Tékozló Homár

Egy sikertelen ember az OTP-ben

2008.03.12. 00:56 | szily | 50 komment
Sanyci faházban lakik, és az élet apró banktechnikai döfésekkel próbálja kicsinálni. Zavar támadt a rendszerben, és hősünk nem látta a számlaszámát. Egyszerű probléma, hamar meg lehet oldani, gondolta, aztán a végére az orrbeverésről való álmodozásig jutott. Mielőtt olvasónk leszakítaná valamelyik fiókvezető orrporcát, közreadjuk t9rténetét, hátha az enyhíti a fájdalmait. A sztori hosszú, de Önnel is megtörténhet, sőt, jó eséllyel már meg is történt.

Először is, tudom, hogy nem vagyok sikeres ember, mert többek között az OTP Bank ügyfeleként tényleg nem lehetek az. Az utóbbi hetek-hónapok eseményei alapján úgy érzem, az OTP mindent meg is tesz azért, hogy ezt bebizonyítsa.

A történet lényegében a következő:

Körülbelül egy hónappal ezelőtt rá kellett ébrednem, hogy a korábbi LAES számlám (lakossági folyószámla + web-kártya számla + megtakarításai számla) konstrukció már nem szerepel a bank portfóliójában. A régi ügyfelek még igénybe vehetik havi 1300 forintért, azonban van egy új LANE elnevezésű konstrukció havi 600 forintért, ami lényegében csak annyiban különbözik a LAES-től, hogy nem jár hozzá megtakarítási számla, amit addig sem használtam, mert ugye nem vagyok sikeres.

Kisebb egyeztetések után (mivel a barátnőmmel közös a számla, mint kiderült mindketten kellünk a szerződésmódosításhoz, és egymástól 50km-re dolgozunk, eltérő munkarendben) be is fáradtunk egy OTP-fiókba, ahol végül is csak annyi történt, hogy rögzítették a kérésünket, mert az ügyintéző aznap már „úgysem tudja kinyomatatni a szerződést”, így megkérdezte, hogy mikor tudunk együtt bejönni legközelebb, mert addigra összekészít mindent, hogy csak aláírnunk kelljen.

A történet eddig még kellemesnek is mondható, mert a megbeszélt időpontban bementünk az OTP-be, és sorban állás nélkül írhattunk is alá. És azt hivém, ez így jó.

Röviden: mégsem jó…

Történt ugyanis, hogy a számlaszerződés módosítás idején kaptam új bankkártyát, és a hozzá tartozó virtuális web-kártyából is újat kaptam. Egyébként megmagyarázná valaki, hogy a teljesen üres karton alapú web-kártya, amire nekem kell ráírni filctollal a kártyaszámot miért is van biztonsági borítékban? Na mindegy, vissza az eredeti témához. Szóval kiderült, hogy a LAES-LANE váltással egy időben eltűnt a web-kártya számlám, rajta lévő közel kétezer forinttal (ennyi maradt az utolsó vásárlás után). És itt nem a kétezer forinton van a hangsúly, hanem azon, hogy az OTPdirekt szolgáltatásán keresztül nem látom a számlát, így arra nem tudok pénzt utalni a vásárláshoz, illetve nem tudom onnan visszautalni a pénzt a számlámra.

A fenti problémát megpróbáltam személyesen is elmagyarázni a lakóhelyemen lévő OTP fiókban, de ott hosszas tanakodás, fontosnak tűnő másik kolléga (főnök?) odahívása, a banki terminál fél órás közös bűvölése után sem tudtak megoldást a problémámra. A végén eljutottunk odáig, hogy látják, megvan a számla, de nem tudják beállítani, hogy én is láthassam. Ekkor kértem meg őket, hogy oké, én most elmegyek, majd hívjanak fel, ha megoldották a problémámat.

Eltelt pár hét… Na, azóta is hívnak.

Ma este úgy döntöttem, megpróbálkozom az OTP direkt telefonos ügyfélszolgálatát is értesíteni az én kis problémámról.

Röviden: nem kellett volna.

A probléma felvázolását követően (szóról-szóra elmondtam a fentieket), többszöri várakozás és közel 15 perces küzdelem után eljutottam oda, hogy az ügyintéző felajánlotta, hogy a problémám miatt fáradjak be egy bankfiókba, mert most már ugyan ő és a bankkártyások is látják a számlámat, csak azt nem tudják, hogy én miért nem láthatom azt. Itt ismételten jeleztem, hogy már voltam fiókban és nem vagyok hajlandó feleslegesen bemenni, kértem hogy rögzítsék a reklamációmat (ezt egyszer már felajánlotta, de aztán inkább mégis várakoztatott és kérte, hogy inkább menjek be egy fiókba).

Reklamálok, kivizsgálják, megoldják, értesítenek. Azt hivém, ez így jó.

Röviden: nem jó…

Az ügyintéző ugyanis elkezdte felvenni az adataimat a reklamáció rögzítéséhez (persze minden adat, amit kért – név, lakcím, mobiltelefonszám – a bank rendelkezésére áll), majd amikor eljutottunk ide közölte, hogy elnézést kér, de épp most van a váltás, és ilyenkor leállítják a rendszert, így nem tudja felvenni a reklamációmat. Közölte, hogy körülbelül 20 perc múlva újra telefonálnom kellene, és akkor felveszik a reklamációmat. Én visszahívást kértem, amire azt a választ kaptam, hogy nincs kimenő vonaluk, így marad, hogy telefonáljak újra.

Na ennél a pontnál adtam fel, és megköszöntem a nagy semmit, majd letettem a kagylót.

A beszélgetésnek voltak még olyan aspektusai, amikre most nem térnék ki (például miért árgus szemekkel bámulnom a banki hirdetményeket, hogy megtudjam, hogy van olcsóbb konstrukció is számomra; miért nem lehet számlavezető fiókot váltani számla-szám változás nélkül, vagy ha mégis lehet, akkor a vidéki bankfiók, ahova járok ezt miért tagadja le; stb.), mert az ügy szempontjából lényegtelenek, de őrülten sajnálom, hogy a telefonomon lévő hívásrögzítő program és a DTMF kódok tárcsázása nem fér össze (lefagy a telefon tőle), mert így ki kellett kapcsolnom és nem tudom linkelni a hangfelvételt.

Most egy időre feladtam a dolgot, majd ha legközelebb kellően nyugodtnak és unalmasnak érzem majd az életemet, majd bemegyek egy OTP bankfiókba. Elviszem majd magammal ennek a levélnek, és a (remélhetőleg megjelenő) post összes hozzászólásának kinyomtatott és bekötött verzióját (remélem telefonkönyv vastagságú lesz), amit az ügyintézés végeredményétől függően elküldök a PSZÁF-nak, vagy beverek vele pár orrot, vagy egyszerűen csak behajítom az ablakukon!

Ja, és a végeredménytől függetlenül nem tudom elhagyni az OTP-t, mert három lakáshitelt vettem fel náluk (mert faházra más bank nem akart adni), mely szerződésekben benne van, hogy azonnal semmissé válik a hitel-megállapodás, ha megszüntetem a számlámat! Ez van, na meg az atombomba…

Üdv,

Sanyci

(Egy nem túl sikeres ember)
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amc 2008.03.12. 01:14:09

Az otp-ből már nekem is időszerű lenne kitolatnom, de még nem vettem rá magam.
Túl sok időbe telne, gondolom.

Mr.Brooks 2008.03.12. 02:39:10

Dobogó? bár ahhoz hogy elolvassam, fáradt vagyok...holnap!

Mr.Brooks 2008.03.12. 02:40:14

Sanyci névvel sikeres? Jah, szerintem sem:D

hófehérke (törölt) 2008.03.12. 03:21:24

Faházra más bank nem ad hitelt? És miért nem?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.03.12. 03:48:13

ez is tul hosszu
en holnap se
emmyit Vician se beszelt, mikor a vizmertek nem volt eppen vizmertekben

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.03.12. 03:49:59

hofeherke
mert konnyen leeg
meg mobilizalhato
gondolom
a 7 torpe:)

Ziebi 2008.03.12. 06:50:05

amc :)

Én így intéztem el : bementem , mondtam szüntessék meg a számlát, rajta lévő pénzt utalják ide meg ide, és felejtsenek el.
És csodák csodája: pénz átutalva, számla megszűnt, és már szinte elfelejtettem hogy ismertem valaha az OTP-t :)

Sikeres vagyok-e, vagy csak szerencsés?:)

tusi74 2008.03.12. 06:52:04

Én is így jártam, hogy eltűnt a webszámla a webfelületről, az elektronikusről a net számlacsomagra való váltásnál de a megoldás már megvan. 3 nap utánajárás, telefonálások sora után. A fiókban tudja az ügyintéző megcsinálni. Be kell mennie abba az opcióba, hogy directes számlakör. Ott a webszámla mellé tenni kell egy pipát, és azonnal látszik. Majd ugyancsak pár egérkattintással a jogosultságokat kell beállítani. hogy utalhass stb.
Nem kell új kártya semmi, mi ott lepróbáltuk, minden működik az elektronikus kártyával és webkártyával.

Rá Dios 2008.03.12. 06:58:26

Ahogy tusi mondja: a saját számlákat, hitelkártyákat magad állíthatod be direct-ben való működtetésre vagy eltünésre és használhatod ugyanazzal a jelszóval, azonosítóval, tetszés szerint.

puncipöcögtető 2008.03.12. 06:58:46

miért nem szoktok már le ezekről a magyar bankokról, amelyek pénzt kérnek azért, hogy a TE PÉNZEDET náluk tarthasd? ez tarthatatlan, remélem a forradalom először allítja ezeket falhoz!

Rá Dios 2008.03.12. 06:59:26

Ahogy tusi mondja: a saját számlákat, hitelkártyákat magad állíthatod be direct-ben való működtetésre vagy eltünésre és használhatod ugyanazzal a jelszóval, azonosítóval, tetszés szerint.
Hogy a fiókban miért nem tudják? Istenem, a továbbképzésről hiányoztak :-)

tusi74 2008.03.12. 07:13:10

Ja igen! Úgy is lehet, hogy magad bemész a neten a Beállítások-->Számlakör módosítás, és magadnak be tudod állítani, ha van SMS aláírásod. Ha nincs, akkor marad a fiók. Egyébként valóban nem tudják. Nekem az egyik ismerősöm van az egyik fiókban én már egyenesen hozzámegyek, ha valamit be kell állítani, ritka értelmes, és neki 3 nap telefonálásba került, mire valami technikai ember megmondta, de az is csak úgy, hogy próbálja meg bevinni a direct-es számlakörbe, nézze meg mi történik. Akkor ott a fiókban bementünk a directembe, és akkor már látszott. Van egy vaskos kézikönyvük az átállításokról, és ez a direct-es beállítás nincs benne.

Taurusz 2008.03.12. 07:21:18

"hogy elnézést kér, de épp most van a váltás, .... körülbelül 20 perc múlva újra telefonálnom kellene" Na nekem itt akadt benn a levegő. Most van váltás? És? A korházban is leállítják szegény éhező afrika lélegeztetőgépét, mert most van váltás? Vagy ha váltás van, és valaki nem fejezett be valamit, azért a cég megbünteti? És ha tényleg így van azt ki találta ki? És mikor lesz a nyilvános kivégzése?

demizson bobby 2008.03.12. 07:58:24

Mikor demizson a lila izé elődjénél dolgozott,akkor az volt a szabály,hogy vonalat tilos megbontani, és a megkezdett ügymenetet be kell fejezni.
Itt sem lehet másképpen, ergo az ügyfél problémája sosem lesz megoldva,ha ilyen türelmes.

