gyakorlatilag ezt mondja el Horvát tanár úr. De tulajdonképpen mi köze van ennek ahhoz, hogy Ádámka bunkó, lekezelő és alpári? Amiről az egész gyülekezet hőbörög? Ezt nem magyarázná meg valaki? Lehetőleg valamelyik vintage klón, talán maga Horvát úr!

moli 2007.10.16. 15:11:38

cinna: kivancsi vagyok, hogyha mondjuk egy szamtech boltban veled beszelnek igy, szinten tartanad-e a teljesen alaptalan es idetlen velemenyed, miszerint: "El kéne gondolkodni azon, hogy valóban jó dolog-e egy rossz tapasztalat alapján élve eltemetni valakit, vagy akár egy egész vállalkozást"

nembaj, utasitsd el totalisan az eloiteleteket es ujra es ujra adj eselyt minden veled szemben taplon viselkedonek, az autod korul gyanusan szimatolo rosszul kinezo figuranak, a feled alkoholos szajszaggal es tobb honapos undorito buzzel kozeledo hajlektalannak, es mindenki masnak.

mikor fogjak mar fel vegre az emberek, hogy AZ ELOITELET JO, HELYES, HASZNOS, HATEKONY, SEGITO?!?

Sadist 2007.10.16. 15:13:26

Scary movie 4-ben a tökönrúgás = elköszönés. Lehet, hogy a foskolódás egy ősi mongol szokás, ami náluk baráti gesztus.

Liberté_73 2007.10.16. 15:15:22

Bam+ Cinna, már elnézést! Nekem nem kell ahhoz gitárfaragni tudnom, hogy meg tudjam azt ítélni, hogy egy gitárfaragó arcmeister faszkupacul vislekedett-e vagy sem! (Ahogy pölö tojást sem tudok tojni, mégis nagy biztonsággal megmondom, melyik tojás záp.)Világos ez eddig? Mehetünk tovább?

bizonytalan  2007.10.16. 15:16:45

indiferens helyett indifferens, просто.

Netuddki. 2007.10.16. 15:21:06

Nem tom feltűnt-e valakinek Bíró ... Ádám hivatalos Apple viszonteladó is.
Én már mindent értek. :-)))

Caracala77 2007.10.16. 15:48:07

ne bántsuk tovább cinnát, ő csak igazodik a római névrokonához, aki egy agyvérzéses, öreg részegest (Gaius Mariust) nyalt körbe, és segítette hatalomra... Ami aztán jött, az sem volt éppen ügyfélbarát :)))

The Green Manalishi (törölt) 2007.10.16. 15:49:50

basszus, én csak most néztem meg ennek a cerkófmajomnak a lapját és képeit! Ez egy 35 éves tag, azonban a levele alapján jó, ha 15-öt saccoltam volna.
Egyébirántérettségit meg már magyar iskolában szerzett, tehát lett volna ideje megtanulni írni. A stílusról nem is beszélve...

Cinna, egyébiránt meg vannak olyan megnyilvánulások, hogy abból egyetlen egy is elég ahhoz, hogy egyszer s mindenkorra negatívan ítéljünk meg egy szolgáltatót. Balkáni bazárgazdaságunk (egyik)nyomora, hogy ilyen alakok egyáltalán kapcsolatba kerülhetnek ügyfelekkel. Mert természetesen mindettől lehet kiváló hangszerkészítő, kőfaragó, vagy akár balett-táncos is.

Rák Attantam 2007.10.16. 15:55:31

bizonytalan 2007.10.16. 13:39:26
"- mára már a RÉ felírat kerül minden általam avagy munkatársaim közreműködésével készült hangszerekre.

... és 2008-tól egy 'T' betűvel bővítem a saját márkajelemet (véeletlenül sem 'TC'-vel) "

...mely T-betű a "RÉ" márkajelzés elé fog kerülni, ha így folytatom...

himihumi 2007.10.16. 16:10:59

na ebből se lesz kisnyúl...

mindenesetre küldtem neki én is egy "próbavásárló" emilt, még várom a választ. :)


"Kedves Tisztelt Cím!

Kérem szíveskedj/en megírni a pontos mexólításátodat, hogy hejesen tudjak legközelebb emilt írni ÖnNeked.

üdvözlettel:

TéCé"

Baaah 2007.10.16. 16:21:10

engem az erdekel, hogy melyik nyelvben van ez a harom pontot rakok mindenhova :)

Ugye ez elvileg arra kesztetne az olvasot, hogy elgondolkodjon, vajon milyen mogottes tartalma van a magvasnak tartott gondolatnak, nos ezeket a mogottes tartalmakat kozlik a postolok is :)))

himihumi 2007.10.16. 16:30:57

a három pont amúgy meg jó dolog. nálam is mindig szokott lenni legalább néhány adag... :)
egy csomó dolgot képes eltakarni - méretéhez képest rendkívül 6ékony.

csúnya szavakat is (mint: 'izé' meg 'ecet', amiket persze én nem tudok)

pontpontpont

rennie 2007.10.16. 16:39:51

Egyértelműen nincs semmilyen további levélrészlet. Ha lenne, és a cég igazát bizonyítaná, Horváth úr már régen idevágta volna. Ki a franc titkolna egy-két szaftos levélrészletet ha ezzel bemárthatja a másikat, és saját magát megtisztázatná?
Bénabéla tulaj úr bepróbálkozott, hogy hátha kicsit gyanakodni fogunk a Rikárdóra is.
Humora ide vagy oda, amíg nem rúgja ki ezt a nagyarcú patkánygyereket, addig nem áll helyre a cég presztízse, az olyan biztos mint a hétszentség.

Aztán az is megérne legalább egy nagymisét, hogy mi az anyám pitchájáért ért egyet a tulajdonos a levelek tartalmával. Hát bazz, ha én így dolgoztam volna valaha is, már rég az utcán kéne koldulnom, mert élő ember nem bízna rám még az utcasöprést se! Japersze, ádámka félmongol meg ultraszaki, meg minden. Nahát elmondanám, hogy pótolhatatlan ember nincs, viszont ezt a homárt k*rva sokan olvassák, aminek remélhetőleg meg is lesz az eredménye a következő havi bevétel átszámolásánál.

