Panasszal szeretnék élni a következő eset miatt: 2007.10.14.-én a web-áruházukban rendeltem Önöktől 4 db Goodyear 175/60R15 UG6 81T típusú téli gumiabroncsot, darabonként 12.464.-Forintos áron. Kedden visszatértem honlapukra, hogy megnézzem rendelésemet, és akkor vettem észre, hogy áraik jelentősen megemelkedtek. Ekkor felhívtam az ügyfélszolgálatukat, és a hölgy akivel beszéltem a rendelésről azt az információt adta, hogy kb. egy hét alatt tudják rendelésemet teljesíteni, és természetesen a megrendelés pillanatában érvényes áron.
A mai napon felhívott egy kollégájuk, hogy sajnos rendelésemet nem tudják teljesíteni mivel abból az abroncsból amiből rendeltem nincsen árukészletük, de megvásárolhatom ugyan azt a terméket 19.741.-Forintos áron. Kollégájuk arra hivatkozott, hogy a beszerzési ár megváltozott.
Felháborítónak találom, hogy megrendeltem egy terméket, és az utána történt áremelést ki akarják velem fizettetni. Ha ismereteim nem csalnak az interneten közzétett árlista hivatalos ajánlattételnek minősül, és a megrendelés leadását követően nem változtathatnak árat.
Kérem vizsgálják ki, hogy milyen módon történhetett ilyen eset, és véleményem szerint az Önök érdeke is ezt diktálja, mivel így sok vásárlójuk bizalmát veszthetik el.
Természetesen személyesen is panaszt fogok Önöknél tenni valamelyik kirendeltségükben, de addig is ezt a levelemet eljuttatom a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségnek, illetve az Index internetes portál Tékozló Homár nevű rovatának, hogy esetemből mások is okulhassanak.
A rendelés után duplázott árú gumi
Egy internetes rendeléssel zárjuk az autósok panasznapját. Lívia az alábbi levelet küldte a Top-Tyre Kft-nek, miután kiderült, hogy az egy héttel azelőtt 12khufos darabáron megrendelt gumikat csak 20 ezerért vihetné el:
Az utolsó 100 komment: