Előrebocsátom, nincs semmi bajom az egyéni vállalkozókkal, de azt gondoltam, hogy egy Zrt mindenféle ISO izékkel ad magára, esetleg megbecsüli azokat az ügyfeleket, akik sok milliót költöttek telefonszámla formájában az elmúlt 10 évben. Tévedtem.
A sztori ott keződött, hogy tavaly decemberben vásárolni akartam egy telefont -persze kedvezményesen, én naiv-, kihasználva a Pannon Zrt EV. által adandó bónuszt. Több ügyfélszolgálati próbálkozásomra sem sikerült megtudnom semmit, ugyanis 30-40 perc várakozás után sem sikerült ügyintézőhöz jutnom. Sebaj, gondoltam, majd az úgynevezett Elektronikus Levél-nek nevezett csodán keresztül megtudakolom az infót. Megírtam, aztán vártam, vártam.... egyszercsak 3(!!) hét után felhívtak a Pannon Zrt EV.-től, hogy akkor mi a francot is akarok. Elmondtam, de a bónusz értékét nem tudtam meg most sem, mert nem mondják meg(!!!). Mondjak telefontípust, és megmondják, mennyiért kapom meg. Jó, mondtam (60ezres Sony Ericsson telefon). Osztott, szorzott a figura, majd mondta, hogy 50ezerért megkapom (hálózatfüggő, 1 év hűség, bónusz). Szerencsére korábban utánanéztem, és bruttó 40e és 50e között lehet kapni bárhol, hálózatfüggetlenül, hűség nélkül, bónusz nélkül. Megemlítettem az üi-nek, hogy a hülyék a túloldalon laknak, de ő mondta, hogy ennyiért tudja adni, ha nem kell, akkor nem kell. Ennyiben maradtunk.
Csak nem hagyott nyugodni a dolog, megpróbáltam a Pannon Zrt EV. úgynevezett Netshopjában, amely egyébként dizájnert, programozót és minőségellenőrt sosem látott (tetű lassú, usability=0). Az úgynevezett Netshop "sebességének" köszönhetően röpke fél óra alatt kiderült, hogy bruttó 28e-ért meg tudom venni ugyanazt a telefont. Hurrá, megrendel. Másnap visszaigazolás a futarszolgalat@pannon.hu email-címről, hogy sajnos 72 órán belül nem tudják szállítani. Azt, hogy mikor tudják, azt nem írták. Nosza, email vissza (válasz a feladónak), hogy akkor mikor szállítják. A levél azonnal visszapattant a Pannon Zrt EV. szerveréről, hogy ilyen címzett nincs náluk. Hm. Újabb telefon az ügyfélszolgálatnak, hogy akkor ez így most hogy? 10 perc várakozás az üi-vel való eszmecsere után, majd üi közli, hogy a kérdéses és megrendelt telefont VAGY 30 NAPON BELÜL SZÁLLÍTJÁK, VAGY NEM! De majd értesítenek.
És, hogy mi a tanulság a hosszú, de unalmas levél alapján? Semmi. Vicc, hogy a Pannon Zrt EV. 2008-ban sincs felkészülve az úgynevezett Internet általi rendelésre, ügyfélszolgálatra, a megfelelő sebességű Netshop biztosítására? Az. Siralmas, hogy a Pannon Zrt EV. leszarja a hűséges ügyfeleit? Az. Sajnálatos, hogy a Bónuszomat a hajamra kenhetem, mert arra, amire szeretném, nem használhatom fel? Az.
Az én bajom? Az enyém.
