Tékozló Homár

Röpködtek a faszomok stb.

2008.06.12. 14:03 | ge | 117 komment

Csodálatos képeket vizionáltunk eme társasházi backdoor-gyöngyszemtől, de hiába, FairyHarry szerint sem röpült be semmi az ablakon.
Szevasz Homár, van a házunkban egy ideggyenge nyomi lakó, aki még a lepkefingra is rendőrt hívna szíve szerint, íme legújabb alkotása, amihez csak annyit fűznék hozzá, hogy nyitott (az udvarra) ablaknál tévéztem kb. egyig, de a röpködő faszomok valahogy nem szálltak be az ablakomon, és érdekes módon utána aludnom is sikerült.....

Puszi,
FairyHarry
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bodesco 2008.06.12. 15:00:01

A mi szomszedaink is idegbetegek voltak, meg azert is szoltak, mert a keteves kisfiam a fuvukre ralepett a kertben. Igazabol nem nagyon izgattuk magunkat, gondoltuk o bajuk, ha meg a legyfingas is zavarja oket. Egyszer aztan betelt a pohar, es felesegem leorditotta a hajukat, erre elkoltoztek :)))))
Azota nyugalom van.
(ez Nemetorszagban tortent berlakasban, sajat lakasbol nehezebben mozdul az ember)

törvényenkívüli 2008.06.12. 15:00:12

az alattam lakók délután 6-kor dugni szoktak
eccer belehal a nyögésbe, azt várom

Mária 2008.06.12. 15:01:09

Azt olvastam, hogy beszedte a v*agráit :)))

gyepetto baggio 2008.06.12. 15:04:02

nekem itt a hegyen, a villában nem ugat senki, mondjuk szomszéd sincs közel.

bár a múltkor az asszony utánamkiáltott, hogy hozzak már le a padlásról egy köteg 20ezrest

Troppauer Hümér 2008.06.12. 15:08:01

Persze. Ahhoz, hogy megtaláld a padláson a húszezrest, gondolom előbb villával kellett arrébhányni a százdollárosokat.

Én lennék terrorista! 2008.06.12. 15:08:26

Városiak, jó dolgukban nem tudják, hogy mit csináljanak :-)
Néha lehet buli, nem? Illik előre bejelenteni, azt annyi. Nem lehet mindig csönd. Gyertek ide cigány csőcselék ordítását, kutyák vonyítását meg traktorok dübörgését hallgatni!
Mit nem adnék azért, ha csak egy kis szexet vagy baccpapucsot kellene a fülemnek elviselnie...

Geitenbeffer_ 2008.06.12. 15:10:45

Kaszparov-interjúnál is repkedett a faszhelikopter, lehet, hogy épp azt nézted

gyepetto baggio 2008.06.12. 15:10:46

Troppauer Hümér: te voltál nálunk? :)

Toronydarus 2008.06.12. 15:11:19

Engem itt fent, 65 méter magasan soha senki nem baszogat. De augusztus 20-án szabin leszek, akkor lemászok innen végre, és hangos fingokkal idegesítem majd a szomszédaimat.

Én lennék terrorista! 2008.06.12. 15:15:45

Toronydarus, neked milyen Interneted van ott fenn (merthogy munkaidőben írsz)? Madzagos, ugye? :-D

Troppauer Hümér 2008.06.12. 15:15:56

gyepetto: Nem jártam még nálatok. Nem kell egy ember erre a feladatra? Én szívesen arrébhányom a pénzt. Ne neked kelljen már ezzel is törődni. :)

hejesirasbalynok 2008.06.12. 15:17:30

gyepetto baggio!

Én még nem voltam nálatok, csak a barátnőink együtt szoktak Mauritiuson wellnesselni. Tudod az én barátnőm az, aki mindig panaszkodik, hogy a szaunába behallatszik az A8-asom hangja, amikor a a garázs melletti billiárdszalon elől kitolatok. Semmi nem jó neki vazzeg.

kukatr 2008.06.12. 15:17:35

a mi szomszédunk pölö azért jött át, mert lakótársam hangosan nevetett, máskor meg az volt a baja, hogy a vízvezetékszerelő túl hangosan szerelt és altatná a gyereket (ekkor én és a szerelő egymás után finoman elküldtünk a picsába)
legutóbb meg kaptunk egy hasonló cetlit a postaládánkra az alsó szomszédtól, mondjuk az jogos is volt :))
szerencsétlenségükre jövőre is maradunk :D

hejesirasbalynok 2008.06.12. 15:18:53

toronydarus!

Olyan magasra akkor ezek szerint nem repülnek fel a faszok?

Toronydarus 2008.06.12. 15:18:54

Kábelos van, kedves Terrorista! :-D
De lehet, kikötik, mert nincs időm lemenni befizetni a számlát...

hejesirasbalynok 2008.06.12. 15:20:06

Ti panaszkodtok?
HAllanátok a fellettünk lévő lakásból milyen hangok jönnek, amikor éppen sünt szarik a pali.

hejesirasbalynok 2008.06.12. 15:21:15

Toronydarus!

Légkábeles vagy földkábeles? :)

Toronydarus 2008.06.12. 15:24:46

Földkébelos. Mondjuk sok energiába tellt, mire a földet ide felhoztam, de megérte. Egyébként a szomszéd daruval a Józsi most kocogtatott be a gémmel az ablakomon, úgyhogy a kettővel előbbi post storno!

dosszié 2008.06.12. 15:24:54

A múltkor valakivel kicsesztem tudat alatt is...
Jöttem haza azt valamelyik szomszéd, azt hitte mekkora ötlet szellőztetni úgy hogy nyitva van a bejárati ajtaja is...
Persze nálam is nyitva volt minden ablak, így amikor kinyitottam a bejárati ajtót egy kisebb fuvallat keletkezett aminek következtében valamelyik szobaajtó becsapódhatott emberünknél persze az üveg is tört.

Tron65 2008.06.12. 15:36:28

Kovácsékhoz mennek vendégségbe Tóthék. Az előszobában Tóth meglátja, hogy egy kalapács van a falra akasztva. Megkérdezi Kovácsot:
- Te, miért van a falon ez a kalapács?
- Hát, ez a mi beszélő óránk.
- Hogyan működik? - kérdi Tóth.
Kovács odamegy a falhoz, leveszi a kalapácsot, és rávág a falra. Egyszer csak megszólal egy dühös hang a másik oldalról:
- A francba! Tizenegy óra múlt öt perccel, és az embert nem hagyják aludni!

dosszié 2008.06.12. 15:38:01

Tron65 - Nagyon szar ez a vicc

zombinyúl 2008.06.12. 15:45:29

Ezek szerint mindenhol ilyen kedves emberek laknak. Nekünk a felsőszomszéd mammer rázza a fejünkre a wc szőnyegét, a reggeli maradványait a terítőről - meg ami még a keze ügyébe kerül. 5 éven keresztül az egyetlen válasza a firtató kérdéseinkre, hogy ugyan már miért teszi ezt, az volt hogy ő nem is... Pedig közben ott lógott kifelé az erkélyről kezében a szőnyeggel.. Felajánlottuk, hogy veszünk neki porszívót, ezt megköszönte majd hozzáfűzte, hogy attól ő még ki fogja rázni a szőnyeget. Amikor a viselkedéséről véleményt nyilvánítottunk írásban - személyesen nem állt már ekkor szóba velünk, mindig az orrunkra vágta az ajtót - akkor feljelentett becsületsértésért... Szerintem nem kell több komment ehhez sem..

Secnir 2008.06.12. 15:48:44

"Én lennék terrorista! 2008.06.12. 15:08:26
[...]
Mit nem adnék azért, ha csak egy kis szexet [...] kellene a fülemnek elviselnie..."

khm.
nővel próbáltad már? vagy faszokat dugsz a füledbe?

zombinyúl 2008.06.12. 15:50:53

Másik sztori: jó pár éve az az elvetemült ötletünk támadt, hogy polcot akarunk a falra a panelban.. Na fúró elővesz, nekiáll.. Öreg mammer becsönget, kérdezi hogy mit csinálunk,, Mondjuk - nem mintha lenne hozzá köze, vagy a csendrendelet által tiltott időben lettünk volna - ezen felháborodik és kioktat minket, hogy egy lakásba nem is kell polc és követeli az építési engedélyünket.. Ez is no comment..

zombinyúl 2008.06.12. 15:52:55

Hubologist! Nem jól mondod! Ez már régen lejárt lemez! Elég régen luxuspanel a becsületes elnevezése a hozzáértők szerint, mert kevesen engedhetik meg maguknak a panelek rezsijét..:D

dosszié 2008.06.12. 16:00:54

Én úgy tudom hogy olyan hogy "csendháborítás" olyan már nincs azaz nem létezik. Jóltudom?

demizson bobby 2008.06.12. 16:03:37

dosszié 2008.06.12. 16:00:54
Szerintem nem jól tudod, ui. ma már nem csak 10 után nem lehet kalapálni,hanem egyáltalán nem lehet zavarni a holtak csendjét. Tök mindegy miko...

dosszié 2008.06.12. 16:05:40

Jah most jut eszembe!
Múlkor volt egy eset...
Azt mondja a droid hogy nem tudta nézni a meccset mert fúrtam.
Mondtam neki attól még fúrtam nézni biztos tudta max nem hallotta de azt meg leszarom. Kapcsolja a teletex xxx oldalára ott biztos feliratozzák

dosszié 2008.06.12. 16:11:06

demizson bobby - Azt max a házirend tíltja. Szerintem törvényileg ilyen már nincs.

terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2008.06.12. 16:13:16

A szomszédon egy technoőrült.
ami nem baj, elviselném, ha rendes időben nyomná (értsd: éjjel).

De nem! ez az állat este 10-kor már lefexik, és reggel fél 7kor kezd el hupákolni!!
:D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.06.12. 16:13:51

Erről mindig az jut eszembe hogy nagy az Isten állatkerje, és nagyon alacsony a keítés.

