Tékozló Homár

Tömeges autógumilopás a Felvonulási téren

2007.11.22. 07:52 | szily | 70 komment
Egyszerűségében is trükkös módszerrel lopnak gumit ipari mennyiségben a nagy ingyenes parkolóban álló kocsikról Vomit levele szerint: odamennek és nyíltan lecserélik az abroncsot. A banda sikerét nagyban előremozdítja, hogy a téren elhelyezett biztonsági kamerák - legalábbis a károsultak tudomása szerint - abszolúte logikus módon csak a rettentő lopásveszélynek kitett 56-os emlékművet figyelik, a parkolót egyáltalán nem. Levél alant.

A felvonulási téren (56-osok tere, vagymi) a legújabb módszer, hogy egyszerüen utcán végzett nyári->téli gumicserének álcázva kereket lopnak. Nem hagyják téglán az autót, mert az gyanús már a téglázás ideje alatt rögtön. Hanem mindenféle szó szerint szemétrevaló gumikat (rozsdás sz_r felniken) raknak a drága felnik és gumik helyére. Akár megzavarás esetén is mondhatják: csak lecserélem a téli kerekeket.

idézet egy kollégám leveléböl:

"Tizenvalahanyadik vagyok akinek pár nap alatt a Hösök terén, lelopták ezzel a módszerrel a téli gumiját. A módszer: Nappal, egyenként szerelik (v.sz. úgy is hordják oda?), és mindössze gumicserének néz ki, nem lopásnak. Nem tűnik fel senkinek. A károsultak mindegyike a Hősök terén parkolt, a nagy ingyen parkolóban. Volt akinek visszarakták a dísztárcsát is. Csak másnap ment el feljelentést tenni, hogy valószinűleg ellopták a gumiját, mert aznap észre se vette. A rendőrség tőle fel se vette a jegyzőkönyvet. Nekem is lehet, hogy visszatették volna, de az egyik gumi olyan szar volt, hogy meg volt repedve a futó felület és azonnal leengedett. Több éves legatyásodott vegyes gumikat tettek fel. A térfigyelő kamerák az emlékművet figyelik csak. Nem mozgatják. Mögöttem pár méterre, is volt a villanyoszlopon egy. Semmi nincs rajta az esetről. Sőt, a parkoló, nem is látszik."
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hottentotta 2007.11.22. 07:54:30

a mocskos kurva anyjukat

eppur si muove 2007.11.22. 07:56:01

Szép a magyar rendőrség hozzáállása is... Madzsarisztán ez, bárki láthatja.

DonCiccio 2007.11.22. 08:21:48

Buzi rendőrök! Takarodjanak ki a felvonulási térre (gyalog 5 perc a Kapitányság) posztolni néhány hétre és megoldódik. Tényleg elegem van belőlük és nem tudom humorosra venni a figurát. Bocs

Secnir 2007.11.22. 08:26:26

gratulálok az élelmes tolvajoknak

Szar-vas 2007.11.22. 08:30:25

kutyát kötni az autóhoz, jó nagyot és vérszomjast

vomit 2007.11.22. 08:30:48

tobbfele orszagbol szarmazo kerekorrel talan nem birnak. mongyuk egy japani, egy kazah meg egy kisipari magyar. plusz meg a del afrikai, csakhogy itt emelesre aktivalodo langszoro.

hokaukomuszika 2007.11.22. 08:40:07

Agyon kéne lőni a mocskokat. A rendőröktől meg mit vársz magyarisztánban? Xar az egész, balkán vagyunk, ez van ! :((((

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.11.22. 08:47:35

Néha azért beszarás, hogy mik vannak. Sok mindent láttam már, de ez engem is meglepett. Én pont azt gondolnám, hogy a felvonulási teret és környékét egyfolytában figyelik és nem csak az emlékművet.

A téli gumi nem olcsó mulatság. Nekem a skodrira volt 80000 a téli GY ultragrip 7 + szerelés, a buszomra már meg sem kérdeztem, mert azon teher gumik vannak és mély a barázda.

Azt hiszem, hogy csinálok egy ilyen céget Belgiumban. Bár itt alig használ valaki téli gumit, mert nem kötelező és igazán nagy hidegek sincsenek. Mindegy, akkor nyári gumikra szakosodunk. Extra profit, kicsi büntetés.

Hózentróger 2007.11.22. 08:49:08

csak a kerekor a megoldas, nekem meg a teli acelfelniken is van, hogy ne csapjak szajba a kerekeket. 5ezerbe kerul, nem fog vele a tolvaj benazni, hanem arrebball..

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2007.11.22. 08:54:23

Rohadt tetvek, ha ilyen jól nyomják miért nem mennek a Forma 1-be. A rendőrök meg pff, nem bántani akarom őket, de a hozzáállásuk az néha igazán dühítő,tisztelet a kívételnek. Persze ki tudja, lehet azért szarnak rá, mert kapnak némi jutalékot és ingyen téli gumikat a kocsikra.

Soockit van Dalen 2007.11.22. 08:57:18

Ha meglennének a felvételek akkor több mint valószínű, hogy nem lehetne használni a felvétel minősége miatt, de hs meg lenne az arc, akkor is mit érne vele az ember. Sétálnál az utván a képpel és keresnéd a megfelelő arcot?

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.11.22. 08:57:26

Enzsolt: Miért nem mennek a Forma 1-be :DDD megalol

dr. _mmm_ 2007.11.22. 08:58:07

Kerékőr!
Basszus.. 5ezer egy kocsira való

Ha már látja a kimitlop BT 2 beltagja, akkor nem vacakolnak vele. Nem éri meg a plusz kockázat.

SilentSound · http://autozz.blog.hu 2007.11.22. 09:14:40

Mi az, hogy a rendőrök fel sem vették a jegyzőkönyvet???

The Persuaders · https://youtu.be/t99QQIXez4M 2007.11.22. 09:20:43

xxarhaziak!
a loposok meg a "rend orei" is!
es a terfigyelosok is!

isti77 2007.11.22. 09:21:23

Azért a gumit kicserélni a felnin, a kereket levenni és visszatenni még a gyakorlottaknak is elég időigényes autónként.
Mi van, ha megérkezik a tulaj (vagy esetleg egy ismerős), amíg tart a "szervíz"?
Nem hülyeség a kerékőr, nekem két szett is fenn van a két gyári csavar mellett (aztán téli-nyári váltáskor én is percekig keresgélem minden keréknél, melyik csavarfej melyikhez való :))
Kis segítség lehet a bekormányzott kerékkel való parkolás is (hátha a két hátsóért nem kezdenek bele).

impala 2007.11.22. 09:37:18

1. nem a felnin cserélnek.
2. ha felemelik, akkor vissza tudják állítani egyenesbe a kormányt.

vagy én értek félre valamit?

ludwig 2007.11.22. 09:47:05

Zárni kell a kormányt is. (Ez most kivételesen nem Gyurcsányolás)

Ha meg ez se elég, akkor zárni kell a garázsajtót mielőtt kijövünk ...

Terveüdekszi 2007.11.22. 09:49:46

impala. Ha szervós, akkor sokkal nehezebb visszaállítani.

Amúgy fasza.... Próbálna csak meg valaki egy napja lejárt zöldkártyával közlekedni.... Az út szélén lövik tarkón a yardok.

Secnir 2007.11.22. 09:54:18

impala:
igen, félreérted.
ha a kormányzár befog te felemelés után hogy tekered ki a kerekeket?
ha úgy parkolsz be, hogy a hátsó kerék pl. koccolja oldalról a padkát, ott nem fognak cserélni

nikii 2007.11.22. 09:54:34

2. ha felemelik, akkor vissza tudják állítani egyenesbe a kormányt.

A kormanyzar miatt nem.