Internetes rendelés a Pannonnál
Végre egy kövér zéertézés! Atticsi a Pannon hűségbónuszát szerette volna elsütni egy új telefonra, de ez láthatóan nem ütötte meg a szolgáltató ingerküszöbét:
Vrungel kapitány 2008.01.22. 12:34:52
Attila64 · www.sagaontour.ca 2008.01.22. 12:36:06
Vrungel kapitány 2008.01.22. 12:37:07
Secnir 2008.01.22. 12:41:16
legyen useability
amúgy az egész pannont kend a hajadra :)
nem várt fordulat 2008.01.22. 12:43:05
szánalom, de tényleg, miért hívják ezt hűségnyilatkozatnak.
miért nem kényszernyilatkozat ez?
Fapuma (törölt) 2008.01.22. 12:45:49
youtube.com/watch?v=f5D5Y-NFm20
Бандито гангстерито ("Капитан Врунгел")
Boo 2008.01.22. 12:48:38
Abdab 2008.01.22. 12:51:06
A Pannon siralmas, és az a szomorú, hogy nem jobb a helyzet a Nagy Magenta Szörnynél sem. Vodáékról nincs tapasztalatom, valaki?
tundrazuzmo (törölt) 2008.01.22. 12:52:46
Én az elmúlt 7 évben 5* váltottam telefont, a Zéerték meg versenyeztek a kegyeimért, hogy mikor éppen melyiket használom.
Ha valódi bónuszt akarsz, akkor szerezz be egy céges kártyát - 3 éve még ismerőseim kínálták, mert apuka/anyuka a Postánál, vagy itt-ott dolgozott, ahol lehetett külsősnek is kártyát kapni - feltéve ha fizeti a havi számlát, ami jelképes volt, mert minimum havidíj, és elképesztő alacsony percdíjak jártak hozzá.
Vagy alapíts céget...:) Ez esetben szerintem nem fogod hiányolni a 30-40 E Ft bónuszt.
Boo 2008.01.22. 12:54:40
mobil: +36 70 604 0292
e-mail: informacio@millenyi.com
Laptop (loptop) nyermény ügyében kérjük továbbra is Palkovicsnét keresni.
Fapuma (törölt) 2008.01.22. 12:55:11
használhatóság: availability practicability utility usability
useability: Nincs ilyen kifejezés.
nem baj egy kísérletet megért...
Pepin bácsi 2008.01.22. 12:55:50
Akkó kaptyák be akkó !
Pepin bácsi 2008.01.22. 12:57:15
Pepin bácsi 2008.01.22. 13:02:54
hbe 2008.01.22. 13:09:11
n. practicability for use, convenience for use, capability of being used
-useability
n. serviceableness, utilization, degree of ease with which something may be used
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2008.01.22. 13:13:16
A Pannon ügyfelek pedig egytől-egyig nem sikeres emberek!
Boo 2008.01.22. 13:13:44
Zanzibár úttal kapcsolatban keresd LaccPacc salesmanagert. XD
Dr Net Elek (törölt) 2008.01.22. 13:19:22
Amúgy nem a pannonnál lehet minuszba menni?
Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.01.22. 13:20:08
Zenyatta Mondatta 2008.01.22. 13:21:17
Gondolom Egyéni Vállalkozó.
Pepin bácsi 2008.01.22. 13:21:38
betépett felhasználó 2008.01.22. 13:24:43
2. "Szerencsére korábban utánanéztem, és bruttó 40e és 50e között lehet kapni bárhol, hálózatfüggetlenül, hűség nélkül, bónusz nélkül."
3 "Megemlítettem az üi-nek, hogy a hülyék a túloldalon laknak"
1+2-3=akkor te most a tuloldalon laksz?
Mylady 2008.01.22. 13:36:58
1x úgy gondoltam, lecserélem enyhén döglődő, ámde nemkicsit karcos mobilom valami újra. Bementem egy shopba, ahol kértem a lehető legolcsóbb (alap)telefont. Mondták, mivel a korábbi években szorgalmas telefonálgattam, kapok kedvezményt. No, mondtam, hát akkor számoljunk. Kiderült, hogy a 11.990 Ft-os telefont akciós áron egészen pontosan 12.000 Ft-ért lehet az enyém :)))
Megkérdeztem: akkor ezt most hogy?
