A díjnyertes internetbank még mindig csúcsformában van. Hihetetlen, hogy hónapok óta nem bírnak vele mit kezdeni... de legalább elismerik, hogy fogalmuk sincs mi a baja. Ma 11-kor éppen ez volt a hibaüzenet.
Balázs
Igen sokadszori felháborodásomban írok amit a CIB Bank és Inter Európa Bank egyesülés során szenvedünk el. Nem az a legnagyobb probléma, hogy a pénztárnál egy ügyfél negyed órát kell, hogy várjon a központ aláírás azonításra amikor 10 vannak előtte, mert a többi sarkon fordult, de nem is az hogy az alkalmazottak nem tudják kezelni a rendszert, hanem a működésképtelenség.
Cégünknek partner fantázianevű számlája volt az IEB-nél amit megörökölt a CIB-bank. Gondok az egyesüléskor kezdődtek, amikor több napig nem lehetett internetes bankozáshoz elérni a bankot. Ez kb. 1 hétig tartott majd már minden 10 próbálkozásra sikerült belépni.
Később javult a helyzet ez az arány leesett 1.2-re eddig a hétig. Most 0/100 az arány. Időközben átváltottunk elektronikus számlacsomagra, aminél az internet utalás olcsóbb de a bankfióki elég drága, ezért ezt nem is akarjuk használni.
Ezeket elmondva az ügyfélszolgálaton mindig a szokásos majd a technikai kollégák megoldják...most sem tudjuk használni a rendszert csak munkaidő után kb 17-órától.
Ha ez nem lett volna elég, rosszul számolja ki a Bank az árfolyamnyereség adót. Korábban volt egy kis árfolyamnyereségünk a tőzsdén, de volt EGIS részvényük ami decemberben bukóban állt, ezért az év utolsó kereskedési napján eladtuk majd visszavettük, hogy ezzel is csökkentsük a befizetendő adót. Kézhez kapva az múlt évi adóigazolást ez nem szerepelt rajta. Amikor kerestem a bankot azt mondták minden jó rajta, én rosszul tudom. Aztán a hosszú huzavona után elismerték a hibájukat és küldted egy módosított igazolás egy bocsánat nélkül mintha nekem lenne a dolgom ezt leellenőrizni. Ez minden múlt év utolsó napján kereskedő IEB-s magánszemélyt étintő hiba, ami esetleg több ezres is lehet nem kis adó túlfizetési kötelezettséggel.
Imre
Bújócskázik a CIB netbankja
Egyes híresztelések szerint még mindig nincs a helyzet magaslatán a CIB internetbankja, amióta fúzionált az Inter-Európával. Kimaradt a hardverbővítés vagymi?
Gonoszfóka 2008.03.04. 12:59:34
Én még sose netbankoltam, egyszer kellett átutalnom pénzt nem bank nyitvatartási időben, megoldottam telebankkal. Sikeres vagyok-é? :-)
qery qreyhound (törölt) · http://www.bestofgyurcsany.hu/news.php 2008.03.04. 13:02:08
bizonytalan 2008.03.04. 13:05:09
froccsos.extra.hu/120_mix.mp3
Gonoszfóka 2008.03.04. 13:05:30
Pepin bácsi 2008.03.04. 13:07:20
áááá, inkább megyek vissza csöcsörészni (o)(o)
nikii 2008.03.04. 13:09:03
Pepin bácsi 2008.03.04. 13:16:42
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.03.04. 13:18:51
köpőcsésze 2008.03.04. 13:26:39
Hm. Vágja vki a fejemhez, hogy sikertelen é vagyok!
Geisha 2008.03.04. 13:36:09
Szintén nem volt még problémám CIB netbankkal pedig évek óta használom...
NorbArt 2008.03.04. 13:39:30
Nekem 3 hónapig nem működött az internet bank. Majd meguntam és a végére jártam. 3 nap !!! 12 telefonhívás !!! 82 perc beszélgetési idő után sikerült. MEGOLDÁS: szólne kell a kedves műszaki kollegának segítség képpen hogy szedje le az összes klien progit, mindent ami csak rád vonatkozik, és telepítsen
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.03.04. 13:40:55
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.03.04. 13:42:09
Ms. Sophie 2008.03.04. 13:42:22
hófehérke (törölt) 2008.03.04. 13:52:12
Mr Wallace 2008.03.04. 13:57:11
A baj ott kezdődik, hogy a cib nemrég lecserélte a pénztárrendszerét, lecserélte az aláírás ellenőrző rendszerét, ezen új rendszerek hajlamosak naponta többször is darabosra szállni akár a könyvelés közepette is. Bitang lassú és nehézkes az aláirásellenőrzés is ez is le-le szakadozik. Ráadásúl kész csoda ha a pénztárrendszer és az aláírásellenőrzés egyszerre működőképes. Így a pénztáros kénytelen kockás papíron könyvelgetni amit majd átvezet, ha úraindul a pénztárrendszer, természetesen közben az érkező ügyfeleket is ki kell szolgálnia + bekönyvelni az addig felgyülemlett tételeket + el kell viselni a sík ideg ügyfelek szidalmait, akik ugye teljesen jogosan idegesek hiszen már egy órája várnak a befizetésre + a fiókvezető b@szogatását aki hátulról az irodából telefonálgat előre, hogy "vajh miért gyűlik a sok sorszám?"(miért bmeg azé' mer' áll a tetves rendszer). Persze eközben sok millióval kénytelen zsonglőrködni és ha a napvégi zárásra(már ha működik a rendszer) nem stimmel a kassza akkor megszívta.