Egy kivétellel az ilyen szomszédok elkerültek eddig. Az az egy is inkább idióta volt a dumáival, mint zavart. És nem jött át, csak a lépcsőházban pofázott ha találkoztál vele.

rez 2008.06.12. 16:15:07

demizsonnak igaza van:
"Többen arra hivatkoztak, hogy a „csend rendelet” értelmében csak este 22 óra után tilos a felsorolt hangoskodás.
Az úgynevezett „csend rendelet” megszűnt, ezt egy sokkal szigorúbb rendelkezés váltotta fel.
Az egyes szabálysértésekről szóló többszörösen módosított 218/1999.(XII.28.) Kormány rendelet 6.§-a értelmében – aki lakott területen, az ott lévő épületben, vagy az ahhoz tartozó telken……….. indokolatlanul zajt okoz, amely alkalmas arra, hogy mások nyugalmát………zavarja, harmincezer forint pénzbírsággal sújtható. Tehát a nap bármelyik szakában követik el a csendháborítást, az büntetendő."

egyébként meg csak óvatosan, mert jön Hegedűsnéni: napirajz.hu/archives/2008/06/09/FELKULDTE/ ;-)

hawkeye 2008.06.12. 16:21:40

1. A Pannónia - Balzac sarkon egy luvnya a negyedikről minden másnap a járdára rázza a tengerimalacok elhasznált almát. (Neeeem azt a pirosas fajtát...!) Autók, járókelők feje tele forgáccsal, tengerimalacszarral...
Ha fölkiabálnak neki, néz mereven, s azt mondja: szarok rád...

2. Óbudán egy 1. emeleti lakó azért jelentette fel a 9. emeletit, mert amikor megy a felsőnek a klímája, a kondenzvíz időnként a parkban álló fa leveleire csepeg, és ő ettől nem tud aludni...

3. Egy cca. 170 éves vénasszonyt le kellett fognom, mert miután beállítottam a tévéjén az új csatornákat, kihota a spájzból a sósavas flakon, és ment volna leönteni a szomszédját, hogy biztos ő keverte neki össze a falon átsugárzással az adókat...

Hát ilyenek mennek, meg a bárányfelhők...

2008.06.12. 16:33:05

egyszer feljött a 2. emeleti szomszéd (4emeletes házban lakom, a 4. emeleten) hogy hagyjam abba a dobolást, minden kurva délelött az én dobolásomat hallja

nincsen dobom és nem is hallgatok zenét délelött, de a poén kedvéért épp akkor csak hazajöttem a sulibol mert elmaradtak a további órák (lógtam)
igy egyedül igen furcsán néztem rá
azóta megszületett a gyermeke (épp terhes volt a drága) és pont olyan nyomorult mint az apja
nem mellékesen apja, ki anyjával él (tehát 4en laknak már a lakásban) annyira balfasz hogy még egyszer se volt képes visszaköszönni
mármint nem dühböl, vagy ilyesmi
csak fél
vagy nem tudom
mi erre a jó szó?
balfasz, na
de már nem eröltetem, nyugi!
csak kisérletezö tipus vagyok..

Pat Bateman 2008.06.12. 16:35:16

Hegedüsnéni for President!:))

2008.06.12. 16:36:38

na de mi van ha én történetesen imádom a noise-t és mint számomra müvészi értékkel rendelkezö zene hallgatom azt, mondjuk délután 2-töl este 7-ig?
indokolatlan e?
zaj e?
és ki minősiti zajnak a noise-t?
és ha nekem nem zaj?
és ha igazából Derce Tamás egy himringyó?

demizson bobby 2008.06.12. 16:38:12

rez 2008.06.12. 16:15:07
köszi, hogy nem nekem kellett előkeresni.
hawkeye 2008.06.12. 16:21:40
A klíma nem csak csepegni tud ám,hanem gyakorlatilag folyamatosanb folyni is, ami már tényleg gondot okozhat, másrészt elég paréj dolog a kondenzvizet csak úgy az utcára vezetni, dehát ez már egy másik "pesti mese".

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.12. 16:50:18

azt azert halkan megjegyeznem nem mindig a szomszed a kotsog
szuletesnapot, meg nevnapot tessek szorakozohelyen tartani, mint itten a'merikaban
tarsashazban nem mulatozunk, mert van aki alszana
ez ecceru

AP (törölt) 2008.06.12. 17:16:12

röpködtek a faszomok :))

BiG_ 2008.06.12. 17:19:47

Eszem-faszom megáll... repülés közben, persze :-)))


Üdv!

2008.06.12. 17:23:38

Mikor ír már valami okosat a paripakereskedő is ?

kamasuka 2008.06.12. 17:23:50

Azért kurva idegesítő tud lenni, ha valaki 6ra megy melózni, 4.30kor kel, de 3kor még nem alszik, mert pár hülye képes 3-4ig fentlenni, merthogy csak másnap délben kel. És mindezt folyamatosan. Szóval társasházban az emebr vagy a legfelső emeleten lakik, vagy baszhatja.

fiukapresszobol · http://fiukapresszobol.blog.hu 2008.06.12. 17:24:57

Ezért jó vidéken. Hangok nincsenek - vagy megszokhatók - csak időnként szagok. (néha a szomszéd is ideszagol persze, benéz egy fröccsre, vagy valami)

Ölelünk mindenkit vidékről!

Fiúk a presszóból

fiukapresszobol.blog.hu

AP (törölt) 2008.06.12. 17:28:09

így van, vidéken jó lakni..


BP meg maradjon az idegbetegeké, lásd felvonulások, tüntetések, kukagyújtogatás, forgalmi dugók, motorosok vs BMW-sek vs Suzukisok, stb

Naszta · http://naszta.hu 2008.06.12. 17:47:01

"így van, vidéken jó lakni.."

Semmi pénzért nem költöznék vidékre. Amikor volt egy kiskunhalasi csajom, olyan emberek köszöntek ott rám, hogy azt sem tudtam kicsoda. De ő már persze tudta, hogy én vagyok xy PESTI pasija. Jó tud lenni az, amikor úgy sétálsz haza a munkahelyedről, hogy nem köszönnek rád, zenét hallgatsz és bármikor tudsz venni egy üdítőt, mert van bolt nyitva út közben...

Az külön mise, hogy mindig van hely, ahol ébren vannak. Éjszakai bagoly vagyok... :p

Bisztő Gyalla · http://gyulszi.blog.hu 2008.06.12. 17:57:06

Be keletet volna huznia a cipzárját, hogy ne röbköggyön a fasza neki, a Károjnak is lengedezik a kukija, amikor kijön a kltyóbol, mer ugyfelejti, de az nemszokot röbködni, bisztos azér, mer részeg.

DrOctagon 2008.06.12. 18:01:35

Én pl "dunántúl athénjában" (VP megye Brooklynjában) laktam. Ott nem elég hogy mindenki tudja, hogy ki kinek a kije, ránk anno kihívták a rendőröket mert egy játszótéren fociztunk. Na hát a görkorcsolyáról és gördeszkáról nem is szólok semmit:)

Mylady 2008.06.12. 18:19:06

Falramászok azoktól, akik úgy gondolják "néha lehet bulizni, ha előre bejelentjük"
Nem, nem lehet.
Csak egyetlen egyszer mutasson az illető egy olyan rendelkezést, amiben az van, hogy valami tilos, de néha, ha előre bejelentjük, akkor lehet.

Gondoljatok bele: egy 50lakásos társasházban (pl. 10emeletes) ha mindenki csak egy hétvégén bulizik egy évben, akkor egyetlen nyugodt hétvége sem marad. A néha alatt meg gondolom, nem az évente egyet értik a nagyokosok.

És a buli csak akkor jó poén, ha ő tartja. Másét nem jó ám hajnal 4-ig hallgatni. Főleg, ha korán kell kelni.

Én azt kívánom az ilyennek, hogy amikor legközelebb orvoshoz kell mennie valami komoly beavatkozásra, olyan orvos kezelje, aki már három napja nem aludt a "néha bulizhatunk, ha előre szólunk, nem?" típusú szomszédok miatt.

Mylady 2008.06.12. 18:21:57

Nekem kicsti elegem van a szomszédokból.
Az alsó család pl. olyan, hogy nekik mindent szabad (pl. vasárnap reggel 7-kor falatfúrni) de mindenki más kussoljon.

Ja! És a nő szerint nekik több joguk van mindenhez, mert ő már 35 éve ottlakik. Mondjuk erre én nem lennék büszke.

Naszta · http://naszta.hu 2008.06.12. 18:25:09

Mylady 2008.06.12. 18:21:57

"Mondjuk erre én nem lennék büszke."

Attól függ, hogy hol laksz... :))

Primavera 2008.06.12. 18:46:32

dosszié 2008.06.12. 14:30:17

Tudok jobbat! Az alattunk lakó a metlakiton zörgő szék kopogására panaszkodott. Mondtam, jó veszek rá olyan bizbaszt,amitől puhán landol. A végén megkérdeztem, h akkor utána megnyugszik? Erre ő: Talán még a papucs... :DD

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.06.12. 19:00:19

és még büszke is magára.

miért nem kültözik ki a hortobágyra az, aki képtelen normálisan élni egy társasházban?

faszom!

AP (törölt) 2008.06.12. 19:04:24

Dugni járni egy faluba más, mint ottlakni.

dark future · http://www.andocsek.hu 2008.06.12. 19:04:43

"Csak egyetlen egyszer mutasson az illető egy olyan rendelkezést, amiben az van, hogy valami tilos, de néha, ha előre bejelentjük, akkor lehet"

Buzifelvonulás a 2x4 sávos fővárosi út teljes széltében :-)

Taurusz 2008.06.12. 19:12:02

Nekem szólt pár hete a szomszéd mikor buli volt nálam. Az volt a baja, hogy nem hallotta, hogy mi is szól. Pedig két darab 92 literes láda osztotta az áldást. Na jó, nem teljes hangerőn, mert pókereztünk is...

Bakkerovics Bakker 2008.06.12. 19:30:00

dark future · www.andocsek.hu 2008.06.12. 19:04:43
viszont ezt teljesen jogosan megdobálhatod tojással, meg paradicsommal, és bármi olyannal, ami nem okoz sérülést, illetve más egésségkárosodást. szal a szippantókocsi tartalmának rájuk slagozása(amit mellesleg megérdemelnének) sajna nem játszik.

kLa · http://majmok.blog.hu 2008.06.12. 20:04:37

Mi amikor albérletbe költöztünk ideiglenesen egy panelba, akkor valamelyik vén köcsög tojással dobálta a ház előtt álló kocsinkat, amíg pakoltuk ki belőle a bútorokat. Szerencsére csak addig kellett ott lennünk, amíg felépült az új házunk.

ifj. Farkas Gyula · http://kosbor.blog.hu 2008.06.12. 20:10:03

Kedves Kommentelők!

Egy volt cimborám házában volt igen szigorú a vici: képes volt az összejövetel kellős közepén becsöngetni, és már arra is megjegyzést tett, hogy nőneműek is vannak a társaságban. Panaszkodott, hogy a végén még azt fogják gondolni róla, elszegődött kuplerosnénak. 10-kor már kapuzárás volt, és ha valaki azután ért haza, szigorúan megfizettette vele a kapupénzt!

Üdvözlettel:
ifj. Farkas Gyula

princessophia 2008.06.12. 20:10:45

Szerencsém van.
Vidéken,szép helyen, normális emberek között élek.A szomszédaim kedvesek.
Sikeres is vagyok?:-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.06.12. 20:42:19

@Naszta : költözz egy megyeszékhelyre. Itt Pécsett nincs sok idegbeteg, ellenben vannak éjjel-nappalik, nem köszönnek rád ismeretlenek :D
Én meg nem költöznék Pestre, mert nekem meg már az túlzsúfolt :)

o_tee 2008.06.12. 21:02:42

Secnir 2008.06.12. 15:48:44

Egy UFO leszáll egy benzinkútnál. Kiszáll belőle "a kis ződ emberke", odamegy a kúthoz, és megkérdi: "én Zumzibum vagyok a Gilkoja nevű bolygóról, és mivel először járok erre, segítséget szeretnék kérni, hogy hol találok egy jó kis szórakozóhelyet?" Dehát a benzinkút természetesen néma maradt... "Mondom, hol van a legközelebbi kocsma vagy lebuj?"
Persze újabb csend... A figura azonban elvesztette a türelmét: "Ha kihúznád a faszod a füledből, talán hallanád is, amit kérdezek?"

Mérgezett fülü teszkós szatyor 2008.06.12. 21:03:35

ilyenkor orulok, hogy en lakom sajat magam folott es alatt is. bar neha zavar, ha klumpaba megyek vegig a kovon, es lehallatszik, de akkor ugysem vagyok ott.
itt csak az szokott bosszantani, hogy telen nagy hoba egy orat lapatolom a havat, hogy kiallhassak a garazsbol. bezzeg a szomszednak van homaroja. majd szolok neki, hogy hangos.

FwM / Arlene 2008.06.12. 21:10:43

Az alattunk lakó szomszédok minden hétvégén 10:30-kor, hétközben változó időpontokban dugtak. Legelső alkalommal majdnem lementem segíteni, mert a csaj ordított, mintha ölnék. Aztán rájöttem, hogy neki most jó. Ilyen visítást a gyermekkori disznóölések óta nem hallottam. Egyszer aztán a lépcsőházban szólt, hogy hallja a mobilomat csörögni. Én meg válaszoltam, hogy ha ő hallja a mobilomat csörögni, akkor én is hallok dolgokat. Innentől nem szólt egy szót sem. :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.06.12. 21:23:59

1 évet laktam panelben, de egyszer sem csattogott-döbörgött-nyögött-zenélt felettem senki. Mákos vagyok. De nem süket.
Mondjuk 2 olyan nővel laktam hogy... 10/10 8-P

2008.06.12. 21:50:37

Mylady, de van. Évente háromszor lehet a rendőrségen előre bejelentett rendezvényt tartani háznál. Tudom, mert két hete reklamáltam a szomszédnál, ezt mondta, utánanézte, igaza volt, beszoptam a rinyát.
Egy régi albérletemben azért szólt a belső udvar túloldalán lakó (egyébként huszonéves mekis dolgozó faszkalap), hogy este nyolc fele túl hangosan nevetett az egyik vendégem. Nem buli volt, no alkohol, csak nevetés.
Egy másik helyen meg a vén öregasszony szomszéd állította mindenkinek azt, hogy meg akarjuk ölni, le akarjuk lökni a lépcsőn, mert szólt a hangoskodásért. Térdenállva csúsztunk előtte, hogy de ilyen nem volt. Aztán kiderült, hogy skizofrén, utána leszartuk.

FéeVerte 2008.06.12. 22:03:49

kulics: lebuktál! Tuti, hogy a Lila Akác közben laksz...

mamusz 2008.06.12. 22:04:01

rez, nekem ez a kedvenc panelos rajzom :-)
napirajz.hu/search/fursz

amikor a szomszéd lépcsőház egyik lakásában hetek óta 0-24 fúrtak (nem folyamatosan, csak bármelyik órában, mindig máskor) kiragasztottam a kapujukra

pár napon belül befejezték a lakás sajtosítását..

mamusz 2008.06.12. 22:14:01

kertes társasban a szomszéd néni a fejébe vette hogy éjjelente mosunk, egész éjszaka, minden nap
ketten laktunk a lakásban, már ezért is sántít a mosásdolog
verte a falat, ráfeküdt a csengőre az éjszaka közepén, leverte a falat az ajtó mellett
behívtam hogy nézze meg, egy hete ki van belezve a mosógép mert elromlott
de mi akkor is mosunk
amikor harmadszor csöngetett be éjjel kettőkor elküldtem és rávágtam az ajtót
azóta nem szólt hozzám, mert udvariatlan vagyok
de a kopácsolást befejezte

Az igazi Trebics 2008.06.12. 22:14:20

Paranoir!

Ha utánanéztél, oszd meg velünk is, mert pl. nekem foglalkozásomnál fogva kéne ilyen rendelkezésről tudnom, de még soha nem hallottam.

A levélírónak meg üzenem, hogy ne nézzen éjjel egyig nyitott ablaknál olyan filmeket, amikben röpködnek a faszomok, mert annak ilyen üzenetek a következményei... :)

2008.06.12. 22:31:22

FéeVerte 2008.06.12. 22:03:49

Jajj télleg ott is volt a buzik szökőkútjából a botrány :)
Amúgy ez Pécs Kertvárosában történt eredetileg.

Briguszka 2008.06.12. 22:53:14

Ajándékozz a szomszédnak egy pár füldugót, és mindenki jól jár. Te tévézel nyugodtan, Ő meg nyugodtan alszik :)

Dame sans mercy 2008.06.12. 23:49:37

Szerintem csak az volt a baj, hogy őt nem hívták meg... Akkor egyből nem lett volna hangos a buli :)

szotyola 2008.06.12. 23:53:20

Mi egyszer a 7.-en tartottunk legenybucsut. A haverok napokkal elotte teleplakatoztak a lepcsohazat, hogy buli lesz.
Persze az alsoszomszednak nagyon nem tetszett, mar rendorseggel is fenyegetett, mire a haver (a volegeny) kozolte vele, hogy hivhatja akar a Mecsek kommando-t is.. (igen, pecsen tortent az eset).
Az oldalso szomszed viszont lazan vette. Este 11-kor atkopogott, hogy ha mar egyszer nem hadjuk aludni, akkor legalabb kinaljuk meg egy-ket sorrel. Reggelig haza se ment :)

Tilcsák Bea (törölt) 2008.06.12. 23:59:01

a mi szomszédunk az imre bácsi és az imre néni, 7 év alatt 3szor szóltak, viszont 5 perc alatt leviszik a szemetet az ajtnk elől:D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.13. 01:38:02

lukrecia akkor Te jo szomszed lehecc
de mit keres a szemeted az ajto elott?

szotyola
hazibulizni, osi....
legenybucsut, szulinapi bulit etc. tessek korcsmaban tartani

Kotit 2008.06.13. 03:56:40

Én 2 helyen is laktam panelban: az elsöben olyan hülye vót az alsószomszéd, hogy le se írom.

Amikor átköltöztünk az új helyre, felújítással kezdtünk (fúrás-faragás hetekig, még falbontás is volt). Senki nem szólt. t idö múlva felsö szomszéd is felújít, kérdzzük hogy mit csinál (nem kötekedésböl, érdekelt), válasz: Törlesztek!

Aztán az egyik évben kiadtak egy lakást egyemistáknak (éjszaka buli, másnap gondolom lógás), akik idönként hangosak voltak. Általában nem szokott zavarni (ha alszok azér nem, ha meg ébren vagyok (mint most is), akkor meg azér), de egyszer csak felbosszantottak: hétköznap este hangos zeneszó min. 2-ig, másnap 7-kor indultunk dolgozni, becsöngettem hozzájuk (persze sokáig tartott míg vki magához tért, de kivártam) és szelíden megkérdeztem, hogy jó volt-e a buli. Azt az arcot látni kellett volna (talán sünszarás közben vághat valaki ilyet, de akkoriban ez még nem volt divatban).

Yasashi Tanuki 2008.06.13. 07:29:57

Nincs semmi baj a felújítással, ha előre bejelentik, de mikor este 8-kor kezd hozzá valaki fúrni mint a szomszádaim azt nem hiszem, hogy tolerálni kellene.
A bulizásról, tuc-tuc zene hallgatásról azt gondolom, hogy ha nem tudom rendeltetésszerűen - pihenésre -használni a lakásomat, ha ahhoz van kedvem, mert a szomszéd behangosítja mert az jó neki, akkor bérelje ki azt a helyiséget, fizesse ki nekem.
Én szívesen elmegyek szállodába esetleg vidékre ahol pihenhetek.
Nagyon jó, hogy gyártják ezeket a csodálatos készülékeket médiacentereket, 5 utas házimozikat amik 100 - 400 watt teljesítményre képesek, élethű hangzással reprodukálják egy űrcsata minden zörejét, de ezeket csak olyan lakásokba szabadna fölszerelni amik zajszigetelve vannak és képesek azt a 100 - 500 wattos zajt elnyelni úgy hogy abból semmi se szűrődjön ki.
Más: van egy ilyen fiatal arc a házban akinek az volt a szokása, hogy hétvégénként este 7-től már gyúrt az esti technopartira úgy hogy nem lehetett hallani a TV-t nálam, ez ment kb. éjfélig. Mikor megjött a partiról kb. hajnali 4-5 kor akkor meg "afterezett" még vagy 2-3 órát, gondolom ameddig pörgött a kokaintól és egyéb tablettáktól amiket beszedett.
Ez ment pár héten át végül kénytelen volt valaki rendőrt hívni így most csönd van - remélem most már így is marad!

rez 2008.06.13. 08:26:15

mamusz: a hegedűsnénik mindenhol ott vannak :P

cheega 2008.06.13. 08:34:33

a felettunk lako ideggyenge noci meg lepisalt az erkelyrol a viragainkra, hogy azok meg kiegtek. Beteg. mar a ferje is funerlapokat szerel a lakasba, hogy levalassza az asszonyt.
(irrevelans, de roma a noci :p )

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.06.13. 08:35:24

És igen, örömmel konstatálhatom nektek, hogy ma sem tudtam jól aludni, de nem a szomszéd miatt, hanem mert egy drágalátos neonáci beállítottságú emberke, részegen kezdett ordibálni a közeli parkban, majd rázendített egy-két skinhead dallamra, üvöltözve ócsárolta a kormányt, ha valaki kiszólt neki, akkor megkérdezte, hogy nem szégyell az anyjád? Aztán folytatta tovább a hörgést és az éneklést, mondhatom felejthetetlen élmény volt ez hajnali 3-kor.

cheega 2008.06.13. 08:36:16

egy postot megerne, majd megprobalom lefotozni, amikor pisal. papirja van, h nem oke, szegenynek, de ilyet ma aze ne ma! :)

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.06.13. 08:37:30

cheega: most mondjam azt, hogy valamelyik fölöttünk lakó kiszart az ablakból és az alattunk lakó párkányán landolt? Aki persze 2 hétig szabin volt, addig meg ott sült a nyári napon a bádoglemezen. Na ehhez, tudok gratulálni, meg magamnak a 100.-hoz :P

Jedlik 2008.06.13. 08:40:22

És szilveszteri bulira rendőrt hívni? Pedig nem volt durva a dolog egyáltalán.

cheega 2008.06.13. 08:42:18

na ppersze, es ti nem is kaptatok a kaikbol, tod ki hiszi el :p

torma99 2008.06.13. 09:07:08

hát itt nálunk is vannak cifra dolgok. Épület egy gyönyörű játszótér, amit mozgássérült gyerekek is tudnak használni. Az utóbbi időben már azt hittem nincs itt a telepen egy gyerek se, alig lehetett látni 1-2-t. Átadták a játszóteret, öröm volt látni, ahogy a sok kicsi a géptől elszakadva kiment játszani. Van a játszótéren egy hangjáték is. Nah ez egyből problémát okozott, a helyi lapba mentek be sms-ek, hogy a gyerekek csöngetnek és zavarják az embereket. Azt azért megjegyzem,hogy a játszótér felügyelet alatt van és sötétedéskor bezárják.
Gondolom itt is az ügyeletes idióta dögöljön meg az összes szomszéd összes tehene emberek panaszkodnak, ugyanis az én ablakom a 3-ik legközelebbi a hangjátékhoz és én spec örülök neki, h du. 4-kor sok mosolygó, a nyarat élvező és önfeledten szórakozó gyerek játszik a szomszédban. Az ilyen gerinctelen kötekedő emberkék szarjan sünt, méghozzá olyat amit a vértes volánosok előbb már kiszartak...

EnZsolt / Paszuly Pista, a derék zöldbablegény 2008.06.13. 09:09:42

cheega: dehogynem, csak mi még le bírtuk takarítani, mert kissebb rész jutott és nem száradt oda, de a lényeg az alattunk lakóé lett. Azért az ilyen ember legközelebb sünöket pottyantson ki magából.

cheega 2008.06.13. 09:55:02

eccer a felettunk lako sunoket szart ki a seggebol, de nem sikerult lefotoznom. mindenfele csak ropkodott a sok veres sun. whhhaaaa na most mar jobb

cheega 2008.06.13. 09:56:03

ez mar mar kezd remalomfoldde valni, de teccik

temporary 2008.06.13. 10:57:11

Egy ilyen eset elég enyhe, bár ennél rosszabb indulatú szomszédok ne volnának.
Vannak hiperérzékeny emberek is. Egyszer egy volt évfolyamtársunknál tartottunk találkozót társasházban, úgy hajnali kettőig, nyolcan-tizen. Zene nem volt, nem táncoltunk, csak beszélgettünk (nem a backdoor üzenet stílusában), de volt olyan lakó, akit ez is zavart.

Pernahajder Campbell (The Scunner Cambell) 2008.06.13. 12:07:47

en is megvagyok aldva vadallat szomszedokkal...most koltoztek be egy honapja 3 het alatt 12 alkalommal buliztak alatta...igazi klasszikus tucc-tucc zenere. luketet a padlo es beremegnek az ablakok...amikor szoltam nekik jot rohogtek, de mivel ez anglia ezert szoltam a foberlonek es most uj lakast keresnek :) vegre alhatok...

mókus 2008.06.13. 19:40:54

egyébként az kamu, hogy fentebbi lakó nem hall semmit, mert a tuc-tuc oda is feljön, akár a másodikról is, bérházak esetében.

parancsolsz?kék daru! 2008.06.13. 23:37:33

azt hiszem panelházban lakni maga a halál.az alattunk lakó akkor is feljön, ha vasalok. kérdeztem tőle, talán hangosan surrog a ruha???
a zajról meg csak annyit, hogy a tűzoltóságra néz az ablakunk...

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.06.14. 00:38:38

Nemtom, mi évtizedek óta ugyanott lakunk lakótelepi lakásban, és ilyen problémák nem voltak. Igaz, a lakótelep 1970-es építésű, akkoriban bulizni nagyon nem volt okuk az embereknek, most meg már a gyerekeik (ezek vagyunk mi) meg nagyrészt szétszeledtek, a szülők meg már túl öregek a nagy bulizáshoz. Szerintem.

Igaz, három éve felújíttattuk a lakást. Volt zaj, mégsem szóltak miatta. Mondjuk, addig a szülőknél laktunk (nálunk fordítva történt: ők költöztek el), szóval nem nagyon lett volna kinek szólni... ;-)

ischtwahn 2008.06.14. 09:11:25

Nekem ilyenekről van pár sztorim, és elképzelhető, hogy mindnek volt valami alapja :-)
Mikor visszaköltöztem hatalmas fővárosunkból Miskolcra tartott az öröm és az ünneplés vagy 2-3 hónapig, ami heti 2-3 bulit eredményezett több kevesebb résztvevővel. (Helyszín tízemeletes panel 3. emelete.)

egyik eset: Tátog az ötödiken lakó mamzi az ajtóban 1 körül. Mondom pillanat lehalkítom a zenét, mert nem hallom mit mond. Visszamegyek: - na ezt akartam.

másik eset: az alsószomszéd mondja, hogy a férje már többször fel akart jönni, hogy szétveri a fejünket, csak sikerült lecsitítani.De ha mégegyszer le merjük hányni a tárolóját az ablakból!!! Megígértem mindent neki, majd este megyek haza messziről hallom, hogy üvölt a zene. Naná hogy nálunk. A nembulizós lakótársam gondolta most tart egy görbe estét a haverjaival.

következő eset: srác áll a bejárati ajtónkban - 2 körül - alsógatyában és szól hogy hangos a zene, a gyerek nem tud aludni. 1 hét múlva derült ki, hogy a hetedikről jött le...

Mylady 2008.06.14. 22:14:02

ischtwahn,
most jól értem, hogy te erre büszke vagy???

Blokkolnám 2008.06.17. 09:51:25

Szevasztok!

Nekem csupán az lenne a problémám, hogy az alattunk lakó vén szipirtyó - aki úgy néz ki mint a 101 kiskutyából a Szörnyella - cigizik. Tavaly még nem zavart minket, de idén fokozta tevékenységét és mikor megjön a melójából olyan 17-18 körül, akkor a nyitott ablakon ill erkélyajtón bejön a füst úgy, hogy kaparja a torkom. 2 éve eláztattuk nyáron... Lehet minden héten ezt kéne tennünk, hogy észbe kapjon?
Vagy azért bűntet minket így, mert a felettünk lévőknél buli volt és lehánytak az erkélyünkre, én meg egy vödör vízzel tovább küldtem lefelé??? :D
Ebben az a szép, hogy a házmesternek már azt adta elő, hogy barátnőm hányt le hozzá.
Na mindegy! Akinek van valami jó ötlete, hogyan tudnám b*szogatni az alattam élő nőt, az kérem bátran szóljon.
Előre kikötöm, hogy napi 1 óra ugrálás klumpában kilőve!
Szép napot mindenkinek!

Rebca 2008.06.17. 10:54:49

Ááá, szegény süniket miért bántjátok?

Jurmala 2008.06.21. 00:08:51

Nem is nagyon illik ide más jobban, mint a Rossz szomszéd a Nonszensztől:

Rossz szomszéd


Valaki a házból megint felnyomott minket
Hé, valaki a házból megint felnyomott minket
Úgy taposta el a kedvünk, akár egy csikket

Ismerem én, mint főtörzs a rossz katonát
Ismerem én, mint főtörzs a rossz katonát
Átkokat szór folyosóhosszakon át

Rossz szomszéd, ha rádszál
Nyugalmad nincsen
Rossz szomszéd, ha rádszál
Nyugalmad nincsen
Neki is kell egy hely, ahol ő
Az atyaúristen

Ha leszáll az éj, már játsza nekünk a szentet
Ha leszáll az éj, már játsza nekünk a szentet
Telefonálgatáshoz kap ilyenkor kedvet

Valami mellékvágányra futott élet
valami mellékvágányra futott élet
Az, amiért most bosszúból szekál téged

Rossz szomszéd, ha rádszál
Nyugalmad nincsen
Rossz szomszéd, ha rádszál
Nyugalmad nincsen
Neki is kell egy hely, ahol ő
Az atyaúristen

Két pár fekete csizma bünteti a gangot
Két pár fekete csizma bünteti a gangot
A jard megüti, ahogy kell a hivatalos hangot

Nem tolerálom jól az egyenruhákat
Én nem tolerálom jól az egyenruhákat
A ház elé tesznek, mint a teli kukákat

A Tungsram utcán sötéten állnak a lámpák
A Tungsram utcán sötéten állnak a lámpák
A falakon túl ő boldogan alussza álmát

Rossz szomszéd, ha rádszál
Nyugalmad nincsen
Rossz szomszéd, ha rádszál
Nyugalmad nincsen
Neki is kell egy hely, ahol ő
Az atyaúristen

Valaki a házból megint felnyomott minket
Valaki a házból megint felnyomott minket
Én tudom ki volt, elnyomom, mint egy csikket


Dal itt:
www.nonszensz.com/
süti beállítások módosítása