Vállvonogatás volt a válasz. Az egyetlen ok, amiért drágábban vettem, az az, hogy így nem kellett új sim kártya és új szám. (Persze ha nagyobb lett volna a különbség, bevállalom azt is, mert nem egy nagy dolog lebeszélni 3,6ezret)
A trükk az egészben, hogy ha az új sim kártyásat választom, 3.600 Ft-ot töltenek rá (annyival többe kerül), ha az akciósat veszem, akkor 2.400 Ft-ot, így összességében olcsóbbnak tűnik az akciós.
lókupec 2008.01.22. 13:40:23
KöveZoli · http://www.kovesi.hu 2008.01.22. 13:46:10
Ha kezelőt akarsz, sose válaszd azt, amelyik úgy kezdődik, hogy: " Ha Ön már ügyfelünk, nyomja meg a(z)...gombot".
Nem vagy ügyfél, és hamarabb lecsapnak rád, mert kellesz nekik.
Steve-n 2008.01.22. 13:58:12
labi 2008.01.22. 13:59:58
Én eccel bementem a húségbónuszommal a pannonhoz, ahol mondták hogy a telefon amit szeretnék az 20 Ft (igen, húsz forint). Ja meg még +5000 Ft kedvezményem is van.
Így vettem tokot, meg fülest, igaz egyiket sem használom, aztán így a telefonnal együtt levásároltam az 5000 Ft-ból. 4980-at. A maradék 20 Ft-ot nem kértem. (ma ésszel már vettem volna belőle egy acéllovat mikrofogasléccel, de akkor még nagyvonalú voltam)
Mondjuk ez vagy négy évvel ezelőtt volt, amikor még nem akartam hogy a telefon és sms funkción kívül borotválkozásra és mákdarálásra is használhassam a telefonomat.
10 nap múlva megint lesz hűségbónuszom, de ahogy nézem az már nem lesz ilyen jó történet.
hbe 2008.01.22. 14:09:14
Main Entry: us-able
Variant(s): also use-able
In countries such as the U.S. and U.K. without official spelling policies, many vestigial and foreign spelling conventions work simultaneously.
Majmász Gedeon 2008.01.22. 14:28:48
tsimike 2008.01.22. 14:36:40
klarky · http://kreport.blog.hu/ 2008.01.22. 14:50:06
Azaz, verseny nincs, sz@runk mi a konkurenciára, ha kell vidd a cuccot, ha nem kell ne vidd. Ezzel le voltam tudva.
Ennyit a versenyről, a konkurenciaharcról,stb.stb.
Irtam nekik válaszlevelet, de szerencsére eddig arra még nem reagáltak. (bár még nem telt el az 1 hónap 8-))) )
HA megjön, esetleg elküldöm az egész kerek sztorit!
traxx 2008.01.22. 15:18:04
Ez ugye kb 2,5% kedvezmény...
Vallalkozas Hatraltatasi Iroda 2008.01.22. 15:26:25
ha akarsz valamit hivd a 2000000 -t.
Valami percdíja van (nem 06-90 szint), de egyből felveszik és megpróbálnak segíteni..
BiG_ 2008.01.22. 15:28:22
Asszem visszatérünk még a jó öreg rádióamatőr korszakba, az nem hűségbónuszos, nem akciós, meg havidíjas, de kedvező ionoszféra esetén rövidhullámon akár 1000 km-re is eldumálsz.
Legfeljebb nem értik... :-)))
Üdv!
2008.01.22. 15:55:11
Ezt megteszi mindhárom.
Akkó ?
Ügyfélszolgálati kielégületlenséggel keressetek megfelelő piroslámpás szolgáltatót.
