Tékozló Homár

Csökkentlátó parkolóőrök

2007.12.04. 12:17 | jackyll | 63 komment
A Homár nem talál más racionális magyarázatot arra, miért létezhet jelenlegi formájában a Centrum káefté, minthogy mindenki benne van a buliban. Általában igyekszünk figyelmen hagyni a létezésüket, már annyira uncsi (és úgysem történik semmi változás, autós meg nem fog autókat borogatni, nemdebár), de megint van egy olvasónk, aki már a harmadik panaszát küldi be, és eddig még egyet sem raktunk ki, úgyhogy most muszáj. Naiv ügyfelünk hobbija, hogy mindig a szélvédő egy távol eső helyére teszi a cédulát, így aztán gyakran megbüntetik. A költői kérdés azoknak, akik vitatják a parkolómaffia nemlétezését: mi is a "szélvédő mögött, jól látható helyen" pontos definíciója?
Ismét megbírságoltak érvényes parkolójegy birtokában. Mivel mindig ugyanott tartom az autóban és ehhez –sajnos- szegény parkolóellenőrnek a másik oldaláról is meg kéne tekinteni a gépjármű szélvédőjét, így megint így jártam. Viszont többszöri kérdésemre sem kaptam illetékestől választ, hogy az általam használt hely kimeríti-e a „szélvédő mögött, jól látható helyen” fogalmát a Centrum embereinél. Alant a mai levél, és a képek.

Centrumparkoló kft részére

2007. 11. 30-án délután ismételten, immár 3-ik alkalommal sikerült az Önök alkalmazottjának érvényes parkolójegy megléte ellenére megbírságolnia.

Mivel ez év 06. 05-én kelt ugyanebben a témában megírt levelemre (sem) válaszoltak, amibenis konkrét állásfoglalást kértem, hogy az általam rendszeresen ugyanoda elhelyezett parkolójegy az autómban kielégíti-e az Önök "szélvédő mögötti, jól látható helyen" kitételét, így most kissé bizonytalan vagyok.

Mivel az előző levelemben említett okok miatt (miszerint az autóm ajtajának becsapása által keltett légmozgás egyéb helyekről rendszeresen lefújta a jegyet) így ebbe a kis mélyedésbe viszonylag védetten nem kell ettől tartanom.

Sajnos azt viszont meg kell állapítanom, hogy az Önök alkalmazásában álló parkolóellenőrök vagy teljesen gyengénlátók, vagy gyengeelméjűek, esetleg csak szimplán lusta disznók, mindenesetre eddig minden bírságolási esetben, egyirányú utcában, a bal oldali járda mellett álltam, mikor megtörtént a dolog, viszont onnan a jegyet nem lehet látni, ahhoz le kell lépni az autó elé az úttestre. Mivel ettől függetlenül minden parkolóellenőrük esküdözött, hogy Ő minden oldalról megnézte az autóm, így a gyenge kategóriát vagy a totális rosszindulatot, vagy esetleg a büntetési kényszert kell(ene) feltételeznem róluk.

Mivel természetesen az adott időben rendelkeztem érvényes jeggyel, így kérem töröljék a pótbírságot a rendszerükből, valamint elvárom, hogy válaszra méltassanak. Mivel nem az első eset, így azt is követelem, hogy illetékes vezetőjük nyilatkozzon végre, hogy az általam jegy tárolására használt hely az autóban kimeríti-e a szélvédő mögött, jól látható helyen fogalmát.

Amennyiben igen, akkor még jó lenne, ha ezt az utcán dolgozó embereikben is tudatosítanák.

Amennyiben nem kapok választ 14 napon belül, az összes felettes hatóságuknál, valamint az állampolgári jogok biztosánál, a Gazdasági versenyhivatalnál, a Fogyasztóvédelem összes hatóságánál is el fogok járni, mivel ennyire nem lehet semmibe venni azt, akiből maguk élnek...

Végezetül csatolom a jegyemről és a büntetőcéduláról a képet, valamint a múltkori levelemet, amit anno nem válaszoltak meg.

Mivel azóta kiderült, hogy cím hiányában nem válaszoltak (ami amúgy az égadta világon sehol sincs feltüntetve a kissé khm.. gyengére sikeredett honlapjukon, azt is kérdezném ezúton, hogy honnan a bánatból kellett volna ezt tudnom.

Válaszukat várva

Jól Látható
XXX Kft.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Secnir 2007.12.04. 12:20:22

...kézigránáttal...

Secnir 2007.12.04. 12:21:24

tegnap volt a tv ügyvédjében az az ügyvéd, aki pert nyert az intrum/centrum ellen. jó volt.

Secnir 2007.12.04. 12:22:36

Jól Látható
XXX Kft.:
nem fognak válaszolni, előbb átkerül az intrumhoz az ügy, majd a bíróságra. addig meg úgyis elhagyod a cetlit.

Secnir 2007.12.04. 12:23:38

na jó, az első öt elég volt :)

BiG_ 2007.12.04. 12:28:59


Secnir az elsőötöző :-)))

Centrum az olajmaffiával vetekszik...
Felrobbantani!

Üdv!

Fapuma (törölt) 2007.12.04. 12:30:53

ebédidőben posztolni ősiro

Taurusz 2007.12.04. 12:46:13

Aki ebédidő alatt homárt olvas, az mi nem lehet? Sikeres még igen, de éhes az nem...

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2007.12.04. 12:47:36

Miért nem bírod a másik oldalra tenni? Kényelmesebb mindig sztornóztatni a bírságot? Mindegy. Ettől függetlenül az ellenőrnek meg kellene néznie, hogy van-e kocsi-e a szélvédő mögött-e? (vagy csak egy üléshuzatot birságol-e meg)

the real 2007.12.04. 13:04:42

andreiground, le van írva a cikkben. Olvasd el, aztán jöhetnek a kérdések.

szajberpiraty 2007.12.04. 13:15:54

Atomot nekik! Vagy legalábbis napalmot...Vagy legalább f*ngja tele az irodájukat 1 talicska aprómajom.

Pepin bácsi 2007.12.04. 13:18:58

2 tikettet kell venni, egyet jobbra, egyet balra

Pepin bácsi 2007.12.04. 13:21:07

ja, és a hátsó ablakba is tenni legalább egyet

elwood 2007.12.04. 13:22:33

Azt én sem értem miért nem lehet csóró gyengénlátó, gyengeelméjű parkolóőr munkáját megkönnyíteni, nem dugdosni el a cetlit.

Jópárszor parkoltam már, beraktam a cetlit, sosem fújta el a huzat, és mindenhonnan látszott.

Persze mindenki úgy szórakozik ahogy akar, akár saját magával is ...

Dr Net Elek (törölt) 2007.12.04. 13:23:15

BiG_:
"Centrum az olajmaffiával vetekszik..."

Azé vannak szabadlábon:)

Tilcsák Bea (törölt) 2007.12.04. 13:33:14

elwood: nekem már fújta le, ráadásul észre sem vettem.
mások is élnek a világon kívüled.

marczipán · www.marczipan.blog.hu 2007.12.04. 13:35:41

lejukoplasszttal ragaszt oda, akkor nem fujja le az air, vagy hagyd nyitva az ajtot vegso megoldaskent!
marha

Pepin bácsi 2007.12.04. 13:38:15

merilinmonro: nomen est omen
ugye, szőke vagy ?

ladislaus 2007.12.04. 13:44:32

gyoker centrum es kocsog demszky

andika25 2007.12.04. 13:48:55

"Nincs parkolójegy" - ez a legjobb szöveg, amit ráírhatnak.
Ha azt írná, "lejárt parkolójegy", akkor lehetne kötözködni (mérőeszközök hitelesítése ugye...) Így viszont mondhatja a káefté, hogy utólag vett jegyet az ügyfél, vagy valahonnan szerzett egyet - szintén utólag.

U.I. tényleg nem egyedi az eset, a párom is kapott már hasonló szép üzenetet. Természetesen érvényes jegye volt, a szélvédő bal oldalán.

ede bá 2007.12.04. 14:02:07

A zablaktörlő alá köll rakni kívűre azta cetlit.aztamikor raktya a mikuláscsomagot a zellenőr akkor eltuggya dobni és nincs vita hogyvót vagy nemvót

Novi bácsi 2007.12.04. 14:05:18

andika25 2007.12.04. 13:48:55

""Nincs parkolójegy" - ez a legjobb szöveg, amit ráírhatnak.
Ha azt írná, "lejárt parkolójegy", akkor lehetne kötözködni (mérőeszközök hitelesítése ugye...) Így viszont mondhatja a káefté, hogy utólag vett jegyet az ügyfél, vagy valahonnan szerzett egyet - szintén utólag."

Ezért van a fényképes "bizonyítás": elméletileg arról szólna a dolog, hogy olyan kép készüljön a szélvédőről, ahol minimum a cédula meg, illetve nem megléte jól látszik, de gyakorlatilag - mivel digitális kameráról van szó, a dátumnak is látszódnia kellene...

Nekem azért gyanús, hogy már harmadszor történik meg valakivel ez a játék... Ha volt cédulája és mégis azt írták rá hogy nem volt, akkor bizonyítsák ezt be ŐK.
Ha volt, de lejárt, akkor pedig mindenképpen dátumostúl fotóznak... De erről itt egy kanyi szó nem volt.

Szóval, mit mutat a fotó?!

Kedves Centrum, lehet "bizonyítani"!

Ui: nem vagyok "érdekelt", csak a nyafogós kamu műbalhét nem bírom... Érdekes, hogy engem még soha nem húztak be ilyen marhasággal...

Dworkyll · http://ekonyvolvaso.blog.hu/ 2007.12.04. 14:05:47

Nekem is volt pár ilyen, ameddig jegyet vettem. Most mobillal parkolok, naponta. A centrum átlaga havi kettő, hogy nem képesek leellenőrizni, ketyeg-e érvényes parkolásom.

Bánatos balfékek, remélem falhoz állítja majd őket a forradalom.

Szmoki Deszperádó a vadnyugati kapcsolat 2007.12.04. 14:08:07

Minket a másnap reggelig érvényes parkolójegynél szoktak megbüntetni minimum egyszer. Már a parkolójegy mellett elhelyezett kedves üzenetről is leszoktunk, reménytelenek.

Kampfer 2007.12.04. 14:19:56

Hasonloan a bkv ellenorokhoz...:mindegyiket osszeterelni, Dunapartra kihajtani es hasbageppuskazni! Nem tudom, mi kell ebben a nyomoronc orszagban ahhoz, hogy egy ilyen lathatoan koztorvenyesekbol es idiota selejtes genhulladekokbol allo szervezetet megszuntessenek (ha mar legeppuskazni nem lehet oket)! Valoszinuleg az, hogy a hozzajuk hasonlo donteshozokat is ugyanugy kene eltakaritani, akiknek erdeke ez az egesz szemet szarsag! Szivesen leparkolnek a teruletukre egy BTR-90-essel. Azt birsagolja meg a kis bibsi rohadek!
Egyetertek BiG tarsammal! Felrobbantani, kivegezni, hasbageppuskazni az egesz ceget, parkoloortol kezdve a hr-ig mindenkit!
Udv!
Kampfer

Novi bácsi 2007.12.04. 14:32:50

Kampfer 2007.12.04. 14:19:56

A kis náci... Te is a "Totális megoldás" híve vagy, mi?! Beállhatsz a sorba...

Parkolási díjra szükség van, még akkor is, ha egyesek szerint "legalizált védelmi pénz"-ről is van szó. Mert azt gondolja a legtöbb ember, hogy nem kap érte ellenszolgáltatást...

De kapsz: azt kapod, hogy a redves autóddal bejöhetsz a városba... Szerencsére elég spúr a magyar ahhoz, hogy sokakat ez is visszatartson az autókázástól...

Képzeljétek csak el, mi történne, ha egyszer csak a Dunába lőnék az egész brigádot?! Ellepné a várost a sok paraszt, akik - szabályozás híján - egymást ölnék a parkolóhelyekért.

Nem az Ötlettel, hanem a Megvalósítással van a probléma... Mint a kommunizmusnál - mindig ott van az a fránya emberi tényező... :)

waces · http://blog.waces.hu 2007.12.04. 14:44:37

A foto eleve semmit nem bizonyit. Nekem volt olyan, hogy 7:50-kor, amikor mentem az autohoz mar boszen birsagolt a joember, mutatvan a fenykepet, melyen az idopont 8:50 volt. (Egyebkent, mivel nem hivatasos fotosok, a birosag nem fogadja el bizonyiteknak a kepeket). EXIF informaciot kell kerni, az nalam idaig mindig automatikusan a "bocsi, tevedtunk" levelhez vezetett.
(Kedvencem az Ezredes utcai kocsog volt, aki nap nap utan birsagolt, mindig ervenyes, EME-s jeggyel. Sokaig tartott amig megmagyaraztam neki, hogy EME matrica -> sms-t kell kuldenie a szolgaltatohoz a rendszamommal -> a visszaerkezo sms alapjan kell donteni a birsagolasrol es nem az alapjan, hogy van-e jegy vagy nincs, mert az soha nem lesz)

Vad.Korte (törölt) 2007.12.04. 14:50:39

Hogy van ez, hogy a Centrum bunkóskodik, szekál, jogtalanul bűntet, a parkolóőrök parasztok, nem mellesleg olyasmiért szed pénzt, amiért nem ad cserébe semmit, és mi meg levelekkel és internetes bloggal harcolunk ellenük. Én tudom, hogy létezik kultúra, civilizáció, jogállam, intelligencia, hivatali út, és ehhez hasonló f@szságok, amik minket valami homályos okból köteleznek, őket viszont láthatóan nem.

Miért nem harcolunk az ő fegyverükkel? Miért kell ezt nekünk tűrnünk, miért nem lépünk fel kéményebben a sok szemétség ellen? Szervezzünk tüntetést. Szervezzünk polgári engedetlenségi mozgalmat. Mindenkit nem tudnak megbűntetni. A több iötletemet nem írom ide, mert az törvényt sért.

Juc Kisagyszony 2007.12.04. 14:51:18

vááá úgy utálom őőkeeet!

Én hasonló problémával fordultam az ügyfélszolgálatukhoz, és miután elmondtam a kis ügyem, a ribanc a pultban szemrebbenés nélkül közölte velem, hogy hazudok, majd nyomatékosan megkért, hogy többet ezzel a problémával ne fáradjak be hozzájuk.

na erre mit lehet reagálni???

Vad.Korte (törölt) 2007.12.04. 14:52:03

waces, mi a szösz az az EXIF információ?

És akkor mi véd engem, ha a bíróság semmit se fogad el?

waces · http://blog.waces.hu 2007.12.04. 14:58:43

Teged semmi nem ved, de a "bun"-elkovetes tenyet nekik kell bizonyitani, mert teged ved az artatlansag velelme. Vagyis amig o nem tudja hitelt erdemloen bizonyitani, hogy te akkor parkoltal es ott es raadasul jegy nelkul addig ugy kell venni, hogy nem kovettel el semmit.

Az exif info semmit nem er, de komolyan hangzik (legalabb is az elmult 3 levelem erre volt kihegyezve) :)) Valojaban ott tarol el minden, a kep keszitesere vonatkozo informaciot a gep. (Nyilvan bebetonozottan egy oraval elore allitot gep ellen pont nem ved, mert az gep oraadatait fogja tartalmazni)

Vad.Korte (törölt) 2007.12.04. 15:05:12

Novi bácsi, miért a Centrum Kft.-től kell jogot vennem a városba behajtásért? Ez mekkora baromság? Övé a város? Övé a közterület? Nem, bizony egyik se az övé. Nem ő építette, nem őrzi, nem takarítja, nem oldja meg a vízelvezetést. Az utca _van_, mi pedig fizetünk érte.

andris|bandis · http://howtoiphone.blog.hu/ 2007.12.04. 15:12:07

Vajon miért nem teszi fel úgy istenigazából egyetlen nagy sajtóorgánum a kérdést, hogy ugyan valójában hova lesz az a rengeteg pénz, amit ezek a "semmitnemadunkdepénztkérünk" kft-k beszednek? Egyszer hallottam valami ködös megfogalmazást, hogy 20-30% megy az önkormányzatoknak.

És a többi???? Hova lesz ez a pénz?
És egyáltalán? Hogyan képzelik, hogy a semmiért pénzt kérnek, és megbüntetnek minden második autóst, függetlenül hogy van e jegye?

Igaza van a cikk írójának. Ebben mindenki benne van. Csak sajnos mi nem...

gregor gysi 2007.12.04. 15:30:12

Na itt az én levelem,ebből sok minden kiderül.


Tisztelt T.Patrícia,Sz.Ildikó és minden kedves kollega,akivel volt szerencsém telefonon és levélben eddig hosszasan értekezni!

Mi folyik önöknél? Eddig levelemet sehol sem találták, a pénznek, amit önöknek elküldtem, sem volt nyoma, csak az én
csekkbefizetésemen,aminek fénymásolatát szintén postáztam, de hála Istennek lefénymásoltam , de eredetiben is meg van.
Továbbá elküldtem önöknek a parkolási engedélyemről szóló nyomtatványt, amit az önkormányzattól kaptam, mivel jogosult vagyok a saját házam előtt parkolni.El sem tudom képzelni, milyen embereket vesznek fel erre a munkára, de ezek szerint néha nem ártana, legalább egy, analfabétákat kizáró tesztet foganatosítani,ha még arra sem képesek,hogy felismerjék az önkormányzat által kiutalt bélyegzőt,matricát vagy ahogy tetszik.

Köszönöm, hogy engem és személyes adataimat nyilvántartják, de örvendetes lenne, ha a levelemet végre el is olvasnák.
Egyértelműen kiderül, semmilyen elbírálás alatt sem volt a levelem, mert hogyha csak azokat az eseteket nézzük, mint pld.
hogy a fent említett időpontban, nem képezte a tulajdonomat, a megadott rendszámú autó,akkor legalább azt levonták volna, nem beszélve a saját házam előtt parkoló jogos, az önkormányzat által, a rendelkezésemre bocsátott bélyeggel parkoló, autómról.Önök egyszerűen újra kiküldték ugyanazt az értelmezhetetlen összecsapott, jogtalan levelet, amit már egyszer megválaszoltam és én balga, még fizettem is, nem tudván, hogy áll a szénájuk a bíróságon.

Micsoda írdatlan fejetlenség és Augiász istállója lehet az irodájukban és az emberek személyes adatait tartalmazó adatbázisban,ha
4 telefon és 2 levélváltás után sem találják a levelemet, majd miután egy újabb, ezúttal férfi kollegának reklamáltam, felhívnak, hogy mégis megtalálták a fénymásolataimat és a csekkem fénymásolatát és a parkoló céduláim
másolatát.Heuréka!

Azt Önök is pontosan tudják, kamatot felszámolhatnak, amennyiben igazolni tudják, ajánlott levelek kiküldését.
Ilyet egyet se kaptam.Mert nem is küldtek.Igen,az pénzbe kerül.Én is feladtam önöknek egy- kettőt.Meg is van róla a bizonylat.Kiszámlázhatom, mint adminisztrációs költség?Vagy ezt csak önök tehetik meg, akik semmilyen szinten nem állnak semmilyen jogi viszonyban velem,vagy olyan helyzetben, hogy engem utasítsanak bármire is.Szemtelenség arra bazírozni, hogy valaki ezt nem tudván vagy elfelejtvén, befizeti a jogtalanul felszámított "uzsorát", már ez a tény is lehet, hogy kimeríti a jogtalan nyereségvágy fogalmát.Nem tudom.Annyi mindenesetre biztos, hogy nem követtem el mulasztást, ha pedig igen, a felszólításról szóló ajánlott levél bizonylatát, legyenek kedvesek elküldeni nekem, mint azt bármely más cég, ha ilyen előfordul, megteszi.Régebben fizettem be önöknek úgy büntetést, hogy semmilyen kék zacskót nem találtam, nyilván nem egyszer előfordult, hogy hiába tettek zacskót, az valamilyen úton módon lekerült az autómról.De ha még levelet se küldenek arról, hogy meg lettem büntetve, honnan tudjam meg, hogy telik múlik az idő és nekem kamatokat kell majd fizetnem?


Adminisztrációs költség????Ezek után, még adminisztrációs költséget is fizessek, hogy így kezelik az adataimat és a levelezésemet, nem beszélve a pénzről, amit önöknek elutaltam és azóta, ki tudja, mennyit fialt a tisztelt társaságnak.

Tehát akkor mégegyszer.Kérem küldjék el, az adott dátumokat feltüntető, ajánlott levelekről szóló bizonylatokat!
Vonják le azokat a tételeket,amelyekről világosan kiderült, hogy jogtalanul próbálják behajtani, mert ezeket hivatalos papírokkal, amelyeket ezúton mégegyszer mellékelek, mostmár 2x-ra.(admimisztráció!!!)bizonyítottam.
Majd vonják ki az általam befizetett összeget(csekk mellékelve lesz) és megkapják a fennmaradó összeget 0 ft-ot.

Amennyiben végre elolvassák a levelemet és belátják, hogy tévedtek és veszik a fáradtságot ,akkor nem fordulok jogorvoslatért, amennyiben kiderül, hogy önök jogtalanul szedték be a pénzemet, azt megtarthatják.

Üdvözlettel

Budapest, 200.......

Vad.Korte (törölt) 2007.12.04. 15:34:43

Gregor, amíg elolvastam addig az derült ki, hogy nem a te autód, de volt érvényes parkolási jegyed... Hogy is van ez?

gregor gysi 2007.12.04. 15:41:28

Mostmár az Intrum szekál.A Centrum természetesen, ezt is jogilag aggályos módon átadta, egy behajtó cégnek milliárdokért.Micsoda balek cég lehet ez az Intrum.
A fénykép, nem bizonyít semmit, ezt az egyik telefonbeszélgetés alkalmával megemlítettem a hölgynek, aki elkottyantotta magát és bevallotta, hogy igen, erről ők is tudnak.
Kamatot csak akkor számlázhatnak, ha ajánlott levélben felszólítottak előtte fizetésre és ennek te nem tettél eleget.Ilyet ők nem küldenek, küldtek senkinek, ergo nem tudják bizonyítani semmivel.Kádári beidegződésekre játszanak.Ne szarjatok be, ne fizessetek semmilyen kamatot.

gregor gysi 2007.12.04. 15:44:53

Félreérted.Több tételről volt szó.
Volt három tétel, ami még az autó előző tulaját terhelte, csak nem néztek utána, hogy ki volt a tulaj.Majd miután elküldtam az adásvételit, erről nem vettek tudomást.
Továbbra is engem zaklattak, holott az adott dátum idején még csak az álmaimban szerepelt a járgány.

soseleszekelső 2007.12.04. 15:46:25

Nekem creditexpresszes tapasztalatom van.
Pici hiszti után elengedik a kamatot és az adminisztrációs díjat és a tőke befizetése után zárják az ügyet.

