Tékozló Homár

Standup comedy: ki nyúzza meg az előfizetőt?

2007.11.28. 13:29 | jackyll | 39 komment
Becsszóra jön egy saját sztori is nemsokára, de Tibi kiszúrta a FigyelőNeten az év cikkét. Ki gondolta volna, hogy egy E-money Symposiumon ilyen szövegekkel csap össze az EME Zrt. és a Pannon, hogy: "Drágítsátok, csak legyen drágább az ügyfélnek!" "Most ugye hülyéskedsz, amikor ezt mondod, de jól tudod, hogy azon bukott meg a tárgyalás, hogy megmondtuk 100 forintnál többet nem lehet lenyúzni az előfizetőről." Minden szavuk arany:
Sokan gondolkodtunk már el azon, hogy sikerült az internetes és a mobil vásárlást Magyarországon plusz költségként elszámoltatni a k. vevőkkel. Hogy konkrétabb legyek, hogyan sikerült a világon először Magyarországon elérni azt, hogy a (virtuális) autópálya-matrica interneten illetve mobilon véve DRÁGÁBB, mint a kinyomtatott-kiszállitott-benzinkúti árréssel eladott ragacs. A választ egy csodálatos cikkben találhatod meg, mely nekem tegnap tűnt fel, és szerintem minden fogyasztót sok örömmel tölt el. És lőn megvilágosodás!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

abandi 2007.11.28. 13:42:26

Tri???
Kereskedőtípusú népek fajtájából való vezetők...Majd a rabbi eldönti...

Elektronikus cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2007.11.28. 13:43:34

Hááát. Tényleg jöhetne egy saját cikk..

Carnivora (törölt) 2007.11.28. 13:45:34

igen aztán megy a síránkozás, hogy a magyar mindig csalna csak meg stb. balbla , mikor ami itt folyik az a világon sehol máshol nem megy ... -

Mokele-Mbembe 2007.11.28. 13:48:53

abandi

a varázsszó: szekularizáció. Nem hallgatnak már a rabbira...

Tenoce · http://www.deezer.com 2007.11.28. 13:50:22

Szemelyesen is ott voltam. Anelkul hogy igazan allastfoglalnek az ugyben, ez a Furst Gyorgy egy ritka nagy PARASZT. Meg ha az esetleges indulatait meg is ertenem, nem igy szokas partnerekkel targyalni.

abandi 2007.11.28. 13:50:27

Ja, és: Íme a piacgazdaság!!! Húbazdmegdeidegeslettem!!!

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2007.11.28. 13:52:27

most csodálkozunk? miért?
ez a magyar valóság!

abandi 2007.11.28. 13:58:19

Na megnyugodtam, mert rájöttem, hogy én meg vagyok a Herdáló Birka...

Charlie Drop 2007.11.28. 14:07:50

Hjah.
Nem azért a 2 fillérért, de nem csak az autópálya matrica qva drága magyarországon, hanem úgy általában a mobiltelefonos mizéria...

És még nem is panaszkodhatnék, hiszen az átlag usernél jobb előfizetésem van, de őszintém megmondom, hogy van egy prepaidos kártyám, ami a szerb telekom hálózatán használok (szerb telekomos kártya, nem itthoni) és olcsóbb, mint az itthon használt postpaides kártyám, ami mint mondtam még így is olcsóbb az átlag postpaid előfizetéseknél...
ráadásul ott most lett 3 szolgáltató, nagyon durván nyomul, ott verseny van, nem árkartell...

bleh...

parasztjoepa 2007.11.28. 14:11:29

elég csak ránézni arra az emberre, látszik rajta, hogy honnan-hogyan jött.

Secnir 2007.11.28. 14:15:21


elolvastam a cikket.

vérparaszt mindegyik. nincs kivétel.

ha nálunk egy üzletkötő így tárgyalna, utána járhatna a munkaügyre a papírjaiért.

a céget legtöbbször a cég vezetőiről lehet megítélni. EME, Pannon, Magyar Telekom, ennyit erről.

kérnénk az új cikket...

homár molla2 2007.11.28. 14:20:51

a post címében feltett kérdésre válaszolva: hát az említett cégek, kart karbaöltve. megy a lehúzás a mobilszolgáltatók részéről, és az EMM is akar egy szeletet a tortából. a birka előfizető meg úgyis megveszi, akármennyiért. én már csak tudom: pannonos vagyok, és mindig mobilon veszem a matricát. sosem állítottam magamról, hogy sikeres ember lennék.

parasztjoepa 2007.11.28. 14:23:20

én úgy vagyok vele, ha már nem futja nagyra (pl. új autóra), akkor fussa kicsire, szóval kapják be! fizetek én nekik 150-et is egy kibaszott onleány vásárlásért. nem vagyok sikeres.

ex-dr. vuk 2007.11.28. 14:27:28

most kene ide a csosz, aki MINDENKIT kizavar az erdobol...

abandi 2007.11.28. 14:27:34

Jön a Karácsony, kedves polgártársak!!!
Leszünk Mi még igazán sikertelen herdálóbirkák!!!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.11.28. 14:38:27

Az a 100 Ft nekem is sikeresen felkúrta az agyamat, amikor először próbáltam a Netbankon matricát venni, főleg a pofátlan elnevezése: kényelmi díj... De ettől függetlenül: a francért kell állandóan zsidózni?!

Gasztonyi_Ádám 2007.11.28. 14:39:16

csak nem megint egy Zrt.? csak tudnám mi az

abandi 2007.11.28. 14:49:58

Gasztonyi:
Zrt: kibuc
Nyrt: Globális kibuc
Fedor: Csak a kereskedelem gondolkodásmódja miatt volt érdemes megemlíteni...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.11.28. 15:02:20

Ez csak egy olyan előítélet, ami ráadásul hülyeség is. A kapzsiság nem származás kérdése. Nekem is van olyan ismerősöm, aki szélsőjobbos zsidófaló, de emellett úgy biznicel mindennel és mindenkivel, ahogy ti csak egy zsidót tudtok elképzelni a beszűkült agyatokkal... Az egész csak arra jó, hogy valós problémákra hamis és leegyszerűsítő válaszokat lehessen adni.

abandi 2007.11.28. 15:07:10

Fedor: Akkor vigyázz, vele, mert lehet, hogy orsósvendel unoka is...

Emiceha 2007.11.28. 17:41:51

kurva ország-e? ...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2007.11.28. 19:44:06

ilyet kiirnak internetes vasarlasnal, hogy "kenyelmi dij"
most keresem a szavakat
de remelem rosszul ertettem valami

átlátó 2007.11.29. 10:35:53

Fedor piros öcsém,beugatok én itt neked. A zsidó az zsidó. Ha nincs igazam,akkor szólj. Az összes ilyen tetves piacos "szolgáltatót" picsán kellene rugdosni, valami kerítés mögé.

Cahal_IL (törölt) 2007.11.29. 12:00:38

Az elotte szolok nagy reszenek gepelese nem erdekel.
Na jo, egy kicsit.
Kit dehonesztal, aki, vagy akit zsidoznak?
Csak ugy zarojelben, atlatonak, meg abandinak, mi van, savanyu a szolo?

Es akkor az eredeti.
takomos-tol hangzott el az, hogy a mobil a legdemokratikusabb eszkoz.
Aha, akkor az Internet micsoda?

moli 2007.11.29. 12:16:16

kenyelmi dij a kurvaannyukba.

holex · http://fred-basset.blogspot.com 2007.11.29. 13:20:30

a "k. vevő" itt természetesn "kurva vevőt" jelent, gondolom én, mivel a cégek ilyen megtvilágításban látják saját fizető ügyfeleiket. hurrá.

abandi 2007.11.29. 15:28:53

Re:Cahal_IL 2007.11.29. 12:00:38

Húbakker!!! Te nem érted a zsidózás (- gyönge cigányozás) lényegét!!!
On: Olvasd el az internet-sávszélességes hírt is...
szeva...

Netuddki. 2007.11.29. 16:19:15

„Ebben az szerepelt, hogy 120 forintot szeretnénk elkérni egy ilyen tranzakcióért, amiből 70 forintot lenne az EME Zrt.-é."

Én azt nem értem (persze ez csak egy költői szófordulat a Magyar viszonyokat ismerve), mi a jó büdös francnak mégegy cég a szolgáltató és a mobil cég közé? Amelyik még +70Ft-ot akar lenyúlni.

Valamit azért elárul ez az egész. Ezek szerint pont 50Ft-ba kerül egy matricának a költsége.
Ha a szolgáltató ezt közvetlenül kifizetné a mobilcégnek, nem kerülne többe az online vásárlás. Persze akkor egy-két ingyenélőnek nem telne drága kocsira és budai villára.

Mi a tanulság? Aki teheti vásároljon csak kaparós matricát ócsóbbér. Tankolni úgyis kell. Legalábbis én nem vagyok hajlandó többet fizetni egy amúgy is drága "szolgáltatás"-ért.

átlátó 2007.11.30. 20:06:11

Na Cahal II. gyerekem,akkor most neked is beszólok,hogy véletlenül idekeveredtem. Én azt állítottam igen nagy határozottsággal,hogy a zsidó az zsidó. Megismétlem erőteljesebben,ha nem értenéd,amellett,hogy nekem a kertben igen faszántos nem savanyú szőllő terem. A zsidó,ha zsidó akkor az zsidó.Ez nálam nem függ össze a cukorfokkal. Ezt ha cáfolnád légy olyan szíves nagyon,de ha nem tudod,akkor addig hallgass és nem kicsit. Szóval csuti legyen és coki és helyedre!

abandi 2007.12.01. 04:59:46

Re: átlátó
Általános világszerte nem illik zsidózni... meg cigányozni megafaszomtuggyaméghogymitnemlehet...
A cukorfok OK!, De: mi a CSUTI???

átlátó 2007.12.01. 18:48:37

abandi! Te valami önjelölt védőüdvégy lehetsz e tárgyban. Te valamit félreértettél,ha nem vagy illetékes,ne te sértődj meg. Felhívom a figyelmedet igen nyomatékosan,hogy itt csak te gondoltál kettőnk közül valamire,én illetlent nem mondtam. De mire is gondoltál? Lásd virágos egy kedvem van,kedvedre teszek A zsidó,ha zsidó,akkor nem zsidó. Remélem nem sértek senkit,de kérlek egyszer mondd már a cigánynak,hogy ő nem cigány. Az egészségi állapotod feltétlen érdekel utána. A csuti illedelmesen azt jelenti,hogy kuss! Fiatal lehetsz még,de lehet az előny is.

átlátó 2007.12.01. 19:04:47

abandi!Te ez alá beugrottál. Szóval csak arra kérlek,hogy légyszíves tájékoztass,ha egy új kifejezéssel tudsz élni a zsidóra. De olyan legyen ám,hogy ne zsidózz!

mikike 2007.12.01. 21:45:37

Mit várjunk olyantól aki néhány évvel ezelőtt még harangtoronyra akart mikroantennát felszerelni?

2007.12.02. 08:51:21

100 forint sok azért, hogy ne kelljen megállni, sorbaállni, ragasztani, utána kaparni?
Hogy paraszt a főizé? Kit érdekel, sírjom az ő mamája.

Cato 2007.12.02. 11:59:43

Ragasztani, évek óta fölösleges, ugyanis a rendszámot ellenőrzik. Tehát kaparni sem kell. igazából halálosan felesleges már maga a matrica is. Engem az háborít fel hogy soxor rákényszerítenek a mobilos vásárlásra és ezzel együtt a "kényelmi felárra" [sic], mert a kutaknál nem lehet 4napos matricát kapni...
A tisztességes és európai hozzáállás az lenne ha a megspórolt gyártási jutalék, és logisztikai költséget megfeleznék, felét visszaadnák a vásárlónak, a másik felét meg mint tisztes hasznot, zsebre tennék.
De itt a balkánon a vevő még mindig csak egy szerencsétlen balek, akit le kell húzni, nem pedig partner az üzletben akit embernek kellene tekinteni.
süti beállítások módosítása