Tékozló Homár

Internetes rendelés a Pannonnál

2008.01.22. 12:31 | jackyll | 58 komment
Végre egy kövér zéertézés! Atticsi a Pannon hűségbónuszát szerette volna elsütni egy új telefonra, de ez láthatóan nem ütötte meg a szolgáltató ingerküszöbét:
Előrebocsátom, nincs semmi bajom az egyéni vállalkozókkal, de azt gondoltam, hogy egy Zrt mindenféle ISO izékkel ad magára, esetleg megbecsüli azokat az ügyfeleket, akik sok milliót költöttek telefonszámla formájában az elmúlt 10 évben. Tévedtem.

A sztori ott keződött, hogy tavaly decemberben vásárolni akartam egy telefont -persze kedvezményesen, én naiv-, kihasználva a Pannon Zrt EV. által adandó bónuszt. Több ügyfélszolgálati próbálkozásomra sem sikerült megtudnom semmit, ugyanis 30-40 perc várakozás után sem sikerült ügyintézőhöz jutnom. Sebaj, gondoltam, majd az úgynevezett Elektronikus Levél-nek nevezett csodán keresztül megtudakolom az infót. Megírtam, aztán vártam, vártam.... egyszercsak 3(!!) hét után felhívtak a Pannon Zrt EV.-től, hogy akkor mi a francot is akarok. Elmondtam, de a bónusz értékét nem tudtam meg most sem, mert nem mondják meg(!!!). Mondjak telefontípust, és megmondják, mennyiért kapom meg. Jó, mondtam (60ezres Sony Ericsson telefon). Osztott, szorzott a figura, majd mondta, hogy 50ezerért megkapom (hálózatfüggő, 1 év hűség, bónusz). Szerencsére korábban utánanéztem, és bruttó 40e és 50e között lehet kapni bárhol, hálózatfüggetlenül, hűség nélkül, bónusz nélkül. Megemlítettem az üi-nek, hogy a hülyék a túloldalon laknak, de ő mondta, hogy ennyiért tudja adni, ha nem kell, akkor nem kell. Ennyiben maradtunk.

Csak nem hagyott nyugodni a dolog, megpróbáltam a Pannon Zrt EV. úgynevezett Netshopjában, amely egyébként dizájnert, programozót és minőségellenőrt sosem látott (tetű lassú, usability=0). Az úgynevezett Netshop "sebességének" köszönhetően röpke fél óra alatt kiderült, hogy bruttó 28e-ért meg tudom venni ugyanazt a telefont. Hurrá, megrendel.  Másnap visszaigazolás a futarszolgalat@pannon.hu email-címről, hogy sajnos 72 órán belül nem tudják szállítani. Azt, hogy mikor tudják, azt nem írták. Nosza, email vissza (válasz a feladónak), hogy akkor mikor szállítják. A levél azonnal visszapattant a Pannon Zrt EV. szerveréről, hogy ilyen címzett nincs náluk. Hm. Újabb telefon az ügyfélszolgálatnak, hogy akkor ez így most hogy? 10 perc várakozás az üi-vel való eszmecsere után, majd üi közli, hogy a kérdéses és megrendelt telefont VAGY 30 NAPON BELÜL SZÁLLÍTJÁK, VAGY NEM! De majd értesítenek.

És, hogy mi a tanulság a hosszú, de unalmas levél alapján? Semmi. Vicc, hogy a Pannon Zrt EV. 2008-ban sincs felkészülve az úgynevezett Internet általi rendelésre, ügyfélszolgálatra, a megfelelő sebességű Netshop biztosítására? Az. Siralmas, hogy a Pannon Zrt EV. leszarja a hűséges ügyfeleit? Az. Sajnálatos, hogy a Bónuszomat a hajamra kenhetem, mert arra, amire szeretném, nem használhatom fel? Az.

Az én bajom? Az enyém.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vrungel kapitány 2008.01.22. 12:37:07

pannon bónuszrendszere miatt sírás ősi magyar szokás

Secnir 2008.01.22. 12:41:16

usability=0

legyen useability
amúgy az egész pannont kend a hajadra :)

nem várt fordulat 2008.01.22. 12:43:05

5.

szánalom, de tényleg, miért hívják ezt hűségnyilatkozatnak.

miért nem kényszernyilatkozat ez?

Fapuma (törölt) 2008.01.22. 12:45:49

kapitány, csak neked csak most:
youtube.com/watch?v=f5D5Y-NFm20
Бандито гангстерито ("Капитан Врунгел")

Boo 2008.01.22. 12:48:38

Hát á Pánnonál eccer vótám, de csák ámíg kijöttem

Abdab 2008.01.22. 12:51:06

Azért inkább csak usability legyen az. :)

A Pannon siralmas, és az a szomorú, hogy nem jobb a helyzet a Nagy Magenta Szörnynél sem. Vodáékról nincs tapasztalatom, valaki?

tundrazuzmo (törölt) 2008.01.22. 12:52:46

Hűségesnek lenni egy szolgáltatóhoz ősi román... na hagyjuk

Én az elmúlt 7 évben 5* váltottam telefont, a Zéerték meg versenyeztek a kegyeimért, hogy mikor éppen melyiket használom.

Ha valódi bónuszt akarsz, akkor szerezz be egy céges kártyát - 3 éve még ismerőseim kínálták, mert apuka/anyuka a Postánál, vagy itt-ott dolgozott, ahol lehetett külsősnek is kártyát kapni - feltéve ha fizeti a havi számlát, ami jelképes volt, mert minimum havidíj, és elképesztő alacsony percdíjak jártak hozzá.

Vagy alapíts céget...:) Ez esetben szerintem nem fogod hiányolni a 30-40 E Ft bónuszt.

Boo 2008.01.22. 12:54:40

Vodáékről érdeklődni Millényi kartársnál lehet az alábbi címeken:

mobil: +36 70 604 0292

e-mail: informacio@millenyi.com


Laptop (loptop) nyermény ügyében kérjük továbbra is Palkovicsnét keresni.

Fapuma (törölt) 2008.01.22. 12:55:11

csak hogy rövidre tudjuk zárni:

használhatóság: availability practicability utility usability

useability: Nincs ilyen kifejezés.

nem baj egy kísérletet megért...

Pepin bácsi 2008.01.22. 12:55:50

Abdab: Voda ebenguba. Eccerűen képtelenség neten lev.címet módosítani.
Akkó kaptyák be akkó !

Pepin bácsi 2008.01.22. 12:57:15

Boo: zanzibári akciós úttal kapcsolatban kit lehet keresni ?

Pepin bácsi 2008.01.22. 13:02:54

A pécsi tekszkóba megérkeztek az új kotonteszterek, Pannon hűségbónuszra 50% kedvezmény !

hbe 2008.01.22. 13:09:11

-usability
n. practicability for use, convenience for use, capability of being used
-useability
n. serviceableness, utilization, degree of ease with which something may be used

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2008.01.22. 13:13:16

Bizony usability az, aki nem beszél angolul, az ne szólaljon meg . :-)


A Pannon ügyfelek pedig egytől-egyig nem sikeres emberek!

Boo 2008.01.22. 13:13:44

Pepin bá!
Zanzibár úttal kapcsolatban keresd LaccPacc salesmanagert. XD

Dr Net Elek (törölt) 2008.01.22. 13:19:22

De mijazaz EV?

Amúgy nem a pannonnál lehet minuszba menni?

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.01.22. 13:20:08

Ez jogos, de legalább náluk lehet mínuszba menni. Vagy ez voltmár?

Zenyatta Mondatta 2008.01.22. 13:21:17

Net_Elek 2008.01.22. 13:19:22

Gondolom Egyéni Vállalkozó.

Pepin bácsi 2008.01.22. 13:21:38

Pannon zrt Egyéni Vállakozó ?

betépett felhasználó 2008.01.22. 13:24:43

1. "Mondjak telefontípust, ... Jó, mondtam (60ezres Sony Ericsson telefon)"

2. "Szerencsére korábban utánanéztem, és bruttó 40e és 50e között lehet kapni bárhol, hálózatfüggetlenül, hűség nélkül, bónusz nélkül."

3 "Megemlítettem az üi-nek, hogy a hülyék a túloldalon laknak"


1+2-3=akkor te most a tuloldalon laksz?

Mylady 2008.01.22. 13:36:58

Én is pannonos vagyok, méghozzá feltöltőkártyás (meg nem sikeres).
1x úgy gondoltam, lecserélem enyhén döglődő, ámde nemkicsit karcos mobilom valami újra. Bementem egy shopba, ahol kértem a lehető legolcsóbb (alap)telefont. Mondták, mivel a korábbi években szorgalmas telefonálgattam, kapok kedvezményt. No, mondtam, hát akkor számoljunk. Kiderült, hogy a 11.990 Ft-os telefont akciós áron egészen pontosan 12.000 Ft-ért lehet az enyém :)))
Megkérdeztem: akkor ezt most hogy?
Vállvonogatás volt a válasz. Az egyetlen ok, amiért drágábban vettem, az az, hogy így nem kellett új sim kártya és új szám. (Persze ha nagyobb lett volna a különbség, bevállalom azt is, mert nem egy nagy dolog lebeszélni 3,6ezret)
A trükk az egészben, hogy ha az új sim kártyásat választom, 3.600 Ft-ot töltenek rá (annyival többe kerül), ha az akciósat veszem, akkor 2.400 Ft-ot, így összességében olcsóbbnak tűnik az akciós.

lókupec 2008.01.22. 13:40:23

Én csak azt szeretném mondani, hogy mikor mi idejöttünk a Kárpát-medencébe, az éjszaka ellopták a románok a lovainkat.

KöveZoli · http://www.kovesi.hu 2008.01.22. 13:46:10

Egy kis használati útmutató (bármelyik) telefonos ügyfélszolgálathoz:

Ha kezelőt akarsz, sose válaszd azt, amelyik úgy kezdődik, hogy: " Ha Ön már ügyfelünk, nyomja meg a(z)...gombot".

Nem vagy ügyfél, és hamarabb lecsapnak rád, mert kellesz nekik.

Steve-n 2008.01.22. 13:58:12

Én decemberben futottam bele a "csuda" netes ügyfélszoliba. Páratlan számot szerettem volna (fél évig ingyé)meg is rendeltem. Erre másnap letiltották a még élő páratlan számot. Majd közölték: jön a futár és majd akkor minden jó lesz. A futár jött is majd 2 hét mulva. A régi lakcímemre (200 km innen) majd ő hívott fel, hogy ugyan hol is vagyok. Mondanom sem kell, be volt jelentve a lakcímváltozás náluk. Szóval megjött, aláírtam, aktiválták. (+3 nap). És láss csodát: le is vontak fél évi előfizut. Ok, nem egy nagy összeg, de akkor is. És persze ezzel el is lőttem egy nagy adag bónusz pontot. jó 10 éve voltam pannonos, de itt elég lett belőlük. Decembertől a magentánál vagyok.

labi 2008.01.22. 13:59:58

Nemjóltudtok ti hűségbónuszolni.

Én eccel bementem a húségbónuszommal a pannonhoz, ahol mondták hogy a telefon amit szeretnék az 20 Ft (igen, húsz forint). Ja meg még +5000 Ft kedvezményem is van.

Így vettem tokot, meg fülest, igaz egyiket sem használom, aztán így a telefonnal együtt levásároltam az 5000 Ft-ból. 4980-at. A maradék 20 Ft-ot nem kértem. (ma ésszel már vettem volna belőle egy acéllovat mikrofogasléccel, de akkor még nagyvonalú voltam)

Mondjuk ez vagy négy évvel ezelőtt volt, amikor még nem akartam hogy a telefon és sms funkción kívül borotválkozásra és mákdarálásra is használhassam a telefonomat.

10 nap múlva megint lesz hűségbónuszom, de ahogy nézem az már nem lesz ilyen jó történet.

hbe 2008.01.22. 14:09:14

Na még egyszer, hogy lezárjuk az OFF témát is angol szóképzésből.
Main Entry: us-able
Variant(s): also use-able

In countries such as the U.S. and U.K. without official spelling policies, many vestigial and foreign spelling conventions work simultaneously.

Majmász Gedeon 2008.01.22. 14:28:48

usability: Ez valami külföldi szó? Ha van rá magyar kifejezés, akkor miért kell angolt használni? Hisz' már Király Linda is megmondta: Há' magyarok vagyunk, nem?

tsimike 2008.01.22. 14:36:40

Hát nem védeni akarom a fent említett zéertét de... Én is cseréltem telefont igaz nem 80 ezres szonierikszont, hanem nokiát (6131). Anno 25-öt kellett volna érte fizetni, és megkaptam 17-ért + kaptam hozzá kétezer akárhányszáz forintos lebeszélhetőséggel kártyás sim-et (anyám jól járt vele). Igaz én személyesen fáradtam be az ügyfélszolgálatra, ahol egy teljesen normális, segítőkész figura fogadott és kb 10 perc alatt mindent elintéztünk. Amióta telefonom van (kb 7-8 éve ) pannonos ügyfél vagyok. Voltam számlás, kártyás, majd megint számlás, de nekem soha semmire nem volt panaszom.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2008.01.22. 14:50:06

Én is épp ezekkel az isten adta b@rmokkal állok hadban! Karácsony előtt bátorkodtam megkérdezni tőlük azt, hogy esetleg számíthat e a kedves, hűséges ügyfél valami akcióra az ünnepekre való tekintettel, egyúttal kérdeztem tőlük, hogy biztos jól van e az, hogy a más szolgáltatóknál fele annyiért árult, valamint a függetlenül is jóval olcsóbb telefonok gazdagítják kínálatukat, mire majd egy hónap után jött a válasz. Köszönik, hogy érdeklődtem, de (és ide bemásolom amit küldtek) "A társ szolgáltatók által kínált készülékek árának változása illetve a az általuk kínált készülékek listája nem befolyásolja az általunk forgalomba hozott készülékek listáját és árát."

Azaz, verseny nincs, sz@runk mi a konkurenciára, ha kell vidd a cuccot, ha nem kell ne vidd. Ezzel le voltam tudva.

Ennyit a versenyről, a konkurenciaharcról,stb.stb.

Irtam nekik válaszlevelet, de szerencsére eddig arra még nem reagáltak. (bár még nem telt el az 1 hónap 8-))) )

HA megjön, esetleg elküldöm az egész kerek sztorit!

traxx 2008.01.22. 15:18:04

Havi kb 2000- 2200 perc után felajánlották, ha aláírok két évet, akkor kapok 50 ingyen percet havonta...
Ez ugye kb 2,5% kedvezmény...

Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2008.01.22. 15:26:25

Mint nem sikeres ősi pannonos adok egy tippet:

ha akarsz valamit hivd a 2000000 -t.

Valami percdíja van (nem 06-90 szint), de egyből felveszik és megpróbálnak segíteni..

BiG_ 2008.01.22. 15:28:22

Mobilszolgáltató zéerték... Vicc.
Asszem visszatérünk még a jó öreg rádióamatőr korszakba, az nem hűségbónuszos, nem akciós, meg havidíjas, de kedvező ionoszféra esetén rövidhullámon akár 1000 km-re is eldumálsz.
Legfeljebb nem értik... :-)))

Üdv!

2008.01.22. 15:55:11

Teljesen félre vagytok tájékoztatva: a mobilszolgáltatók azt szolgáltatják, hogy tudsz telefonálni és még futkározni is közben, tehát nem vagy vezetékhez kötve.
Ezt megteszi mindhárom.

Akkó ?

Ügyfélszolgálati kielégületlenséggel keressetek megfelelő piroslámpás szolgáltatót.

Szumi 2008.01.22. 16:02:05

Kedves Usa Billyk,

93-2000-ig voltam Pannonos.......mikor is küldtek egy szép levelet, hogy a hét eltelt remek esztendőt figyelembe véve ( akkoriban havi min. 50e-s számlával)kedveskedni akarnak nekem, mint hűséges ügyfélnek egy kis csekélységgel: Írjak alá további 2 évet és akkor az enyém lehet egy retek-tudja-milyen telefon 5000.- Ft-tal olcsóbban.....Ha nem írnak ilyen levelet, akkor talán ma is az ügyfelük vagyok, de ezt annyira felháborítónak és megalázónak éreztem, hogy legott el is rohantam a Vodához, azóta ott vagyok - nem is háborgattak még ilyesmivel....

_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.01.22. 16:18:09

az a baj, hogy mindegyik mobájlos szolgáltatóval vannak hibák, mindenki tud valami sztorit (ami vagy vele esett meg, vagy mással) akár pannonos, akár vodás, akár tmobilos. én mondjuk világéletemben a kékeknél voltam, és meg is vagyok elégedve mindennel, főleg amióta olyan előfizetésem van, ahol szinte az egész családdal ingyen beszélek, van havonta x ingyen üzenetem, és olcsóbbak a percdíjak. de nyilván én is elégedettebb lennék, ha pl. gördülékenyebben lehetne intézni az internetes számlafizetést, és tudok kismillió embert, aki ezért vagy azért nem elégedett. de sajnos egyik se feltétlenül jobb a másiknál.

2008.01.22. 18:10:28

Majd egyszer eljutunk oda, mint nyugaton, hogy a huseg lejarta utan ingyen cserelik a telefont a legujabb modellre (persze ujabb husegvallalassal). Illetve a legujabb modelleket ingyen adjak a dragabb tarifakkal...
Addig az ugyfelnek kuss a neve, oruljon, hogy telefonalhat!

homár molla2 2008.01.22. 18:44:49

de jó mán hogy ezt valaki beírta! én is pont ezen röhögtem (kínomban): kezd befosni a telefonom, hónapok óta nem működik már a joystick rajta, ami jópár éves használat után megengedhető. Mivel 5+ éve pannonos vagyok, mondom ezek húszforintér hozzámvágnának egy pédéát is, de nekem elég valami fostosabb is, mert csak telefonálásra használom. első körben ugyanaz a duma (mondd meg, melyiket akarod, megmondom, mennyiért van, egyébként coki). Beblöfföltem egy cca. tizenötezres telefont, merhogy tényleg leszarom milyen lesz az új, és kurvára nem választottam ki, mivel csak érdeklődni akartam. Aszongya tizennégyhétér a tied, ha aláírsz még két évre. meglepődésemre válaszul vállvonogatás, kellvagynem? mondtam hogy ravatal, anyád, megbaszás, és azóta is a régi szart használom. a téfos legalább valami pontokat jóváírogat, amit paritásban beszámít telefoncserénél. románok ezek.

trolipotlo 2008.01.22. 18:48:01

Namost ez a "nyugaton" úgy működik, hogy Pirosfon-palota alatti sopba tévedtem, megkérdezvén, hogy az 1 éve kötött flat-rate-em mér kerül még mindig 40EUR-ba, amikor az új ügyfelek 30-ért szintén ingyé telkóznak (hálózaton belül+vezetékest)?
-Hááááát aztat ő nem tudja, meg kell kérdezni kollégát, aki most épp mással beszél, de 5 perc múlva ráér. (ez a mondat a továbbiakban (1)-ként lesz jelölve)

És kiderüle, hogy a 30EUR-os változatban nem ingyenes az SMS hálózaton belül. Jó, álljunk át.

Pechemre szükségem volt a másik (prepaid-es) telkó feltöltésére, 25EUR-ral.
-(1)
-És kártyával szeretnék fizetni.
-(1) (Meg kellett nyomni a "kártyával fizet" gombot.) :))))
-És ha szeretnék netezni, akkor mire kell előfizetnem?
-(1), de inkább jöjjek vissza másnap.

Jegkoko 2008.01.22. 19:25:13

Már nem azért de a szolgáltatónál lévő összes telefont meg lehet venni függetlenül jóval olcsóbban.A héten láttam a vodánál N70 Nokiát vmi 70 ezerért előfizetéssel, ami 49 ujonnan függetlenül.

moiré 2008.01.22. 20:36:14

jogos, jogos, csúnya a történet.
én ebben az országban semmit nem intézek neten mert minek. nem használ az senkinek, mint ahogy azt ezen az oldalon is sok mellékelt ábra mutatja. én arra használtam a pannon oldalt hogy tájékozódjak, a többit elintéztem magam.

azért engem időnként felhívnak vagy küldenek SMS-t, és azt mondják hogy:
- átteszünk egy kedvezőbb díjcsomagba mert a régi elavult.
erre annyit tudok mondani hogy köszi :)
(rabolhattak volna tovább szó nélkül)
2. régi júzer vagyok (bár közel sem telefonálok el milliókat) ezért mindenféle akciós pecdíjakkal ajándékoznak meg. pl legutóbb kaptam olyat, hogy "boldog pannon születésnapot" és ezért x dátumig nem emlékszem hány ingyen percet lebeszélhetek. remek.

volt olyan nemrég, hogy bevittem a régi, haldokló telefonomat és x-10.000,- ft-ért adtak nekem egy szép és okos telefont megfizethető áron.
éppen volt egy ilyen akció ugye, és ez nem olyan volt mint a técég karácsonyi fantomajándékai. tartottam tőle hogy de mégis, megnéztem a neten, és nem csak "az akciós kínálatban szereplő készülékekre" vonatkozott. pontosítok: minden készülékre vonatkozott az akció.

ami igaz az igaz, ez a hűségakció című történet románkodás, engem is meglepett még az x-10e akció előtt.
csúnya pannon.

nem vagyok sikeres ember biztosan. de már megszoktam.

de azért a vodás barátomnak nem tudtam MMS-t küldeni, mert aktiválnia kell a szolgáltatást. illetve én elküldtem, de neki jött egy SMS hogy valami webcímről letöltheti a tartalmat. én a magam részéről ilyen viccekre a saját szolgáltatómnál nem emlékszem. van MMS és kész. nekem ne bonyolítsák már tovább az én életemet légyszilégyszi ilyenekkel.

(a magenta cég meg...
ha én a pannonnal nem vagyok sikeres ember, akkor a téjúzerek egyenesen bukott emberek. elnézését kérem mindenkinek aki az állításom alapján bukott ember.)

Briguszka 2008.01.22. 21:37:41

Ez a Pannon igen mókás egy cég.

A magentás cégnél gyűjtjük az okos aranykártya pontjainkat l995 óta. Kb a lo. igyen telefont kaptuk eddig. Még a net-en rendelt Nokia is megérkezett. Másnapra egy gyorsfutár szállitota ki az otthonomba, akkor most Én überszerencsés vagyok? Az egyetlen hátránya a történetnek , hogy felénk nem teljes a lefedettség. Olyan mint a mesében : hol volt-hol nem volt.

Vladimir Harkonnen 2008.01.22. 22:59:50

Hát igen, engem is mindíg köszönt SMS-ben az ORANGE, ha Balassagyarmat környékére érek, a Rotelekom meg csak úgy kiíródik a kijelzőre Csanádpalotánál! Mennyivel udvariasabbak a Szlovákok!

Amikor a cégem átjött a Pannonhoz vettek vagy 70-80 db. 6021-es Nokiát. Akkor 2000 HUF-ért írták be a szerszámkönyvbe! Ez három éve volt, azóta csönd. Viszont a prominensek 3 havonta cserélgetik a jobbnál-jobb telcsiket gondolom a hűségpontokra! Jóban kell lenni egy házaló ügynökükkel, akkor ki is hozzák házhoz!
Régen a Westel900-as időkben is kijárt egy koma, vele mindíg lehetett alkudni!

Roltii 2008.01.22. 23:48:08

en se vagyok sikeres, mert a saját telóm is pannonos és a céges is.
Namármost, SENKINEK SE TŰNT FEL HOGY JANUÁR 15-TŐL (plussz mínusz pár hét) NEM INGYENES A HÁLÓZATON BELÜLI ÁTIRÁNYÍTÁS??? jah, és a lebeszélhető percekbe se számít bele...tipikus szopás...sajátom azért van, mert tart még a hűség (hülye voltam, papucs stb..) és csak átírányításra használtam...kérdeztem mennyiért lehet lemondani, mondják 50 ropi a hűség miatt...kb 30%-kal több mintha ha befizetem végig a havidíjakat...hülyék ezek teljesen?
vodánál már szívtam, magentánál, aztán pannon sokáig jó volt...most már az se... mi a f@szomat lehet csinálni ebben a qrva országban...

quador 2008.01.23. 00:45:34

Nem értem én ezt, bemész a boltba, azt veszel telefont. Mit kell ehhez a Pannon?

Az UPC-tól akciós plazmatévét szeretnétek, a benzinkúttól meg olcsó autót?

besz@rok 2008.01.23. 02:26:13

... Lokupecnek:
"Felugrik a román küldött vörös fejjel:
- Mi akkor itt sem voltunk!
Erre a magyar:
- NA, EZT KÉREM JEGYZŐKÖNYVBE VENNI!"

