Sergeant annyira vakmerő/bizarr vásárló, hogy egy SMS-reklám hatására akciós fúrókalapácsot akart venni kofferben, ötezerért, de nem tudott, mert az áruházban már elfogyott. S. nem tágított, befizette az előleget, de sokáig nem kapott kalapácsot. Itt olvasható az eredeti sztori, alant pedig az ügyet kivizsgáló Bricostore regionális igazgatója válaszol.
Tisztelt Tékozló Homár Szerkesztőség!
A Tékozló Homár oldalain a Bricostore 10 éves születésnapi akciójával kapcsolatban 2008. június 18-án jelent meg bírálat. Vállalatunk számára kiemelten fontos ügyfeleink elégedettsége, ezért a Sergeant álnév alatt publikáló vásárlónk megállapításait kollégáim eljutatták hozzám. Kérem, engedjék meg, hogy az észrevételeire magam is reagáljak, és tájékoztassam Önöket vásárlónk termékének sorsáról.A Bricostore - az országban egyedülálló módon - kedvezményes termékeire a meghirdetett akció teljes időtartama alatt biztosítja a megfelelő árukészletet. Bizonyos esetekben beszállítóink kapacitása, beszerzői hálózata csak több tételben tudja kielégíteni a kívánt igényeket. Amennyiben ez előfordul, vásárlóinknak lehetősége van a terméket akciós áron előszámlával, azaz előleg ellenében megrendelni ugyanúgy, ahogy egyéb árucikkeinket is. Az előleg biztosíték számunkra, hogy az általunk beszerzett árucikket valóban megvásárolják.
Jelen esetben is ez történt: beszállítónk utolsó pillanatban jelezte, csupán több tételben tudja leszállítani a rendelt terméket. Június 10-i határidőről tájékoztatta vállalatunkat, amelyet mi továbbítottunk vásárlóinknak.Úgy vélem, e gesztus, hogy a termékkészlet ideiglenes kimerülését követően is biztosítjuk az akciós árat, jól mutatja a Bricostore vásárlóihoz fűződő viszonyát.
Amint tudomásomra jutott elégedetlen vásárlónk véleménye, azonnal felhívtuk telefonon, és a kellemetlenségért elnézést kértünk tőle. Biztosítottuk róla, hogy az előszámlán kifizetett terméket még aznap átveheti áruházunkban. Az akciós áru a jelzett időpontban meg is érkezett, azonban mielőtt értesíthettük volna, kollégáim jelezték: már korábban befáradt áruházunkba, és egy jóval magasabb árfekvésű terméket vásárolt. Ezt követően az előleget visszakérte.
Sergeant vásárlónk cikkében írtakkal ellentétben a fóti áruház igazgatója nem letagadta magát: több napos vidéki igazgatói értekezleten vett részt. Ezt bizonyítékokkal is igazolni tudjuk.
Méltatlannak találom kollégám nevének megemlítését. Kámán László szerepel a cikkben, sajnálatos módon viszont a szerző, Sergeant valódi neve nem. A szerkesztői elveket megértem, de kérem Önöket, se a Bricostore, se más vállalatok munkatársainak nevét indokolatlanul ne publikálják.
Bízom benne, hogy a Bricostore 10 éves születésnapi akciójával kapcsolatos kritikákra megnyugtató választ kaptak.
Fót, 2008. június 20.
Üdvözlettel:
Látrányi SzabolcsRegionális igazgató
Bricostore
Az utolsó 100 komment: