Történetem egyszerű, de tanulságos - a lehúzás egyik tipikus formája. A kérdésem csak az, hogy ez mennyire legális?
A Wizz Air légitársaság nemrégiben megváltoztatta ügyfélszolgálatának telefonszámait mégpedig emeltdíjas telefonszámokra. Ez főleg annak ismeretében felháborító, hogy a WizzPlus nevű szolgáltatásukat csak telefonon keresztül lehet igénybe venni. Így a felajánlott - vagy mint esetemben a korábban már megkapott - kedvezmény jelentős része a telefonköltségre megy el. Ha ez nem a fogyasztók tudatos megtévesztése, akkor semmi. És bár a vonatkozó törvényeket nem ismerem részleteiben, de őszintén remélem, hogy a fogyasztók ilyen jellegű megkárosítását (emeltdíjas ügyfélszolgálat) a magyar törvények nem támogatják...
Üdv:
H.G.
A Wizz Air objektíve a legpofátlanabb cég
A Homár megemeli, kicsit lengeti, majd földig hajtja fogyasztóbőr süvegét: a Wizz Air a maga területén elért a lehetőségek elméleti határához és szinte fénysebességgel száguld a szenyósági bajnokság aranyérme felé. A fogyasztóbarát repülős cég új húzása az, hogy emeltdíjassá tették az ügyfélszolgálati telefonjaikat. Igen, jól hallották, bármi ügyfélkérdés, - panasz, elintézendő akad, az vezetékesről 225 forint percenként, mobilról még több. Az az olcsójános, aki cselesen mailben intézné az ügyeit, ennél a pontnál kijózanodhat: E-mail üzenetét nagyjából 3 hét alatt tudjuk megválaszolni. Amennyiben kérése fontos, kérjük, lépjen kapcsolatba callcenterünkkel. Muhaha. H.G. azt kérdezi, hogy ez nem törvénytelen-e. A témára ráuszítottuk az Index gazdasági riportereit, amint van eredmény, beszámolunk róla, de aki nálunk többet tud, írja meg bátran! Levél hajtás után.
Az utolsó 100 komment: