"A közlekedési vállalatok mindegyike, így a BKV mellett a MÁV-START és a Volán társaságok is erőteljesen építenek arra, hogy a nem megfelelő minőségű szolgáltatásaik miatt nem kell bíróság és hatóság előtt felelniük. Az egyszeri utazások átlagos ára ugyanis olyan alacsony, hogy ekkora veszteséget az utasok némi hőzöngés és levelezés után kivétel nélkül lenyelnek. Ez a gyakorlat nem motiválja a társaságokat az érdemi panaszkezelésre és válaszadásra sem."Ha tehát elege van az Ön idejével szinte állandóan baszakodó tömegközlekedésből, itt az idő, hogy megfingassa legalább az egyik céget. Ne dobja ki a bérletét, perelje a BKV-t 270 forintra!
Perelje a sztrájkoló BKV-t!
Az ötlet már a sztrájk előtt felmerült, de mostanra a jó Index ki is nyomozta, hogy tényleg perelhető a BKV, amiért nem biztosított elégséges szolgáltatást a hétfői sztrájk 24 órájára, illetve nem hajlandó egy nappal meghosszabbítani a bérletek érvényességét.
fgyuri 2008.04.22. 16:24:39
pupakpepe 2008.04.22. 16:25:23
Attila64 · www.sagaontour.ca 2008.04.22. 16:30:48
Jack__Bauer 2008.04.22. 16:33:42
Pikka 2008.04.22. 16:37:03
dupi 2008.04.22. 16:41:56
andreiground (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.04.22. 16:42:40
miNimAL 2008.04.22. 16:49:01
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2008.04.22. 16:53:56
Edömér 2008.04.22. 17:00:56
AlexWolf 2008.04.22. 17:08:37
kiskicsicsiga 2008.04.22. 17:08:58
a MÁVot ,azt kéne perelni,mármint a szakszervezetüket,mert kötelesek lennének legalább 24órával előtte bejelenteni az esetleges sztrájkot,és legutóbb is csak a délelőtti órákban szóltak,hogy éjféltől sztrájk.
AlexWolf 2008.04.22. 17:11:45
Secnir 2008.04.22. 17:26:04
mi az a huszonhét milla? legfeljebb a középvezetők május hónapban nem mehetnek csapatépítésre meg szülinapi zsúrra.
Secnir 2008.04.22. 17:31:09
és ne 27 millával számolj.
tételezzük fel, hogy a pénteki napon beutazók fele jeggyel, fele bérlettel utazott (volna) be, és egy járattal eléri a munkahelyét.
oda-vissza jeggyel az 2*270, a havi bérlet egy napra eső része pedig 8250/30=275
100.000 főre lebontva az annyi mint:
=(50.000*2*270)+(275*50.000)=40.750.000 jó magyar forint.
ezért már érdemes lenne perelni...
Marvin (törölt) 2008.04.22. 17:33:23
Ki jar jobban?
Secnir 2008.04.22. 17:49:34
villamos: 334.981.000/év = 917.756/nap
trolibusz:75.683.000/év = 207.350/nap
autóbusz: 532.773.000/év = 1.459.652/nap
HÉV: 57.529.000/év = 157.613/nap
Metró: 280.128.000/év = 767.473/nap
és nem készítek súlyozást, hogy a vidékiek ilyenkor mennek haza, hétvégén kisebb a forgalom stb. villamos-troli-busz-metró ua. az ár, a HÉV esetében átlagoljunk, mivel a vidékiek is a bkv-n utaznak.
tehát akkor elölről:
((917756+207350+1459652+767473)*270)+(157613*395) = 905.102.370+62.257.135= 967.359.505 forint
alsó hangon ekkora volna BKV felé a napi kártérítési igény az utasok részéről.
(plusz taxiköltség, arra a napra nem kapott fizut, elmaradt esküvő iránti bánatpénz stb.)
st_inel 2008.04.22. 18:00:27
kismandala 2008.04.22. 18:17:53
Secnir 2008.04.22. 18:21:29
ami egy borzasztó nagy szám.
de akkor miért nem ez szerepel a mérlegben?
