Tékozló Homár

Kerékbilinccsel szívatták a szülőket gyereknapon a Ligetben

2008.05.28. 00:06 | szily | 56 komment
"Miért gyereknapon szívatják a családosokat?" - kérdezi Balázs. Természetesen azért, mert akkor jobban fáj nekik. Mekkora Gyenesei miniszter vörös kabalagatyája méretű szopás lehet bőgő gyerekkel bilincset leszedetni, ugye. Részletek lentebb.


A hétvégén olyat láttam, hogy azonnal kedvem támadt kikerekíteni a szememet és értetlenül csodálkozni.Történt ugyanis, hogy a családdal elindultunk vasárnap a Városligetbe a gyereknapi rendezvényre (szombaton is voltunk, akkor ugyanúgy volt minden, mint általában a Ligetben), majd a helyszínre érkezve parkolóhelyér' indultunk. A Közlekedési Múzeumnál bekanyarodtunk és elindultunk a Vár felé vissza. Ott van kb 200m után egy behajtani tilos tábla a sörözőnél, ami eddigi életem során kizárólag díszként szolgált, utána is 50 autó parkolt mindig. Na, hát most gyermeknap örömére a Közterület Felügyelők kivonultak, és az összes autóra jogosan feltették a bilincset. Sajnos nem volt időm foglalkozni azóta a dologgal, de most nem találtam róla semmit a neten. Mert véleményem persze van: Ha István király kora óta büntetés nélkül lehetett ott parkolni, akkor miért gyereknapon szivatják a családosokat? Nem lehetett volna kiírni, hogy ma tényleg ne parkoljanak oda, mer' bünti lesz a vége? Kinek hiányzik plusz 50e a hétvégére? És most persze nem X5-ösök és társaik parkoltak rokkantkártyával.

Üdv,

Balázs
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr.Brooks 2008.05.28. 00:08:55

Ilyenkor örülök, hogy vidéken élek:-D

törvényenkívüli 2008.05.28. 00:19:37

émmeg, hogy nem parkolok tilosba

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.05.28. 00:27:46

Volt 50 új kerékbilincsük, gyorsan letesztelték azokat.

Egyébként nem értem. Először cetlikkel folyamatosan büntethetnének, és kerékbilincset azoknak, aki ennek ellenére odaállnak. Nem, odaszoktatják őket, és egyszerrre, zsupsz!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.05.28. 00:39:43

ezt most telleg nem ertem
behajtani tilos akkoraz
ahhoz a kozteruletfelugyeloknek kozuk nincs
nem ertem hajjak meg mi a gond
vagy mi nem

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.05.28. 00:52:15

Jaj, hagyma, ha büntetni kell akkor kinek mije van. JOgos-e vagy sem, az nem éerdekel snkit.
Vácon nem büntettek meg? :-D


Na, engem is megvágtak úgy Pécsett aikor a mostani albimba költöztem, hogy :
-Adott 1 parkoló, redszeresen tele van, mert belváros.
-A bevezető úton jól el lehet parkolászni az út szélén.
-Szoktak is ott állni 1000en, pedig megállni tilos van kint. Csomagot egyik ott állón sem láttam még.
-Odaálltam egy éjszakás műszak után, mert máshol nem volt hely.
-Erre jön fel az aszson délután hogy cetli van az autón! Lemegyek, csak az enyémen volt cetli (vili, először állt ott amióta ott lakok).
-Volt ami reggel óta ugyanúgy tilosban állt, azon nem volt cetli. Audi volt :-D
-Kurva anyját a Gámánnak is + a közterületiseknek is. Láttam már olyat hogy végigmennek a parkolón (odalátni a házunkból), és némelyik autóra akkor sem tesznek csomagot ha nincs jegye...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.05.28. 00:54:13

A francba, így a 3. éjjeles műszakban már nem nagyon látom a betűket... Bocsi...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.05.28. 02:52:27

dehogynem
megbuntetett mert jaro motorral megalltam a hendikeppes helyen az ujsagosbode mellett
1 perc se vot, csak nepsportot vettem
pont ott vot
igaza vot
1 percre se ha tilos
itt atertekeltem
nem allok meg ahol nem lehet
nem hajtok be ahova nem lehet
etc
vagy megalook es behajtok, gyorsan megyek, atmegyek a piroson.azt azert nem szoktam/ es akkor tudom mi jar erte es nem haborgok
itt semindenki angyal

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.05.28. 02:55:03

de olyat meg eletembe nem hallottam, hogy valaki tilosban parkol, ezert megbuntetik, es reklamal, meg meg a homarra is felteszi
hihetetlen
ezt meg vician se csinalta volna

jesszumpepi (törölt) 2008.05.28. 05:27:05

hagyma!

Jó olvasni a kommentjeidet,de te a nagy víz túlpartjáról sok mindent nem értesz.Éppen az abszurd jelenségek miatt jött létre a Homár.Küllönben te se tudnál ide kommentelni,és akkor egy hagymával kevesebb lenne errefelé az élet.

MacWolf · http://www.travian.hu/?uc=hu1_23494 2008.05.28. 07:18:07

atpijkamo · www.kek-erdoben-jartam-zold-ibolyat-lattam-holnap-megyek-szemeszhez.hu/ 2008.05.28. 00:27:46
Volt 50 új kerékbilincsük, gyorsan letesztelték azokat.

Ez valószínű, nézd mi történik, mikor a rendörség kap valami új ketyerét :P

YZ 2008.05.28. 08:03:21

Egyik ismert stand-up comedy-sünket idézve (nem jut eszembe, ki volt...):
A kerékbilincs a világ leghülyébb dolga. Rossz helyen áll a paraszt? Maradjon is ott!

qqcqqc 2008.05.28. 08:17:12

tavasszal volt szó róla, hogy a Városliget Budapest leglelakottabb zöld felülete.
melette élek, minden hétvégén látom a behajtani tilos mögött parkoló autókat.
most megkapták.
ez lesz szerintem egész nyáron.
ki lehet menni a Ligetbe BKV-val is.

Gumidomino 2008.05.28. 08:21:21

lehet hogy nagyon nekem még nagyon reggel van, de tényleg azon picsognak, hogy a tilos helyen állókat megbüntették?

és ha még soha senkit nem büntettek meg érte, de pont gyereknapon igen, akkor jogos a felháborodás?

én őszintén remélem, hogy nem.

Gumidomino 2008.05.28. 08:22:37

mínusz egy nagyon természetesen.

tényleg reggel van.

MediaSlave 2008.05.28. 08:29:01

Egyetértek azokkal, akik jogosnak tartják a büntetést! Felejtsük már el azt, hogy az állam és a hatóság azért van, hogy minket szívasson! Lehet hogy nem vagyok sikeres ember, és baccpapucs a hátamra, de én betartom a szabályokat, és ha tehetem mást is erre sarkallok, és még soha nem volt problémám!
Szeretem olvasni a homárt, de egyre inkább kiábrándulok azon, ahogy emberek tudatlanságukat álinformáltsággal, és nagy hanggal kompenzálják!

ex-dr. vuk 2008.05.28. 08:30:13

Szerintem inkabb jo hir, hogy legalabb 1 napon dolgoztak az evben... Minden nap kene es mas lenne az elet.

@nális coitus 2008.05.28. 08:38:12

Mentetek volna BKV-vel!!!! Habár akkor meg azért sírnál, mert milyen drága és milyen meleg van a buszokon!

Tajparaszt 2008.05.28. 08:47:09

Én a Hűvösvölgyben a Nagyréten jártam így.
Beáll mindenki erre jönnek az erdészek :) és azt mondják 150.000 Ft és csak azért jöttek be, mert nagy a mozgás. Én cuccot pakoltam ki és aztán kimentem. Aki bent maradt azt lefotózták. Ja, és ha a Micus csaj olvassa akkor jelezném, hogy legközelebb, ha beáll mellé a környezetvédelmis jeep, ne csak üldögéljen és tartsa fel a menekülők sorát, hanem menjen szépen kifele.

Fotelrocker2 · http://budapest.blog.hu 2008.05.28. 08:54:47

Arra gondoltál már, pajtárs, hogy avtók nélkül (bez avti) még sokkal-de-sokkal szebb lenne a Liget?
Én oda járok mindennap, és sose értem, a természet zöldjét miért (úgy értem: Miért??) úgy élvezik mélyen tisztelt honfitársaim, hogy elrontsák közben az autójukkal. Hm?
Na.

cowkie 2008.05.28. 09:03:44

de gyerekek... a kozteresek bevallottan ki vannak rendelve az ilyen napokon meg a hosszu hetvegeken a ligetbe, ez koztudott.. :S nagy g*ciseg, de nem kell labdat dobni nekik

2008.05.28. 09:13:32

Balázs: nem értem a problémád! Szerintem gondold át újra.
Mert ez így ebben a formában PICSOGÁS!

Szil-Ka 2008.05.28. 09:20:27

Majd legközelebb nem parkolsz oda, ahova nem lehet. L'Oreal (mert Ön megérdemli)!

Egyébként nagyoön nagyon gáz látvány volt a Ligetben, amint a rengeteg autó felparkolt a fűre. Fúj. Kényelmes, lusta népség, kerékbilincset nekik!

WhoTheHell 2008.05.28. 09:25:26

Szerintem a beírónak nem azzal volt baja, hogy büntetik a tilosban parkolókat hanem azzal, hogy mikor és hogyan teszik. Nyilván ha tilosban parkolsz akkor számíthatsz büntetésre.
De azért lássuk be igen könnyű és előre látható bevételi forrás ilyenkor kihajtani az ellenőröket. Miért nem átlagos hétfőn vonulnak ki az 50 kerékbilinccsel és büntetnek? Ja mert akkor egész napjuk rámenne és nem tíz perc alatt végeznének? Talán igen.
Amúgy nincs itt senki aki tudja hogy megy ez? Mert lássuk be egy kerékbilincs nem fél kiló. Nem hiszem, hogy a Közterület Felügyelő 50 - na jó kevesebb de ha csak 3 már az is sok - kerékbilinccsel a nyakában járja a ligetet tilosban parkoló után kutatva. Beszól a központba, hogy gyerekek kéne nekem ide 50 kerékbilincs hozza már ki egy kocsi? Vagy hogy megy ez?
Szóval szerintem ez olyan mint amikor a rendőr - vagy más - kitesz főútra 2-szer 2 sávos úton mondjuk egy 30-as táblát amit tudja, hogy úgyse tart be senki és kiáll trafipaxolni.
Ezt úgy hívják biztos bevétel.

trewq 2008.05.28. 09:29:49

1. Máskor is kerékbilincselnek ott.
2. a liget túlfelén van a felvonulási tér rengeteg parkolóhellyel.
3. Városliget nem azért van, hogy a lusta faszok ott parkoljanak. Több ezer ember pihenését zavarják meg a füstölgő autókkal. Azért mert lusták pár száz métert gyalogolni. Így is alig van park bp-en, és még azokat is parkolónak használják

Magam_a_Mondomét! 2008.05.28. 09:34:12

Áhhhh! Mutassátok meg azt a passzust a KRESZ-ben, ami azt mondja, hogy gyereknapon SZABAD ott is parkolni, ahol azt tábla tiltja! Ez melyik autósiskolában tanították?

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.05.28. 09:53:32

A szabál az szabál...

Azt tudtátok, hogy gyermeknapon nem büntetik a pedofilokat sem?
Továbbá háborús bűnöket is el lehet követni, csak éjfélig be kell fejezni?

Legközelebb az lesz, hogy nőnapon legális a cserbenhagyásos gázolás, de csak akkor a ha sofőr nem férfi.

lókupec 2008.05.28. 10:07:57

Melyik hatásosabb? Ha egy kihalt utcán, csak úgy feléd legyintenek, vagy ha a családod előtt izomból, jól pofánvágnak? Ugye, h a másodikból jobban tanul az ember? Megtanulja a paraszt, h a Ligetbe nem megyünk be autóval! És ezt a kölkök is megtanulják. Biztos nem jó ott állni a verda mellett egy órát, míg várják a droidokat, és szégyenkezni azon emberek előtt, akik le tudták tenni a verdát 1000 méterrel odébb.
Persze, túlidealizálom, van ennek egy kődurva bevételi oldala, dehát, minden/mindenki a kisebb ellenállás irányába megy. Így megy ez.

bravoman 2008.05.28. 10:17:30

A Városliget mellett lakom, ezért szerencsére van a lehetőségem rá, hogy akár hétköznap is kimehessek egy kicsit. A focipályák mellett máskor is szoktak büntetni, nem csak Gyereknapon. És szerencsére máskor is büntetnek ott. Jogosan! Meg is érdemlik, akik arra lusták, hogy 500 métert sétáljanak a szabályos parkolóhelytől...

nem várt fordulat 2008.05.28. 10:54:06

na én ezt most kurvára nem értem:

1. jogosan megbüntetik, picsog, ahogy már többen írták.

2. WTF is this?
"bőgő gyerekkel bilincset leszedetni"

Boo 2008.05.28. 10:58:41

Az Indexen volt egy cikk, hogy a rendőrség oda vitte a kocsikat a múzeum elé, a sok tulaj meg nem keresi. Aztán kellett volna hely valami rendezvényre és pipa volt mindenki. Cikk, felháborodás stb. Ezek szerint a közterület felügyelőknél tud valaki olvasni és megnézte a területet.Ebből van a szívás...

Megjegyzem felénk vidéken még a gyereknapon sem lehet behajtani a tilosba. (igaz kerékbilincs sincs XD)

bikafity 2008.05.28. 11:07:54

1-Nem a gyereket büntették.
2-Ha durung a szülő meg kell büntetni.
3-Talán a gyerek tanul belőle,és ha felnő nem lesz olyan tuskó mint a szülei.(talán!!)

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.05.28. 11:38:54

"Nem lehetett volna kiírni, hogy ma tényleg ne parkoljanak oda, mer' bünti lesz a vége?"

Ez a legjobb rész!

Javaslom, hogy a Magyar Közlönyben ezután minden gyermeknap előtt kötelező legyen nyilvánosságra hozni, hogy aztán minden szabályt tessen gyermeknapon is betartani, mert figyelünk ám!

elwood 2008.05.28. 12:15:34

Nekem ez a mondat tetszett:

"Nem lehetett volna kiírni, hogy ma tényleg ne parkoljanak oda, mer' bünti lesz a vége? "

aztán alá lehetne karácsonykor:

"mosmá télleg ne"

jövőre:

"mondom, hogy ne ..."

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2008.05.28. 13:59:12

Továbbított levél:
"Legközelebb a MZK (Méregzöld Kommandó) óvodásnak álcázot tagjai PUR-habbal fogják telefújni a zöldterületen parkoló szociopaták autóinak kipfogóit. Ez vehetitek fenyegetésnek is!"

Navarone 2008.05.28. 14:05:55

Ez a magyar mentalitás. Nem lehet parkolni valahol, és vérig sértődik a magyar, ha ezért meg is büntetik.

1. Aki gyereknapon milliós tömegbe viszi családját, sikeres ember nem lehet.
2. Aki legalább ilyenkor képtelen kiszakadni az autójából, és a parkolást megspórólva BKV-val menjen, az sikeres ember megintcsak nem lehet, és meg is érdemli.

HandG 2008.05.28. 14:08:13

Tévedésben leledzik a levél írója!

Én elég sűrűn parkolok ott lévén ott a Széchenyi. Minden nap megbilincselnek mindenkit aki a mindkét oldaról behajtani tilos tábla mögött van. Szóval ez nem gyereknap alkalmából volt. Akik nem tartják be a szabályt megkapják általában a bilincset. Egyébként kedvenc helyük ott vadászni a közterületiseknek. Mindig van fogás. Sőt berohannak 2-3 autóval felszórják a bilicseket és az egyik autó még meg is várja a szabadulásra jelentkezőket.

Szóval nem gyereknapi muri volt!:) Mindennapos.
Sűrűbben kellene arra járni vagy betartani a szabályokat.
Gyereknapkor már kint voltak szerelő emberek és intettek mindenkinek, hogy ott a tábla nem próbáljon megállni, mert nem lesz jó vége.

Navarone 2008.05.28. 14:37:56

Sűrűbben kellene kijárni a ligetbe büntetni! Lehetne belőle adni 13. havi fizetést a köztereseknek!