Rák Attantam 2007.10.16. 16:40:33

...Egyébként
...meg az eredeti
...emil-ből
...való idézet
...jelölésére is
...be lehet
...állítani

Szerintem ez lehet. De akkor a szavak végére miért rakott ... ? :/

vernarancs 2007.10.16. 16:46:18

rennie 2007.10.16. 16:39:51

Ez a bolt a torzsvendegeibol el. Ebbol is latszik, hogy miert banik igy az ismeretlen erdeklodokkel. Nem akarnak uj vasarlokat, el vannak azzal ami mar megvan. Azok meg nem fognak egy ilyen level miatt elmenni a megszokott helytol.

cinna 2007.10.16. 17:19:43

pontosan azokat a reakciókat vártam a kommentre, amiket kaptam, hűen tükrözi a társaság szellemi szintjét:) ha valakinek más a véleménye, azt rögtön lehülyézzük, kurvázzuk, és egyébkéntis.
én sem a bolt szakmai hátterét firtattam egyébként, hanem azt, hogy korrektül viselkednek/tek, ennél egyértelműbben sajnos nem tudom leírni egyik begyepesedett agyú olvasótársamnak sem: sok-az-ellenpélda. annak ellenére, hogy tudom, hogy Ádám konrktéan bunkón válaszolt, azt is tudom, hogy egyébként nem ez a jellemző, és szeirntme egy kurva szóval nem mondtam, hogy csövesekkel fogok golyózni a parkban a jövőben, csak megpróbáltam felhívni a figyelmet a megítélés hamiskásságára, egyesek ugyanis akkora mellénnyel osztják itt az észt, hogy mellettük ez a post igencsak eltörpül. Arra meg, hogy vannak olyan megnyilvánulások, amiből az ember azonnal levonja a megfelelő következtetést, nem a levél, hanem az itt található kommentek egyike-másika a jó példa, most had' ne kopipészteljem már be...bár, akire érvényes, annak úgyis akkora a pofája a monitor mögött ülve, hogy eszébe nem jut magára venni:) Ezért jó a homár, ha a post nem üt elég nagyott, hát a gyökér kommentezőkön lehet röhögni, mint amilyen szükségszerűen én is vagyok.
Ha tényleg ennyire bele tudjátok élni magatokat a mocskolódásba, hát hajrá. Nekem meg van egy ellenvéleményem. Ennyi. Ezért lennék hülye?

Hopi Bond 2007.10.16. 17:53:26

cinna! Most komolyan, te azt várod, hogy ha egy üzletben X velem egy tapló köcsög volt, akkor menjek vissza máskor is, hátha most éppen Y-t fogom ki és ő nem lesz velem tapló? Naná, hogy azonosítani fogom X tapló viselkedésével a céget.

Mert nekem úgy tűnik, hogy te inkább a fajta vagy, akivel ha lekezelően, nagyképűen és taplón bánnak, akkor boldogan és örömmel visszamegy, hátha ezúttal másképp lesz. Mert ha meg nem mész vissza, akkor meg ugyebár az inkorrekt viselkedésüket fogadod el (ergó inkorrekt alkalmazott == inkorrekt cég).

De van jó hírem is a számodra! :D Ez bizony a te országod akkor és jó helyen jársz. :D

cinna 2007.10.16. 18:05:42

hopika: ne firtassuk hány évet éltem és hol. úgylátom még mindig nem világos, nem azt várom, hogy önként és dalolva visszamenjen az ember- nem vagyok én sem az a fajta, ki kell ábrándítsalak-, csak azt, hogy egy reakció alapján a morálisan egyébként eléggé ingoványos monitorfejűek ne mocskolódjanak teli pofával, és ha megteszik, akkor meg 1.) ne kezeljék már úgy, mint a szentírást, 2.) ne a hülyézés legyne már az első reakció, ha valaki nem áll be a sorba. Hát igen, ebben az országban a kommentezés a fikázást jelenti és nem a megvitatást. Ez esetben pedig ez a te országod, ha már itt tartunk.

Vintage52 2007.10.16. 18:45:13

Egyéb okokból kifolyólag holnap reggeltől Bíró Ádám nem dolgozója a Vintage'52 hangszerviznek.

Sem én, sem Bíró Ádám nem kíván az üggyel tovább foglalkozni, nem hiszem, hogy a boltot egy üzenet alapján megítélők számára lenne bármilyen mondani, mutatni, illetve elszámolnivalónk.
A munkánkat tisztességgel, becsületesen és tisztelettel végezzük továbbra is, ahogyan azt hosszú évek óta tesszük.

Horváth Attila
Boltvezető
Tulajdonos

Ars et labor 2007.10.16. 18:51:04

cinna: az emberek nagy többsége olyan, hogy ha egy üzlet (vagy bármely alkalmazottja) részéről ilyen szinten tolerálhatatlan hozzáállást tapasztal, a továbbiakban messziről elkerüli. Általánosítás? Igen, és egy jó üzletvezető ezzel tisztában is van, ezért nem enged akárkit az ügyfelek közelébe. Ha valaki erre nem alkalmas, maradjon hátul a műhelyben, és foglalkozzon gitárjavítással. A tulaj leveléből ráadásul úgy tűnik, hogy itt az általánosítás még helyénvaló is: egy szóval sem kér bocsánatot, viszont BÁ leveleinek tartalmával egyetért...

xt (törölt) 2007.10.16. 19:00:49

Cinna, ezt magyarázd meg légy szíves alaposan:

"morálisan egyébként eléggé ingoványos monitorfejűek"

Märton Hellstörm · http://thekillingscreens.com 2007.10.16. 19:06:31

hehh...
hát igazán sajnálom, hogy Bíró Ádámnak mennie kellett...
rossz napja volt... de, hogy ennyire...
hogy idáig fajuljon...
hát nemtom...
télleg nemtom...

Ars et labor 2007.10.16. 19:12:32

Kedves Horváth Ádám!

Még mielőtt "nem kíván az üggyel tovább foglalkozni": hiányzik még mindig az a szó, hogy ELNÉZÉST. Vagy BOCSÁNAT, hogy bárki a cég jelenlegi vagy egykori alkalmazottai közül ilyen hangot mert magának megengedni a VEVŐvel folytatott komunikáció során.

Teru 2007.10.16. 19:33:07

Gitárt megvenni, Bíró Ádámot és ajtaját vele szétverni, a már használaton kívüli gitárt falra felakasztani.