2008.03.04. 14:19:34
rejszmatyi 2008.03.04. 14:24:12
Mellesleg, amikor működik/működött a CIB, az biztos, hogy a CIB oldala vót-e?
Sf68ns 2008.03.04. 14:28:31
rejszmatyi 2008.03.04. 14:31:26
Siendor_ (törölt) 2008.03.04. 14:39:24
Zsirparaszt 2008.03.04. 14:52:58
2008.03.04. 14:53:53
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.03.04. 14:59:00
de azonnal otthagynám, ha picsa emesés reklámokat nyomnának. szégyellném én, az ügyfél.
mert nem értem ezt a reklámot az emesével. hogy nem rúgták még ki a fenébe???????? én a cibes, azt gondolom ettől, hogy ott csupa ilyen idióta dolgozik, mint az emese, és nekik ezt is lehet (elnézést az érintettektől, de hát ennek a reklámnak a picológiája rám ilyen hatással van)
=Ford Prefect= 2008.03.04. 15:31:20
Talán az egerek...
Szelíd hangorkán 2008.03.04. 15:54:58
Loarea 2008.03.04. 15:55:38
persze ettől függetlenül a reklám tényleg gáz, de inkább ez, mint a pénzkeletető :)
Geisha 2008.03.04. 16:04:54
Szil-Ka 2008.03.04. 16:07:59
andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.03.04. 16:45:46
Marhácska: Neked ebben a szar minőségű LG reklámban mi a jó (kétszer is linkelted 0 szó beírása mellett)?
2008.03.04. 17:29:42
Persze ettől még lehet homár téma. Többször is előfordult már, hogy a levél beküldője volt a marha.
dr. Veér Farkas 2008.03.04. 17:39:50
Aztán tavaly elkezdtek baszakodni valamit, eleinte nem ment normálisan Operával, majd már Firefoxszal sem.
Szóvá tettem a CIB-nél.
Nem reagáltak, gondoltam, ha a rendszer nem megy, akkor megyek én.
Jelenleg K&H, kiváló, csak a kártyás megoldásuk kicsit nehézkes, mert mi van, ha nem otthonról akarok utalni.
Perillustris 2008.03.04. 17:51:50
Szerencsére nekem sosem volt még problémám, pedig sűrűn használom.
gyz 2008.03.04. 17:55:26
Ersténél van egy céges számlám, az ő netbankjuk mindig működik, csak bazi logikátlan és idegesítő a kezelése.
Az a szar az egészben, hogy a netet leszámítva a cib volt az első olyan bank, amelyikkel elégedett voltam/vagyok.
ikocka · http://kocka.blog.hu 2008.03.04. 18:14:26
Robinzon Kurzor 2008.03.04. 18:23:51
Most is megy, jujj de jó, megint fizetett egy kedves ügyfél.
Robinzon Kurzor 2008.03.04. 18:28:03
Az ilyen rendszerek (már ha klutúráltan van tervezve) nem magát a jelszót, hanem annak egy egyirányban kódolt, gyakorlatilag visszaállíthatatlan transzformációját tárolják.
Amikor bejelentkezéskor beírod a jelszót, akkor azt is össze-vissza kódolják, és ha a kapott zűrzavar megegyezik az eltárolt zűrzavarral, akkor beeriszt.
Ugyanígy megy a jelszó megváltoztatáskor, csak akkor megnézi az előző tíz zűrzavart is.
Zenyatta Mondatta 2008.03.04. 18:55:10
Trouw 2008.03.04. 19:19:41
BOB 2008.03.04. 19:26:19
MUHHAHA 2008.03.04. 19:45:55
2008.03.04. 19:49:22
Papíron meg lehet adni a tranzakciókat, fiók nyitvatartásban, szóval a törvényi kötelezettségét teljesíti.
Nem látom miért kellene engednie a szlavezetési díjból.
Természetesen ha papíron adod meg, és nem ibankon, a tranzakciós jutalékban lévő különbözetet megreklamálhatod. Az jogos, és ha valóban szar volt a rendszer jóvá is írják.
Zenyatta Mondatta 2008.03.04. 20:06:50
a céges ibank nem díjmentes, ezért kellene némi méltányosságot gyakorolniuk. Egyébként a leggagyibb ingyenes tárhelyszolgáltató is vállal általában 99%-os rendelkezésreállást (éves szinten 3.65 nap kiesés lehet), ezért is megaciki, hogy egy bank képtelen fél év alatt (ennyi idejük volt tavaly decemberig) összehozni egy normálisan működő infrastruktúrát, amelynek használatáért pénzt kérnek.