Semmiképp ne fizessétek ki a rárakódó költségeket, töredékáron vették meg a követeléseket, még így is jól járnak.

Vad.Körte:
Valószínűleg több eseményt soroltak fel, egyik esetben volt engedély, másikban nem volt az övé az autó.

BiG_ 2007.12.04. 15:48:16

gregor gysi 2007.12.04. 15:30:12

"Augiász istállója" hehe, ne tessék görög mitológiai hasonlatokkal élni, mert túlterheli a droidok félbites adatbuszát. Az eredmény: végtelen ciklus, és emiatt jön a következő jogtalan bünti. :-)))
Bár elkéne oda egy Héraklész, aki a takarítást ajtóletépéssel kezdené...

Üdv!

gregor gysi 2007.12.04. 15:56:09

Ezt tudtommal megtette egy híres "prominens" család.Állítólag miszlikbe aprították a Péterfy utcai irodát, de lehet hogy ez csak egy urban legend, de ha igaz, jól tették, sokszor csókolom érte őket.Bár nekem lenne ennyi kurázsim.Én ezt elintéztem egy "naplopó zsiványbanda" kitöréssel, de tovább nem mentem.Csak ültek sorban a bamba kék ruhás ÁVH-s g...k.

gregor gysi 2007.12.04. 16:05:32

Kedves Novi bácsi.Ez mindaddig rendbe is lenne, ha nem kerülne többe a parkolás, még a peremkerületekben is,mint a berlini Kurfürsten Damm-on, ami Európa egyik legdrágább bevásárló utcája.Erre van más európai példa is.Sorolhatnám.Nem az átlagkeresethez viszonyítva, hanem egy az egyben.

gregor gysi 2007.12.04. 16:14:16

Mindennel lehet egyébként engem vádolni, csak avval nem, hogy nem utálom a Demszky-t.De!!!Sajnos ez a fideszes Kupper érdekeltsége.:(Ezért buktuk a 11 kerületet, mert ezt tudta mindenki és még azok se szavaztak rá emiatt, akik nem erre a köcsög mszp-re szavaztak volna.Sajnos ebben tényleg mindenki benne van.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2007.12.04. 17:11:02

Majd jól végrehajtanak intrum/crediték... Teljesen mindegy, hogy nem volt a tuladonod még/már. Végre találtak valakit, aki válaszol nekik.

Küldtek képet is? De szerencsés vagy ! Nekem nem. Igaz 2002-ben csak a "gazdagabbaknak" volt digit gépük, bár tök mindegy: 11 éve lassan nincs a nevemen az a kocsi.

Ajánlott levél? hááááhááháá. Nem azért nem küldik, mert drága. Hanem azért, mert ha nem érnek el (visszapattan a levél, mert meghaltál / elköltöztél stb.) akkor nem verhetik rád a kamatokat.

Így ha pl. elpatkolsz, és egyik örökösöd szépen kifizeti a haláladót, saját pénzén eltemet, csodálkozva fog nézni az örökölt ingatlanra, amin figyel a jelzálog. De hát miért? Hát azért mert évekkel ezelőtt NEM kapott meg egy ilyen levelet. Ez van.

A helyzet az, hogy szívesebben adom a pénzt egy csöves/hajléktalan bandának aki jól elveri az ilyen népeket, mert nem jogos az igényük !!! És a lustaságuk miatt meg sem nézik az adatokat. Vagy nem képesek. Ez már nem az én dolgom.

gregor gysi 2007.12.04. 18:12:26

Ebben az országban, aki nem tanulta meg azt, hogy semmit ne vegyen a saját nevére az egy balek vagy nagyon biztos a dolgában.Erre csak ezt tudom válaszolni.
Ha pedig 11 éve nem tulajdonod a kocsi, nyilván van róla az új tulajnak adásvételi sz.Az hogy nem veszed át az ajánlott levelet, az már rég nem működik, ne strapáld magad.
Ha neked küldtek és nem vetted át, gyakorlatileg elvesztetted a pert.Kopp.

Valaki más 2007.12.04. 21:01:40

Azt nem értem, ha az autó menetirányak jobb oldalán áll, hogy a toszba kerül balra a jegy. Sokkal logikusabbnak hangzik, hogy a járdáról, jobb előre teszem a jegyet.

Eddig mindig bejött. BÁR, ahol külföld van, ott nem szellemi fogyatékosok parkolójegyellenőríznek és körbejárják az autót (pláne, mert a kurzparkzone órája általában balon van...)

lionking 2007.12.04. 21:11:49

Valaki más!!