Dr Kangörény 2008.03.12. 08:04:36

1300 Ft a számlavezetésért? Hülye-e vagy?

andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.03.12. 08:21:24

iddlyárdam regel-e

odp? nem lyó az. inkább mária győrből.

S***ci 2008.03.12. 08:25:35

tusi74 és Rá Dios:

Köszönöm a tanácsokat, de azzal kezdtem, hogy megpróbáltam a webes felületen elintézni. De ott NEM látszik a web-kártya számla, így nem is tudom bevonni (kipipálni). A fiókben sem tudták, a telefonos ügyintéző se tudta...
Már arra gyanakszom, hogy direkt nekem találták ki ezt a fícsört...

hófehérke:

"Faházra más bank nem ad hitelt? És miért nem?"

Mert a K&H pl. a becsült ár 70%-ának a 80%-ára ad hitelt, és az értékbecslőjük a piaci érték 60%-ára becsüli fel.

Na ézért.

simon1 2008.03.12. 08:29:10

Sajnos azt kell mondjam, hogy tényleg megszívtad. Én akkor hagytam fel a küzdelemmel amikor egy jó órát kellett várnom, hogy egy jelentősebb összeget befizessek. Persze, mire az ablakhoz értem már inkább a számla megszüntetését kértem :-) De egyébként közröhej ami ennél a 'bank'-nak nevezet műintézménynél megy. Bármelyik fiókról is beszélünk. Sajnálom, hogy így jártál.

Zsirparaszt 2008.03.12. 08:32:35

Monnyál le! A zótépéről.

betépett felhasználó 2008.03.12. 09:02:36

ez qrvahosszu volt.
utalom az ilyen posztokat.
el sem olvasom
ezt se!

Fairy Girl 2008.03.12. 09:08:52

Érdekes, hogy amikor rövid és semmitmondó a poszt, akkor azon megy a háborgás, amikor meg hosszú, részletes és értelmesen le van írva, akkor meg azon? (Vagy az már elcsépelt, hogy aki ótépés, ammán sikeres nem lehet, aztán nincs mire harapni?)

:))))

Na mindegy, kár azért a lakáshitelért, Sanyci, hasonló elektronikusról netes számlacsomagra váltási mizéria talált meg engem is tavaly, nem igazán tudlak biztatni, nekem 2007. szeptemberétől egészen december 29-ig tartott, mire meg bírtam szüntetni a számlámat (az első pár hét a rendszernek az ő megbűvölési kísérletezésével, meg ilyesmikkel telt, de utána már nem kértem semmit, csak hogy szűnjön meg ez az egész). Azóta boldog unikredites vagyok, gondolom az se tökéletes, de az OTP-hez képest tiszta felüdülés.

pizsama 2008.03.12. 09:30:28

vályogházra ki ad hitelt? és barlanglakásra? esetleg hobbitlyukra?

gumby 2008.03.12. 09:31:42

" A régi ügyfelek még igénybe vehetik havi 1300 forintért, azonban van egy új LANE elnevezésű konstrukció havi 600 forintért, ami lényegében csak annyiban különbözik a LAES-től, hogy nem jár hozzá megtakarítási számla, amit addig sem használtam, mert ugye nem vagyok sikeres."
már itt sejtettem, hogy az fog következni,hogy naiv ügyfélnek halvány lila fingja nincs arról mit használ és az hogyan működik. egy kis olvasgatással megspórolta volna magának a sok ügyintézést,idegeskedést és homározást de ezt nem tette meg, inkább letudja egy rohattótépézéssel.
kiváncsi leszek, ha letolja a három lakáshitelt és átmegy egy másik bankhoz, akkor mit fog ide beírni.

addig is: "nem vagyok én jogász, hogy olvasgassak!!!"

gelsystem 2008.03.12. 10:22:35

....Mert a K&H pl. a becsült ár 70%-ának a 80%-ára ad hitelt, és az értékbecslőjük a piaci érték 60%-ára becsüli fel......
.
ez teccik:):):):):
tehát egy 20 gurigás piaci értékű ház:
20.000.000.- 60%a
12.000.000.- 70%a
8.400.000.- 80%a
6.720.000.-.............de csak, ha YOl értelmezem
.
köcsög banda

Tajparaszt 2008.03.12. 10:29:42

Én voltam az OTP-nél hitelért. Mindent leadtam és 6 hónap volt mire azt mondták: -Nem.
Elolvastam és indoklás nélkül is lemondhatják. Aztán szereztem kezest és 4 hónap telt el és azt mondták:
-Nem.
Azért jó lett volna nem levegőnek nézni, de mindegy. Meg is szüntettem a számlámat. Befizettem mindent. Aztán jött egy levél, hogy fizessek be ezt-azt.
Az OTP se magyar már, ha jól tudom. Meg nem is karitatív. Meg szar is. Idáig kétszer volt számlám náluk és mind a
kétszer rosszul jöttem ki belőle.
De teszem fel a kérdést:
-Éredekel ez bárkit is?:)

S***ci 2008.03.12. 10:58:23

gumby:

1. nem "rohattótépéztem", SZVSZ az utolsó sorban fenyegettem orr-beveréssel... ;)
2. ügyfél szinten pontosan tisztában vagyok az OTP-s rendszerrel, 8-10 éve a LAES havi (akkor még kicsit kevesebb mint) 1.300 forintért jó/kényelmes konstrukció volt... (akkor LANE még nem létezett)
3. sajnos olvasgatással nem lehet megoldani az ügyet, csak ügyintézéssel, pontosabban azzal se... :(

gelsystem:

...jól értelmezted... (és mielőtt a K&H-sok nekem esnek, más bank is hasonlót ajánlott, és a ház külterületen áll, ami tovább rontotta a hitel-bírálati esélyeket)

kapasz 2008.03.12. 12:13:56

Sanyci, azért a LANE sokkal karcsúbb csomag a LAES-nél, mint ahogy a cikkből gondolná az ember. 4 helyett csak 2 ingyen kp. felvét/hó, a csop. beszedés fizetős, bankon belüli állandó átutalás is fizetős, így ha sokat forgalmaz az ember, akkor még ma is megéri a LAES.

FOCI-SZPONZOR 2008.03.12. 12:45:29

Bocsánatot kérünk minden kedves hozzászólótól!
A figyelmet szeretném felhívni a 03.06 –ai cikkre, mely a focissört tárgyalja.
Sajnos egy jogbitorlás történt, így kérek mindenkit ha lehet olvassa el a kiigazító hozzászólásunkat az 54. hozzászólásban.

Bocs a kotnyeleskedésért más cikkben, és elnézését kérjük e cikk írójától is.

Tisztelettel: Csendes Gábor és Márton Lajos feltalálók.

Okádó Mikádó 2008.03.12. 12:48:30

Sanyci, fogadjunk, hogy neked nincs Óriási Fénypajzsod még, azér történik ez.

Bit Rot 2008.03.12. 13:16:35

K&H-nál hitelkérelem beadva.
Eltelik kb. 3-4 hét, és:
Igen, mehet, készen vagyunk.

OTP-s ember sikeres nem lehet!

2 számlát szüntettem meg az OTP-nél, egyik 45 perc volt, másik csak 30 perc.

T_B 2008.03.12. 13:27:31

Sanyci, attól még, hogy ott van lakáshiteled (mint nekünk is), a pénzedet nyugodtan átviheted más bankba, ahogy mi is tettük. Mi akkor sokalltunk be, amikor az egyik hónapban 3500 Ft fölé ment a havi banki költség (átutalás, csop.besz., netbank, havidíj). Visszanézve egy évet, ezek havi 1300 és 1800 között változtak úgy, hogy max 2-3 kp. felvét volt havonta, mivel nindent kártyával fizetünk. Most 590 Ft-ot fizetünk sokkal több szolgáltatásért, illetve kedves, udvarias ügyintézésért. Igaz netkártyát nem használok, mert pay-pallal sincs rossz tapasztalatom.
Aki attól fél, hogy sok utánajárás a szla.szám változást bejelenteni, téved. Telefonon lehet intézni az új beszedési megbízásokat, TB szintén azonnal átvezette (GYED miatt), munkahelyen meg egy perc az egész.