és miért nem tud belűle megélni?
kismandala 2008.04.22. 18:23:59
Secnir 2008.04.22. 18:27:33
a fentiek alapján számolt (becsült) éves bevétele (bérletből) 365mrd ft.
a mérlegben:
I. értékesítés nettó árbevétele 63.9 mrd ft,
III. egyéb bevételek 33.5 mrd ft.
hogy van ez Otlik úr? (illetve most nemtom ki a megbízott vezér. vagy van-e). vagy Demcky úr. (nem is az). nem is 'hogy van ez' hanem 'hol van ez' a hiányzó kb 265mrd ? hülyének nézik az embert?
pfuj.
megyek, iszom egy boroskólát, mert megint felhúztam magam...
Secnir 2008.04.22. 19:10:18
"a fentiek alapján számolt (becsült) éves bevétele (bérletből)"
helyett:
"a fentiek alapján számolt (becsült) éves bevétele (bérletből és jegyből)"
+büntetések +reklámbevételek +sírással kinyert állami támogatás +sírással kinyert fővárosi támogatás...
mqqq 2008.04.22. 19:13:57
wagabound 2008.04.22. 19:20:07
Az igazadat magadnak kell kivívnod!
Szalu · http://gameover-online.hu 2008.04.22. 20:58:17
A kaszás 2008.04.22. 20:58:24
o_tee 2008.04.22. 21:18:07
nav 2008.04.22. 21:45:03
I-brahi 2008.04.22. 22:28:01
Az állami bevételek 70%-a termelődik Budapesten, míg körülbelül 15%-ot fordítanak a fővárosra. Ezt se felejtsd el, amikor a budapesti fejlesztéseket fikázod.
Fikusz Kukisz 2008.04.22. 22:44:01
Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.04.22. 23:21:55
calavandurrio 2008.04.22. 23:58:45
I-brahi 2008.04.23. 00:34:29
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.04.23. 02:00:51
ez nagy huzas lesz:)
6-an direkt megy a regivel 7-en megveszed ugyanannyiert az ujat
amugy az egesz hulyeseg
a bkv-t nem perelheted, mert bevonjak a szakszervezetet
azt meg nem perelheted
ez a sztrajk
a magyar kapitalizmus
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.04.23. 02:02:50
igen pozitiv lesz, ha meg 2 millio ember akar kozlekedni pesten
es budan
akkor inkabb vigyek le a Hortobagyra az oplimpiat zoldmezos beruhazaskent
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.04.23. 02:35:52
alexwolf
mi az a huszonhét milla? legfeljebb a középvezetők május hónapban nem mehetnek csapatépítésre meg szülinapi zsúrra. "
Francot. A dolgozók fele fizetést kapnak, csapatépítés attól még ugyanúgy megvan a fejeseknek...
Ebben az országban az a nagy baj hogy minél feljebb vagy annál kisebb a felelősség. Máshol valamivel jobb lehet, mert ha fejes vagy és marhaságot csinálsz akkor előbb-utóbb kirúgnak (és nem felfele buksz!)
Megdobbent 2008.04.23. 05:35:37
beste 2008.04.23. 05:36:26
Gumidomino 2008.04.23. 06:48:59
meg a világnak.
akkor viszont eladó a BKV-bérletem.
plusz egy nap ajándék.
bikafity 2008.04.23. 07:16:16
Semmi értelme a működésének.
A BKV miatt van Budapesten zsúfoltság és tömeg.
Mikor sztrájkoltak,nem kellett nyomorogni a koszos büdös buszon.
Nem voltak egész nap tele az utak.
Meg különben is drága a bérlet!
Le a BKV-val!
Járjunk taxival,vagy gyalog.
dupi 2008.04.23. 07:36:33
EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.04.23. 07:55:25
pitzburg 2008.04.23. 08:08:35
AGondolkodo 2008.04.23. 08:23:28
Nyugodtan be lehet perelni a BKV-t, mert vele vagy szerződéses viszonyban. Ő majd - mint alperes - perbe hívhatja a szakszervezetet, vagy utólag kártérítési pert indíthat ellene.
Szerintem ennek az egésznek akkor van értelme, ha valaki felvállalja ennek a szervezését és sok magánszemély illetve gazdasági társaság egy közös pert indít.
***
Szerintem az is jogosult kellene legyen kártérítésre - bár ez a gyakorlatban nincs feltétlen így - aki szabadságot vett ki, vagy főleg az, akinek a főnöke kiadta a szabadságot - hiszen a szabi 2/3-ával a munkáltató rendelkezik.
***
pitzburg 2008.04.23. 16:14:39
Ebben tévedsz szerintem.
Azért lehet perelni, mert nem volt elégséges szolgáltatás. A BKV, mint közüzemi szolgáltató más megítélés alá esik e téren, mint mondjuk a kukutyini papírgyár, talán más a hatása is.
2008.04.23. 09:25:15
kérdések órája 2008.04.23. 10:59:35
Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2008.04.23. 11:28:37
Én ezzel vitatkoznék.
A hétfői sztrájk idején 10 előtt el sem lehetett mozdulni otthonról, úgy bedugult a város.
A pénteki sztrájkra mindenki FELKÉSZÜLT. Tehát szabadnap, szabadság, (vagy) nem megy aznap sehova ) megoldotta.
Pont ezért gondolom látványosabbnak a hétfőit!
Még valami: az orvosi ellátásban NEM volt fennakadás.
Aki BKV sztrájk idején akarna velem zh-t iratni, az tehet egy szívességet.
Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2008.04.23. 11:30:06
1/3: állam
1/3 főváros
1/3 a bérleted.
Ha a középső kivonul, vagy nem ad eleget, akkor megb.szta valamely haszonállat.
És akkor nem beszéltünk a 2,5 milliárd összértékű tanácsokról.
A sztrájk ELŐRE be volt jelentve.
A MÁV más kérdés. Nem vesznek részt elegen, és ami még rosszabb: nem jelentik be.
Ennyi sztrájk után hitelüket vesztik, pedig maga az eszköz lehetne akár hatásos is.
Badbitie 2008.04.23. 11:33:09
Szakyster 2008.04.23. 12:02:52
paranoid 2008.04.23. 12:03:05
Minnnyá 5 óra, fájront, oszt mehetünk haza! :)
kérdések órája 2008.04.23. 12:13:49
Tajparaszt 2008.04.23. 15:29:31
1. Amikor a DemSKY bácsira tették a voksukat és utána írtak egy levelet, hogy nem erről volt szó, és "megrendült a bizalmuk" ((de oda mondták:)), valahogy összképileg nem tett jó benyomást rám maga a cég.
2.Pár hónappal ezelőtt a pedagógusok, a diákok, a nagycsaládosok, az egészségügyisek utcára vonultak tiltakozásul a kormány politikája ellen.
A BKV is bejelentette, hogy "egy a nemzet" alapon ők is csatlakoznak, mivel nem lesz fizetésemelésük. Aztán, ha jól emlékszem kaptak valami 3-8%-ot és el se mentek tüntetni. Legyek szolidáris a BKV-val ezek után? Nem leszek:)
miNimAL 2008.04.25. 09:29:24
Ugyanazt művelik, mit a politikusok, csak kicsiben. El kéne azon gondolkozniuk, hogy ki hozta csődhelyzetbe a társaságot, és azt kellene szivatniuk. A tolvajbanda BKV vezetőséget kellene gazdasági károkozásért, sikkasztásért, hűtlen kezelésért, csalásért leültetni, és nem azokkal a becsületes utasokkal kib@szni, akik rendesen kifizetik a viteldíjat! Sztrájk néven már mindent lehet? És az mit csináljon, aki nem sztrájkolhat, mert nincs őt képviselő szakszervezet? Nesze neked demokrácia!
Jó lesz a BKV-soknak b@z+ (pontosabban a vezetőknek, mert továbbra is büntetlenül lophatnak) de ezt azok a becsületes utasok fogják kifizetni, akik megveszik az ezért megemelt árú jegyet, bérletet! Hülye BKV-sok, nincs ennyi eszetek, hogy ezt lássátok?! Nem az utas a ti igazi ellenségetek, hanem a vezetőitek!!! Remélem egyikőtök sem fog majd tudni nyaralni menni, mert majd sztrájkolnak a benzinkutasok, és nem tudtok tankolni, és akkor majd ki kell venni a szabitokat, amit nyaralásra fordítottatok volna!!!
twillight 2008.04.28. 20:44:29
twillight@freemail.hu
Amúgy nem lenne gondom még a totális sztrájkkal sem, csak a npokat adnák vissza a bérleten!