Teru 2007.10.16. 19:37:01

Tisztelt Horváth Úr!
A levelezésben utána lehetne pedig nézni a dolgoknak, vagy legalább bocsánatot kérni. Azt hiszem, az üzlet hírneve megérhet ennyit. Na jó, igazából csak nekem érne meg ennyit a saját cégemé.

Üdvözlettel,
Mitternacht Löwe

Gumidomino 2007.10.16. 19:37:46

Vintage52 2007.10.16. 18:45:13
...baszkircsev...
nem jó ez így, nagyon nem jó.
...azért további sok sikert, vagy nemtom...

Secnir 2007.10.16. 19:54:10

idézem (mert idézni csak pontosan, szépen):
"...nem dolgozója a Vintage'52 hangszerviznek."

asztabetyárját, nekem van itthon két félhangom, meg tudják javítani a hangszervizben, hogy egy egész legyen belűle?

nikii 2007.10.16. 20:05:42

HA sikeresen lekűzdötte magát BA szintjére, közösséget vállalt vele, az általa írt válaszlevelek tartalmával egyetért. Most ki fogja rúgni saját magát is?

"Egyéb okokból kifolyólag holnap reggeltől HA boltvezető tulajdonos nem dolgozója a V52 hangszerviznek.
HA
boltvezető tulajdonos"

A boltot nem egy üzenet alapján ítéljük meg. Az üzenetet és küldőjét ítéljük meg az üzenet alapján. A boltot az alapján ítéljük meg, hogy az üzenet tartalmával egyetért a főnök.

Egy jó pont HA-nak: egész jó helyesírással tisztel meg minket.

Gumidomino 2007.10.16. 20:16:15

Secnir,
ezért fizetni akarsz?
Köpjél rá és jól nyomd össze a kettőt!
Csak egy pár napig óvatosan vele, amíg megszilárdul a kötés.

Gumidomino 2007.10.16. 20:17:35

akarom mondani a köpés
(az álltallánost nem it jártam)

MADcat 2007.10.16. 21:03:32

Cinna lehet Ádi barátnője, vagy nem? :)

Más:

Cinna bántott itt Téged valaki? Mert, itt kb a kommentezők 98% sértegeted a "morálisan egyébként eléggé ingoványos monitorfejűek" dumával. Vagy én értettelek félre...

himihumi 2007.10.16. 21:38:37

nna kaptam válaszemilt. igaz elolvasni nem nagyon tudtam a sok kínai típusú ékezetes betűkök miatt. persze aki géces ablakokat használ, az ugye meg is érdemeli...

eccal...

ahogy látom, itt naponta ütköznek a vevői és eladó-oldali vélemények.
tény: akárki akármit mond, hacsak nem valami egyedi monopolhelyzetben van az adott cég, az emberek többsége nem fog visszamenni az olyan üzletbe, ahol így bánnak vele. egy eladó pillanatnyi 'elmezavara' nem jelentheti a cégfilozófia teljeskörű kinyilvánítását, de akkor is...

LyukasBogrács 2007.10.16. 22:08:47

Na, gitározni se fogok, azt hiszem. És, ahogy visszaolvastam, bicajos rendezvényekre sem fogok járni.

Voltam egy ideig szállodaportás, akkor utáltam meg a zenészeket. Koncertre nem járok, mp3-ban meg minden le lehet tölteni.

Egyébként Biró urat úgy elintéztük, mint a Subbán azt a farmer-szépségversenyes webmestert.

Egy morálisan egyébként eléggé ingoványos monitorfejű

Secnir 2007.10.16. 22:09:58

gumidomino:
az a baj, hogy sok a savam. kipróbáltam, de a két félhangból négy negyed lett. most mi a faszhoz kezdjek?

Hopi Bond 2007.10.16. 22:14:48

Secnir:

akkor most már nézd meg, hogy meddig tudod felezni :D
Ha jól tolod, akkor bekerülsz a periódusos rendszerbe az urán után Sc vegyjellel és rögtön felírjuk a moláris tömeged, meg a felezési idődet. :D

MADcat 2007.10.16. 22:36:58

Szerintetek ki lesz nagyobb mítosz? Ádám vagy Palkovicsné?

Secnir 2007.10.16. 22:40:31

hát az a nagy helyzet, hogy a moláris tömegem 95kg, a felezési időm meg változó.

pl.
1dl unicum esetében 4mp.
1 üveg sör esetén 15 perc
1 tányér zabolcsi töltöttkáposzta esetén 8 perc
alatt tudom megfelezni a mennyiségeket.

hangok esetében pedig:
1 féltégla/makk : 0.2mp
220V/balkéz : 1mp
1 félkilós kalapács/jobb mutatóujj : lassú gerjedés után 2 oktáv+ 4mp kinyújtás

Secnir 2007.10.16. 23:01:17

hangok esetén persze a magas C-ről indulnaka hangok...

MADcat 2007.10.16. 23:07:53

Egyébként sztem Ádi haverunk nagy ívben belesz@rik az egészbe, ami itt folyik... sztem.

Bacccc papucs legyen veletek addig is!

cinna 2007.10.16. 23:13:15

Madcat: konkrétan az első kommentemre, amiben a világon semmi sértő, de még csak arra utaló sem volt, rögtön egy hülyézést, agyvérzéses rómaizást és még ki tudja mit kaptam "válaszként". ha nem hiszed, járj utána. a személyeskedést nem én kezdtem, ellenben most be is fejezem.

MADcat 2007.10.16. 23:20:58

Nem hiszem, hogy három ember (ne kérd, hogy számoljam meg) miatt általánosítanod kellene...
A téma köztünk lezárva.

MADcat 2007.10.16. 23:22:13

ja és persze harag sincs...

Hopi Bond 2007.10.17. 08:26:02

cinna!

Ezt írtad legelső hozzászólásodban:
"El kéne gondolkodni azon, hogy valóban jó dolog-e egy rossz tapasztalat alapján élve eltemetni valakit, vagy akár egy egész vállalkozást, mert hogy hátaz biztos bunkó."