Emiceha 2007.11.22. 10:04:22

Én a minap nem használtam irányjelzőt körforgalomból kijövet. 30 méterre ott a két rendőr, kiállít, megbüntet (jogosan), nincs tekintettel semmire (minden más rendben volt, be voltam kötve, este volt és épp tök üres volt a körforgalom környéke, mikor szabályt sértettem). 23 PERCET TÖLTÖTTEK az adataim felírásával, az ellenőrzésekkel. Ezek közben 3 autós irányjelző nélkül hagyta el ugyanazt a körforgalmat, mind a háromra külön felhítvam a figyelmüket, de semmi. Az út másik oldalán elhaladt közben egy borzalmasan füstölgő ezerkettes, benne négy roma srác, erősen minket bámulva, bal hátsó lámpa nem világít. Hát, mondom a két rendőrnek, futás, menjenek már gyorsan utánuk, legalább igazoltatni. A válasz: nem.

civistroll 2007.11.22. 10:09:28

No mibül van az 56-os rettenet?Fémbül.Oszt mit lopnak ezek leginkább?NA!
Ha nálunk lenne a Szabadságszobor by N.Y. egy estét adnék neki,mert sokrézbül van.

a kertész tömlővel 2007.11.22. 10:14:11

fizetö parkoloban megállni.kiszálás után kormányt és 4 kereket magadalvinni.a rádiorol tudják h benn hagyod az elölapot.
ebbe csak az a vicc h 16 autorol leszedték és semmi sem történik.indexelös volt nekem is ugyanez ,csak én indexeltem és 60méterre ált a zseka egy auto mögött ami magasabb volt nála..és még oszlopok is takarták a kanyart amire hivatkozott.nem fizettem,feljelentet ,leveleztünk,szobeli figy-t kaptam.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2007.11.22. 10:31:09

A rendőrök is b@sszák meg a qrwa anyjukat!

Terveüdekszi 2007.11.22. 10:39:57

Izé, kormányzár eszembe se jutott.... :-S

Az index elmulasztásáért mondjuk serintem jogos volt a bünti. Nem értem miért derogál sok embernek használni. Nem olyan megerőltető azt a kurva kart ide-oda lökdösni. Oké hogy éjszaka körforgalomból kifelé nem veszélyeztet senkit, de akiben nincs benne ez a reflex, az valószínűleg forgalomban sem mindig használja. :-S

Releváns vagyok-e?

Tutanhamon 2007.11.22. 10:45:23

Terveüdekszi Én sem használom, ha nem kell. A reflex nem abban van, hogy agy nélkül indexelek, hanem hogy figyelek, és tudom, mi van körülöttem. Persze, akkor a rendért is észreveszem, és nekik indexelek.

Neménvótam 2007.11.22. 10:47:57

Hogy mekkora balfékek vannak ecsém! Még jó hogy nincs autóm, egy gonddal kevesebb.

Emiceha 2007.11.22. 10:56:27

Mondom, jogos is volt... Csak tényleg büntinek és nem kib.szásnak éreztem volna, ha utánam mindenkit kiszednek emiatt. De 4 perccel azután, hogy elhajtottam onnan a csekkel a könyöklőmben, már ott sem voltak. Kvóta megvolt, hideg is volt meg esett is...

Én voltam az aktuális balek. :)
És ezt gyűlölöm. :(

civistroll 2007.11.22. 11:02:11

Ingyenparkolóba csilivili SUV letámaszt,20 colos húdedrága alufelnivel,ipariáram beleköt,probléma kipipálva.

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.11.22. 11:24:04

Ez azért van, mert jelenleg a színesfém tolvajok elleni harc zajlik. Miután az az ügy le lesz rendezve, jöhet az autógumi tolvajok elleni harc, amikor is a térfigyelő kamerák csak a parkoló autókat fogják figyelni, és amikor majd szépen suttyomban el fogják hordani az 56-os emlékművet.

Vagy a rendőrök fejmosást kaptak felülről:

Dolgozni csak pontosan, szépen, ahogy csillag megy az égen, úgy érdemes, elvtársak. A rablótőkekapitalistakizsákmányolók elleni harcban nem oszthatjuk meg a figyelmünket kétfelé!

struc 2007.11.22. 11:25:08

én naiv vagyok, ha úgy gondolom, mindegy, milyen problémával fordulsz a rendőrséghez, nekik azt jegyzőkönyvezni kellene? legyen az bicikli-kerék-v bármilyen tárgyad ellopása... ha már egyszer az adónkból élnek, ennyit legalább elvárhatna az ember. vagy nem?

csakazértse 2007.11.22. 11:29:50

Kell valakinek téligumi,felnire szerelve? Van sok és olcsó. Ha elfogyna hozok még a térről!

Vérszegény éjszakai dúvad · http://hangorienidiocc.blog.hu 2007.11.22. 11:31:01

Zöldkocka!

Nem, nagyon sokszor inkább lebeszélnek a feljelentésről, mondván, hogy nincs semmi értelme.

Ha nincs feljelentés, nincs jegyzőkönyv, hivatalosan bűncselekmény sincs.

Éljen! Javítottunk egy kicsit a bűnözési statisztikákon!

vernarancs 2007.11.22. 11:32:32

Secnir 2007.11.22. 09:54:18

A padka nem akadaly. Felemelik annyira, hogy a padka felett legyen a kerek es kesz. Vagy kiszedik a kovet.

Az ilyen rohadt trogereket minek szulte meg az annyuk. Felelmetes milyen emberek vannak.

Meklén és Tamara 2007.11.22. 11:50:35

valami katasztrófa amit a rendőrség művel. Elsősorban ezért az esetért is Ők a felelősök. Ha az első-második eset után kimennek, demonstative posztolnak néhány órát, a többi megelőzhető lett volna. De Ők inkább azzal vannak elfoglalva, hogy lebeszéljenek a feljelentésről. Sok a papírmunka, mi? Meg a statisztika is romlik.... jaj de ideges lettem!!!

Dr.Mervin kormánybiztos (Afrika Cárja) 2007.11.22. 11:52:37

Dúvadnak igaza van. A statisztika a legfontosabb. Ismerős hölgytől nappal vették el a táskáját. Védte. Úgy vágták a falhoz, hogy lejött mögötte a vakolat. A rendőrségen ez lopásnak számított. Mondta: rablás volt. Nem, csak lopás...

Magam_a_Mondomét! 2007.11.22. 11:55:09

Azért nekem az alaptörténet kissé "sántít" :-)
Ez egy állítás!

ámbátor 2007.11.22. 12:17:50

Nekem egy ukrán napilap, meg egy bézbólütő van a kalaptartón.
Még sose volt gond a kocsi körül.
Mikulászacskót se szoktam kapni.
Akkor se, ha harmadiknak parkolok, míg beugrok a szoliba. Igaz, a vészvillogót olyankor be szoktam azért kapcsolni.

Dr Kangörény 2007.11.22. 12:20:16

A rendőrök nem annyira kreatívak, hogy ha valahol rendszeresen ugyanolyan bűncselekményt követnek el, akkor ott kicsit megmutassák az arcukat, hátha elijesztik a tolvajokat. Ehhez ész kéne.

civistroll 2007.11.22. 12:21:04

A visszapillntódban meg egy paraszt kacsintgat...

storyline :) 2007.11.22. 16:55:09

Nem jó Kangörény. Inkább csak lessék meg őket. Ha csak elijesztik, akkor elmennek lopni máshova. Innen már csak mese, de elfogni, rozsdás késsel a kezét ott helyben levágni, ha összevérezett mindent környezetszennyezésért feljelenteni, rabkórházba beszállítani, ott majd szakszerűen vállból úgyis amputálják! Na?

öccá · http://dogsigns.blog.hu 2007.11.22. 17:28:05

Ezigen b+, nem találok szavakat. :D
Még hogy EU, mi? :D Elképesztő!!

Darázs Csaba 2007.11.22. 17:48:10


A rendőrség szakmai munkáját az Ügyészség felügyeli-e ?

Vácon nem látott valaki nagymellű kerékcserélő bandát ? Úgy 4-5 éve ?

Mike Patton 2007.11.22. 17:51:27

Tényleg gáz, hogy ez megtörténik, bár nem csodálkozom rajta. Igazából ha félti az ember a kocsiját/kerekét/bármit a kocsin, célszerű egy kis pénzt áldozni, és bérelni egy garázshelyet, beállót vmi zárt helyen... Kérdés kinek mennyit ér a nyugalom...

Adófizető 2007.11.22. 18:23:06

Mike Patton
A szomszédon ezt csinálja! Áll a kocsi a garázsban egyévbe egyszer megkerüli a házat -Így biztos nem éri kár. De akkor minek az autó??

HLaci 2007.11.22. 19:00:54

hüje-e vagy?

háta rendőrnek aztat kell nézni, hogy be-e vagy kötve, vagy nem-e.

nem ér rá a hüje gumikkal szarakodni, vazze.

puncipöcögtető 2007.11.22. 20:32:33

En lattam, a Vician lehetett, tudjatok, Vacrol.

Amugy nem akar valaki nagy tetelben gumikat venni? Van elado.
Ugyanitt felnik nagy valasztekban.
Kicsit hasznaltak, de meg jok. :)

abandi 2007.11.22. 23:17:37

Köszöntünk Balkán-alsón!!!
Húbazdmegdeidegeslettem!!!

_wood_ 2007.11.23. 09:47:41

a minap vettem észre, hogy a felvonulási téren, az ötvenhatos emlékműnék a parkolót elválasztó fémoszlopokra kitettek egy táblát azzal a szöveggel, hogy: "figyelem az emlékhely területén mindenki csak a saját felelősségére tartózkodhat."

vajon ez mit jelent?
- vigyázz, bármikor megverhetnek a helyszínen turulok ...?
- vigyázz, bármikor megverhetnek a helyszínen rendőrök ...?

maga az emlékmű (pláne a terület) nem tűnik életveszélyesnek.

Láma 2007.11.23. 11:03:46

Vajon ha odamennék valamikor trágya, lepusztult gumikkal, kicerélnék valami faszákra?

Netuddki. 2007.11.23. 13:12:06

"Tutanhamon 2007.11.22. 10:45:23
Terveüdekszi Én sem használom, ha nem kell. A reflex nem abban van, hogy agy nélkül indexelek, hanem hogy figyelek, és tudom, mi van körülöttem. Persze, akkor a rendért is észreveszem, és nekik indexelek."

Csak Neked és csak most, és a többi "közlekedő" kiscsírának:

Nem azért kell indexelni, mert figyelsz, hanem azért, hogy a többi közlekedő lássa mit akarsz majd tenni. És ennek bizony reflexszerűen kellene működnie, ha jobban tetszik agy nélkül.
Lehet pont akkor felejted el balra kanyarodásnál, vagy sávváltásnál amikor éppen szükség lenne rá.

Tutanhamon 2007.11.23. 13:30:40

Kiscsíra, mi a faszomnak indexeljek, ha nincs a láthatáron autó vagy gyalogos? Ha van kinek, akkor és is csinálom. Látom a múltkor is, hogy megy a kalapos suzukis éjjel az országúton, 30-cal, beleindexel a körforgalomba, kiindexel a körforgalomból, pedig egyedül van a prérin a tücskökkel. Ezek az igazán veszélyesek!

mókus 2007.11.23. 14:20:48

én meganaív vagyok, de nem lehet a tolvajoknak csapdát állítani, hogy rajtaütéssel épp az illegális munkafolyamat közben kapják előket?

farman 2007.11.23. 14:52:51

mókus! azt már rasszizmusnak hívnák : )

Illetékes Elvtárs 2007.11.23. 15:53:27

Mi csinaljuk. Nem lopjuk, csak megnezzuk a belso feluletet. A visszaszerelesre nincs mindig ido. Aki ugy latja, minden rendben, annak volt ido, visszatettuk.

2007.11.23. 18:23:03

Tutanhamon 2007.11.23. 13:30:40
"...mi a faszomnak indexeljek, ha nincs a láthatáron autó vagy gyalogos? Ha van kinek, akkor és is csinálom..."

Ilyen hülyeséget már rég olvastam.

abandi 2007.11.23. 19:26:30

Na akkor lopás ellen:
1., A téli gumit általában lemezfelnire rakják a honpolgárok. Ilyenkor sajna nem segít a kerék őr, mert kilóg az anya és leteperinthető...
2., Kormánybetekerés, kormányzárral kombinálva: ma már nem tőcsavarok vannak a dobon...:tehát: nem védelem!!!
Javaslat: 1 napot nézelődni, meglátni, a problémát orvosolni sajátkezűleg...
A rendőrség másra való manapság...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.23. 20:01:49

zsir
itt a'merikaban azindexet csak sotetedes utan hasznaljak
akkor se mindenki
csak ugy mondtam
Vician mindig hasznalta
de neki wartburgja volt es komuves

Netuddki. 2007.11.23. 20:10:01

Tutanhamon 2007.11.23. 13:30:40

Egy találós kérdés:
Éppen vizsgázol, forgalomban. A vizsgabiztos azt mondja, hogy a következő kereszteződésnél ahol lehetőség van rá menjünk balra. Körülnézel, kihalt az utca, sehol egy autós gyalogos, ezért nem is indexelsz.
Kérdés:
Lesz jogosítványod, vagy nem-e lesz? Mondjuk azt a lehetőséget zárjuk ki, hogy veszel egyet.

Netuddki. 2007.11.24. 11:11:53

Na jó, de ott még Index sincs. :)

Pisti1300 (törölt) 2007.11.24. 18:17:45

Ez magyarország!
Átgumiztattam az autót, vettem rá tg-s dísztárcsát h télen se legyen nagyon csúnya és szintén tg-s 249ft-os szelepsapkát. Szép aluminium utázat.
Büszke is voltam rá 1napig. másnap este a lakótelep parkolójábal ellopták a dísztárcsámat, a szelepsapkámat, az autórol az emblémát (Veterán bogár, 6500Ft). Mikor megláttam majdnem sírva fakadtam. De mikor azt láttam h hogy feszítették le az emblémát... festék sem maradt a helyén. Jah és bónusz ként ellopták a 2ből az egyik kipufogóvégemet!!!!!!!!
Szánalmas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
És dögöljön meg az ilyen. amugy is rasszista vagyok... és érdekes h a kissebbség rohadt ladáján miért van alufelni...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.24. 18:33:21

kovi
errol jutott eszembe, mikor feljottem floridabol csinaltattam itteni jogsit
tesztlap megvot negyedora alatt, aztan kellett kicsit vezetni
en meg vezettem, vizsgaztato csak mondja, lassabban, lassabban
nem ertettem, hat 45-el mentem
a vegen jottem ra, hogy floridaval ellentetben itt 35 a varosi
de atengedett siman

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.24. 18:34:37

Pisti
mert megdolgozott erte, sok tulora minden es megvette

sültzöldparadicsom 2007.11.25. 19:40:02

persze, hogy az emlékművet figyelik, mert az állami tulajdon, a te autódra meg vigyázzál te magad, szolgálnak és védenek, miből gondoltad, hogy téged, fizesd be az adódat és kussoljál

arnew 2007.11.26. 09:24:38

az emlékmű mennyi volt???!!!
mennyi fém van benne???!!!
ez miért nem érdekel senkit???!!!
minek az oda???!!!

Panik 2007.12.02. 20:54:08

Lehet a zsaruk szedik le.Kevés a buga télikerékre...
Kormány nemad..:P
süti beállítások módosítása