SH4RK 2008.01.23. 03:15:46

Miért van az, hogy általában, ha netről rendel az ember valamit, futár papírostul, mindenestül kihozza 3 napon belül, a Pannon meg salátának néz?! A webshop tényleg borzasztó, ráadásul hajlamos vagyok arra, ha fél percig fehér a képernyő, bezárjam az ablakot, és elfelejtsem a címet...

hematite · http://standby.blog.hu 2008.01.23. 03:31:40

Minden nagy vallalat leszarja az ugyfeleit, nem ertem, hogy miert nem lehet felfogni, egy ugyfel nem ugyfel, ket ugyfel nem ugyfel, sok ugyfel sem ugyfel, mert majd akciozunk es a sok (regi, megbantott, stb) ugyfel ugyis vissza fog menni az akcio miatt.

hoppacska72 2008.01.23. 12:27:01

Én nem tom,de t-mob barátomnak múltkor telefonáltam,hogy szeretnék karácsonyra platinakártyával kedvezményesen telefont. Rövid egyeztetés után kettő nap alatt házhozszállítva megkaptam. Lehet,hogy ez a ritkaság,de lehet javuló tendencia is.

Lefty Rosenthal 2008.01.23. 12:33:19

valakik irtak korabban, h nyugaton:
hat ez itt ugy mukodik, hogy ha van valamennyi credit history, meg a lakcimeden is vagy mar kb fel eve, es nem volt jelentos csuszasod hitelkartyaval vagy mas hitelell, es a szamlaid is rendesen fizeted, akkor gyakorlatilag barmit kapsz ingyen 18honap+ elofizuhoz.

Most pl a £30+ os havi dij melle mondjuk mar egy HTC Touch Dual PDA telefon jar ingyen + ajandek iPod Nano.

Marha nagy kedvezmenyek vannak Magyarorszagon... komolyan elszomorit, de hat annak a hatan vagnak fat, aki hagyja.

Lefty Rosenthal 2008.01.23. 12:36:36

tudom, h mindig azzal jovok, h mashol bezzeg igy meg ugy, de komolyan gaz szerintem, ami otthon megy.

shibuya 2008.01.23. 15:29:03

az osszes mobilszolgáltató szar.én most váltottam pannonra, szerintem az üi sokkal gyorsabb mint a tetves vodafone-nál, ahol hozzátenném mocskosul húzzák le a naiv ügyfelet, még akkoris ha kormányzati díjcsomagja van...ami azért ejj namár!

nika08 2008.01.23. 18:34:41

A Pannon Netshop-nál lekezelőbb,hazudósabb,szörnyűség nincs is!! Amit velem csináltak attól megőszültem. 3 hónapig hitegetek hogy jön a rendelt készülék! Na nem jött! Ja és természetesen én voltam a bűnös miért zaklatom őket. Soha többet netshop!!!

Tilcsák Bea (törölt) 2008.01.23. 19:07:24

merilin a pannonos kártyás telefonjára a 10. évben kapott ajándékba 290 forint lebeszélhetőséget.
olyan kedves ez a pannon....

HandG 2008.01.24. 15:13:24

10 évig pannonos(ak) voltunk. Aztán valami megváltozott 2006 közepe-vége felé. Xartak rá VIP ügyfelükre aki ez idő alatt súlyos, SÚLYOS millkákat hagyott náluk. Pedig egyáltalán nem voltunk problémás ügyfelek csak a szokásos ügymenetet szerettük volna, gyorsan venni, lecserélni elromlott telefonokat stb stb stb. Aztán meguntam. Mindenki óvott a piroskától, hogy így megjárta meg úgy. Na most azért az árért amiért átvállalt minket egy kis rizikót megért.
Emberek ez nem reklám! Nem vodahívő vagyok csak elégedett. Mindent el tudok intézni, és gyorsan. Akár meghibásodások vagy bármi mást miatt kellettek.
A pannon igencsak lecsúszófélben van és ez az ügyfélszolgálat miatt van. Ez teljesen világos.

NTonee 2008.01.25. 01:45:04

Én a magenta egyik boltjába léptem be egyik nap. Érdeklődtem, hogy aranykártyás dominósként mi jót tartogatnak nekem telefonok terén. Mire a kedves hölgy azt mondta, hogy az ég világon semmit. Kapok egy bónusz feltöltést a kártyámra, ha veszek normál áron egy telefont és csókolom. A készülékek áraiból egy fillért sem engednek. Viszont van még egy-két kiegészítő kedvezmény a díjcsomagomhoz, amit egyébként a nem aranykártyások is igénybevehetnek, csak nekik kb 30 forintocskával többe kerül. Hurrá! Boldog ember lettem! :)

mertnem 2008.04.21. 18:20:58

A bónusz egy adható kedvezmény !
A hangsúly az adhatón van !
süti beállítások módosítása