Igen, jó dolog eltemetni valakit akkor, ha olyan posztban van amihez nem ért. (Ejh de sokan is vannak az ilyenek kis hazánkban. Sóhaj...)
És igen, mindenkivel így kellene tenni. Lehet, hogy Ádám a világ legbrilliánsabb hangszerkészítője, de hogy most nem muzsikált (érted :D) fényesen az vitathatatlan. Ha meg így van, akkor ez a koncert nem neki való, a vevők gitárjával, apple-jével, kerójával, bánom is én mijével foglalkozzon egy nyugodt kis helyen, az üzlet mélyén, ahol tud alkotni (amihez ért és amire "kiképezték"), ahol nem zavarják szemtelen és arcátlan VEVŐK, akik úgy érzik, hogy el kell költeniük a pénzüket és rááadásul pont náluk. Helyette legyen inkább valami kirakatbábú, aki mosolyog, aki kedves és aki hátramegy beszélgetni vele, ha a VEVŐ olyan rémisztő dolgot kérdezett, amire nem tud hirtelen felelni.

Ezt szeretnéd megvitatni? :D

Héttörpe (törölt) 2007.10.17. 09:37:29

Kirúgattátok Ádámot! Rohadékok! :)

Rák Attantam 2007.10.17. 10:18:34

Héttörpe 2007.10.17. 09:37:29
"Kirúgattátok Ádámot! Rohadékok! :) "

Tegnap egy pincér, ma Ádám és még csak szerda van...

Egyébként mit szólsz a "Hófehérke és a hAt törpe" munkacímhez? :P :)

Leonard Zelig 2007.10.17. 11:39:23

Egyéb okok miatt?
Gondolom, felfelé bukott: új üzlet vezetője (internet-csatlakozás persze letiltva, amíg ki nem járja a tánc- és illemtan oskolát)

moli 2007.10.17. 12:08:39

cinna, te nem veletlen devenyi tibor vagy?

adamkanak milyen egyeb okbol kellett mennie?
- adam, van itt ez az ugy a tisztelt cimmel ami miatt egyesek a kirugasod kovetelik
- ...bazdmeg geci... ne viccelj, hogy ezzell jossz... mikor ennel sokkall durvabb dolgok tortentek... loptam haza gitart... haverokkall elittuk a bevetellt...

moli 2007.10.17. 12:16:37

cinna, te nem veletlen devenyi tibor vagy?


adamkanak milyen egyeb okbol kellett mennie?

- adam, van itt ez az ugy a tisztelt cimmel ami miatt egyesek a kirugasod kovetelik
- ...bazdmeg geci... ne viccelj, hogy ezzell jossz... mikor ennel sokkall durvabb dolgok tortentek... loptam haza gitart... haverokkall elittuk a bevetellt...

valahogy igy?

(blogmotor duplazok?)

moli 2007.10.17. 12:17:42

(hatperszehogy. sorry, vagy 5 percet vartam reloaddal. blogmotor szar.)

Vintage52 2007.10.17. 12:55:03

Tisztelt homározók, fórumozók, postolók!

Bár azt írtam, hogy nem foglalkozom ezzel a kérdéssel, egy nevét és mailcímét vállaló homározó küldött egy igen udvarias üzenetet nekem címezve. Ebben meggyőzött, hogy az ide írók (vagy azok nagyrésze) nem automatikusan ítéli el az itt megjelent bármilyen tartalmú cikkek szereplőit.
Köszönöm neki, és azoknak is, akik vagy kiálltak a BOLT mellett, vagy építő kritikával illettek minket.

Akik nem járnak hozzánk, azok nem tudhatják, hogy Bíró Ádám 4-5 éve (de lehet hogy több) nem áll a pult mögött. Nem foglalkozik a hangszerjavításra betérő vásárlókkal sem.
Ezeket a feladatokat (a néha azért hibázó) szakember kollégáim végzik, velem együtt.
Akik járnak hozzánk, azok pedig nap mint nap tapasztalják, hogy milyen kiszolgálás van a boltban.
Azt nem állítom, hogy tökéletes, még azt sem, hogy kiemelkedően jó, de azt merem állítani, hogy normális, és korrekt. Biztosan vannak ellenvélemények, de sajnos elcseszünk mi is dolgokat, és néha nem sikerül helyrehozni minden igyekezetünk ellenére.
Szerencsére (eddig) a pozitív visszajelzésekből van több.

Mindezek ellenére elég érdeme van Bíró Ádámnak abban, hogy ez a bolt egyáltalán létezik, és működik. Illetve, hogy a hangszerkészítő manufaktúránk viszonylag híres.

Tehát ezt a mail-váltást lehet csűrni csavarni, ez nem sikerült Ádámunknak. A kérdéses mail hiányzó részét véleményem szerint a beküldő Ricardónak kellene betennie, értelemszerűen az Ádám már nem fogja. Úgy érzem, nekem pedig nincs sok közöm hozzá.
Az, hogy éppen a céges mailcímről kerekedett eme nemes csevely, az nem éppen a legszerencsésebb, de el kell fogadnom. Ami "Vintage52" vagy "Srácok" vagy "Segítsetek" címmel érkezik, azt automatikusan (mindenkitől elnézést, de ez néha egy-két napig eltart) vagy én, vagy a kollégáim válaszolják meg. Ennél most gyorsabb volt az Ádám, és nem volt toleráns. Egy magánlevelezést azonosítani egy bolt (és a boltban dolgozók) munkájával nem szerencsés.

Ami miatt ez a post született, az az, hogy azok a kritikák, amik most érnek minket, azok céltáblája ne a bolt, és az abban dolgozók munkája legyen, hanem az a levelezés, amit Bíró Ádám folytatott Ricardóval. Ezt magyarázhatnám, hogy ez egyedi eset volt, mindenkin szoktunk segíteni, de ezt nem teszem. Mindenki ítélje meg azt a maga módján. Én is megtettem.

Minden olyan homározónak, fórumozónak, postolónak, aki vállalja a nevét, és van hozzáfűznivalója, vagy kérdése, szívesen állok rendelkezésére mail-ben, és személyesen is.

Köszönettel,
Horváth Attila
Boltvezető
Tulajdonos

Hopi Bond 2007.10.17. 13:15:19

Yopp, ez már beszéd.

De azért árnyaljuk a képet, hogy munkahelyi levélcímet magánlevelezésre használni _sem_ szerencsés.

Érzésem szerint valahogy úgy van a fejekben, hogy ha céges címről jön egy mail, akkor az a cég álláspontját is képviseli. Érdekes is lenne, hogy ha X megírja nekem, hogy most sajna nem vesznek fel a céghez, akkor írok megint nekik egy mailt, csak most Y-nak címezve, hogy hátha ő meg felvesz.

moli 2007.10.17. 13:34:29

egy kozos ceges emailcimen ceges ugyben hogy lehet privat levelezni?

mar miert kellene vallalnia barkinek is a nevet egy velemenynyilvanitashoz?! valasztaskor-szavazaskor is rairod a neved a papirra?

mindenesetre tovabbi jo munkat.

seti 2007.10.17. 13:46:42

Nincs mit árnyalni a dolgon.

Az, hogy ez vitatéma lehet sajnos csak azt mutatja, milyen fokon áll a szolgáltatási kultúra Magyarországon. A főnök úr hozzászólásaiból is érződik, hogy próbálja ugyan csitítani a hangulatot, és visszalapátolni a sz@rt a lóba, de nem őszinte.

Átfogalmazom, nem profi. természetesen szíve joga egyetérteni bármilyen megnyilvánulással, véleménnyel, de ha az méltatlan az ügyféllel való hangnemhez, és nem igyekszik szimpátiáját palástolni, és logikusan viselkedni: ergo az ügyfélnek mindig igaza van, (miért? MERT BELŐLE ÉLEK!) nos ez esetben jöhet a számtalan közhely a sikeres emberekről, baccpapucsról, a homár-folklór összes elemével együtt.

Ahogy sokan elmondták, Magyarországon valahogy szívességnek tekintik a szolgáltatók, eladók, hogy az ügyfelet kiszolgálják. Kérdem én, ingyen szoktunk mi vásárolni a Közértben? Szívességért kérünk egy kiló kenyeret?

Frusztrált, zsugoragyú szolgáltatók (tisztelet a kivételnek, kábé egyet ismerek) ezt nálunk még nem tanulták meg. Vajon a kámenizmus árnyéka, vagy valami még régebbről maradt Véglény ősök hagyatéka? Akárhogy is van, ideje lenne ettől a gondolkodásmódtól megszabadulni. Főként felsőbb szinten, abból majd tanul a dolgozó is.

Személyeskedtél az ügyféllel? Kick!
Lekezelted az ügyfelet? Kick!
Nem kerested az ügyfél megelégedését? Kick!

Kissé drasztikusnak hangzik, de csak nálunk. Egyes helyeken már természetes.

seti 2007.10.17. 14:01:17

Horváth úr legutóbbi posztja már közelít a normálishoz, mond benne igazságokat, pl:

"a kritikák, amik most érnek minket, azok céltáblája ne a bolt, és az abban dolgozók munkája legyen, hanem az a levelezés, amit Bíró Ádám folytatott Ricardóval."

Ádám lehet a legjobb hangszerjavító, és lehet, hogy már 4-5 éve nincs a pult mögött, de kérem szépen.

1. Ez mentegetőzés, a vezetőség feladata megoldani az ilyen helyzeteket.

2. Láncra van verve netán az Ádám, csak így lehet távolttartani a számítógéptől, most meg véletlenül valaki udébbrúgta az asztalt amin a billentyűzet volt, és Ádám így férhetett hozzá?

"Ami "Vintage52" vagy "Srácok" vagy "Segítsetek" címmel érkezik, azt automatikusan (mindenkitől elnézést, de ez néha egy-két napig eltart) vagy én, vagy a kollégáim válaszolják meg. Ennél most gyorsabb volt az Ádám, és nem volt toleráns."

Ez valami vicc? :) Gyorsabb volt Ádám? Nem lehet vele megbeszélni, hogy "Ide figyelj, ha e-mail, telefon stb. érkezik, akkor NE VÁLASZOJJÁÁ! ..."

Végezetül: jogosan érezheti úgy Horváth úr, hogy neki van igaza bizonyos dolgokban, a józan ész, az erkölcs, stb. mellette áll, de akkor is a szolgáltatónak kell lemenni kutyába ilyen baklövésnél. Nem a sértett kissé gőgös válaszlevél a megoldás.

Ismételten: "A vevőnek mindig igaza van!" Ez egy nem FAIR álláspont, de ez a követendő. Ha egy nem FAIR szituáció áll elő, mint Láncos Ádám esete a billentyűzettel, és ez az illető nekem dolgozik, magyarul engem és a boltot is képvisel, akkor szépen lenyelem a békát, igazat adok a vevőnek, aztán maximum rárakok még egy Tuto lakatot a láncára, vagy megoldom máshogy, de az a vevőt már csak korlátozott mértékben érdekli. A fő, hogy elégtételt, és bocsánatkérést kapjon, meg hogy többet ne forduljon elő ilyen.

seti 2007.10.17. 14:12:00

www.perfectapology.com/business-apology.html

Hasznos olvasnivaló boltvezetőknek és tulajdonosoknak. Bocs ha double post lesz belőle.

nikii 2007.10.17. 15:02:17

HA még mindig nem fogta föl. Vagy csak nem akarja.

"Akik járnak hozzánk, azok pedig nap mint nap tapasztalják, hogy milyen kiszolgálás van a boltban."
Leszarom, senki nem kérdezte, milyen kiszolgálás van a boltban.

"Ádám, és nem volt toleráns"
??? Nem volt mit tolerálni. Bunkó volt.

"Egy magánlevelezést azonosítani egy bolt (és a boltban dolgozók) munkájával nem szerencsés."
??? Ricardo céges címre küldte levelét.

"ez egyedi eset volt"
Ez jól hangzana, ha nem érvénytelenítené, hogy HA tartalmilag egyetért BÁ-val.

Zorro2007 2007.10.17. 15:11:03


Szerintem a vegtelen kormondatok helyett egy mondatot kellett volna irnia a tulajnak:

"Bocsanat a levelert, Ricardo gyere be a boltba, adunk egy ingyengitart"
extra lehetoseg:
"Adunk meg csavart es tiplit is, hogy fel lehessen tenni a falra."

cinna 2007.10.17. 15:11:44

moli
de
rózsa gyuriba oltva. csak hogy legyen egy jó napod.

nikii 2007.10.17. 15:32:54

Zorro2007! Olcsóbban is megúszhatná, max 3 mondattal. Pl. "A levéllel sem tartalmában sem formájában nem értek egyet. Teszek róla, hogy ne ismétlődjön meg. Elnézését kérem!" ANNYIRA egyszerű!

Sirius 2007.10.17. 15:35:24

Lol. Kedves Horváth Attila...

Másokon a nevük vállalását számonkérni elég nevetséges vesszőparipa, de az ön magánügye.

Minden esetre gondoljon már bele, egy ekkora böszmeséget nem lehet elintézni azzal, hogy "jaj hát az Ádám gyorsabb volt". Ez NEM magánlevelezés. Szerintem keresse ki a magánlevelezés szót egy szótárból, hogy kiderüljön mi az. Itt nem Ádám bátyámnak írt Ricardo, hogy ugyan akasszon már le neki egy rossz gitárt, hanem az önök cégének.
Ha önöknél a céges levelezést bármelyik alkalmazott "lestoppolhatja" magánlevelezésnek, az elég siralmas.

Én egy biztosítótársaságnál dolgozom. Ha kapok egy telefonhívást akár én, mint X Y, a saját telefonomon, de biztosítási ügyben, az nem magánhívás, hanem a cég ügye. Az meg végképp elképzelhetetlen, hogy mondjuk egy céges címre érkezett levélre válaszoljak ehhez hasonló hangnemben, majd a főnököm az egész ügyet "magánlevelezésnek" minősítse.

Gondoljon bele, mit szólna, ha felhívná a biztosítóját, hogy betörtek önhöz, mire egy rekedt, cigarettahangú rocker jól kiosztaná, hogy "haha, maga aztán nagy balfasz, meg különben is mit magázódik nekem"...

A "Tisztelt Cím" valóban rendkívül röhejes és prosztó bunkó szójárás, és nekem is a hátamon áll fel a szőr tőle, de a maguk dolga nem az, hogy illemtanórát tartsanak... És a kedves Ádám bácsi ettől függetlenül a legnagyobb bunkó állat benyomását kelti akiről idén hallottam, pedig mint biztosítósnak, volt szerencsém pár aluldefiniált személyiséghez.

indaa 2007.10.17. 16:28:13

"Végül pedig megosztom veled, hogy ez egy körlevél volt, nem irogattam egyedi levelet mind a 30 üzletnek, amit megkerestem."

A véleményem az, hogy ez egy olcsójános aki még arra sem vette a fáradságot, hogy megcímezze rendesen az emailt, nehogymár dolgozni kelljen vele.

Erre kapott egy választ, hogy barátom gyere be és találunk valamit:
"bármikor találunk egy-egy lehullott hangszert...occsójé a falra..."


Most akkor ki volt igazándiból a bunkó? Az aki ad 30 embernek 10 percnyi munkát és nem tud 2 percet rászánni, hogy megcímezze rendesen a levelet, vagy azért aki ezt szóvá teszi és segít?

MADcat 2007.10.17. 16:30:55

Szerintem az egyszerű "bocsi" is elég lett volna! Lett volna 45 hozzászólásos bejegyzés, sima ügy, hülye az eladó, de főnök szétcsapott, de hát nem ez lett...

indaa 2007.10.17. 16:34:13

Akárhogy is nézzük párezerért hangszert kérni szívesség és nem ÜZLET!

Egy öltönyös-nyakkendős szépen válaszol is meg előszedi a kaszát fizetéskor.

Azért nem tudom, hol éltek stílus ide vagy oda, de megígérte, hogy segít, ami biztos nem kifizetődő lesz számára, de megteszi.
A másik meg aki még 2 percet sem bírt rászánni az életéből, de elvárja, hogy a másik vagy egy órát rászánjon ha bemegy, meg megsértődik azon, hogy letegezik... Utána meg postolja a homáron. Ahelyett, hogy elolvasná a levél tartalmát is és örülne.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.10.17. 16:53:35

Teljesség igényével:

- "..."
- "nagy mondat eleji kezdőbetűk"
- törzsgárdának, bármikor
- sőtt
- sőtt ha
- névszerint
- lehet nem
- bocs nem
- nevem s kérlek (és?)
- kérlek ha
- segíteni akkor
- akkor, bátoran
- bátoran
- szólits
- sőt gondolom
- válalkozásod
- öszinte
- 1136 Bp Balzac u 54

- gecijófej
- meg, hogy
- ebébszünetem
- tudod aki
- tudja, a
- jelenti Tisztelt
- levet
- ex-vevő
- leszel ezzel
- elmult
- 17év
- s tílusunk
- tetszik mennyen
- mennyen
- fáradságot akkor
- címezheted
- volna PL
- bazdmeg
- állt.isk
- sorrz
- álltalános
- Magyar
- vagyunk mi
- mindíg
- nem hát

Kihagytam valamit?

Ez a kb. 200 szavas fogalmazás (2 levél együtt) alig tartalmaz 68000 hibát...

---==BÍRÓ ÁDÁM FOR PRESIDENT==---

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.10.17. 16:58:19

Csatlakozom az előttem szólóhoz:

---==BÍRÓ ÁDÁM FOR PRESIDENT==---

Melesllek az elöbi pozstott Rák Attantannak kéne fellpofosznija.

Alf (törölt) 2007.10.17. 17:07:33

T. Homár

Hol tartunk, ha mán Rikk se tuja, hogy ki az a Tíszí.

üdv

Magnum.

Sadist 2007.10.17. 17:09:56

Jó napot, jó munkát! Jaj, bocs TC...

Rák Attantam 2007.10.17. 18:00:57

Andrei, kit kell fellpofoszni?
Meg issz taposzom, ha kel. :)
(De mit is?)

idegenvezeto 2007.10.17. 19:37:35

Kedves indaa!
Nagyon jól mondod: el kell olvasni a teljes levelet, mielőtt reagálnánk rá. Ez esetben viszont elárulnád nekem, hogy a te olvasatodban hogyan maradhatott ki a "bármikor találunk egy-egy lehullott hangszert...occsójé a falra..", idézet elől az az apróság, hogy a "hozzánk belátogató TÖRZSGÁRDÁNAK"??? Ez ugyanis nem Ricardora vonatkozik.

Másrészt: Nem szívességet kért, hanem árajánlatot. Nem összetévesztendő a két fogalom. Még csak köszönő viszonyban sincsenek:)

megamenn 2007.10.17. 20:12:41

inda:
"A véleményem az, hogy ez egy olcsójános aki még arra sem vette a fáradságot, hogy megcímezze rendesen az emailt, nehogymár dolgozni kelljen vele."

Azért ezt Te sem gondoltad át egészen => nem dolgoztál vele eleget.
Mégis ki a túrónak kellett volna címezni azt a levelet ? Honnan kellene azt bárkinek tudni, hogy az adott cégnél egy adott téméban ki az illetékes?
"Akárhogy is nézzük párezerért hangszert kérni szívesség és nem ÜZLET!"
Miért olcsójános (occsójános) az aki a falra üzemképtelen ( sz@r )gitárt szeretne akasztani, jelképes árért?
Szerintem senki nem akarta, hogy Ádámkát kirúgják (ha kirúgták egyáltalán) egy bocsival mindenki beérte volna.

indaa 2007.10.17. 20:36:21

"Miért olcsójános (occsójános) az aki a falra üzemképtelen ( sz@r )gitárt szeretne akasztani, jelképes árért?"

Azért, mert nyivánvalóan többet kell a boltnak foglalkoznia vele, mint amennyit elkérhet érte és még arra sem vette a fáradságot, hogy személyre/cégre szabottan megcímezze a levelet.

"Mégis ki a túrónak kellett volna címezni azt a levelet ? Honnan kellene azt bárkinek tudni, hogy az adott cégnél egy adott téméban ki az illetékes?"

Nem kell tudnia, hogy az adott cégnél ki az illetékes. De azért annyit megtehetett volna, hogy legalább a cég nevét beleírja. Pontosabban megtiszteli vele a címzettet.

MADcat 2007.10.17. 21:29:24

indaa kommentekhez szösszenet.....

Kedves Vintage'52 Kft.!


Na rögtön leugrok a veszprémi völgyhídról ha valaki így címez levelet...

Rokonok között két nyelvtanár is van, kérdésre a válaszuk, jó a TC, de nem az igazi, inkább: Tisztelt Hölgyem/Uram, de nem a cégnév, ilyen marhaságot!

chickenre kéne nekem is hallgatnom....

MADcat 2007.10.17. 21:30:40

Vagy Tisztelt Üzeletveztő vagy mittomén...

nikii 2007.10.17. 22:32:53

MADcat: "Vagy Tisztelt Üzeletveztő vagy mittomén..."

Írhatott volna akármit. (Tegnap még fenntvolt az idevonatkozó hozzászólásom, nem tudom miért kellett kimoderálni.)

Tisztelt Üzeletveztő!
Azzal a kérdéssel fordulok Önökhöz, ...
Tisztelettel,
Ricardo

Rikárdó...g*cijófej!
...bocs, nem vagyok Tisztelt Üzeletveztő...
...te sem Tisztelt Üzeletveztő néven születtél...
...általánosan címezhetted volna, pl. Tisztelt Cím!
Bunkó Ádám

Sanyi 2007.10.17. 22:47:34

bíróádámot ki kéne állítani, hogy mindenki láthassa, igen, ő az a kedves ember... stílusa is van, bár ne lenne...

AvgDvl 2007.10.18. 01:23:25

Jessssz.

Egy-egy Bíró Ádámot minden marketingkommunikációs posztra.

moli 2007.10.18. 09:59:06

biro adamot kormanyszovivonek!

vernarancs 2007.10.18. 15:22:24

indaa 2007.10.17. 16:34:13

Fuss neki meg 1x. Nem nagyon ertetted meg a leirtakat szerintem.

Jogging 2007.10.18. 22:12:07

Horváth Attila vezető, és mégis magyarul elektronikusaláír, NÉGYNÉL NEM TÖBB sorban. Ezt el kell ismernem. Eddig tökéletes.
Csak még egy szó kellene, lehetőleg valahová fölé: bocsánat...

Kifordított kacagány 2007.10.19. 11:29:15

ez egy jó post. a céges ember tahó, a tulaj hazudik és csak mégjobban lejáratja a céget(enyhén szánalmas), a hozzászólók meg egymás anyázzák. jólesik a szemnek ilyent nézni:)

Caracala77 2007.10.19. 11:45:26

Kedves cinna!

Én írtam az "agyvérzéses rómaizást".

Ha valakinek a nevét használod, tudd, hogy ki volt a név viselője korábban, vagy ha nem tudod, ne sértődj meg, ha valaki mégis tudja. (Például az enyém egy őrült római uralkodó, terror és rémuralom volt a 4 éves regnálása alatt, ha valaki hozzám vágja nem sértődöm meg, sőt: jópont a neve mellett). Ezt én nem tekintem személyeskedésnek. De keress nyugodtan rá...

Viszont, ha olvastad a kommentjeinket, teljesen normális hangvétellel próbáltuk megmutatni, szerintünk mit látsz rosszul. De az nem vitakultúra, hogy leírod a véleményedet (ami szinte már-már isteni kinyilatkozás kategóriáját súrolja), anyázhatjátok, majd konstatálod "na a sok paraszt rám mászott", és további érved nem lévén vérig sértesz mindenkit.

Tutanhamon 2007.10.19. 12:29:30

"Ha valakinek a nevét használod, tudd, hogy ki volt a név viselője korábban,"

Akkor oktass valakit, ha értesz hozzá. A Cinna nem személynév, hanem családnév, egy római patrícius család neve. Több Cinna volt. A Cinna ezenkívül földrajzi név Kisázsiában, négy növény neve Észak- és Dél-Amerikában, és még ezer amit hely hiányában nem tudok felsorolni.

És ne oktass ki senkit.

cubalibre 2007.10.19. 12:33:27

Én hiányolom Horváth Attila cégvezető úrtól az őszinte megbánást. Még második leveléből is azt tűnt ki, hogy "na ezeket a faszfej homározókat próbáljuk leszerelni."
Bíró Ádám: aki látta a képeit: degenerált, idióta, kretén, imbecillis.
Meg, hogy nem itt járt iskolába? A képekből is kiderül, hogy már 1996-ban is itt volt katona. Annak 11 éve.
Végül: madarat tolláról, embert barátjáról, üzletet-vállalkozást dolgozójáról.

nikii 2007.10.19. 12:48:59

cubalibre!

Ott már nem dolgozó. Ez a pont a másik félnek ment.

Kifordított kacagány 2007.10.20. 09:01:54

ilyent kaptam:
"Kifordított kacagány!

Bár megfogadtam, hogy nem válaszolok, és nem írok nickneveken postolóknak, immáron harmadszorra kivételt teszek.

Az alábbi postodban megvádoltál a hazugsággal.

Amennyiben tartod az álláspontodat, és hajlandó vagy ezt kifejteni, elolvasnám...kíváncsi vagyok, hogy mi a hazugságom. Illetve arra is, hogy mit tudsz a boltról, az itt dolgozókról, az ominózus levélváltásról, és annak végéről, következményeiről.

