Tékozló Homár

Budaörsi Agip-kút foreva

2007.12.19. 16:07 | jackyll | komment
Homáron többször szerepelt, autózz! kolléga pedig ha minden igaz egy pénztárost is kirúgatott már a hirhedt büdaörsi Agip-kútról, bár ez Péter levele után már korántsem olyan biztos. Ő ugyanis azt tapasztalta, hogy a fáradtan rosszul visszaadó kollégák köszönik, jól vannak:
Ezer bocs, és sajnálat,és igen, tudom, hogy lerágott csont,de... Talán nem is, bár ma délelőttig én is ezt hittem. Annyit olvashattunk már itt is, és különböző fórumokon a budaörsi Agip kúton (asszem, másutt is) zajló lehúzásokról, hogy feltételezhettük, mostanra intézkedett a "kedves" főnökség az ilyen esetek mihamarabbi beszüntetéséről. De nem! Sőt! Kezdem azt hinni, a shopban dolgozó alkalmazottak nem saját szakállukra, hanem felsőbb utasításra próbálják a betévedt autóst levenni 500-1000 Ft-ra alkalmanként.

Ma délelőtt 10-11 óra körül megálltam a már említett kúton, egy doboz cigarettát venni. Belenéztem a brifkómba, és örömmel láttam, hogy a magasabb címletek mellett szépen megbújó ötszázas és egy kétszázas pont fedezni fogja füstölnivalóm árát (580,-), de ekkor eszembe jutott, hogy az öngyújtóm kifogyott, ezért választottam hát egyet, melyet az adott töltőállomás logója díszít. Na, most kezd alakulni a sztori, ugyanis további aprópénzem nem lévén egy nagyobb címletet kellett választanom, így a következő legkisebb pénzemet, egy ötezrest adtam át a pultban kiszolgáló hölgynek, hogy rendezzem a kb 780,- Ft-os számlát. Ő apróval visszaadott 800-ig, majd a kasszából elkezdett papírpénzeket kivenni.

Nekem eddigre már felderengett, hogy erről a kútról olvastam érdekes sztorikat, s várakozva tekintettem az összegre, próbálva a hölgy kezében megszámolni, még útban a kis pénzestálka felé. Nagy esélyem amúgy nem volt így pontos összeget megállapítani, ugyanis a pénzjegyek szépen, zárt kötegbe rendezve kerültek elém. Még a pulton szétterítettem, anélkül, hogy felemeltem volna, s lám, mi lett az eredmény? 1db kétszázas, 2db ötszázas (volt egy csomó ezres a kasszában?!), és 2db ezres. Az ugye testvérek között is max. 3200,- jó magyar pénz. Itten kérem egy db ezres hibádzik!

Szólok ám rögvest, mi az újság, mire a hölgy (tényleg) szomorkás hangon közli, hogy ugyan, ne haragudjak, ő annyira nagyon fáradt, biztosan elnézte, s  a két visszakapott ötszázast, kicserélte egy ezresre. Most még butábban néztem, és kénytelen voltam értetlen arccal feltenni az újabb kérdést, miszerint ez most így akkor rendben van-e, mert ugyebár maga a visszajáró ilyenmódon összegszerűen nem, max térfogatilag változott egy keveset, de az engem nem elégít ki... Megint előkerült a szomorkás arc, egy röpke "bocsika", majd egy újabb ezres a kasszából. Megköszöntem önzetlen segítőkészségét, s miközben tartottam vissza az autómhoz, elgondolkoztam, vajon hányszor dobtam ki pár ezret az ablakon, amikor siettem, s nem bíbelődtem visszakapott ötszázasok számolgatásával. S, ha nincs a Homár, ahol a téma többszür felmerült, akkor most nem gondolnék arra büszkén, mennyire ügyes is vagyok, hogy nem dőltem be az ócska trükknek, s meg sem fordulna a fejemben, hogy a k..va anyját minden lehúzós, tolvaj benzinkutasnak!
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2007.12.19. 17:12:57

Ez tényleg lerágott csont és ha jól emlékszem, anno felvetettem az ötletet, hogy én benzinkúton pl. sohasem fizetek kp-val, csak bankkártyával, pontosan azért, mert eléggé sűrűn próbálják az embert lehúzni... Csak az általuk beütött összeget kell jó erősen megnézni és utána lecsapni az OK gombra. ;-)

Angelo_ 2007.12.19. 17:17:21

RosszQtya 2007.12.19. 16:34:34

Ezt bővebben is kifejthenéd hogy működik. Kinek kell fizetni, mennyit, miért, stb.. Személyes tapasztalatod is van ebben?

pogacem 2007.12.19. 17:17:31

Kártyával fizetni. Akkor nincs visszajáró.

a kertész tömlővel 2007.12.19. 17:18:42

lassan benézhetne valami hatoság és összehasonlithatná a kassza tartalmát a blokkokon szereplö adatokkal.plusz video.

troppauerhumer 2007.12.19. 17:30:22

No ezért van az hogy én benzinkúton csak és kizárólag bankártyával fizetek. Kint lecsekkol a a mérő állás és ár bent le csekkol a bevitt összeg. Kész, nincs jaj tévedtem, jaj fáradt vagyok. A blokkot is elteszem hogy ne legyen gond.

szbszig 2007.12.19. 17:30:50

Az első próbálkozás pofátlanság volt. A második meg már azt se tudom, mi. Ennyire hülyének nem nézheti az ügyfelet...

Harpagon 2007.12.19. 17:32:31

Mikor nagyon munkanélküli voltam,utolsó elkeseredésemben én is jelentkeztem egy kútra.A felv.i beszélgetésben 37.000 kp-t akartak adni,akkortájt egy alja fizu 60 körül mozgott.El is kerekedett a szemem,mire kinyögte a hapsi,hogy a többit úgy kell összekeresni...Na úgy húztam el,mint a vad libák:V-alakban...

arcfia 2007.12.19. 17:40:35

kurva anyukat
menne el az ilyen valahova kényszermunkára...
BTK reformot!!!

sz_ 2007.12.19. 17:58:59

jackyll, miért nem épül be egy indexes újságíró valamelyik benzinkút munkavállalói közé?

oszt akkor lehet írni ezekről a műszak utáni "leadókról", meg felsőbb utasításra történő lopásokról stb. :)

BkSp 2007.12.19. 17:59:33

bankkártyás fizetés sem mindig okés. elég kellemetlen érzés egy spanyolországi vásárlást felfedezni pesti tankolás után pár nappal sms-ben... szerencsére bank fizetett.

freaky (törölt) 2007.12.19. 18:04:41

"mire a hölgy (tényleg) szomorkás hangon közli, hogy ugyan, ne haragudjak, ő annyira nagyon fáradt, biztosan elnézte, s a két visszakapott ötszázast, kicserélte egy ezresre." Rejtő Jenő - Az ellopott futár -ból Prücsökre emlékeztet ez a nő. Nagyon jó fej... XD

B.B. / Bifidusz Effendi és Alelnök 2007.12.19. 18:09:34

A napi leadó sok mindentől függ, kezdve a kút földrajzi helyétől a kút napi forgalmán át egészen a főnök pénzéhségéig. De az összeg mindenképpen többezer forint naponta,amit a vásárlón kell valahogy behozni, jatt és lehúzás formájában.
Rátermett kiválasztottak a leadó egy részét természetben is letörleszthetik a főnöknél..

nyekk 2007.12.19. 18:15:42

Már kétszer jártam úgy, egy szittya pirosfehérzöld kútnál a Kerepesi -Hungária kereszteződéstől egy sarokra, hogy mikor húszezressel fizettem, a kutas átvette majd hírtelen meglátott kint valami azonnali intézkedést igénylő problémát. Kirohant, ott valamit intézkedett, visszajött, elnézést kért, és visszaadott. Tízezresből. már ismerősök is jártak így. Nekem meg már csak kassza után esett le, hogy mintha huszast adtam volna. Veszett fejsze. De azóta mindíg feljegyzem a nagyobb címletű bankjegy számát egy cetlire, mielőtt fizetek vele.

avatartalan 2007.12.19. 18:17:15

bankkártya is gázos lehet,mert "okos" kis szerkentyün huzzák át elöször a kártyád ami máris küldi az összes infot a "spillernek" aki utána lerabolja a kártyád,természetesen "sajna nem vette be a kártyát elsöre a gép"duma után ismét lehuzzák a kártyád immár a franko terminálon...
fizetés pedig lofasz,havonta ird alá h felvetted a minimálbért aztán cserébe keresd meg magadnak a lovéd,a tulaj(1 bizonyos 6árig) szemet huny :-)
elég jol kerestem még lánykoromban ezzel...

stp01 2007.12.19. 18:20:32

Na, akkor a válaszok:
1., Nem hiszem, hogy a Marlboro sznob dolog lenne, ha igen, akkor ennyire lehetek én is az,nem?!
2., A tankolást általában Routex kártyával fizetem, ez jó az Agip, OMV, Esso kutakon. Kp-val csak a lakóhelyem közelében, már évek óta bejáratott helyeken.
Ja, és asszem, nem említettem, hogy az eset a Kika-Tesco felőli, Bp-re befelé vezető oldalon történt.

avatartalan 2007.12.19. 18:21:31

a 20 ezres trükk is régi,de jol müködött nálunk...vevö 20assal fizet kasszafedél felcsapodik pénzt 1 pllanatra nem látja,addig pénz leejt és berug a pult alá,de egy 10ezres ki van rakva keresztbe a kasszára....visszaadok 10böl és mikor reklamál hátralépek sértett arccal hogy jöjjön és nézze meg a pénzt még el se raktam,lássa a saját szemével hogy ö tévedett ;-)
istenem...mennyi ilyet tudnék még mesélni...

a kertész tömlővel 2007.12.19. 18:28:42

de csak azért mert téged nem rugdaltak be a pult alá.

amugy multhéten ugy vettem 2 doboz cigit meg 1 sört a boltba h még adtak mellé 1000ft kp-t.ilyen az igazi fáradt pénztáros.hehe.

avatartalan 2007.12.19. 18:30:56

ja,és ablakmoso löttyöt se vegyetek benzinkuton,csikokra vágott szines krepp-papirt áztattunk csapvizbe és mehet a kiürült flakonba...vevö kér egyet kisétálok vele,elötte látványosan kinyitom és beleöntöm a tartályba,vevö látja hogy szines, ergo nincs átverés és mindenki boldog...pláne én ;-)

a kertész tömlővel 2007.12.19. 18:31:02

amugy nekem pofázhatnál sértett arcal amig ki nem megyek a baltáért az autoba s a szádba nem rakom.mázlid volt eddig a lehuzásaidal.

avatartalan 2007.12.19. 18:34:45

1000böl 1 reagál igy mint te,kedves kertész,ezért müködik a dolog évek ota

aranyhaj.blogspot.com 2007.12.19. 18:46:47

St. Moritz v Davidoff cigit szívni a sznob (de elegáns dolog).

Bankkártyát meg nem kell kiadni a kezünkből, ha nem muszáj. Nagyon könnyű vele visszaélni (annak, aki kicsit is járatos az ilyesmiben).

aranyhaj.blogspot.com

Megdobbent 2007.12.19. 18:47:16

Csunyavagy, ideird! :(

Homár Sharif 2007.12.19. 18:50:53

Bécsi úti Shell dettó lehúzós. A fáradt arc helyett mosolygós...
- Bocsi, de nem jól adtál vissza.
- Biztos?
- Biztos!
- Jaaa... és kapásból egy ezrest betesz a visszajáróba. Én éreztem magam kellemetlenül, hogy milyen béna.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2007.12.19. 19:00:58

Homár Sharif 2007.12.19. 18:50:53
Bécsi úti Shell dettó lehúzós.

még jó hogy olyan kevés shell kút van a bécsi úton...

legalább a falut megneveznéd és az irányt...

Homár Sharif 2007.12.19. 19:06:49

Jogos, 2 kút van. 277-es szám alatt, kifelé Budapestről a jobb oldalon

neofrix baszmacs · http://nemblog.blog.hu/ 2007.12.19. 19:11:43


Tessék tanulni a klasszikusokból! Ha már úgy megy a pénztároshülyítés, mint Ryan O'Neil-nek a Paper Moon-ban, akkor bátran mehetsz tankolni!


www.youtube.com/watch?v=iqueZ1KNeT8


A lényeg magyarul:

15 cent volt a szalag, a fickó ad érte 5 dollárt.

A pénztáros visszaad 4,85-öt.

Az ember a négy egydollároshoz hozzátesz még egyet, és azt mondja, kér inkább egy ötdollárost.

A nő odaadja az ötdollárost de az öt dollár apró még a kezében van.

A vevő visszaadja neki az ötöst, hogy inkább adjon neki tíz dollárt.

A nő kezében most ott van a visszaadott ötös, meg ötért az apró, vagyis összesen tíz dollár, így jogosnak tűnik a vevő kérése, hát odaadja a tizest.

struc 2007.12.19. 19:23:01

nem szeretem amikor lehúzzák az embert:(
ideird, ha már itt vagy:(, adhatod a tippeket mire figyeljünk. remélem utána már nem élsz meg belőle...

egyiketsem · http://egyiketsem.blog.hu 2007.12.19. 19:28:45

Másrészt persze felmerülhet az is, hogy tényleg zokni volt a leányzó agyilag, s most az előző tolvaj miatt fog szívni.

(Csak tippelek, mert ha másodszorra is rosszul ad vissza, az azért már a hülyeség magas fokú csúcsa, vagy szimpla idegkimerültség... )

[naiv]

Kifordított kacagány 2007.12.19. 19:35:29

és mindez azért van, mert olyan rossz biznic az az üzemanyag, hogy már nem is tellik rendes fizetésre az alkalmazottaknak. szörnyű.

örömmel vettem észre, hogy néhány lelkes olvasó is beletartozik a gerinctelen tolvaj féreg kategóriába. csak azt nem értem, ők miért háborodnak fel egy-egy lehúzáson amit itt olvasgatnak...hmmm...persze lehet, hogy nem háborognak, csak ötleteket gyűjtenek.

nem akarok igazából bujtogatni, meg ilyenek, de ha már valaki ilyen gyúlékony helyre jár dohányárut és öngyújtót vásárolni, akkor amikor át akarják baszni mint szart a palánkon, akkor miért nem használja a frissen vásárolt készségeket?

a kertész tömlővel 2007.12.19. 19:49:58

az elöző a kertész baltával nevü user nevében ment.:)
csak arra akartam kitérni hogy soha se tudhatod ki áll a fizető oldalon.

kacsa! 2007.12.19. 20:22:24

Szép sztori. Ideírdaneved! nem akarsz blogolni?

idegenvezeto 2007.12.19. 20:30:57

ideirdaneved! Egy utolsó tapló görény vagy! És még büszke is rá...

avatartalan 2007.12.19. 20:33:29

kacsa,nem akarok blogolni,csak leírtam 1-2 alapdolgot amire oda kell figyelni és igy hátha nehezebben tudnak majd lehuzni.
én már nem ebböl élek,az igy összelopott pénzböl azota tisztességes vállalkozást inditottam viszont az utolso jotanácsom:
1 esetben nem basznak át a kuton:magadnak tankolsz,beszaladsz,lerakod fillérre pontosan a pénzt és elfutsz...ha ezen kivül bármi másra vetemedsz(pl.vásárlás (isten örizz)) máris indulsz a lehuzás sürü erdejébe ;-)

mxplanet 2007.12.19. 20:50:10

így van, az a pojáca, aki engedi magát lehúzni
:D

K0vasz 2007.12.19. 21:00:02

Egyszerűen oda kell figyelni a fizetéskor. Én pont a múlt héten találkoztam először ezzel a lehúzós trükkel, csak nem kúton, hanem egy kajáldában. Kétezressel fizetek 1100-et (ráadásul még felfelé is kerekítettem..), erre visszaad 400-at, és várja a hatást. Persze rászóltam, és azonnal adta a maradékot. Többet oda se megyek kajálni.

doki 2007.12.19. 21:00:16

Ilyenkor azért elgondolkodom fennkölt magányomban, hogy mi minden problémára megoldást jelentene egy golyószóró meg egy meszesgödör

cskacsa 2007.12.19. 21:10:56

ideírdaneved!!!!
Dicsekszel, hogy milyen dörzsölt vagány vagy!
Az ilyen férgeket kéne az árokba lőni!

Kanapé2 2007.12.19. 21:18:14

Nem tudom, hogy ez a post a Budaörs északi vagy déli kútról szól-e, nekem mindenesetre van további adalékom a déli cégről:

Kizárólag mosatni járok a Budaörs déli Agip kútra (nincs a környéken egy kurva mosó, úgyhogy muszáj) ahol a 999 forintos III. mosásról még a büdös életben sose sikerült nyugtát kapnom. Ez tehát valószínűleg stabil napi nettó bevétel a brigád számára, de ők szellemesen továbbfejlesztették az üzletet:

Mosatás után rendszeresen félreállok még a kút parkolójában letörölgetni a tükröket, antennát meg ilyeneket. 10 ilyen alkalomból 5-ször somfordált oda egy-egy rosszarcú suttyó vagy luvnya, ellenállhatatlan ajánlatot téve valamilyen lopott szajré (dezodor, fritőz, borotva, meg mittomén mi volt még) megvásárlására, akiket alig bírtam lerázni. Egyszerűen nem hiszem, hogy a kutas személyzet nem sápolja meg ezeket a suttyó kis tolvajokat is.

A Budaörs északi Agip kútnál pedig 18-01 óra között kurvák vannak, közismert leadóval a kútparancsnoknak. A budaörsi Agip kurvákat egyébként a szakirodalom jó ideje nyilvántartja: maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=http://utcaiharc.uw.hu/utcaiharc.kml&ie

Tankolni viszont a közeli Tesco kútra járok (szigorúan kártyával fizetek), ahol a személyzet szintén gáz picsákból áll, egyszer nem vették észre (!) hogy ott állok a kasszánál fizetésre várva, és ezért kihallgattam, ahogy az egyik kutas picsa hüledezve meséli a másiknak, hogy az Agip kutas barátnője heti százezret fizet a személyi edzőjének (!) de nem kell ezen csodálkozni, mert "az Agip kútnál - te is tudod Nórikám - napi 40.000-et is megkeresnek a csajok."

Ha valaki indít egy ősi román ajtóleszakító tanfolyamot, akkor szívesen jelentkeznék a következő szemeszterre.

stp01 2007.12.19. 21:28:14

Mint már írtam, budaörs északi kúton történt az eset. Amúgy lopott cuccos seggfejekkel összefutni nekem is rendszeresen van "szerencsém" , legtöbbször a Hungárián az OMV kúton.

stp01 2007.12.19. 21:34:23

Na, helyesbítek.. Ha jobban átgondolom, az a déli oldal... Szóval, ahol a Tesco és a Kika is van.. bocs..

Kanapé2 2007.12.19. 21:36:37

Akkor nem tudod véletlenül, hol van alternatív mosó a környéken?:)

stp01 2007.12.19. 21:44:45

Passzolom a kérdést... Én vidéken lakom, van több mosó, de az egyikbe járok rendszeresen, 1700,- Ft egy külső-belső takarítás... Szóval inkább picit több idő, viszont alapos, és nem karcolja össze a kocsit, mint a gépi. :)

gibson 2007.12.19. 21:50:05

azért annyira nem kellene ennyire félni a kutasoktól szerintem, nem atomfizikusokról van szó vagy érsebészekről, eccerű fizikai melósok / hülyepicsák a legtöbben, egy kis odafigyeléssel és pénzszámolással bármikor megelőzhetőek a fent említett esetek. aki egy ilyen 'leejtem a húszezrest' vagy kreppapíros-ablakmosós történetet beszop annak meg csak gratulálni tudok. :)
velem egyébként megtörtént már többször az ellenkezője is, hogy 10-es helyett 20-ból adtak vissza, vagy hogy nem számolták fel az ablakmosófolyadékot..

felfog6atlan 2007.12.19. 21:54:30

Kamerás mobil kézbe, headset fülbe, fizetéskor kamera indít, közben kamubeszélgetés folytatása. Visszajáró megszámlálása kamerával, majd ha nem stimmel reklamálás, és felvétel közzétételével fenyegetés.
Fogyvédes, esetleg APEH-es ismerős véletlen ottlevése. Rendőr ismerős civilben véletlen megérkezése.
Egy ilyen csapatnak szívesen fizetnék hogy minden nap diszkréten seggbekúrjanak néhány "csaklenyúlósmunkáravagyokjó" "szerencsétlendolgozót" De talán még kútvezető elvtársat is.
Namost kérdés: hol ebben a buktató, miért nem lehet agyarországban jogszerűen lebuktatni a tolvaj csaló hazug gazembereket? Költői kérdés..

stp01 2007.12.19. 21:59:47

Nem fél itt senki a kutasoktól gibson, csak az ember nehezen hiszi el, hogy azok a történetek, amiket itt a Homáron, vagy máshol olvasott, egyszer csak vele is megtörénnek... Megpróbálják hülyének nézni, levenni, átverni, és ilyenkor jönnek a kérdések, hányszor fordulhatott eddig elő, amit nem vettünk észre..
A bizalom a lényeg, illetve az, hogy rájössz, nem feltétlenül kell magadból kiindulni.. Én nem próbálkozom semmilyen trükkökkel,ezért nem is úgy megyek be egy kútra, üzletbe, hogy be vagyok sz.rva, mert hátha átvernek, sőt.. Csak aztán jön a pofon...

átlátó 2007.12.19. 22:11:16

Én egyszer ténylegesen bambulós voltam és megvezettek Érden a 20.000-es visszaadási trükkel,10.000-ig adtak vissza. Azóta kínosan figyelek és alig várom a következő próbálkozást. Megfogják írni a bulvárlapok,olyan trükkös következménye lesz.

Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2007.12.19. 22:11:28

Skacok, a fentiekhez ket dolgot fuznek hozza...

1. Magyarorszag benned van. Meg benned... Meg benned...

2. En meg a fentiek tukreben luzer vagyok.. Engem egy heten belul ketszer akartak "atverni" penztarosok. Eloszor 10.000sbol adott vissza, mikozben en 5000-t adtam neki. A masik meg ugyanezt csinalta meg csak 20.000 es 10.000 eseteben. Ez ugye nekem plusz 15.000 lett volna....

Nekem 15.000-nel tobbet er a becsuletem es a lelkiismeretem.

GOD 2007.12.19. 22:49:03

Öhömm! A legutóbbit is miattam rúgták ki, most pedíglen felszólítok minden blogozót, hogy hirdessünk DZSIHADot a börsi agip kutak ellen!
Qrvaélet, hogy előveszek egy második kocsit (marad 3 tartalék), mert szerintem rendszámról már ismerik a Cliót. Volt olyan, hogy éljel kijött a bent alvó pályás munkatárs, és elkezdett szöszmöszölni, amikor beálltam! Pedíg az eset óta mindíg ott tankolok!
Ha vannak még gyökerek, akkor mi is azok lehetünk!
És a sikeres emberek bejihadolnak az agipra!
És a sikeres Jihad eredményeképpen felszántatnak sóval behintetvén!
És agipos a mocsokbanda, és tolvaj kurvák az ő prófétái; ez meg közismert ősi román szokás!

JIHAD!!!!!!!!!!!!

brunhold · http://www.hackedgame.try.hu 2007.12.19. 22:59:44

hat ami azt illeti, faradsag ide vagy oda, mindenhol megtortenhet, a kerdes hogy hanyszor?

Primavera 2007.12.19. 23:48:18

Nem véletlen, h az Agip ezt csinálja.
Ez ősi olasz (római?) szokás. Aki járt már a napfényes Itáliában tudhassa...

-putyin- 2007.12.19. 23:59:23

RosszQtya, a leadó mindig annyi, amennyi értékesítés volt a kúton. Semmi köze a lehúzáshoz. Eladott benya + shopos cumók egyvelege.

Amúgy az Agip már lassan veri a Shell-t lehúzásban.
Persze csak itt nálunk, nyugaton, a fejlett országokban, ahol a kutat üzemeltető rendes bért tud adni a dolgozóknak, mert az APEH nem szedi el a bevételét, ott nincs ilyen gond. Ott ez nem merülhet fel, mert ott van rendes bérezés, és nem valami cicababa kerül a shopba, amelyik sötét, de oboából *5-ös. Rossz ám, mikor a kút tulaja a bérpapírt aláíratja az emberrel, de a bért már nem adja oda. Ja, ha nem tetszik, nem kell itt dolgozni a válasz. És mielőtt valami mindenevő szuperokos leugatna, elmondom, hogy tapasztalatból beszélek.

-putyin- 2007.12.20. 00:00:56

Ahol még nem volt lehúzásom, az a MOL egyedül.

Viola, a ló 2007.12.20. 00:04:49

Autóval járni ősi román szokás.
Biciklizz, akkor csak gumit fújni kell néha-néha bemenni a kútra, az meg ingyen van. :)

Primavera 2007.12.20. 00:20:20

putyin, érdekes amit írsz. Ha ilyen munkahelyem lenne - volt már hasonló -, a munkaügyi bíróságon taliznánk. A bér számlára utalását hogyan igazolná?

-putyin- 2007.12.20. 02:03:54

Primavera, nem utalós volt anno, kp. Nem tudom, hogy manapság mi a divat, de nem véletlen, hogy lopnak a shoposok. Tisztelet a kivételeknek!

báró Csekonics 2007.12.20. 05:48:34

stp01 2007.12.19. 18:20:32

Ha ez a "befelé" oldali kút, akkor a zöld épület a "külső" oldalon az Agip hungária központ...
Na, ilyenkor oda kell bemenni ajtóletépni :-)
Persze csak finoman, mert igazából a kutak nem az övéik, hanem 'franchise' alvállalkozók.

(De ha elég ilyenről kapnak 'hivatalos' bejelentést - nem cikket a homáron név nélkül - akkor valószínűleg leverik a cégért az ilyen csalók kútjáról.)

bjela szila 2007.12.20. 06:46:41

megerőszakoltak tegnapelőtt , tegnap ... és ma is megyek ! minek mész oda ? fiatalok húzzatok nyugatra , ez egy ilyen tetü ország !

Szumi 2007.12.20. 06:46:51

GOD:
Én intifádát szeretnék!

Walter Melone (törölt) 2007.12.20. 07:42:03

Akkor itt van néhány trükk:
Ablakmosó folyadékot kinyitni, fele vízzel higitani, majd így eladni. Az üres flakonokat gyüjti a nappalos csapat, az éjszakások meg gyártanak...

Kávéfőzés. Végy egy zacskó kávét, és abból főzd a vevőnek. Ne üsd be a gépbe, és már tied is a haszon.

Autómosó. Csak a luzerek mosnak autót nappal....

Shop (ez régebben ment). Kasszából sztornózod (vagy be sem ütöd) a vásárlást, majd irány a tesco, készlet feltölt, különbözet hazavisz.

És, hogy miért van erre szükség a lehúzós főnökökön kívül? Nem árulok el vele nagy titkot, de a kutakról is lopnak. Benzint, rendszám nélküli, lopott rendszámos autókkal. Ha kicsi az összeg a rendőrség nem nyomoz.... A kutas meg kifizeti szépen a hiányt... :(

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2007.12.20. 08:27:50

ha vki nagyon szereti az AGIP kutakat javaslom az üllői 280-t, ott garantáltan nem lehúzós a banda, és nem kell sápot se leadnia a kutasnak.
kis kút, kevés ember, sosincs sorbanállás, és a benyóba is belekerül az adalék aminek bele kell.

faterka 2007.12.20. 08:38:52

Ez egy ilyen ország, mindenki pofázik, és mindenki lop, és mindnki azt mondja, hogy muszáj lopni. Lassan génsebészettel kellene belőlünk ezt kiírtani. ideirdaneved, köszi a tippeket, gondolom még lenne pár hasznos tanácsod...

stp01 2007.12.20. 09:00:52

báró Csekonics 2007.12.20. 05:48:34

Nem mentem be a központba, mert nem volt időm, viszont felhívtam őket. Ott egy hölgy meghallgatott, és kérdezte, hogy szeretném-e, hogy ezt hivatalosan továbbítsa az illetékeseknek?!
Igen, szerettem volna.. Megtörtént.

vernarancs 2007.12.20. 09:27:54

Az a baj, hogy megusszak egy bocsika-val. Pedig azonnal eljarast kene inditani az ilyen retkes csalokkal szemben es soha tobbe munkat ne kapjon penz kozeleben. Menjen utcat soporni. BAR listat kellene vezetni a csalokrol is amit a cegek megnezhetnek mielott alkalmazzak oket.

báró Csekonics 2007.12.20. 10:06:37

faterka 2007.12.20. 08:38:52

Igen, a legundorítóbb, amikor az ilyen szutykok kijelentik, hogy 'rá vagyunk kényszerítve'
Miért, pisztolyt fogtak a fejéhez, vagy mi?!

El lehet menni máshová is dolgozni ám, nem muszáj a kúton lopkodni... Persze gondolom egyszerűbb, mint pl. tuskóban v. ocsmányban pénztároskodni (mondjuk), meg valószínű jövedelmezőbb is.
(Bár - hál'istennek - fogalmam nincs egyik keresetről sem.)

Viszont, ha már egyszer ezt választotta, akkor ne büszkélkedjen vele hogy mekkora féreg, meg ne mentegesse magát, mert önként az...

ediboy 2007.12.20. 10:18:51

Lehúzós kút még az OMV a 10-esen kifelé a borosjenői elágazás közelében.

Vki írta hogy lehúzós MOL kúttal még nem találkozott. Én igen. Már nem emlékszem pontosan melyik, vhol Balatonvilágos és az M7 között.
Hajnal 4, nyaralni indultunk, kómás fejjel be, 10000-ből adott vissza 20 helyett. Amikor szóltam, még neki állt feljebb, kikérte magának.
Megmondtam neki, számolja le a kasszát.
Alibiből képes volt leszámolni...aztán se bocs, se semmi, visszaadta a pénzt.

báró Csekonics 2007.12.20. 10:36:35

ediboy 2007.12.20. 10:18:51

Minden társaságnál lehet lehúzós és 'normál' kutat is találni, pont a franchise rendszer miatt.
Úgyhogy ilyenkor azt mondani hogy 'X társaságnál többet soha' butaság - vagy legfeljebb a panaszban szabad, amit az ember az anyacégnek küld, ha küld egyáltalán.

Egyszerűen figyelni kell, nincs más mód sajnos. Saját magad tankolj, olajat, ablakmosó folyadékot, stb. meg nem feltétlenül a shopban kell venni - ha nincs 'buherálva' akkor csak simán drága.
Ja, persze fizetés kártyával, bizonylat megnéz, eltesz, fizetéskor csak ha stimmel az összeg, akkor okézni, stb.
(Azért legalább nagyságrendre csak emlékszik mindenki, hogy ~10000-ért v. ~20000-ért tankolt mondjuk.)

Weboldal készítés olcsón · http://olcsoweboldal.hu 2007.12.20. 12:39:29

Nekem a következő tetszett nagyon:
Fizettem 1200 forintot, adtam egy 1000 forintost és mellé egy 500 forintos kajajegyet. Mire a pénztáros: A kajajegyből nem tudok visszaadni! Miért is?? Mert azt adtam később??!!

www.lovardakalauz.hu

porthosz 2007.12.20. 12:56:08

Az a baj hogyha valaki járatlan ebben akkor simán bedől az ilyen lenyúlásoknak.

Egyszer mentünk egy rokonnal fehérvárra, és megálltunk pestről kifele menet egy benzinkutnál. Rokon adott 5000 pénzt (akkor volt 1400 egy matrica ha jól emlékszem) és beküldött hogy vegyek egyet. be is mentem de el voltam foglalva hogy magoljam a rokon rendszámát mert ugye azt a kutasnak rá kellet irnia. Kértem is egyet számot ráir kérdezett még egy két dolgot, majd fizettem, ő meg viszadta a "visszajárót" meg a matricát. Megyek kifelé számolom a kezemben a pénzt látom 3000 ezret adott vissza valami nem stimmel. Visszamentem, mondom nem jol adott vissza. Erre a csaj : ja tényleg és már adta is a 600 forintot vissza... A dologban az volt az érdekes hogy én nem mondtam mennyivel hibádzik csak hogy ez nem annyi és akartam mutatni neki a pénzt de ő már adta is ide a 600-at... szóval enniyt erről. Ha kicsit elbambul z ember vagy nem figyel már át is vágták rossz esetbe 5-10000 forintal is...

Bicskas 2007.12.20. 12:58:53

nekem egyszer elfogyott a cigipapírom hajnali 2-3 felé. szóval kibaktattam a kedvenc ESSO kutamra venni
a kutas srác is bent lebzselt a shopban, hallottam, hogy cigipapírt veszek egyből kérdezni nem adok-e el neki egy kis zozit.
mondom azt talan nem de csinaljunk egy cigit, föllőtük a rakétát
a srác közben kérés nélkül hoz nekem egy redbull-t a hűtőből, hogy ne szomjazzam
aztan amikor már köszöntem el, hogy lépek adott meg egy doboz cigit (a shoppos csaj emlékezett rá milyet szívok) + a cigipapírt se hagyták kifizetni
elárulom messze nem volt benne ennyi pénzem a szálban, szóval maximálisan rendesek voltak, a lehúzás szöges ellentéte

porthosz 2007.12.20. 13:03:24

Ja igen, egyébként a megoldás nem az hogy a kutas kiszolgálókat kell megbüntetni hanem hogy a feljebbvalókat lecsukni a picsába. Mert az is nyilvánvaló hogy ők kényszeritik ki hogy az alkalmazott kénytelen legyen lopni.

andika25 2007.12.20. 13:11:06

Na, azért a karácsonyi (utcai) árusokat sem kell félteni.
Rendesen ki tudják használni, hogy az ember keze, feje tele van...

550 forintért vásároltam, ötezressel fizettem, a nő visszaadott 450 forintot és a blokkot. Aztán csönd.
Ránéztem, erre elkezdte számolni a papírpénzt, visszaad 2 db ezrest, 2 db ötszázast, 2 db kétszázast és egy fémszázast - természetesen a bankjegyeket szépen összerendezte, csak annyi látszott, hogy sok darab.
Mivel nem siettem annyira, megszámoltam, aztán szóltam...
Úgy látszik, túl rövid a szezon.

pinkfloyd 2007.12.20. 13:57:13

Én csak ámulok, mi a franc történik ebben az országban. Az az érzésem, hogy egy ilyen, vagy hasonló munkákra zöldfülű és ártatlan embereket vesznek fel, akiket megtanítanak minden trükkös kifosztásra. Aztán más munkahelyen ezek folytatják és átadják másoknak. A végén már szinte mindenki lop a másiktól (egyre kevesebben leszünk tisztességes emberek). Hát nem véletlen írják ki külföldön a boltokban magyarul "NE LOPJ"! Korábban ezt csak Ausztriában láttam, de mostanában már attól nyugatabbra is megtalálható. Ezek miatt a szemetek miatt kell szégyenkeznünk a világban!

Hátezmármi (törölt) 2007.12.20. 14:53:21

Mi olajat vettünk a Régi Fóti úti MOL kúton. 3×5 literből 2-ben valami okádék volt drága olaj helyett. Ja igen, azt a kettőt a raktárból hozta ki, mondván, ne a polcról vegyük le, mert úgyis fel kell töltenie.

Levél a MOL-nak, kivizsgálták, de természetesen semmit sem találtak....

MADcat 2007.12.20. 15:28:20

sona · www.lovardakalauz.hu 2007.12.20. 12:39:29
Nekem a következő tetszett nagyon:
Fizettem 1200 forintot, adtam egy 1000 forintost és mellé egy 500 forintos kajajegyet. Mire a pénztáros: A kajajegyből nem tudok visszaadni! Miért is?? Mert azt adtam később??!!


Eszedbe jutott az a tény, hogy nem minden kajajegyből lehet visszadni...

MADcat 2007.12.20. 15:30:54

Válaszlok magamnak.

Sona! Iagazad van, már leesett mi akartál! :):):):)

Lacaca 2007.12.20. 15:32:10

Nem kell nagyon csodálkozni. Az alkalmazott minimálbért kap, éjszakai, meg hétvégi járulékkokkal emelve. Ez úgy 70-80 e Ft. Ebből havonta lead 30-50e-t. A többi pénzt lehúzásokkal kell megteremtenie, vagy megdöglik. Az üzemeltető röhög a markába, neki fejenként megvan a 30-50 pént minden hónapban, a hivatalos jutaléka mellé. Benzinkúton kutas elzavar, autó csak én nyúlok, nem kell olaj, ablakmosó, semmi. AZ olaj Tescos, az ablakmosó víz+színezék. Látványosan kidobja kukába az üres palackot, ha kiürült. Ugyan azt a palackot hónapokig.... Fizetés csak kártyával, sms érkezéséig nem írok alá. Sajnos itt járunk. Egyébként páromon keresztül volt közöm a kagylós köcsögökhöz, onnan az infók. Ja! Kagylós kútra bukósisak plexit mosni, és wc-re járok. Másra nem jó.

alibi borz árny (törölt) 2007.12.20. 15:46:50

sona:
Az étkezési jegyből soha sehol nem adnak vissza, a boltban sem. Ez így szabályos.

innye 2007.12.20. 16:28:47

alibi borz:
és a mellétett ezresből se?

porthosz 2007.12.20. 16:35:36

alibi borz árny :
Értem. Tehát ha odaadok 1000 forintot meg 500as utalványt akkor nem tudnak visszaadni az utalványból.
Ha odaadok 500ftos utalványt majd még egy 1000-est akkor már igen?
wtf, emberek ki járt itten általános iskolába? vagy ezt ott már nem tanitják

Kifordított kacagány 2007.12.20. 17:03:59

"Persze csak itt nálunk, nyugaton, a fejlett országokban, ahol a kutat üzemeltető rendes bért tud adni a dolgozóknak, mert az APEH nem szedi el a bevételét, ott nincs ilyen gond."
szerinted mástól nem szedi el az apeh a bevételét? csak szegény kutasoktól, akik alig tudják eladni a az alig fogyó portékáikat? ne röhögtess, ez nagyon rossz duma.

"Ja, ha nem tetszik, nem kell itt dolgozni a válasz"
helyes válasz. nem kell ott dolgozni. csak annak aki képes felváltani a becsületét aprópénzre.

"Mert az is nyilvánvaló hogy ők kényszeritik ki hogy az alkalmazott kénytelen legyen lopni."
kényszerítik? mivel? mesélj erről.

"A többi pénzt lehúzásokkal kell megteremtenie, vagy megdöglik."
kell? nem kell. én úgy látom inkább, hogy nagyon is könnyedén megy nekik.

avatartalan 2007.12.20. 19:19:24

igen faterka,tudnék még mesélni néhány alapvetö de örökérvényü trükköt,amivel lehet hogy pont TE usznád meg a lehúzást,de nem merek írni mert tuti eret vágnának itt néhányan a sztoriktol és ismét gerinctelen féreg lennék akit le kell géppuskázni :-))))))))))))

Kifordított kacagány 2007.12.20. 20:31:55

nem ismét. azóta is. részt vettél benne, csináltad is. rongy alak vagy.

torghelle 2007.12.20. 22:31:25

Bicskas vannak ilyen kutak is. Hehe

Partner-1 2007.12.20. 22:41:25

Csatlakoznék az előttem szóló partner leveléhez, egy kis kiegészítéssel!!!
Dr. Nagy István többféleképpen is megfogalmazhatta volna kollégái megnevezését, hiszen régen osztálytársak voltak, akiket Ő választott a másik két vezető pozícióba, és lassan az Osztály talit is megrendezhetik az AGIP-ban. (Önfejű ember, ami fehér az neki fekete, innentől sorra teszi tönkre a töltőállomások bérlőit, ezáltal részvétem az ESSOSOK-nak is, mivel az AGIP megvette az ESSO-t, jövőre Új világ vár rájuk.)
A legfelsőbb vezető Dr. Roberto Mullinacchi, aki nyugdíj előtti idejét tölti hazánkban, s a bérlőkhöz szóló levelében mindenben Dr. Nagy Istvánt jelöli meg a problémák megoldásához, s megpróbál kibújni az őt terhelő felelősség alól ( mondhatni nyaral hazánkban elképesztő összegért……..).
Részben tévedés Dr. Nagy levelében, hogy a panaszok miatt váltották le B. Észak vezetőjét, aki kb. 10 évig vezette a kutat, mivel indoklás nélkül váltotta őt le. (közös megegyezést ajánlott, de bérlő ebbe nem egyezett bele, mivel a vezetőség 4 hónap alatt –11.000.000ft bukásba hozta, plusz a tervekben beígért támogatást kb. 4.500.000ft-ot (ez arról szól, hogy ne a bérlő tegyen be havi kb. 1.100.000 ft-ot a saját pénzéből, mert veszélyezteti a töltőállomás üzemeltetését, illetve így havi –1.100.000 ft a keresete) bármilyen nemű felmondás esetén visszakövetel(REMEK).
Viszont bármilyen bérlői szerződés megszűnésekor (apró betűvel, más fogalmazással) a támogatás visszajár az AGIP-nak. TEHÁT: a bérlő 4 hónapra eső keresete kb. –15.500.000 ft. Bravó Dr. Nagy István.
Sorra teszi tönkre a bérlőket, csak 2006-ban kb. 13 bérlő állt fel önként, vagy állított fel Dr. Nagy gusztustalan módon, és esetleg már árverezik a házukat is.

Vannak kiváltságos bérlők, (ez viszont érdekes) akiknél évente nincs emelés a terv számokban, inkább csökkentik a tervszámokat (liter, shop és snack bevétel). Jól elrejtve a számok között 2007-ben hálózati szinten 95.000.000ft visszaesés lett betervezve néhány kút előnyére, s a többi kút rovására.
(Példa: Minden vállalkozásban van kiadás és bevétel oldal, amit jelen és múlt esetben az AGIP szab meg. A kiváltságos bérlőknél ez úgy működik, hogy vagy a bevételi oldalt csökkenti, vagy a kiadási oldalt növeli számukra a területi vezető, de minden esetben Dr. Nagy írja alá.
2006-ban elért shop bevétel pl.96.000.000.ft, melyből leadó az AGIP-nak pl.20% =19.200.000., 2007-ben betervezett shop bevétel pl.80.000.000.ft, shop leadó 20%=16.000.000.ft, magyarul 3.200.000.ft-ot nyert rajta a kiváltságos bérlő, amit egy nem kiváltságos bérlőre terhelnek, jól elrejtve a számok közt, mert összkút szinten az éves tervezett bevételt ugyanúgy hozni kell. Ezen felül a 3.200.000.ft-on kívül a 96m és a 80m ft. közötti különbségből is plusz bevételre tesz szert.
Mivel ez véletlen kitudódott, pár bérlő nem értett vele egyet, ezért távozniuk kellett.
Úgy nevezném nyakkendős bűnözés (családok szándékos tönkretétele folyik) remélem egyszer lesz egy olyan BÍRÓSÁG, aki ezt elítéli.


Folyt. Köv.

Ui. pár felvetet kérdésre:

A kutakat max. 0.005 ezrelékre kalibrálják, de már ez se nagyon működik, viszont annyit jelent, hogy 100 literből fél decivel lehet kevesebb. OMH TÖRVÉNY

Rendőrségi feljelentés: 50 meglépőből kb. 1 ellen indul eljárás, (ne kérdezd miért, mert nem Ő vezette az autót, családtag, stb.ezért visszadobják) a többit a kutas ill. pénztáros fizeti, ami sehol nem szerepel költségben. Nem védem a személyzetet, nem a vevőt kell lehúzni, szintén az AGIP hibája, mint a nem létező selejt, illetve hiány.

Számlával kapcsolatban, az APEH két AGIP kúton külön nem rendszeresített pénztárgépet talált, nagy értékű adócsalás miatt indult nyomozás, érdekes elszámolni azokkal a számlákkal, igaz nem üzemanyagról szólnak.
Még érdekesebb, hogy a szóban forgó ( két) kút vezetőjének harmadik kútja B. Észak.
Az AGIP-nál első rendű azonnali felmondás szerepel ilyen esetben, de mégsem történt semmi, mivel, itt nem a vásárlót, hanem az állam bácsit, illetve az AGIPOT lopták meg. ÉRDEKES.
Dr. Nagy István valamint Wéber Gábor területi vezető is tudott róla…………..

’A Prímagázzal kapcsolatban részben egyet értek. Deeeeeeee: Kolos Gábor tett egy ajánlatot:
A Totálgázzal kötött szerződés lejártakor az AGIP a Prímagázzal újra szerződést köt, elállnak a perektől, és a már megnyert perek általi összeget visszafizetik az üzemeltetőnek.(bérlő)
Dr. Nagy Istvánt nem érdekelte az ajánlat, de tisztában volt vele, hogy a precedensként megnyert perek többmilliós kártérítésre ítélik a bérlőket, holott az AGIP nem tartotta be a szerződést, viszont a bérlőre terheli.
Nem számolt azzal, hogy készült egy 40-fő által írott bérlői levél az akkori Olasz Vezetőnek Dr. Paulo Mazza Úrnak, aki felülbírálta Nagy meggondolatlan döntését, és megmentette a bérlőket a totális tönkretételtől.
Nagyon sajnálom, hogy Mazza Urat elhelyezték Magyarországról, a bérlők érdekeit is képviselné, nem lennének Dr. Nagy István „kiskirályságának” kitéve.(Mazza Úr nevezte így, mert (ha jó az infóm) a kettőjük közti megbeszélésen, mely a Prímagáz, bérlők eltávolításáról szólt, folyékonyan a szemébe hazudott.
Mazza Úr távoztával bosszú hadjárat indult a bérlők ellen ( 40 fő mint bérlői levél) és a potenciális bérlőket Dr. Nagy kirúgta, vagy tönkretette, mivel az új Olasz Vezető Dr. Mullinacchi (Email-be minden bérlő megkapta) teljhatalmúan Dr. Nagy Istvánt jelölte meg minden probléma megoldására, hogy nyaralásában őt senki meg ne zavarhassa. No Comment!!!
Hosszan folytatható lenne ezen lista az AGIP vezetőség tisztességtelen üzleti politikájáról, amennyiben bárkit részletesebben érdekel a téma, konkrét kérdésekre is szívesen válaszolok.
A fejétől bűzlik......(AGIP VEZETŐSÉG, az a nagy zöld házikó, ott Budaörsön)

luxusmoszkvicsslusszkulcs 2007.12.20. 23:07:19

Lehúzás másképp:

50+5 literes benzintartályba 60(!) litert sikerült beletankolni a budakeszi Shell-kútnál... (Nem engedtem most sem a kutast tankolni, én töltöttem.)

Kasszánál szóvátettem: új szórópisztolyra hivatkoztak... No comment.

atesz666 2007.12.21. 13:12:37

Van jópár kutas barátom, sőt ha jobban belegondolok a fele baráti köröm kutas vagy kutas volt.
Mióta Őket ismerem (8 éve), azóta mindíg is a lehúzásról szólt a kutazás. Régebben ment az üres olajos flakonnal (lufizás) mutyizás, a drágább olajok kicserélése a flakonban tecsó dazdaságosra.
Manapság már csak a rossz visszaadás, pénz csere megy, esetleg felplusszolnak a blokkunkra egy cigit, ilyesmit. A cigi azért jó mert azt kb. 20 percen belül el is tudja adni a következő vásárlónak blokk nélkül.
A budaörsi kút amúgy is legendás, mint szinte az összes nagyforgalmú út vagy autópálya melletti. Itt szezonban nem ritka a napi 80-100.000 Ft-os kereset sem, hiszen számoljuk azt is hozzá hogy sok a külföldi akiktől az eurót kb. 150-ért válták...

avatartalan 2007.12.21. 17:14:29

80-100 rugo az már szép summa :-)
örültem ha 5-6 éve összejött napi 20ezer,igaz mi még pénzt nem váltottunk,csak csaltunk.

avatartalan 2007.12.21. 17:15:41

(gyere és alázz kacagány ;-))

Kifordított kacagány 2007.12.21. 18:14:24

ideírdaneved! 2007.12.21. 17:14:29
lám, még amatőr is voltál.

az alázásról: szerintem nem alázás az, ha valaki felhívja rá a figyelmedet, hogy nincs becsületed. te viselkedtél becstelenül és szemlátomást ezt az állapotot ma is természetesnek tartod(javíts ki, ha tévednék). valószínűleg akárki akármit is mond, már úgysem fog a becsületedbe gázolni, legfeljebb az önérzetedbe, ezért nem nagyon féltenélek az "alázástól".
nem vagy rossz ember, csupán becstelen. se több se kevesebb.
az önmagadról alkotott véleményed természetesen egész más. így működünk.
boldog karácsonyt

kolbász 2007.12.21. 22:17:10

A következőt tudom javasolni:
- Tankolás előtt 5000 vagy 10000 Ft.- ot előkészíteni.
- 5000 vagy 10000- ért tankolni
- bemenni fizetni
- köszönés
- fizetés
- elköszönés
- távozás.
Tuti nincs átverés és biztos lehetsz benne, hogy nem adtak rosszul vissza. Üdv. Mindenkinek

avatartalan 2007.12.22. 06:46:32

jol mondod kolbász,ugyanezt írtam pár sorral feljebb,ez az egyetlen modszer

Rave_Ace 2007.12.23. 14:22:23

Fóti úti Mol kút gyorsító sáv.
kártya bedug, mennyiség kiválaszt, pénz leemel, tankol, és már megy is tovább.
Amióta van, csak azt használom.
Senki nem jön oda, hogy segíthet-e, nem akarnak ablakot mosni, nem kell bemenni sorba állni.
I love this game.:)
Remélem egyre több helyen lesz...

garázda 2007.12.23. 19:58:25

Nem csak az AGIP büdös, büdös mind!

Főleg a csajok!

Bemész tankolsz vagy veszel valamit NEM PONT TÍZEZERÉRT!

Mondjuk 4800.- vissza ad 5000.-ig és rádnéz ártatlan szemével és magába megkérdezi:

- te faszkalap, elég vagy adjak vissza tovább?

10-ből ha 1X bejön az már ötezer!!

Ha rászólnak akkor az álltalános válasz, jó-jó csak néztem valamit!!

kujoon 2007.12.25. 03:07:07

ideirdaneved! : rohadj meg mocskos csaló!
ide mered tolni a képed, és még el is mondod?!? Dögölj éhen, és jöjjön a vállalkozásodra az apech, a köjál és a vpop egyszerre...!

avatartalan 2007.12.25. 15:39:38

kujoon :-)))))))))))))))
ámen
(amugy köjál már nincs hanem ántsz,te sötét taho)

Zsóti 2007.12.27. 13:56:11

Az M3-as kivezetőjén a Shell kútnál több alkalommal is egy ezressel kevesebbet adtak vissza, volt, hogy akkor szóltam, és volt, hogy a Hungaroringtől fordultam vissza, mert út közben elgondolkoztam, hogy valami nem stimmelt, bementem a shopba és mondtam a hölgynek, hogy egy ezressel kevesebbet adott vissza. Nem kérdezett semmit, csak "bocsi" és átnyújtotta az ezrest. Vagy tudta, hogy meg akart húzni, vagy mindenkivel megcsinálja, és ha tízből egy-kettő visszamegy, akkor is 8000Ft elég jó pénz fél óra alatt. Elég csak kiszámolni az órabért, és a napi "jattot", mert hogy nem fél órát dolgozik naponta...
Ha nem tudta volna, azonnal kasszazárás és rovancs, azon elvileg (ha nem teszi közben el máshova a pénzt) kijön a hiba és a plusz.
Minen esetre matricát most már mindig a kút mellett lévő autópálya-irodában veszek, nem náluk, tankolni meg soha sem állok meg ott. És még sokan mások sem, akik szintén ezt tapasztalták.
süti beállítások módosítása