Tékozló Homár

Szívás a Baumaxban

2007.03.29. 14:43 | jackyll | Szólj hozzá!

Névtelen Naiv Ügyfél szivattyút vásárolt a Baumaxban, a kiírt árnál 20ezerrel drágábban, ami másnap tönkre is ment:

Igen, egy baumaxos történetet osztanék meg Veletek - fõleg az olvasók széles táborának tanulságául. Jah, igen. A Pesti úti GagyiMaxról van szó. Hogy mi a tanulság? - A végére mindenkinek leesik - több is. Elõre kell bocsátani, nagyon sok vizet kellett (volna) kiszivattyúzni, vészhelyzet jellegû volt a múlt hét vasárnapi állapot egy pincerészben. Zárás elõtt 1 órával értünk oda az áruházba. A BauMaxban forgalmazott nagy teljesítményû TIP mélykút szivattyút javasolta az eladó. Az ára elég borsos volt: 69.990 Ft volt kint a mintadarabra mûanyag gyorskötözõvel elég fixen, eltávolíthatatlanul ráerõsített narancs-piros színû árcédulán. A mintadarab alatt volt egy pozíciószám a polcon. Felette 1 polccal ugyanaz a pozíciószám és dobozolva ugyanaz a termék. Levettük, kinyitottuk a dobozát, megnéztük, leellenõriztük, ugyanaz a mintadarab és az általunk vásárolandó darab típusa és minden apró kis paramétere a típustáblán és a kiegészítõ mûszaki paramétereket tartalmazó típustáblán is. Ezután a pénztárhoz mentünk, ahol 89.990 Ft-ra nõtt a készülék ára.
Olvasson tovább!

Homár irodalmi mikropályázat, második adag

mûvészet

2007.03.29. 12:59 | szily | Szólj hozzá!

Emlékeznek, pályázatunkon egy cseh szafaládé csomagolásán látható ábrát kell értelmezniük a jelentkezõknek. A maximális terjedelem három mondat. Az elsõ igazán irodalmi igényû pályamunkák érdekes módon versek. Gym alkotása az az alapfeltevésre épít, hogy ha az ember egy megfelelõen guszta virslit lát, okszerûen elperverzesedik. Érdekes teória, a világ sokkal mókásabb lenne, ha így mûködne:

Olvasson tovább!

Kihagyhatatlan akciók a Corában

2007.03.29. 12:44 | jackyll | Szólj hozzá!

Még mindig a Cora, ahol legutóbb Kri fedezett fel egy kihagyhatatlan ajánlatot, hajtás után pedig András büntet le egy tragikus szóviccel:

Biztos tele van már a padlás a hipermarketes akciókkal, de a hétvégén találtam egyet a Corában amit nem tudtam kihagyni. Lehet, hogy a Globus akciózik, de azért legalább a polc 2 végére rakták volna a termékeket. Mindenesetre kíváncsi lennék ennek ellenére, hányan vettek 480g-os ketchupot.
Olvasson tovább!

Cashback Magyarországon is?

2007.03.29. 11:41 | jackyll | Szólj hozzá!

Bence aszongya, hogy elképzelhetõ, hogy idén itthon is lesz cashback, vagyis kártyás vásárlással egybekötött pénzfelvétel:

csak annyi, hogy itthon is tervbe van véve a cashback, valszeg nyártól fog mûködni kísérleti jelleggel néhány texóban. Csak a magas forgalmi jutalék miatt eléggé zaccos a kereskedõnek. Azt mondják, kb 20ezer HUF körül lehet majd maximum "cashback-elni".
Olvasson tovább!

Karamellás kivégzés Ausztráliából

2007.03.29. 10:42 | jackyll | Szólj hozzá!

Str, a Homár kedvenc reklámblogjának gazdája néhány hete még Ausztráliában süttette a homlokát, ahol pénzt és energiát nem kímélve vadászott nekünk néhány jellegzetes helyi ízfokozót:

ausztráliai utam során sikerült belebotlani pár megörökítésre érdemes képzõdménybe, amit tudtam, azonnal magamhoz is vettem. az igen beteg, 'karamell általi halál' nevû popcornt egy esõerdõ kellõs közepén, egy lepukkant ajándékboltban találtam. az ízét leginkább nyereg alatt hetekig szárított mars-csoki belsõségként tudnám leírni. vajon a gyártó az apróbetûs 'tartalmazhat allergén anyagokat' figyelmezetés segítségével megúszna egy fogyasztót érintõ tényleges karamell általi halált?
Olvasson tovább!

Párolgó alkatrészek az IBM-szervizben?

2007.03.29. 09:13 | jackyll | 1 komment

Végre egy eset, ami azelõtt megoldódott, hogy kikerült a Homárra. Tamás szerint az IBM márkaszervizében tûnt el laptopjából a memória fele, mert otthon még megvolt mielõtt bevitte. A szervizben egy ideig kötötték az ebet a karóhoz, minthogy csak az IBM-alkatrészekre vállalnak garanciát, de aztán az ügy eljutott a vezetõséghez, és felajánlottak egy pótlást:

Korábban vettem egy IBM R51E laptopot a NOTEBOOK.HU kft.-tõl Windows XP-vel együtt. Mivel a laptop memóriája csak 256 MB volt ezért kértem még bele memóriabõvítést, még 256 MB-t. A memóriát nem én szereltem bele, hanem még a NOTEBOOK.HU. A boltból már eleve így hoztam el. Nem akartam magam szerelni, mivel nem vagyok hardware szakember. A gép rendszeresen lefagyott, megbízhatatlan volt, így még a garancia idõn belül elvittem az IBM központi szervizbe (1117 Budapest Neumann J. u. 1): Kétszer visszaadták azzal, hogy semmi baja a tesztelések szerint, de a második alkalommal, amikor vissza akarták adni, ott helyben lefagyott. Ekkor végre bevették alaplap cserére. A javítás elvégzésérõl persze nem értesítettek ki, ahogy ezt ígérték, bár minden elérhetõségemet elkérték. Én érdeklõdtem, hogy készen van-e már. És lõn csoda: végre azt válaszolták, hogy készen van!
Olvasson tovább!

Javított a Tesco

2007.03.29. 08:26 | jackyll | Szólj hozzá!
Nem volt pusztába kiáltott szó, illetve falra hányt borsó a levelem! A héten a Tesco-ban jártam, és örvendve tapasztaltam, hogy az általam kifogásolt, hibás helyesírású szavakat mind kijavították! Hurrá és halleluja! üdv: cillancs

A Homár kiválóan szórakozott a régi feliratokon, így õ annak örül, hogy a múltkori fotók még megvannak. Sing Hallelujah!

Olvasson tovább!

Gyanús a Posta – A Nagy Levélmix a nyitvatartás megváltozásáról

postagyalázás

2007.03.28. 12:39 | szily | Szólj hozzá!

A napokban több posztban is – Sitt meg itt – foglalkoztunk azzal az érthetetlen, sõt gyanús jelenséggel, hogy a Magyar Posta mostanában több hivatalának úgy rövidítette meg a nyitvatartási idejét, hogy munkahelyen dolgozó ember véletlenül se vehesse át a küldeményeit. Alant a reakcióként beérkezett rengeteg levélbõl olvasható válogatás. A konklúzió: a jelenség általános, csak az a kérdés, a vidékiek szopnak-e nagyobbat vagy a pestiek.

Olvasson tovább!

Kozsó és a teabiznisz sötét világa

2007.03.28. 12:10 | jackyll | 6 komment

Olyannyira megtépázhatták Kozsót Amerikában, hogy a srácoknak a Zöld Teknõsben rá kellett kapcsolniuk. KekPafrany beszámolója szerint a mûvész teázója ugyanis két itallappal dolgozik, amelyikbõl az egyik csak "tájékoztató jellegû" árakat tartalmaz. Ráadásul rossz napokon a felszolgálók hajlamosak elüldözni a "problémás" vendégeket, legalábbis csapatukkal ezt tették:

Három teázóba járunk sûrûbben, a Zöld Teknõs az egyikük, gyakorlatilag a megnyitásától kezdve ismerjük. Harsány mûindián dekoráció, finom és elég változatos teákkal. Ja és szárazföldi teknõsökkel, ne aggódj, nem egy vizi szomszédodat kritizálom épp ;) A kiszolgálás idõvel itt is "érdekessé" vált. Az elejétõl megszoktuk, hogy egy tea 30-45 perc alatt kerül az asztalunkra, de olyan is volt, hogy 60-at kellett várni. Nem baj, beszélgettünk, elvoltunk (csak belegondolok, hogy mi van azokkal a termeikkel, ahol óránként x mennyiségû pénzt el kell költeni) Nem is ez volt a gondunk velük...
Olvasson tovább!