Szumi 2008.01.22. 16:02:05
93-2000-ig voltam Pannonos.......mikor is küldtek egy szép levelet, hogy a hét eltelt remek esztendőt figyelembe véve ( akkoriban havi min. 50e-s számlával)kedveskedni akarnak nekem, mint hűséges ügyfélnek egy kis csekélységgel: Írjak alá további 2 évet és akkor az enyém lehet egy retek-tudja-milyen telefon 5000.- Ft-tal olcsóbban.....Ha nem írnak ilyen levelet, akkor talán ma is az ügyfelük vagyok, de ezt annyira felháborítónak és megalázónak éreztem, hogy legott el is rohantam a Vodához, azóta ott vagyok - nem is háborgattak még ilyesmivel....
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.01.22. 16:18:09
2008.01.22. 18:10:28
Addig az ugyfelnek kuss a neve, oruljon, hogy telefonalhat!
homár molla2 2008.01.22. 18:44:49
trolipotlo 2008.01.22. 18:48:01
-Hááááát aztat ő nem tudja, meg kell kérdezni kollégát, aki most épp mással beszél, de 5 perc múlva ráér. (ez a mondat a továbbiakban (1)-ként lesz jelölve)
És kiderüle, hogy a 30EUR-os változatban nem ingyenes az SMS hálózaton belül. Jó, álljunk át.
Pechemre szükségem volt a másik (prepaid-es) telkó feltöltésére, 25EUR-ral.
-(1)
-És kártyával szeretnék fizetni.
-(1) (Meg kellett nyomni a "kártyával fizet" gombot.) :))))
-És ha szeretnék netezni, akkor mire kell előfizetnem?
-(1), de inkább jöjjek vissza másnap.
Jegkoko 2008.01.22. 19:25:13
moiré 2008.01.22. 20:36:14
én ebben az országban semmit nem intézek neten mert minek. nem használ az senkinek, mint ahogy azt ezen az oldalon is sok mellékelt ábra mutatja. én arra használtam a pannon oldalt hogy tájékozódjak, a többit elintéztem magam.
azért engem időnként felhívnak vagy küldenek SMS-t, és azt mondják hogy:
- átteszünk egy kedvezőbb díjcsomagba mert a régi elavult.
erre annyit tudok mondani hogy köszi :)
(rabolhattak volna tovább szó nélkül)
2. régi júzer vagyok (bár közel sem telefonálok el milliókat) ezért mindenféle akciós pecdíjakkal ajándékoznak meg. pl legutóbb kaptam olyat, hogy "boldog pannon születésnapot" és ezért x dátumig nem emlékszem hány ingyen percet lebeszélhetek. remek.
volt olyan nemrég, hogy bevittem a régi, haldokló telefonomat és x-10.000,- ft-ért adtak nekem egy szép és okos telefont megfizethető áron.
éppen volt egy ilyen akció ugye, és ez nem olyan volt mint a técég karácsonyi fantomajándékai. tartottam tőle hogy de mégis, megnéztem a neten, és nem csak "az akciós kínálatban szereplő készülékekre" vonatkozott. pontosítok: minden készülékre vonatkozott az akció.
ami igaz az igaz, ez a hűségakció című történet románkodás, engem is meglepett még az x-10e akció előtt.
csúnya pannon.
nem vagyok sikeres ember biztosan. de már megszoktam.
de azért a vodás barátomnak nem tudtam MMS-t küldeni, mert aktiválnia kell a szolgáltatást. illetve én elküldtem, de neki jött egy SMS hogy valami webcímről letöltheti a tartalmat. én a magam részéről ilyen viccekre a saját szolgáltatómnál nem emlékszem. van MMS és kész. nekem ne bonyolítsák már tovább az én életemet légyszilégyszi ilyenekkel.
(a magenta cég meg...
ha én a pannonnal nem vagyok sikeres ember, akkor a téjúzerek egyenesen bukott emberek. elnézését kérem mindenkinek aki az állításom alapján bukott ember.)