KEhelyKE · http://kehelyke.blog.hu 2008.05.28. 16:52:04

sztem azért ilyenkor büntetnek, hogy tuti mindenki jól megjegyezze, és lám ide is felkerült :)
bejött...mondjuk jó lenne, ha nem csak a kisembereket büntetnék meg, ha valami olyant csinál, amit nem szabad, és akkor máris kevéssé esik rosszul...

bilo1 2008.05.28. 18:24:50

1.minden hétvégén 2-3 kocsival bilincselnek ligetbe.
2.Ezen a helyszinen magam raktam fel kb. pár száz bilincset
3.Griffinek! A közterület-felügyelő köztisztviselő jogszabály alapján jár neki a 13.havi./Ami most pillanatnyilag 0.havi,de az ua.csak nem decemberben hanem januárba kapja/
4.Who thehellnek!Senki nem telefonálgat senkinek minden kocsiba van 15-20 bilincs ezek pörögnek,de elárulom naponata egy járörpár/az egy autó/kb.14-16 bilincset rak fel s nem csak itt hétvégén hanem Budapest különböző pontjain is hétköznaponként is.
5.Jön a nyár a szünidő boritékolom,hogy nem csak hétvégén hanem hétköznap is 2-3 autóval a ligetben lesznek.
6.honnan tudom mindezt?Elsőkézből,ugyani egy ex-bilincses vagyok.

B! 2008.05.28. 19:43:19

Na akkor vegyük át még egyszer:

Hiányzó infó: én nem parkoltam tilosban.

Lefutott felesleges körök, amik nem tartoznak a lényeghez:
Aki akar kocsival jár, aki akar bkv-val.
Ahol kijelölt parkolóhely van, ott szabad parkolni (a Ligetben is, az őserdő közepén is.) Én visszaolvasva egy leírást látok, nagy hangokat nem találtam.
Mivel le volt írva, hogy jogosan büntettek, ezért megint csak nem értem, miért születik olyan bejegyzés, hogy ezen valaki kiakad, pláne ilyen génkezelt szót használni, hogy picsog...

És akkor itt jön a lényeg, a gondolat, amit ez az írás kizárólagosan továbbítani hivatott:

Részben a körülményeket figyelembe véve méltányosabban lehetett volna eljárni az ügyben. Ez a véleményem, ezért írtam a levelet.

Kiegészítések: Ha akárcsak egyszer is szemet hunynak egy büntetés kiszabása felett, az SAJNOS itt alapot szolgáltat a későbbi próbálkozásokhoz. Én nem jártam szarul, nem kockáztatok, sokan viszont igen, és szerintem el lehetett volna kerülni a dolgot egy kis emberséggel. Bizonyára tanulnak belőle akik büntetést kaptak.
Aki úgy gondolja, hogy bkv-val is lehetett volna jönni, az legyen szíves utazzon egy órát 4 átszállással kisgyerekkel, netán babakocsival a városban, tutira befogja utána a száját (sajnálom azokat akiknek ezt rendszeresen meg kell tenniük fővárosunkban). Svédországban pl az embernek nem azért nem jut eszébe kocsival a fővárosba indulni, mert egy buszjegyni adót kell fizetni(600Ft) behajtáskor, meg drága a parkolás, hanem azért mert kiépített infrastruktúra és akadálymentesített járművek és megállók várják őket, lehet menni babakocsival is...

Tehát gondolkozzon mindenki, emberséget a hétköznapokba!

facsipesz 2008.05.28. 21:29:57

NAGYON HELYES! Az igaz, hogy galád dolog csak gyereknapon büntetni, legutóbb asszem aug. 20-án jártam arra, és akkor "sajnos" az X5-ösök is áldozatul estek.

A rohadt lusta autósok, akiknek odanőtt a seggük az üléshez, és már el sem tudják képzelni, hogy valaha az életben 200 métert gyalogoljanak (kb. ennyire van a Felv. tér). Úgyhogy bűnhődjenek a renyhék, akik ráadásul tudatosan szabálytalanok is!

Ez a kaszt pont ugyanaz, mint amelyik beparkol a tesco elé a mozgássérült helyre, mert az van legközelebb a bejárathoz, gumilövedéket az ilyennek.

B! 2008.05.28. 21:59:31

facsipesz!

Az első bekezdésedről szól a történet!
A középsőhöz olvasd át még egyszer a kiegészítéseket az előző részből, aztán fuss neki újra!
Az utolsóhoz pedig kompetencia hiányában no komment.

lókupec 2008.05.28. 22:43:12

Kézcsókom, milyen emberség? Mit elkerülni? Tilosban parkolt, fizessen. Nem kap mindenki büntetést, aki ott parkolt? Aki megúszta, örüljön, aki meg nem, az felejtse már el végre ezt a "dögöljön meg a szomszéd tehene is" hozzáállást!
BKV - bár személy szerint rühellem, de ilyenkor jó megoldás. A KÖZELBEN le kell parkolni, és 1-2 megállót utazni valamelyik járattal. Senki sem mondta, h Budaörsről azzal kell bejönni, 3 kisgyerekkel. De ha már bejött, tegye le a verdát a közelben, és ne veszélyeztessen, akadályozzon másokat azzal, hogy bemegy a tömegbe, és ott parkol, ráadásul szabálytalanul.

B! 2008.05.28. 23:20:18

Node lókupec!

Hol van itt a dögöljönmegaszomszédteheneishozzáállás?

Ha jók az infóim, akkor még egyetlen érintett sem írt egy árva betűt se, hogy őt megb*szták!
Nyilván a KÖZELBEN is elég sok autó parkol, nem csak Neked jut eszedbe az ilyen. Mivel az infrastruktúra elégtelen a hatékony közlekedéshez, ezért többen kényelmesebb megoldást választanak. Személyi sérülés a hétvégén parkolással összefüggésben nem történt, így veszélyeztetésről felesleges beszélni, fűre parkolni bunkóság, a közúton tartózkodni gyalogosan pedig ugyebár az átkelés idejére maximum, tehát a parkolóhelyre történő beállással sem sokat akadályozzák az autósok a gyalogosokat a konkrét esetben, egyéb esetben meg siralmas a helyzet, de most nem arról beszélgetünk. Én is személy szerint az autóban zenét hallgatva 18fokban csücsülök ahelyett, hogy a tűző napon várjam a késve érkező illetve tetszőleges menetrendet követő, büdös utasokat is tartalmazó bkv járatokat, melyek komfort és ülőhely nélküliek. Hű de kényes vagyok a picsába. Pár évig én is jártam bkv-val, elég volt, most
már megengedhetem magamnak, hogy autóval járjak, a munkámhoz is kell, úgyhogy az emberség keretein belül együttérzek azokkal, akik keményen dolgoznak, de csak bkv-ra futja és rühellenek közlekedni emiatt.

Szeressük egymást! :-)

ojio 2008.05.29. 06:42:21

A parkolási társaság szempontjából költséghatékonyabb módszer lenne, ha a kerékbilincs helyett a k.b. leszedéséért járó összegre büntetnék az autóst. Esetleg kicsivel többre (az autós ideje is pénz), és ezt a többletet kötelezően befizetnék a mittudoménhova-költségvetésbe.

EBL 2008.05.29. 09:23:10

Voltam én is a ligetben. Az 56-osok terén lévő parkolóban szabályosan parkoltam és 500 métert gyalogolt a család. Aki pedig bunkó módjára behajt a tilosba, az megérdemli a büntetést. Különösen akkor, amikor nagy rendezvény van a ligetben és bármikor jöhet olyan esemény, hogy egy tűzoltóautónak kellene megközeliteni valamit, de a sok bunkó paraszttól nem fog elférni. A kevés zöld környezet tiprásáról nem is szólva.

herodes · http://www.gamblers.hu 2008.05.29. 10:13:27

városligeti gyerekrendezvényen kismilliószor voltam már, sok gyerekkel (4-el is!!). 56-osok terén leparkol, gyalogol párszáz métert, és nincsen probléma.
B! mindennapi emberség? Emberség az, pl. a saját gyermekeimmel szemben, hogy ha az ember az egész pereputtyal megyek valahova, minden úgy csinálok, hogy minimálisra csökkentsem a szívás esélyét. Pl. nem parkolok tilosba.

És hangsúlyozom mégegyszer: nem kvülállóként osztom az eszet, négy kicsi gyerekem van, pontosan tudom, mit jelent velük elmenni valahova.

WhoTheHell 2008.05.29. 10:41:46

bilo1: Köszi az infót.

bilo1 2008.05.29. 13:11:36

Kedves Ojio!
Nem parkolási társaság,hanem közterület-felügyelet.A két dolog teljesen más semmi közük egymáshoz.A közterület-felügyelő intézkedésre jogosult hivatalos személy ami azt jelenti ,hogy ha törvényben meghatározott esetekben személyi igazolványodat nem adod át kérésére neki-bizonyos szabsértések ezek mellyek a közterület-felügyeletekről szoló 1999.évi most nemtom hanyas törvényben taxative fel vannak sorolva-akkor még egy szabsértést elkövetsz amiért a felügyelő feljelent.Ilyenkor bilo kocsin marad amig rendőr oda nem ér.rendőr igazoltat Téged, felügyelő felirja rendőr adatait és feljelentést tesz /ellened és nem a rendőr ellen/nem csak az elkövetett közl szabsértés miatt hanem a személy igazoltatás megtagadása miatt is./219/1999(XII.28.)korm.rend.17§-igazoltatás megtagadása 54§-kisebb fokú közlekedési szabsértés./17§ nem biztos ,hogy jó nem emlékszem pontosan mert ha elkövetőnek elmondtuk ezt az esetek 99%-ában odaadja személyiét aki meg nekünk nem hitt elhitte a rendőrnek,mert a rendőr is ember Ő se szeret feleslegesen jelentéseket irni.Nekem müködésem alatt nem is volt tán ilyen.
A bilincs arra szolgált ,hogy találkozz az elövetővel utolag nincs siránkozás,hogy ki is követte el a szabsértést, bár május 1 óta ez midegy erre is vonatkozik az objektiv felelőség.Egyébként a pénz sem mindegy melyik számlára megy , jogszabályok határozzák meg,hogy önkormányzatok és költségvetési szerveik/a felügyelet az/ mely bevételeiket mire és hogyan költhetik.Ráadásul ha feljelentés lesz a vége azzal már rendőrség foglalkozik mint szabsértési hatóság a bevétel igy már az ővé.
A parkolóör tán közfeladatot ellátó személy aszem bár ez nem biztos.
És végül büntetni az oviba büntetnek amikor az óvónéni a gyereket a sarokba állitja,mert rossz volt,meg a biró ha büncselekményt követsz el.A rendőr , felügyelő APEH stb. birságol.BKV meg pótdijazz.

Navarone 2008.05.29. 16:16:04

B!

Képtelen vagy letenni az autót szabályos parkolóhelyen és maximum egy-két megállót menni, netán gyalogolni (leírni is rémes, ugye, hogy GYALOGOLNI)??? A gyerekeidnek nem nőtt lába?? Őszinte részvétem!!! Rendes, hogy azért megtartjátok őket!

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.05.29. 19:51:10

Egy egyszerű, ámde rejtett logikai feladvány megfejtéseként: B! nyilván munkahelyet is váltott azóta, amióta autója van, hiszen "a munkájához is kell". Hiszen, ha nem váltott volna munkát és ugyanezen a munkahelyen dolgozott volna akkor is, amikor még BKV-val utazott, akkor nem tudta volna végezni a munkáját - hiszen ahhoz autó kell -, és villámsebesen kirúgták volna a faszba. Teccikérteni?

B! 2008.05.29. 21:16:51

Gratulálok a sikeres hozzászólásokhoz!

Még egyszer utoljára:

Szabályosan parkoltam, az eseményeknek tanúja voltam, aminek kapcsán üzenem a világnak:

Szeressük egymást!

roziamopsz 2008.05.30. 16:39:32

sok rohadt autós tönkre teszi a ligetet,minden hétvégére jut vmi rendezvény, felállnak még a fűre is és soha sehol egy közterületes! végre történt valami!

Leonard Zelig 2008.05.31. 10:40:34

Gondolatok Abszurdisztánból:

1. Ott van kb 200m után egy behajtani tilos tábla a sörözőnél, ami eddigi életem során kizárólag díszként szolgált.

Én meg várakozni tilos táblát rakok a fenyőfára, mert az kék-piros.

2. Részben a körülményeket figyelembe véve méltányosabban lehetett volna eljárni.

Az alulművelt magyar nép ajakán rendkívüli módon megmaradnak az amúgy olyan űberválasztékos szavak, mint pölö a "méltányosság". Ezt hallotta valami sztárügyvédtől a Fókuszban, és jól megjegyezte.

aDoayen@HWSW 2008.06.01. 23:49:14

Aki nem bír a felvonulási téren leparkolni és a gyerekkel a ligetig 300 métert sétálni, az sikeres ember nem lehet.
süti beállítások módosítása