Üdvözlettel
Horváth Attila"

nos ugyan falhoz állítás nem történtént, így a vád szó erős túlzás, de legyen, nézőpont kérdése csak.

szerintem nincs további levelezés. ha lett volna, már régen bemásolod, és nem "arra vársz", hogy a másik fél majd megteszti helyetted. annál is inkább, mert a sok ködösítő próbálkozás amivel igykszel kimosni magadat és a cégedet csak árt, míg esetleg ez a szerinted létező további levelezés esetleg vitathatatlanná tenné az álláspontodat.

azt állítod, hogy a vevőkhöz nem olyan a hozzáállás, mint ahogy azt a levél alapján megítélhetnénk, ugyanakkor egyetértesz annak tartalmával. nos valamelyik állítás biztosan nem igaz.

furcsának találom azt is, hogy hirtelen egyéb okok felmerültek amiért meg kell válnod céged oszlopos tagjától. szerintem vagy nem váltál meg tőle, vagy épp emiatt váltál meg tőle, amit én egyébként hülyeségnek tartok. azért annyira nem történt jóvátehetetlen hiba.

az is hiteltelenné tesz, hogy bár nem akarsz foglalkozni tovább a dologgal, azért mégis megteszed. ez érthető, de akkor nem kell ilyen kijelentéseket tenni.

azt sem hiszem el, hogy Bíró Ádám el van zárva a műhely valami kevésbé forgalmas sarkába és nem találkozhat a vevőkkel, így csak amikor néha a keze ügyébe kerül a billentyűzet, akkor élheti ki magát.

természetesen Bíró Ádám magyar nyelvi hiányosságai sem amiatt vannak amit írtál, mint az a háttérinformációk beszerzésében jeleskedő fórumozóktól kiderült. mellesleg én azt sem tartom kizártnak, hogy amikor a levél íródott erősen illuminált állapotban volt, de ez erős feltételezés, így nem ítélkeznék ebben a kérdésben.

az üzletetekről annyit tudok amennyi a honlapotokról kiderül. szép, kultúrált honlap, de a kommunikációtok csapnivaló.
elhiszem azoknak akik azt állítják szakmailag jól teljesítetek, de itt nem ez volt a vitatéma és nem lehet mentség arra, ahogy egy másik emberrel bántok(nem vevővel, emberrel). egy a zenét és a hangszereket szerető embertől szerintem ennél több kultúra lenne elvárható. bármennyire is szeretnéd a szakmában elfoglalt pozíciótok felé terelni a témát, az itteni megítélésetek kizárólag emberi és abból nem jól "vizsgáztatok"(ettől még lehettek mások és lehet, hogy jól lehet veletek mondjuk sörözni, de itt most nem ez derült ki)

tudom, hogy bunkó dolog a levéltitok megsértése, de nem vagyok hajlandó nyilvános fórumról magánlevelezésbe átültetni semmilyen témát. ilyen marhaságot meg pláne nem.

Caracala77 2007.10.20. 10:32:21

Kedves Tutanhamon, a cinna nem családnév, hanem utónév volt Rómában (un gúnynév), a családnév ugyanis a cornelius volt, a cornelius gens tagja volt, mint ahogy Sulla is. Igen több is volt belőlük, de a legismertebb a kétszeres consul, akit katonái öltek meg i.e 84-ben

És te se oktass ki senkit, ha nem értesz hozzá

nikii 2007.10.20. 12:01:18

Kifordított kacagány!

Szép volt!

cubalibre 2007.10.20. 14:04:34

A legjobbat el is felejtettem. Azt írja Horváth TC Attila főnök TC Bíró Ádámról: "Mindezek ellenére elég érdeme van Bíró Ádámnak abban, hogy ez a bolt egyáltalán létezik, és működik. Illetve, hogy a hangszerkészítő manufaktúránk viszonylag híres." Belegondolt Horváth Attila, hogy vajh akkor milyen jól működött volna és milyen híres lett volna, ha BÁ nem dolgozik ott?

jesszumpepi (törölt) 2007.10.20. 20:49:30

Mi az a TC? És a Zrt?Alkalmazná-e Palkovicsné a nyereménylaptopjukat kérők lerázásához Bíró Ádámot?
Felvenné-e őt alkalmazottnak katkamanó,hogy távozásra serkentse a kellemetlenné váló vendégeket?
Bíró Ádámot alkalmazná-e a MÁV kalauznak?A BKV jegyellenőrnek?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.10.21. 09:49:34

rajottem mi a zrt
alicet szeretok kore
csak kodolva van

no19 2007.10.23. 21:19:49

hogy lehet valaki ilyen ordenare nyomorek, mint ez a tisztelt biro adam. mi ez a besertodes, es miert beszel ugy, mint egy elcseszett 14 eves kislany. :/ nemertem :/

MADcat 2007.10.25. 23:06:09

a post kifulladt... béke poraira...

Ádám legyen veletek!

árnikafű 2009.04.16. 22:06:45

Bocs, nem olvastam el minden kommentet, talán már volt ez is. Beszédes...

www.youtube.com/watch?v=bY1hGBR59GY

Vintage52 2011.02.04. 19:31:20

Legyen. Akkor a maradék levelezés egy kifújt sztoriban:

Kedves Ádám!

Javaslom, hogy ássuk el ezt a nyamvadt csatabárdot, részemről már túlvagyok a témán.
Természetesen (nyilván részemről sajnálatos módon) vagyok annyira önérzetes, hogy ezután nem fogadom el a segítséged, pedig szívesen tettem volna, ha nem ilyen irányt vesz a levelezésünk.

Köszönöm megértésed.

Üdvözlettel
Ricardo

2007.10.15 20:51

Címzett

espinoza.ricardo.sebastian@t-com.hu

Tárgy

Re: Válasz: Re: Válasz: Re: Válasz: Re: kérdés

...az én hozzáállásom már 37 éve pozitív, hidd el, nem a negatívumok miatt járnak hozzánk az emberek...
...mint írtam, szívesen akár ingyen is adunk falra dekor hangszert...ha valaki (monnyuk Te) tőlünk kéri...
...most, hogy így eldiskuráltunk s lassan megismerjük egymást...kell a faladra hangszer?
...azt természetesen nem kérem, hogy ezután pozitívumokat terjessz...
...de szívesen adok hangszert annak a falára aki pozitívan kritizál, avagy negatívan de igazságosan terjeszt...

Bíró Ádám
süti beállítások módosítása