Briguszka 2008.01.22. 21:37:41
A magentás cégnél gyűjtjük az okos aranykártya pontjainkat l995 óta. Kb a lo. igyen telefont kaptuk eddig. Még a net-en rendelt Nokia is megérkezett. Másnapra egy gyorsfutár szállitota ki az otthonomba, akkor most Én überszerencsés vagyok? Az egyetlen hátránya a történetnek , hogy felénk nem teljes a lefedettség. Olyan mint a mesében : hol volt-hol nem volt.
Vladimir Harkonnen 2008.01.22. 22:59:50
Amikor a cégem átjött a Pannonhoz vettek vagy 70-80 db. 6021-es Nokiát. Akkor 2000 HUF-ért írták be a szerszámkönyvbe! Ez három éve volt, azóta csönd. Viszont a prominensek 3 havonta cserélgetik a jobbnál-jobb telcsiket gondolom a hűségpontokra! Jóban kell lenni egy házaló ügynökükkel, akkor ki is hozzák házhoz!
Régen a Westel900-as időkben is kijárt egy koma, vele mindíg lehetett alkudni!
Roltii 2008.01.22. 23:48:08
Namármost, SENKINEK SE TŰNT FEL HOGY JANUÁR 15-TŐL (plussz mínusz pár hét) NEM INGYENES A HÁLÓZATON BELÜLI ÁTIRÁNYÍTÁS??? jah, és a lebeszélhető percekbe se számít bele...tipikus szopás...sajátom azért van, mert tart még a hűség (hülye voltam, papucs stb..) és csak átírányításra használtam...kérdeztem mennyiért lehet lemondani, mondják 50 ropi a hűség miatt...kb 30%-kal több mintha ha befizetem végig a havidíjakat...hülyék ezek teljesen?
vodánál már szívtam, magentánál, aztán pannon sokáig jó volt...most már az se... mi a f@szomat lehet csinálni ebben a qrva országban...
quador 2008.01.23. 00:45:34
Az UPC-tól akciós plazmatévét szeretnétek, a benzinkúttól meg olcsó autót?
besz@rok 2008.01.23. 02:26:13
"Felugrik a román küldött vörös fejjel:
- Mi akkor itt sem voltunk!
Erre a magyar:
- NA, EZT KÉREM JEGYZŐKÖNYVBE VENNI!"
SH4RK 2008.01.23. 03:15:46
hematite · http://standby.blog.hu 2008.01.23. 03:31:40
hoppacska72 2008.01.23. 12:27:01
Lefty Rosenthal 2008.01.23. 12:33:19
hat ez itt ugy mukodik, hogy ha van valamennyi credit history, meg a lakcimeden is vagy mar kb fel eve, es nem volt jelentos csuszasod hitelkartyaval vagy mas hitelell, es a szamlaid is rendesen fizeted, akkor gyakorlatilag barmit kapsz ingyen 18honap+ elofizuhoz.
Most pl a £30+ os havi dij melle mondjuk mar egy HTC Touch Dual PDA telefon jar ingyen + ajandek iPod Nano.
Marha nagy kedvezmenyek vannak Magyarorszagon... komolyan elszomorit, de hat annak a hatan vagnak fat, aki hagyja.
Lefty Rosenthal 2008.01.23. 12:36:36
shibuya 2008.01.23. 15:29:03
nika08 2008.01.23. 18:34:41
Tilcsák Bea (törölt) 2008.01.23. 19:07:24
olyan kedves ez a pannon....
HandG 2008.01.24. 15:13:24
Emberek ez nem reklám! Nem vodahívő vagyok csak elégedett. Mindent el tudok intézni, és gyorsan. Akár meghibásodások vagy bármi mást miatt kellettek.
A pannon igencsak lecsúszófélben van és ez az ügyfélszolgálat miatt van. Ez teljesen világos.
NTonee 2008.01.25. 01:45:04
mertnem 2008.04.21. 18:20:58
A hangsúly az adhatón van !