Ja, egyébként közeleg a világvége: a héten írásban elnézést kért tőlem az OTP, amire kb. 10 éves ismerettségünk óta nem volt példa, pedig csináltak erre tucatnyi alkalmat.

moli 2008.03.12. 13:28:33

Sanyci:
nekem is otp lakashitelem van, havi 290ft-ot fizetek a havi 1 tranzakciora.

deviszont e mellett van cib online szamlacsomagom havi 150ft-ert korlatlan ingyenes utalassal + 50ft korlatlan bankkartyas vasarlas sms-ertesitovel.

ez szumma 490ft < 600ft.

deviszont az otp internetbankja fenyevekkel jobb a cibnel.

tusi74 2008.03.12. 13:38:57

Nem látszik a netszámla, DE!!!! ha az ügyintéző látja, hogy létezik, NEKI kell a DIRECT-es számlakörbe bevonnia.
Kell, ott lenni egy pipálóhelynek, hogy be akarja-e az ügyfél vonni.

Vagy, ahogy bemész az OTP directbe, és csak EGY számlát látsz, akkor is, ha elmész beállítások, számlakör módosítása, akkor is ott kell lenni annak a számlának, ami jelenleg rejtetten van.

Tudom, mert ugyanez volt nekem is, csak nekem meg azt mondták, hogy másnap reggelre fogom látni. Aztán a telefonos ügyintéző mondta, hogy az üzeltszabályzat (ami bent van a fiókban, egy jó vastag könyv) utolsó oldalán van egy telefonszám, azt hívja fel az ügyintéző, mert az belső vonal, és elmondják. És ott egy technikai ember diktálta az ügyintézőnek mit csináljon.
De ha a tusi KUKAC te-mail PONT hu-ra küldesz egy mailt, meg tudom adni annak a fióknak a nevét, és az ügyintéző nevét, akinek 3 nap után sikerült beállítani. Ők egymást hívogathatják belső telefonon, tuti lediktálja a Tiednek, hogy az ő rendszerükben hol amneüpont. Azóta is mondja, ha lát, hogy jól megszenvedtünk az átállással.

A kulcsmondat. A netszámlát BE KELL VONNI A DIRECT-ES SZÁMLAKÖRBE.
Azért idegen nekik, mert az elektronikusnál a rendszer magától csinálta, hogy mint a hármat bevonta, itt meg elemenként kell bevonni őket.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.03.12. 14:17:59

Lássuk már be, hogy ez egy vicc: az ügyfélnek kéne tudni, hogy az otépés ügyintézőnek mit kell csinálnia és le is diktálni neki?
Esetleg ne álljon be az ügyfél önkéntesnek az otépébe ahol tud, segít alapon? (1300 Ft számlavezetésért havonta.)
Vicc, komolyan.

Még a régi öregeket értem valamelyest, hogy nem váltanak bankot. Oké, Sanycit is értem, mert itt kapott hitelt. De a többiek??? Mi a faxért megy valaki folyószámlát nyitni az otépéhez?

tusi74 2008.03.12. 15:04:31

Bizony, bizony. Nekem 3 napi telefonálás után sikerült megtudnom azt, hogy hova van írva az a telefonszám, ahol elmondják mit kell csinálni. Egyáltalán nem tudják a telefonosok, sem, hogy hogy kell.

Én pl. azért vagyok az OTP-nél, mert van számlám a CIB-nél és a Raiffeisennél is, de a CIN-é instabil, mindig akkor karbantartanak, amikor nekem kell, a Raiffeisené meg buta.
Az OTP netbankja okos, és stabil.

tusi74 2008.03.12. 15:13:40

BOcsánat, ha kell az ügyintéző, akkor a cím, tusi KUKAC t-email PONT hu helyesen.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.03.12. 16:12:33

OTP-snek lenni sem lehet egyszerű (pultra gondolok)
Annyi rohadt termékük van, aminek hetente (ráadásul) változtatják a verzióját, beállításait, kondícióit, hogy ember legyen a talpán, aki leköveti... Erre találták ki a termékfelelősöket, akik meg nem tudják, hogy működik a zügyfelezés :D

pazola 2008.03.12. 17:36:49

Nem olyan bonyolult kovetni a sok termeket, mert annak a nagy resze szar. Azert tudom, mert mas bank termeket is kovetnem kell, amig meg nem szarok.

Aki az OTP-nel van...

Amugy meg valtsd ki a hiteledet, olcsobbra, es keress egy normalis bankot. Mondjuk az Ellat. Lekotes nelkul 32x kamatozik tobbet, szamlavezetesi dija meg nincs.

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.12. 20:43:25

Faházra jóhogy nem ad normális bank hitelt.A remeték az erdőben sem hiteles oduban laknak, tessék magad kivájni.
Méghogy faházra hitel, hát hol élsz te?Norvégiában vagy nyugaton?Esetleg ha banánfáról lenne szó talán volna esély, de így csak az OTP segít rajtad :D
Szerintem az otp az egyik leg normálisabb bank, ez nem bók nekik hanem a többi még ennél is hülyébb.persze lehet mondani hogy az ügyfél nem érti meg az ügyfél hülye, csak amikor már a saját ügymenetük kétszer bekapja a saját farkát és nem jut előbre el kéne gondolkozniuk hogy valamit szarul csinálnak.
Nekem van egy szar lakosságim, arra tartom hogy a bank felé intézet adományaimat befizessem, vagyis a nagy semmire a kezelési költséget meg számlavezetési akármiket fizessem miközben pénzforgalom gyakorlatilag nulla, de kell.Ne kérdezd miért, a cégnek kell :D

Kértem egy kártyát amivel tudok neten fizetni esetleg paypalhóz meg más terrorista akciókhóz tudom használni erre olyat kaptam amit egyetlen oldal sem fogad el.Visszavittem mondom mi a panaszom, megnyugtatnak hogy de a kártya tök jó csak én vagyok hülye.Azóta sem fogadja el senki nade nembaj, már beletudom gyürni a papirpénzt a dvd nyilásába, panaszkodnak hogy nem érkezik meg a pénz de leszarom :D

janomano 2008.03.12. 21:40:48

Most lehet, hogy én vagyok a hülye, de nekem az otp-vel idáig semmi bajom nem volt. Vállalatim és LAFO-m is van. Azt tudom, hogy nagyon fiók-függő a dolog.
Ahová én járok (Kőbánya-Liget tér), ott gyorsak.

tajparasztnak: A banknak nem kell megindokolnia, hogy miért nem ad hitelt.
Neked sem kell, hogy miért nem akarsz nekem kölcsönadni. Lakáshitelért a KDB-be érdemes. Egyszerű, gyors.

ambbay 2008.03.12. 21:45:48

"Először is, tudom, hogy nem vagyok sikeres ember..................................blablabla.............blablabla........... mivel a barátnőmmel közös a számla..."

No comment :DDD

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.13. 01:40:19

Vártam hogy lesz ilyen fordulat benne hogy
mindent csak a két ember közösen intézhet.Amugy jó ez a közös dolog?Étteremben is külön kérem a kaját nem egy tányérból eszünk :D Az biztos hogy váláskor nem kell számlát fürészelni :D mire észbe kapsz még le is terhelte a kártyát :D ,,Szívem, vettem egy 3milliós bundát, ugye nembaj?" :D Durr, puff... :D

Rák Attantam 2008.03.13. 10:13:33

Nekem 90 óta van OTP-s bankszámlám. Nincs vele semmi gondom, csak a pénztári befizetések alkalmával, sorbanállással töltött fél életeimet sajnálom.
Van CIB-es számlám is. Jól műxik az is, semmi gondom vele.
Volt Postabankos számlám is. Tökéletesen működött. De egyszer kivettem onnan az összes pénzem, erre becsődölt az egész. Bocs... :(

Ja, hitelem egyiknél sincs. Lehet, hogy ez a "baj" ?

prücsök 2008.03.13. 15:04:50

Úgy örülök, hogy valaki említette az ELLA-t... Ezelőtt én is OTP-nél voltam, az egy dolog, hogy képtelenek voltak helyesen leírni a nevemet (Istenemre, nem bonyolult), a kártyám lejártáról és bevonásáról 3 hónap múlva értesítettek, mikor már benyelte a gép, 4 hónapon belül volt is új kártyám, de akkor sokaltam be, mikor nem tudtak számot adni a számlámról rendszeresen eltűnő, a kivonaton nem szereplő pár ezer forintos tételről... Valaki ajánlotta az ELLA-t (akkor még EuroDirekt), átmentem és láss csodát, az élet azóta csupa móka és kacagás! A nevem helyesen íródik, számlavezetési díj tényleg nincs, a kollégák végtelenül türelmesek és segítőkészek.... Szerelem ez, na... Immár 8. boldog évünk együtt.

Pitta2 2008.03.13. 16:26:00

Nyiss egy másik bankba számlát (pl. CIB) utaltasd a fizudat az OTP-be - gondolom ez is a hitel feltétele volt - majd onnan egyetlen elegáns mozdulattal utald át a szabad összeget a rendes bankszámládra. Én is így csinálom, igaz nem az OTP-vel.

janomano 2008.03.13. 21:26:18

prücsök: Csak, hogy ha jól tudom, az Ella nem kezel készpénzt. A "banki befizetés" sárga csekken megy a postán, nem?

flexsnake · http://flexsnake.blog.hu 2008.03.13. 22:58:20

prücsök raknak rá ingyenpénztöt is?Szólj, megyek át egyből :D
Nekem azért otp mert kellet egy helyre folyószámla mert nem fizetnek kp-ban(basszákmeg) én meg megkérdeztem haverom mit ajánl, azt mondta minden második hülye otps :D Szóval egyértelmű volt :D

S***ci 2008.03.14. 12:45:37

Ma megint voltam egy OTP-fiókban...

Az eredmény bíztató, alig 5 perc alatt meglelték a számlámat, és hamar rájöttek arra is, hogy LAFE elnevezéssel fut a we-kártya számlám, holott LANW néven kéne mennie. Gyorsan át is neveztékm és közölték, hogy hétfőn nézzek vissza, mert 2 nap az átfutási ideje a névváltásnak, de ha hértfőn látom a web-es felületen, akkor már magam is be fogom vonni a számlát, úgyhogy akkor be se kell mennem, mert megoldódik magátol a probléma.

Mindez Szekszárdon volt.

A bajai fiókban, vagy a telefonos ügyfélszolgálaton miért nem tudja ezt senki (még ha nem is oldja meg a problémámat, legalább gondolkodtak egy kicsit, egy percig keresgéltek valami belső szabályzat-szerűségben és nem fél óráig várattak, miközben tanácstalanul bámulták a képernyőt!!!)

medwe00 2008.03.14. 16:52:43

Hála a jó istennek, hogy én eltudtam hagyni az OTP-t. 3x bevonták a kártyámat 120eHuf egyenlegnél, mondván tartozok. A bevonás után, az ő hibájuk de fizessek minden kártyadíjat én. Arról nem is beszélve mennyit kérnek egy szaros folyószámláért. A legális maffia csúcsesete a Csányi brigád. Szerencsénkre elnéznek nekik mindent, csak a lenyúlt pénzből a döntéshozok is részesüljenek.
süti beállítások módosítása