Olvastad rendesen?
Ott az áll:
"mindenesetre eddig minden bírságolási esetben, egyirányú utcában, a bal oldali járda mellett álltam, mikor megtörtént a dolog, viszont onnan a jegyet nem lehet látni, ahhoz le kell lépni az autó elé az úttestre."

Vladimir Harkonnen 2007.12.04. 21:15:59

Csak szólok, hogy a postás az ajánlott levelet bedobhatja a postaládába, ha a láda zárható, és nincs rajta a levélen hogy "saját kezébe"! (ami egyébként újabban "különleges szolgáltatás" a postától, külön jelölni kell a feladóvevényen!)
Én is kaptam így ajánlott levelet, amit egyébként nem vettem volna át! Amikor bementem hisztizni a postára felvilágosítottak, hogy koppantam!

Bit Rot 2007.12.05. 00:53:27

Mielőtt fizetnétek (ha már).. az Intrumnak vagy CreditExpressnek, kérjetek AFAs számlát!!! (Vagy másolatot a parkolócég számlájáról!)

Ugyse adnak...

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2007.12.05. 14:42:43

gregor gysi 2007.12.04. 18:12:26

Félreértesz: nem, nem kaptam ajánlott levelet, ha a címemre jön azt gondolom átvettem volna. Nekem az 5 évvel ezelőtti címemre küldenek fáradhatatlanul sima borítékos levelet.

Lehet, hogy meg van az adásvételi.. nem tudom. 11 évvel ezelőtt adtam el, ha jól tudom 5 évig kell ilyen papírt megőrizni. Az új tulajnak át kellett volna iratnia. Piszok nehéz bizonyítani, hogy mi NINCS a tulajdonodban.

Vladimir Harkonnen 2007.12.05. 16:06:42

Mai történet: Kollégákkal beszélgetve szóba került a letépett rendszámmal való parkolás, mint bírság elkerülő ötlet. Kolléga kipróbálta, és talált is egy mikicsomagot a szélvédőjén! Szabályosan kiállított cetli volt, csak a rendszám nem stimmelt rajta! Valszeg látta a sunyin lapító parkolóőr az akciót (ti. mikoris letépték a rendszámot a gépről), csak nem jegyezte meg jól a számokat!
Ezúton is elnézést kérünk az IXY-246 frsz. gépállat tulajdonosától! Lehet hogy keresni fogja az Intrum, mert a csekk az ugye szétszakadt!

2007.12.05. 23:23:56

Mi az, hogy bejöhetek a városba a redves autómmal ? Én itt születtem, én építettem fel a várost.
Kérem vissza a pártállamot !

neet 2007.12.08. 07:30:54

Sziasztok!
Azt hittem, ilyen mindig csak másokkal történhet meg. Hát nem. Tegnap egy centrumos néni komolyan vette magát, nem kell ecsetelnem, sztem mindenki ismeri ezt a típust. Amíg elmész az ótómatáig, addig fotóz. Férjemmel csúcsot döntöttünk százon, de ez nem volt elég. (Persze, miért nem maradt egyikünk a kocsinál, h a szélvédőre vesse magát, ha jön a néni. Ezt elbaltáztuk.)
Mondtuk neki, h itt a pénz itt az ótómata és itt szórjuk bele épp, ne fotózzon, de nem hatottuk meg, majd farkát behúzva elszaladt. Bár annyit még odavetett, hogy küldjük be a cetlit a centrumnak. HÁHÁ: mAx a fénymásolatot, de most ezen elgondolkoztam, érdemes-e bármit is csinálni? Vagy fizessem be a kb 600 ft-os cédulka után a 2310 HUF bírságot is? De ha lenyelem a békát, és mindenki ezt teszi, sose lesz vége. Ha erősködöm és pereskedek, rámegy a nyugalmam, egészségem. (Jelzem, a város peremén élünk, és nagyjából soha nem megyünk be a városba kocsival, és most is leáátunk viszonylag a szélén, és onnan bkv-vel folytattuk utunkat. És még arra is vettünk jegyeket, mert nem vagyunk az a bliccelő banda. A tegnap esti bulink eddig kb 1200 ftban van, de ha ezt is befizetjük, lesz abból több is.
Kérdés röviden: fizessünk azért büntit, amiért egyébként fizettünk, vagy verjünk centrumost vassal?
(Ja, és lécci ne írjatok olyat, h kamu hozzászólás, mert ez életem első homáros hsz-e és ha most letörtök, nagyon szomorú hangulatban leszek, ami a centrumos néni miatt már amúgy is olyan izé....)
neet

lionking 2007.12.08. 08:27:58

neet:

Ha a jegyváltás és a bünti ideje azonos, neagyisten a bünti későbbi 1 perccel, akkor simán oké
Ha egy két perccel későbbi a jegy, akkor még jó lehet, el kell panasuolni, hogy 200 méterre volt az automata (valós, tegnap én is kb ennyit mentem hogy dobni tudjak) másrészt még ketten szerencsétlenkedtek elötted...
Ami eddig mind mind igaz is lehet és valós.
A mindenható Centrumparkoló magasistenei meg majd eldöntik, hogy jogos-e a reklamációd.
Amúgy érdekes a szitu. Az ügyfélszolgálatos közli, hogy ők nem hatóság, de ennek ellenére méltányosságot gyakorolnak, ha nem büntetnek meg, mert amúgy pl igazam is van. Ja és nem válaszolnak, csak és kizárólag levélben, és azt is csak akkor, ha elutasítják a kérelmet, amúgy érdekes, másképp honnan a bánatból kellene tudnia az embernek, hogy most mi van.
Amúgy rettentő joghézag és kiskapu is, mivel nincs (a centrum szerint...) határidő, mivel NEM hatóság a válaszolásra, viszont a kérelem halasztó hatályú, így könnyen megeshet, hogy valakit akár egy év mulva büntetnének meg - amúgy ekkor -szerintük- jogosan mivel épp akkorra bírálták el és döntöttek negatívan.
És hol itt a 60 nap?

neet 2007.12.14. 22:04:40

Lionking,
egyenlőre ott tartunk, h férjem -telefonon való megbeszélés után- beszkennelte és beküldte az ügyfeles néninek a 2 cédulkát. Most várjuk a fejleményeket, amik remélhetőleg nem lesznek.
Csupán a rosszindulat beszél belőlem, de mivel ezekből mindent kinézek: azt is megtehetik, h átállított órájú kamerával fotóznak, és hiába van 2perce érvényes cédulkád, ha az ő gépe 6 perccel azelőttit mutat mondjuk? Vagy ennyire ne legyek negatív?

elfmage 2008.10.05. 15:37:38

Szépen be kellene vezetni hogy minden autós csekken befizet a centrumnak 2 Ft-ot.

Az nekik kerül 152Ft-ba és szépen nullázza
a bedobált és összebírságolt pénzeket is.

Kis engedetlenség azt leszophatja magát az összes vezető és politikus is.

Ha meg valakinek összegyűlik 1000 ilyen cetlije akkor azzal már le is takar egy büntetést :)

idestova 2008.10.21. 11:01:40

Az még soha nem próbáltátok, hogy parkoló cédulát a szélvédőtök mögött lefényképezitek?! Én mindig lefényképezem, elrakom, és mivel a családi fotók között nem mutatna jól egyik sem, ezért külön mappát szentelek neki a gépemen. Évekre visszamenőleg megvan minden parkolásomról a fénykép közelről, jól olvashatóan, és távolról is, arra az esetre, ha a közterületesek szórakoznának a parkolás szabályosságával kapcsolatban. Nem macerásabb ez a módszer, mint írogatni, pörölni, körmölni a klaviaturán...

Tullamore Dew 2008.12.25. 22:29:02

@idestova: De. Azonban ez semmit sem számít. Ugyanis az a cég a totális haszonszerzésre van beállva és nem a korrekt szolgáltatásra (ha ez annak nevezhető).Semmire sem ragálnak és borzasztóan nem érdekli senkinek a nyomora. Aki ismeri a polgári jogot bugyrait az túléli, aki kevésbé, az pedig az infarktus szélére táncol általuk.

xenuka 2009.06.15. 02:23:02

Kína - szocialista törvénykezés
fejlövés és golyót kiszámlázzák a családnak

Arab világ - sarija
levágni a kezét és mehet

Magyarország
A bíróságon alperes (ez a gépkocsi tulaja) bizonyítsa, hogy 5 évvel ezelőtt volt érvényes parkolójegye vagy ha azt mondja nem parkolt ott, akkor bizonyítsa ő hogy máshol parkolt
NEM A SZÁJBABASZOTT PARKOLÓCÉGEKNEK VAN BIZONYÍTÁSI KÖTELEZETTSÉGE?
A FASZNAK NYALIZNAK A BÍRÓK NEKIK?

xenuka 2009.06.15. 02:26:30

@Vladimir Harkonnen:
a tértivevényest viszont nem adhatja át aláírás nélkül.
És ha nem ilyet küldtek, akkor nem kaptad meg, mert a csibész gyerekek azzal szórakoznak, hogy kilopkodják a leveleidet. A kis huncutok.

süti beállítások módosítása