Tajparaszt 2008.03.04. 20:10:25
Mert a CIB á CIA leány vállálátá.
Ázé végződik B-re:)
Dr. Stein (törölt) 2008.03.04. 21:14:05
Az egyesülés előkészítésébe és végrehajtásába mintegy 230 emberévnyi munkát fektettünk. Mind a tájékoztatásban, mind a felkészülésben maximális erőkkel dolgoztunk."
Akkor szarul dolgoztatok büdös bunkók 230 emberévig.
2008.03.04. 21:28:40
Na ha tokent is használsz, akkor annak valóban lehet díja.
De ettől függetlenül, az aszf-ben meghatározottakat teljesíti a bank.
Méltányosságot meg gyakorol, csak kérni kell.
Most csak gondolj bele: az ügyfeleknek nagy százaléka már lemorzsolódott. A maradék 90%-a nem találkozik semmi problémával. Elenyészően vagytok, akik azon problémáznak, hogy nem elérhető a rendszer. Képzelj el egy központi jóváírást, ami után megint elárasztják majd az ügyfelek a bankot, mert nem értik miért kapták. Te meg megint szívsz, hogy nem szolgálnak ki.
2008.03.04. 21:30:25
Zenyatta Mondatta 2008.03.04. 21:40:07
Nem mintha vitatkozni akarnék, de az elektronikus számlavezetési szolgáltatásnak díja van önmagában is, mindenféle extra nélkül. Évek óta jön a havi kivonat, rajta annak a havidíjával. Természetesen meg tudom különböztetni a tranzakciós/minden egyéb díjakat a fix havidíjtól.
Egyébként érdemes végignézni korábbi (dec vége, jan elejei) posztokat itt a Homáron, nem egyedi volt a probléma. Nyilván, akinek magánszámlája van, és havonta egyzsre várja, hogy rákönyvelődjön a számlájára a fizetése, annak nem volt feltűnő a szolgltatáskimaradás, viszont aki napi rendszerességgel használja, annak meglehetősen bosszantó, hogy pl. decemberi fizetéseket január 7-én utaltuk. Persze el lehet menni a pár 10 km-re lévő bankfiókba, de ha az ember valamiért fizet, akkor elvárhatja, hogy nem kell plusz saját költégen bankba menni, kézzel átutalni, stb.
Ez sokkal inkább elvi kérdés, mint anyagi...
Zenyatta Mondatta 2008.03.04. 21:41:17
mlle (törölt) 2008.03.04. 21:48:30
Kipróbáltam az erstét, ott is hibaüzenet fogadott. De virtuálisan van pénzünk.
ikocka · http://kocka.blog.hu 2008.03.04. 22:18:49
Bit Rot 2008.03.05. 00:32:56
Havi zárlati díj: 270 Ft
Internetbank: +90 Ft
(fejből erre emlékszem.)
Fel is mondtam.
bitlisz 2008.03.05. 08:38:46
Monsieur Csirke/Csirke Úr/Cs.A.K. 2008.03.05. 10:06:50
Monsieur Csirke/Csirke Úr/Cs.A.K. 2008.03.05. 10:07:51
átérzem szenvedésed...
Jeno1 2008.03.05. 11:07:30
Higyjél nekem, tényleg csak a jelszó hashét tárolják... :P
larichs 2008.03.05. 23:05:57
nobby 2008.03.06. 11:45:38
Mondjuk nálam nem a rendszer leállások okozták a problémát, hanem hogy a CIB-es netbank simán elfogad jelszóváltoztatáskor hosszabb passwordöket is, mint a megengedett max. 14.
Aztán meg nem enged be az új jelszóval, csak ha az első 14 karaktert írod be...
Jó, én is hülye vagyok, hogy nem számoltam le a bötűket, de jártam már olyan helyen, ahol ezt megtette helyettem a gép...
Eleg_Volt_a_hazaarulasbol! · http://ciganybunozes.blog.hu 2008.03.06. 15:05:46
a jopofa ebben az, hogy ketfele megoldasuk van ilyen vesz esetere:
1. kitesznek egy statikus oldalt, hogy nem uzemel. ez egy sima html, amit fent is lathatunk.
2. a userek egyideju belepeset 1 azaz EGY fore limitaljak. :)))
szoval van itt netbank, csak kicsi az atereszto kepessegge. :)
fm! 2008.03.11. 10:59:58
fospunpa 2008.03.12. 12:50:50
2008.03.12, 12:50:
"Tájékoztatás a CIB Internet Bank elérhetőségéről Ezúton tájékoztatjuk tisztelt Ügyfeleinket, hogy a CIB Internet Bank szolgáltatásunk - előre nem látható technikai okból - jelenleg nem elérhető.
A felmerült hiba elhárításán szakembereink dolgoznak.
Megértésüket és türelmüket köszönjük."
Ja, és TEGNAP is rossz volt.
besz@rok 2008.05.12. 22:46:34
kundh 2012.10.08. 23:26:49
Olyan érzés NetBankolni náluk, mintha a notebookomhoz egy Erika írógép klaviatúrája lenne applikálva...