Tékozló Homár

Re: A Bricostore durvábban csal a hipermarketeknél is - Az áruház válaszol: nem is volt csalás

2008.06.24. 15:33 | szily | 101 komment

Sergeant annyira vakmerő/bizarr vásárló, hogy egy SMS-reklám hatására akciós fúrókalapácsot akart venni kofferben, ötezerért, de nem tudott, mert az áruházban már elfogyott. S. nem tágított, befizette az előleget, de sokáig nem kapott kalapácsot. Itt olvasható az eredeti sztori, alant pedig az ügyet kivizsgáló Bricostore regionális igazgatója válaszol.


Tisztelt Tékozló Homár Szerkesztőség!


A Tékozló Homár oldalain a Bricostore 10 éves születésnapi akciójával kapcsolatban 2008. június 18-án jelent meg bírálat. Vállalatunk számára kiemelten fontos ügyfeleink elégedettsége, ezért a Sergeant álnév alatt publikáló vásárlónk megállapításait kollégáim eljutatták hozzám. Kérem, engedjék meg, hogy az észrevételeire magam is reagáljak, és tájékoztassam Önöket vásárlónk termékének sorsáról.

A Bricostore - az országban egyedülálló módon - kedvezményes termékeire a meghirdetett akció teljes időtartama alatt biztosítja a megfelelő árukészletet. Bizonyos esetekben beszállítóink kapacitása, beszerzői hálózata csak több tételben tudja kielégíteni a kívánt igényeket. Amennyiben ez előfordul, vásárlóinknak lehetősége van a terméket akciós áron előszámlával, azaz előleg ellenében megrendelni ugyanúgy, ahogy egyéb árucikkeinket is. Az előleg biztosíték számunkra, hogy az általunk beszerzett árucikket valóban megvásárolják.
Jelen esetben is ez történt: beszállítónk utolsó pillanatban jelezte, csupán több tételben tudja leszállítani a rendelt terméket. Június 10-i határidőről tájékoztatta vállalatunkat, amelyet mi továbbítottunk vásárlóinknak.

Úgy vélem, e gesztus, hogy a termékkészlet ideiglenes kimerülését követően is biztosítjuk az akciós árat, jól mutatja a Bricostore vásárlóihoz fűződő viszonyát.

Amint tudomásomra jutott elégedetlen vásárlónk véleménye, azonnal felhívtuk telefonon, és a kellemetlenségért elnézést kértünk tőle. Biztosítottuk róla, hogy az előszámlán kifizetett terméket még aznap átveheti áruházunkban. Az akciós áru a jelzett időpontban meg is érkezett, azonban mielőtt értesíthettük volna, kollégáim jelezték: már korábban befáradt áruházunkba, és egy jóval magasabb árfekvésű terméket vásárolt. Ezt követően az előleget visszakérte.
 

Sergeant vásárlónk cikkében írtakkal ellentétben a fóti áruház igazgatója nem letagadta magát: több napos vidéki igazgatói értekezleten vett részt. Ezt bizonyítékokkal is igazolni tudjuk.
 

Méltatlannak találom kollégám nevének megemlítését. Kámán László szerepel a cikkben, sajnálatos módon viszont a szerző, Sergeant valódi neve nem. A szerkesztői elveket megértem, de kérem Önöket, se a Bricostore, se más vállalatok munkatársainak nevét indokolatlanul ne publikálják.

 

Bízom benne, hogy a Bricostore 10 éves születésnapi akciójával kapcsolatos kritikákra megnyugtató választ kaptak.
 


Fót, 2008. június 20.


Üdvözlettel:


Látrányi Szabolcs

Regionális igazgató

Bricostore

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.06.24. 15:37:07

Korrekt levél, mindent megmagyaráz. Nyilván ez egy rendkívül ritka egyedi eset volt...

Magam_a_Mondomét! 2008.06.24. 15:39:02

Hét ez engem * semmilyen mértékben * nem nyugtatott meg, sőt felbőszített!

Erre mondja a vicc, "... hát a f*szom nem kéne ?..."

Brooooááááááf-store

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.24. 15:42:24

vazze
mikor meg otthon eltem a parttitkar irt ilyeneket
most meg regionalis igazgato
na ennyi valtozott

azize 2008.06.24. 15:43:18

utolsó pillanatban, mi?

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.06.24. 15:47:27

Azé ez egy kicsit zavaros...

Rögtön felhívták, hogy aznap átveheti és amikor megjött a cuccos akkor értesítették, de kiderült, hogy már rég vett valami drágábbat?

Mi? Mikor? Hogy?

Kámán László nevét ezek után már ki sem merem ejteni!

a rekettyés 2008.06.24. 15:59:14

Ja persze furokalapács más meg éhezik...

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.06.24. 16:00:08

+ Ezért tart itt az ország.

dosszié 2008.06.24. 16:00:31

Ma csak bocsánatkérő post-ok jelennek meg.
Ezért tart itt ez az ország.

Menstruáló Gőzmozdony 2008.06.24. 16:01:59

nos, elolvasva a cikket csak annyit szeretnék mondani: Látrányi Szabolcs és Kámán László nem sikeres emberek. Látrányi Szabolcs és Kámán László nem sikeres emberek. Látrányi Szabolcs és Kámán László nem sikeres emberek. Látrányi Szabolcs és Kámán László nem sikeres emberek. Látrányi Szabolcs és Kámán László nem sikeres emberek.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.06.24. 16:03:40

Kérem igazolják bizonyítékokkal, hogy az áruház vezetője több napos vidéki!

Decesso (törölt) 2008.06.24. 16:08:14

Ez tényleg elég zavaros levél... Most akkor szemét vásárló aki nem mondja el a nevét? A legjobb az, hogy azt kéri a Bricostore munkatársainak a nevét ne publikálják. És a levél végén:
Látrányi Szabolcs

Regionális igazgató

Mellesleg nincs olyan, hogy indokolatlanul publikálsz egy nevet. Akkor csinálnád indokolatlanul, ha kinyitnád a telefonkönyvet, és random neveket telefonszámokkal tegyen közzé. Ha valaki átbasz valakit annak a nevét igenis tessék megemlíteni. És nem hiszek egy szót se ebből a levélből...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.24. 16:12:22

emsztem a szoveget meg mindig
ne mondd meg ki az igazgato
nem vot eleg a cuccbol, de kuss
az en nevem alairom


emberek ez katasztrofa
ha akcio van akkor kell rendelni sokat, vagy nem kell akciot jirdetni
hat ez fasszsag
hehe

elvi(s)kérdés 2008.06.24. 16:13:11

Ezt nem értem:

"Biztosítottuk róla, hogy az előszámlán kifizetett terméket még aznap átveheti áruházunkban. Az akciós áru a jelzett időpontban meg is érkezett, azonban mielőtt értesíthettük volna, kollégáim jelezték: már korábban befáradt áruházunkba, és egy jóval magasabb árfekvésű terméket vásárolt." Ha aznap hívták, nem mondta vola a vevő, hogy már mást vett? Miért csak később "jelezték a kollégák?" Zavaros. Nagyon zavaros.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.24. 16:13:24

ja a videki miting az kulon rohogogorcs:)
ki a faxt erdekel hol eszel babgulyast

elvi(s)kérdés 2008.06.24. 16:14:50

Ha meg pl. reggel szóltak neki, hogy aznap jön, miért ment volna be és vesz mást? Azt a pár órát már nyilván kibírta volna. Zavaros, nagyon zavaros.

elvi(s)kérdés 2008.06.24. 16:17:24

És a több napos vidéki igazgatók miért nem inkább Pestre jönnek?

NorbArt 2008.06.24. 16:19:54

ÖSSZEFOGLALOM:

Az égegyatta világon semmit sem írt Látrányi Szabolcs úr. Tömény egy oldalas rizsa amiben semmi konkrétum nincsen. Tipikus Auchan, seggfej az összes. Aki meg már végigjárta a nagy barki áruházakat tudhatja a következtetést:
Praktiker: rohadt drága átlagos cuccok

Bricostore: rettenet drága én sosem találtam itt semmit amit kerestem

Baumax: még ez a legjobb szerintem, de már itt is átbasztak pedig már vagy fél milát otthagytam.

Bauhaus: Iszonyat drága, de ami akciós az tényleg van és jó. Faanyag olcsó szerintem...

OBI: kevés dolog van, elég drága de ami akciós az tényleg akciós, rohadt jó dekopirfürészt vettem nayon olcsón (4000) bár az volt kiirva hogy 17K helyett. persze... de nagyon poros volt gondolom csak régen ott száradt.
Ja egyszer én basztam át őket, mosogatótálcát vettem és egy TEKA tálcához a kedves osztályos srác mivel átépítés kavalkád volt ezért egy gagyi tálca papírját adta a srác, így 10 K ért megkaptam az amúgy huszon ezres cumót :):):)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.24. 16:20:26

vazze nem az a baj hoty nem pestre mennek
de ha en elmegyek mer halaszlet akarok zabalni, vaty telleg komoly a mitig, akkor van egy ember, aki ott van helyettem intezkedik
ilyet eletemben nem hallottam itt, hogy sorry a fonok elment 3 napra
vicc

elvi(s)kérdés 2008.06.24. 16:26:03

Tisztelt Igazgató Kollégák!

2008. június 10-13. között áruházlátogatási körutat szervezünk "Kinek milyen tapasztalatai vannak a 2007-ben elfogadott "A lehúzási különböző módszerei" irányelvek 2008. I. félévi teljesüléséről.

Mindenkit szeretettel várunk!

nem várt fordulat 2008.06.24. 16:27:47

tipikus sablon levél, nagy semmitmondó szerecsnmosdatás.


foschpuenpát nekik!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.24. 16:34:44

egyebkent meg ez az utvefuro vagy mi total hodegen hagy
ha akarok valamit akkor szolgaltatast vasarlok nem szerszamot
es az mindenkinek jo
ez van

Sadist 2008.06.24. 16:47:54

"A szerkesztői elveket megértem, de kérem Önöket, se a Bricostore, se más vállalatok munkatársainak nevét indokolatlanul ne publikálják."

Mi volt ebben indokolatlan? Vásárlóval kibasztak, ő megemlítette név szerint, hogy kik basztak ki vele. Vagy most mennek majd az ombucmanhoz?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.24. 16:50:32

otthon mar a telefonkonyvet se szabad kinyitni,mert megserted a maganszferajukat
hehe

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.06.24. 16:57:33

Egy újabb kedves levél - az országban egyedülálló módon - a "fogyasztók arcába". Sejh Látrányi... Milyen név ez? Hátrányi?

Toronydarus 2008.06.24. 17:09:48

"Úgy vélem, e gesztus, hogy a termékkészlet ideiglenes kimerülését követően is biztosítjuk az akciós árat, jól mutatja a Bricostore vásárlóihoz fűződő viszonyát."


Jújújjúj, azta, tényleg mekkora gesztus...! Boruljon a lábatok elé egy toronydaru. Az jobban mutatja az áruház ISZONYÁT, hogy hamar elfogy az akciós készlet.

anarch 2008.06.24. 17:12:32

Imho azt érezte méltánytalannak, hogy a vásárló álnév mögül dobta be a másik oldal nevét. Ennyi.

Hogy ez az érzés jogos vagy nem jogos azt mindenkinek erkölcsi érzékére bízom :).

Bobby Baccala 2008.06.24. 17:14:21


az egészből egy szó sem igaz...

Geitenbeffer_ 2008.06.24. 17:20:18

szarjanak bekapcsolt dekopírfűrészt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.24. 17:22:37

de tenyleg
jol megnezed Kovacs Jocsef
managger
mer azt aze' beiratja mert igen
aztan jon az a 40 kilos pasi es megmagyarazz, hogy miert nem hivhatod fel
mennyenek a turoba
ha en valahol valaki vagyok akkor vallalom a nevem nem csak a pezt veszem fel
magyarorszag

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.24. 17:23:47

a 40 kilos, lehet 80 is de a lenyeg kimaradt az" ombudszman"
hehe

Monsieur Csirke/Csirke Úr/Cs.A.K. 2008.06.24. 17:31:14

nu.
ez a levél egy fos, tróger kamuzás és még nekik áll feljebb.
mindazonáltal.
én a bricoból újítottam fel a lakásom.Mindig tök készségesek voltak, sőt, egy esetben, miután 6 karton barna olasz 10*10-es csempét rendelésre vettem( 8000Ft/ nm2), csak 4 kartonról állították ki a számlát,nos azóta pláne törzsvásárlójuk vagyok:D

verm 2008.06.24. 17:33:29

Sergeant legalább az uj furokalapáccsal szétfurokalapácsoltad a trikósztórt?
"A Bricostore - az országban egyedülálló módon - kedvezményes termékeire a meghirdetett akció teljes időtartama alatt biztosítja a megfelelő árukészletet." Annyira, hogy nem vót belüle egyse, egyedül állóan se. A bácsik meg ne miitingeljenek, hanem menjenek inkább Sergeant úrhoz furokalapácsolásban tréningezni. Az lenne ám a gusztus részükröl.

verm 2008.06.24. 17:38:17

Ez lemaradt:
Verm Miklós (1967.02.12)
(an: Mutter Margit, szül: 1935.12.12)
Cim: Kiskunmajsa, Lenin u. 5.
Asz: 1081232
Bszla: 1174544-3452611
és van egy eper alaku anyajegy a sünbarlangom felett bal oldalon

Bobby Baccala 2008.06.24. 17:38:35


az egészből egy szó sem igaz...

cometneni 2008.06.24. 17:50:26

Sergeant gondolom náluk nem álnevet /:D/ használt,hanem mdjuk Gipsz Jakab...

jön Pipacs bácsi a nagykéssel, trallala 2008.06.24. 18:25:47

Csendben és kellő tisztelettel megkérdem: Fót az nem vidék? Szarjanak bekapcsolt ütvefúrót a multi k*csögök, vááá

Gumidomino 2008.06.24. 18:27:04

"Amint tudomásomra jutott elégedetlen vásárlónk véleménye, azonnal felhívtuk telefonon, és a kellemetlenségért elnézést kértünk tőle. Biztosítottuk róla, hogy az előszámlán kifizetett terméket még aznap átveheti áruházunkban."


"-ja, ha beírt a homárba, vazz, akkor adjatok neki MOST!"

akkor az előszámla és az előlegszámla ugyanaz? fizesd ki az egészet, és ha ugrálsz, megkaphatod. :D

Tunguska 2008.06.24. 18:51:35

Kálmán László Kálmán László Kálmán László Kálmán László Kálmán László Kálmán László Kálmán László Kálmán László Kálmán László Kálmán László Kálmán László Kálmán László Kálmán László

Tunguska 2008.06.24. 18:52:36

eb@sztam

Kámán László Kámán László Kámán László Kámán László Kámán László Kámán László Kámán László Kámán László Kámán László Kámán László Kámán László

Emberzetvédelmi főfelelős 2008.06.24. 18:58:43

Kedves Szabolcs!

Az a jó kommunista k. anyádat!

Minden üdvözlet nélkül.

A nevem titkolom, tudod. Ennyi eszed nincsen????? Van képed ilyeneket leírni???? Nem szégyelled magad?????!!!!!!!!!!

Gumidomino 2008.06.24. 19:01:57

na megjött az anyázós szekció. külön boxba üljél főfelelős, oké?

Megdobbent 2008.06.24. 19:11:09

De hogy most akkor Látrányi Szabolcs és Kámán László lehet meg sikeres ember a kereskedelemben?

Azert remelem van egy-ket nagy ceg, ami ezeket a neveket feljegyzi, es ha erkezik egy palyazat "regionalis igazgato, PR referens" allasokra, akkor visszakuldi kinyomtatva az ilyen PR leveleket :)

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2008.06.24. 19:31:48

Tisztelt Tökkelütött Látrányi Szabolcs Úr!

Úgy gondolom, hogy jobban tette volna, ha csöndben marad, mert akkor egyszerűen betudták volna az emberek egy újabb multis-lehúzós trükknek az egészet (amelyen sajnos egyre kevésbé lepődnek meg az emberek manapság...)...
Azonban válaszával, illetve az abban elhangzott ellentmondásokkal, nemcsak magát állította be teljesen hülyének, hanem a Brico más alkalmazottait is.
Mellesleg gratulálok, önnön vezetői képességeit és a cégnél uralkodó morált jellemezte azzal, hogy leírta: kollégái csak utólagosan tájékoztatták Önt az eseményekről. Jobb helyeken ha egy ügy igazgatósági szinten köt ki, illik tájékoztatni minden fejleményről az azzal foglalkozó főnököt (jelen esetben magát) pontosan azért, hogy ne csináljon magából hülyét, mint ahogy azt most Ön is tette.

Az Ön és a mélyen tisztelt áruházvezető/vidékikonferenciázó áruházvezető úr neve pedig igenis publikus információ, már miért is ne lenne az, hiszen maga és a kollégája is a cégüket képviselik, ezen a szinten bele kell nyugodni, illetve el kell fogadni azt, hogy nevüket nem fedheti homály.

Üdvözlettel,
Winyetta (aka Benkő Ádám, hogy ne sérelmezze az álnevemet)

Brunoka 2008.06.24. 19:31:55

En csak arra volnek kivancsi melyik az a lojalitastol futott kollega aki lobogo fulekkel, konnycseppekkel a szemeben szaladt Latornyi (vagy Latranyi, mittomen) urhoz a kinyomtatott posttal, es hogy ennek az embernek jobb dolga illetve nemi elete nem-e volt-e?
Vagy van-e jelenleg..

Brunoka 2008.06.24. 19:34:55

Jaj meg eszembe jutott a "behuzos trukk" P.G. Wodehouse-tol amikor odamegyunk valakihez azzal, hogy "elnezest uram kolcsonkerhetnem a penztarcajat egy percre?" Persze van olyan hulye aki kolcsondadja, olyankor illik a tarcaval elszaladni.
Sztem innen veszik ezek az otleteket..

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.24. 19:51:43

nedm is tudom miert csodalkoztok ezeken a botokon ha ilyen a igazgato
hat Puhls Sanyi jobban vezette a Domust, nem beszelve a brazil-argentinrol

Ted Hagmenn
564. fifth street
louisville
KY

a nick name megaz alnev kozott van valami differencia

Emberzetvédelmi főfelelős 2008.06.24. 20:00:30

Kedves Gumidomino!

Igenis, hogy van jogom ilyen szavakat használni. Igen enyhén fogalmaztam, nem véletlenül - pontosan én nem akartam komolyabb dorgálásban részesíteni Szabolcsot.

Te fogyasztó vagy? Szereted, ha átvernek? Szereted, ha hülyének néznek? Talán Neked kellene külön boxba menned! Ha akarod, téged is örömmel elküldelek.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.06.24. 20:07:43

Ideje, hogy összefoglaljuk:

Brico eksönt hirdet, de a cucc nincs sehol. (Ez valóban egyedülálló jelenség.) Kegyesen megengedi a vásárlónak, hogy a nem létező árvíztűrőtükörfúrógépet kifizesse, majd nyaralni indul vidékre off course, az övéivel. Brico volt, nincs. Vásárló kérné a cuccot, de nincs kitől. Ezt az áruház bizonyítékokkal is hajlandó alátámasztani. Aztán felhívják, hogy menjen nyomban, megkapja a cuccot, majd felhívják megint, hogy megjött a cucc. Aztán ismét telefonálnak, hogy itt a fúró, hol a fúró, mire a vásárló időutazásra szánja magát és már jóval előbb inkább vesz egy csomag zizit.

Kámán Lászlóról nem tennék most említést, mert még bajom lehet belőle.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.24. 20:15:37

Nelson
dogojjek meg pont ezt akartam irni vegszonak

utoloso-e?
Ki az a Kaman Laszlo?

Boo 2008.06.24. 20:19:18

Kálmán lászlót "Bizonyos esetekben beszállítóink kapacitása, beszerzői hálózata csak több tételben tudja kielégíteni...."

Gumidomino 2008.06.24. 20:22:51

Kedves Emberzetvédelmi főfelelős!

Semmiképpen sem szeretnék olyan fogyasztó lenni aki (k.) anyázik.
Nem kell küldened, megyek én magamtól is - el tőled. :P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.24. 20:22:53

nem Kalman, Kaman
ne keverd ossze a Meszollyel

Emberzetvédelmi főfelelős 2008.06.24. 20:47:21

Kedves Gumidomino!

Vitatkozhatunk azon, hogy én mit és hogyan írok le, de ez a post teljesen másról szól. Beszólhatsz nekem, és nyugodtan legyél olyan balek fogyasztó, akit jól átvernek. Csak aztán ne sírjál. Különösen ne itt.

Ui.:
Szabolcs bekaphatja.

Boo 2008.06.24. 20:50:30

azt a nevet nem merem leírni, mert soha nem kapok árvíztűrőtükörfúrógépet eksünben XD..oszt mehetek a madaras tescoba

Bobby Baccala 2008.06.24. 21:01:05


mondom az egészből egy szó sem igaz...

Milo Rambaldi · http://hogyvolt.blog.hu/tags/szomsz%C3%A9dok 2008.06.24. 21:16:11

Szabolcsunk biztosan nem ismeri az ősi latin mondást: ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna. Nem, ő a hülyék élére áll, osztja az észt, hinti az igét, megmondja a frankót, hiszen ő mégiscsak egy ilyen regionális anyámtyúkja, vagy mi. Ki, ha én nem?

Hajrá, Szabolcs, építsed tovább a szocializmust, jó úton jártok! Csak az a baj, hogy átbasztak titeket, és azt gondoljátok, ez a piacgazdaság. Hát kurvára nem. Ott nincs önérzete, főleg nem sarkos véleménye, meg kinyilatkoztatása egy regionális igazgatónak, hanem örül, hogy lyuk van a valagán, és van olyan hülye, aki betolja a képét az áruházba.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2008.06.24. 21:24:18

Aha, kiírjuk, hogy 10 év, meg szülinap, meg minden, 1 Ft-ért kitesszük a fúrókalapácsot, persze sehol sincs egy se, ha valaki van olyan balek, hogy pont ezt a gagyit akarja, és előre kifizeti, akkor esetleg szerzünk neki egyet... Ha meg beszól, akkor a kurva anyját...

Egyébként azt honnan lehet tudni, hogy a dolgozót tényleg úgy hívták, és nem csak ez az álneve, valójában Putzbauer Schwechater Adonisznak hívják?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.24. 21:25:20

hat Rambaldi kb errol van szoitt a hotelban is vannak nagy figurak
nem eleg forro a kv, nem eleg hideg a viz
tekerjuk/fel-le/ a legkondit
stb
odakint van hogy rohogunk
de kv kicserelve stb.
multkor nem tetszett a T-Bone, mert zsiros volt
telleg az volt, megreklamaltam
mar akkor en vendeg voltam mashol
szo nelkul elvittek mosolyogva
aztan kijott a fonok beszelgetni velem
aztan hoztak egy ajandeklevest addig meg megvarom a kovetkezot
vegig mosolyogva
lehet anyaztak akonyhaba nade az meg kit erdekel

Gumidomino 2008.06.24. 21:33:29

Kedves Főfelelős!

Végszóként tényleg csak annyit, hogy szerintem elég furcsa engem balek fogyasztóként beállítani pusztán azért, mert az anyázást nem tartom megfelelő kifejezési formának. Különösen nem itt.

De lehet, hogy én vetettem el a sulykot; ez esetben bocs.

Mylady 2008.06.24. 21:36:04

Az nem úgy van, hogy egy ilyen helyen MINDIG van egy ember, aki felelős az áruház működéséért?
Nyilván van, akinek ez a beosztása (áruház vezető), de ha ő elmegy/akadályoztatva van, akkor valaki helyettesíti, nem? És akkor arra az időre ő lesz a felelős vezető.
Vagy rosszul gondolom? Nálunk spec így van.

Szóval szerintem engem, mint vásárlót kurvára nem érdekel, hogy aki az áruház működéséért az adott pillanatban felelős, az 5 percre ugrott be a pozícióba helyettesíteni,vagy 2o éve ezt csinálja. És az sem érdekel, hogy a kinevezett vezető éppen hol van, kivel rázza a rongyot.

Az viszont nagyon is érdekel, hogy ha már ilyen történik, akkor legalább ne nézzenek hülyének. Mert itt most az történt. Azt hiszik, egy ilyen levéllel megetetik a népet. És a végén hálásak lesznek a vevők, hogy ott vásárolhatnak.

A marhák.
(Mármint a bricostore-osok)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.06.24. 21:54:29

egy mylady nem beszel igy
monddazt hogy kerodzok nemtudomhanyujju patasok
amugy ezt irtam en is qrwara nem erdekel, hogy hol volt
az kulon vicces, hogy igazolni tudja
utoljara a szomszed neni igazolta olyan 40 eve a hianyzasomat mert nagyon megkertem

Emberzetvédelmi főfelelős 2008.06.24. 22:11:13

Kedves Gumidomino!

Lezárva ezt a dolgot: mit tudok én tenni itt? Hát nem tűník fel neked, hogy át vagyunk verve???!! Igen egyhén leírtam, hogy a minden tiszteletet nélkülöző Szabolcsnak az anyját. Legszívesebben egy regényt írtam volna (látod, nem tettem) részletezve, hogy mit csinálnék Sz. cégével. "...kiemelten fontos ügyfeleink elégedettsége..." - az ilyen maszlagokat te elhiszed?! Tudod, mi lett volna, ha tényleg fontos neki? Rendelt volna más beszállítótól (már ha tényleg igaz, amit írt). Lehet, hogy valamennyit bukott volna, de nem veri át az ügyfelet.

Erre Te nekem támadsz?!!! Semmi gond nincsen és zárjuk le a témát, de ha a vásárlók nem gondolkodnak, és egymás mondataival foglalkoznak, akkor 10 év múlva is ugyanaezt a süket, köcsög dumát fogja mindenféle Szabolcs leírni és komolyan az várná el, hogy térdere boruljak előtte. Kedves Szabolcs, egy lófaszt neked és a kedves cégednek!!! És szépen keress magadnak másik olyan munkát másik egy másik országban, ahol ezt még sokáig eltűrik.

Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.06.24. 22:46:03

Megallapitasok:

Bricostore-ban egyetlen ember van, aki barmiert is felelos, aki barmirol tajekoztatja a vevot/intezkedni tud. Ezt az embert elviszok 3 napos ertekezletre. Olyankor pedig megbenul minden, es ha epp kifogyott az akcios termek (amely, mint kiderult, nem az volt mint amit meghirdettek), akkor honapokig lehet huzni az idot igergetessel, persze elore kifizettetik.

Ket eset van.
1.) A bricostore managementje (mind azok, akik ugyviteli munkat vegeznek, mind azok, akik oket kinevezik) alkalmatlanok.
2.) Hazudnak. De ugyetlenul.

Mindket eset egyenlo a TELJES VEZERKAR azonnali felmentesevel - ha en joerzesu tulajdonos, lennek, ezt meglepnem es mediaugyet csinalnek belole, mert ezzel lehet bizalmat szerezni.

Latranyi Szabolcs az alkalmatlan ember az alkalmatlan helyen. Fejvadaszcegek, vegyetek fel a feketelistatokra. Menjen tescoba ladat pakolni.

zombinyúl 2008.06.24. 22:47:38

Úgy látom késő van már.. Egy dolog mindenkinek elkerülte a figyelmét: bűbáj illetékeselvtársúr először kifogásolja az álnév/nicknév használatát a cikkben, aztán azt mondja, hogy a cikk/panasz tudomására jutván azonnal felhívták a méltatlankodó ügyfélkét.. Ezmosthogyisvan???? Álnéven is rendelte a terméket? Vagy valaki mesélje már el hogy hogy sikerült beazonosítani a kedves nemvevődefizetőt? Esetleg csak 1 db panasz érkezett az egész áruházban az akciós fúróval/kifizetettmegnemkapott áruval kapcsolatban, tehát ő volt az egyetlen akit be tudtak palizni? Én ezt nem igazán értem ám..

Mylady 2008.06.24. 23:32:59

Ó, kedves hagyma, teljes mértékben igazad van!
Azt hiszem, kissé elragadtattam magam.
Remélem, azért megbocsátasz nekem!
:)

ddd.dino 2008.06.24. 23:36:10

Somogyváry Gyula "Virágzik a mandula" című regényében szerepel Látrányi Mihály hadnagy, aki mindannyiunk példaképe lehetne. Látrányi Mihály az első világháborúban elesik, de a szerző később is erkölcsi mérceként gondol rá, vajon mit tenne ebben az esetben.
Bevallom, eddig néha én is némi szentimentalizmussal gondoltam Látrányi Mihály fiktív karakterére, és fiatalabb koromban olyan akartam lenni, mint ő.

ERRE MOST EZ!

Szabolcs, legyen már oly kedves és változtasson nevet, különben új példaképet kell választanom magamnak, az én példaképen ne legyen névrokona egy ilyen címeres ö... őő... kisstílű középvezetőnek.

Köszönettel,

Dino
UI.: Nem írom alá, mert semmi köze a nevemhez. A ddd.dino amúgy a művészi álnevem, melyet külön bekezdésben taglal és engedélyez a PTK, tehát ne pattogjon!

Mylady 2008.06.24. 23:40:17

Ok, hagyma, vasárnapig van időd.
Én elhúzok pihenni. :)

mirInda 2008.06.25. 00:34:39

Ez a levél nem is a Bricostore-tól jött, ez valamelyik ellenlábas cég lejáratókampányának egyik eszköze. :P

Ha mégis a Bricostore a származási hely, akkor remélem, hogy holnap reggel ezen kommentek is kinyomtatva ott figyelnek a regionális igazgató úr asztalán, tanulságképpen.
És köszönjük, mindent túlmagyarázó következő levelet nem kérünk, a sok ellentmondást (hazugságot) nem bírja el sem a Net, sem a gyomrunk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.06.25. 07:27:08

Hm. Latrinányi Szabolcs?
Aki egy sün, a latrinából, akit a brikósztór most szart oda?

Főleg hogy a latrinában levő szart így nem is fogja a fikasztór visszalapátolni a lóba...

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.06.25. 08:17:17

"A Bricostore - az országban egyedülálló módon - kedvezményes termékeire a meghirdetett akció teljes időtartama alatt biztosítja a megfelelő árukészletet. Bizonyos esetekben beszállítóink kapacitása, beszerzői hálózata csak több tételben tudja kielégíteni a kívánt igényeket. Amennyiben ez előfordul, vásárlóinknak lehetősége van a terméket akciós áron előszámlával, azaz előleg ellenében megrendelni ugyanúgy, ahogy egyéb árucikkeinket is."

Ez így már nem igaz. Mármint hogy ők csinálják így egyedül. Én a Jyskben vettem már így szekrényt. Az akciós áron elfogyott, de felvették az adataimat, és amikor új szállítmány érkezett, felhívtak, hogy mehetek érte, és átvehetem az akciós áron. Miközben az új készlet már ott volt, jóval drágább nem akciós áron.

vicsigabi · http://vicsigabi.blog.hu 2008.06.25. 08:53:53

mondjátok csak: Ez a válaszlevél valódi? Eredeti?

porkolt 2008.06.25. 09:07:53

"a fóti áruház igazgatója nem letagadta magát: több napos vidéki igazgatói értekezleten vett részt"

egyrészt ez bl!kk szalagcím gyanús, másrészt kurvára nem érdekel senkit, harmadrészt mindenki tudja, h több napos értekezlet egyenlő medencébe hányás és mindenkimindenkit hátulrol

Gn · http://www.google.co.hu 2008.06.25. 10:02:35

a kimondhatatlan nevű:

iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?tab=images&userID=8146381

jó kezekben van a fóti brékósztór...

nativus 2008.06.25. 10:08:54

Benkő Ádám (már ha valóban ez a neved te komplexusos idióta)
Akkor te üvöltöztél aznap az áruházban a hostess kisasszonyokkal, hogy "faszomat mérnem rángatjátok meg?" meghogy "a jó kurva anyátok"?

Van pofád így lejáratni a céget, miközben ilyen minősíthetetlenül viselkedsz? Személyes tapasztalat, hogy mindig korrektül szolgálnak ki az áruházakban, és ha elfogy a készlet is biztosítanak (rendszerint jobb) alternatívát, illetve kérésre berendelik.

Egyébként hiltit láttam nálad?
Asszem önmagadat szopattad be vele, mert ez vastag bevétel a cégnek az akciós cucchoz képest....

Ha a stílus maga az ember, akkor egy tapló állat vagy! (mondom ezt én ilyen szavakat használva, de kikívánkozott... elnézést)

Chrom 2008.06.25. 10:23:42

Emberek, úgy postoltok ide, mintha mindenki, aki elszúrt valamit életében, azt elsőre elismerné. A Brico is elszúrta, aztán küldött egy bullshit levelet. Min vagytok meglepődve?
Olvassátok el az eredeti postot, a történet főokosa a postoló volt. Valamit nem lehet kapni? Nem veszek. Ígérik, hogy lesz? Nem érdekel. Erre a főkosunk megy és vesz egy DRÁGÁBB fúrógépet:D:D:D: És azt is tudom miért! Tipikusan az a fajta, aki ilyenkor a következőt mondja: "maj' én megmutatom anyukám a bikasztórnak, hogy nem szorulok rá az óccsó fúrógépükre-e, megyek és veszek egy jó drágát, mert maj' én megmutatom ezeknek, hogy meg tudom venni, nem érdekel a pénz, igaz-e anyukám?" Aztán este meg a gyerekek kérdik, hogy mi lesz a vacsora, akkor jól meg van mondva, hogy fúrógép. Mustárral.

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.06.25. 10:43:01

Anyám!

Valaki az itt fröcsögők közül dolgozott már kereskedelemben?
Vagy mondok emberközelibbet: rendeltek már postai (nem futár) házhozszállítással külföldről?

Egy mütyür viszonylag gyorsan érkezik így is, de bizonyos helyzetekben, mint például a nagy mennyiségű árú, illetve a problémásabb országok (milyen furcsa, kína ide tartozik) a szállítás heteket, vagy akár egy-másfél hónapot is késhet.
Ilyenkor mit tehet egy cég?
Kéri a vevő elnézését, illetve életben tartja a megrendelést.

Nem "szemét kizsákmányoló" kereskedő vagyok, csak egy alkalmazott, aki munkája miatt rendelkezik rálátással a folyamatokra, és a levelek elmondanak minden egyebet.
Aki nem ért a marketinghez, az ne is próbáljon értelmezni egy ilyen woodoo módon megírt dolgot, mint a fenti levél.
(véleményem szerint elég szerencsétlen, de elégséges)

A kedves (???) vevő úgy érzem magából csinált hülyét kétszer is.

Gromek · http://s2.images.www.tvn.hu/2007/02/19/14/45/www.tvn.hu_77d144c20119bee0e1b9747295346dec.gif 2008.06.25. 14:16:29

Idézet a BricoStore magyarországi honlapjáról:

"A magyarországi BricoStore cégcsoport tulajdonosai a francia GEMA Holding és a P & A Kft."

Ez magyarul annyit jelent, hogy a P&A Kft. lengeti itt a k(f)aszát, nem a BricoStore, illetve a GEMA.

Viszont, ha a GEMA értesül arról, hogy egy nemzetközileg bejáratott nevet ilyen sutyerák emberek közreműködésével járatnak le, akkor valszeg a P&A Kft. kicsit jobban a körmére fog nézni az áruházak vezetőinek, hogy vidéki ihaj-csuhaj helyett talán a munkájukkal foglalkozzanak.

Ha nem, akkor még repülni is meg fogják őket tanítani…
Majd aztán máshol fogják rongálni az imagot… Ezek nem lefelé buknak…

avogadro00 2008.06.25. 14:51:41

De mért kell a publicitás, ahhoz, hogy egy ilyen ügy elintéződjön ???

Igenis, mindeki vállalja a nevét, ha igazgató...azért fizetik.

homa78 2008.06.25. 18:55:15

BLABLA....!Engem nem győztél meg Brikomufti!Egy az egyben gyurcsány!!!!Nem egy suliba jártatok?

randomuser1 2008.06.25. 21:46:07

egyébként, nemtom kinek köszönhetően, a brikónak vagy a homárnak, de tegnap felhívott egy kedves ügyfélszolga és belelihegte a kagylóba h átvehetem a várva-várt furkálókalapácsomat. Ma elszenvedtem érte magamat a fóti üzletve, és poénos módon nem a meghirdetett prowork-öt, hanem a drágább einhell-t nyomták a kezembe. ha én és a brikó nem is vagyunk vmi sikeresek, azért a homár, úgy tűnik határozottan az...

Emberzetvédelmi főfelelős 2008.06.25. 22:17:53

Maxt!


De most komolyan: én fröcsögök? Ha Szabi (vagy a főnöke, vagy a főnök főnöke, vagy stb.) tudta, hogy ez a helyzet, akkor hogyan merte meghirdetni az akciót? Ha lassú a szállítás, raktározzanak, ha nincsen raktár, béreljenek, ha drága a raktár, akkor ne raktározannak, vagy ne hirdessenek, vagy szépen kotródjanak el, különösen ne kezdejen nekem magyarázni személyiségi jogokról Sz. Engem nem érdekel, hogy ki az igazgató, az érdekel, hogy ne verjenek át. Mi közöm van nekem, mint átvert vevőnekl a részletekehez? Hát oldják meg, de nem ilyen rossz fal dumával...

Robotló 2008.06.25. 23:12:33

A válasz ebben a formában teljesen felesleges volt, a lényeg (ha volt egyáltalán) elveszik a "nagyon királyok vagyunk" sablonok között... Ilykor mindig arra gondolok, hogy annyian vagyunk már akik "szeretjük" a multikat, mégis ki vásárol náluk? Sztem a hiba keletkezett: 5ezerért ilyen cuccot megvenni...

Bobby Baccala 2008.06.26. 00:21:01


nem értitek? az egészből egy szó sem igaz...

Joe Forster/STA · http://sta.c64.org 2008.06.26. 01:02:30

Egyik oldalról akkor lenne szép ez az ország, ha ilyenkor egyetlen bejelentésre ugrana a fogyasztóvédelem (vagy akármilyen hatóság), és megbaszná a Bricostore-t az akció feltételezett profitjának mondjuk 10-20-50-100-szorosára, de minimum 10-20-50 millióra. És lehetne tudni, hogy terméket csak akkor akcióznak, ha előre megírják az összes helyen, ahol szó van róla, hogy meddig tart az akció, és addig valóban van is belőle. (Különben bejelentés => bünti.)

Kurvára lényegtelen, hogy konkrétan _miért_ nem volt abból az akciós cuccból. Max. a bírság összegét kötbérként átdobhatják a beszállítónak. Így már mindkettő végiggondolná, akar-e még egy ilyen vicces, nettó negatív játékot végigcsinálni...

nyulambulam 2008.06.26. 07:23:58

Az igazgató / bótvezető neve közérdekű adat, lehet publikálni...

maxt · http://fregoli.blog.hu/ 2008.06.26. 08:42:29

Emberzetvédelmi főfelelős:

Nem céloztam konkrétan senkire...
Mindenki döntse el felveszi-e.
Az olyan embereknek szántam akik nulla külkereskedelmi tapasztalattal anyázzák a céget, mert azt hiszik fénypostával szállít. 0mp alatt bármit bárhova.

A termékek hagyományos csatornákon érkeznek előre meghatározott szállítási határidővel, de senki nem biztosíthatja, hogy valami klimaxos vámos picsa váratja valamelyik határon a szállítmányt. Ez minden külföldi szállításnál előfordulhat. Ha ehhez hozzátesszük a marketinganyagok előállítási és nyomdai átfutási idejét, akkor máris centizni kell, de nagyon.

A multi-cég jellegéből adódóan erősen központosított, tehát egy adott kirendeltség (esetünkben áruház) igazgatójának hatásköre a kerítésnél véget ér.
Rá van utalva a központ marketinganyagaira, és logisztikájára, tehát sem a készletbe, sem az akciókba nincs jelentős beleszólása.
(nem beszélve az esetleges központi hibákról, amikor eladhatatlan készletet szállítanak ki valahova)

Mielőtt bárki rámfogná nem vagyok Brico-s, csak kereskedelemben dolgozom.

Lutzy Fery (törölt) 2008.06.30. 06:06:53

A brékószarosok részére külön ajánlat: csak most, csak nekik, csak laptop, csak előre fizetve, csak ennyi... Ja, csak minél előbb!

Mille38 2008.06.30. 16:06:32

Eladhatatlan készlet: Szombaton akciós ajtót szerettünk volna vásárolni a csömöri brikóban. A megfelelő méret és típus kapható volt, de az eladó elmondása szerint csak ajtószárny volt raktáron, 150 darab, a hozzátartozó (árban is benne foglalt) tok nem érkezett meg - az akció vasárnap lejárt. Persze, meg is vehettük volna az ajtólapot magában, például ágydeszkának is használható lenne. Egyéb kreatív ötlet?

Szeretném jelezni, hogy a vásárló becsalogatása csak részben sikerült, mert minden mást is otthagytunk, amit még vettünk volna.

Igazából én csak azt nem értem, hogy direkte hülyeségi bizonyítványra gyúrnak a fiúk vagy ezt normál üzletmenetnek gondolják?

oooyee 2008.06.30. 16:23:13

kérlek, szabolcs, indokolatlanul ne pofázz bele abba, hogy ez az oldal, mit ad közre, és ne kamuzz má' akkorát, hogy a munkaadód az egyetlen cég az országban, amelyik "kedvezményes termékeire a meghirdetett akció teljes időtartama alatt biztosítja a megfelelő árukészletet"

Mille38 2008.06.30. 22:10:11

oooyee 2008.06.30. 16:23:13

Dehát biztosítja a készletet! Mint írtam, 150 ajtólap van raktáron. A tok ugyan mindhez hiányzik...

johevi 2009.06.05. 21:28:34

Pont itt van előttem a katalógus, oda van írva hogy összesen 900 db-ra vonatkozik az ár. Van 9 áruház, az áruházanként 100 db. Tuti kevés, de 100-zal több a nullánál. Viszont a fúrókalapács 06.11-re van kiírva akcóra.... Akkor most az akciós ujság is hazudik??? Ha holnap elmegyek locsolótömlőért és helyette palatábla lesz én leszek akövetkező patáliázó...

xenuka 2010.10.11. 15:22:20

"A Bricostore - az országban egyedülálló módon - kedvezményes termékeire a meghirdetett akció teljes időtartama alatt biztosítja a megfelelő árukészletet."

Na itt már hazudik, mert nem biztosította az árukészletet.

Pont leszarom, hogy milyen gondja van neki és a beszállítójának (akire elkezdi kenni a dolgot a következő mondatában) , ha nagy pofával azt reklámozza, hogy akciós áru készleten van a teljes akciós időszak alatt.
süti beállítások módosítása