Viktória anyukájára rászállt az Invitel, de nincs jó hírünk: tavaly decemberben már posztoltuk Attila levelét, aki egy ilyen ügyben a Hírközlési Hatósághoz fordult és végül a következő tanulságot vonta le: "Tehát kedves Invitel, és többi hasonló telefonos szívatás, kinyomoztam nektek, azt csináltok, amit akartok, uzsgyi rajta, a felügyelet nem felügyel."
Édesanyámmal próbál szívózni az Invitel, a melléklet levelet és a számlát ma küldtem nekik vissza. Enyhén szólva elegem van, hogy mindenféle távközlési cégek azt hiszik, nekik mindent lehet. A szokásos telefonos szerződéskötésre akarták rávenni, de okos ember lévén nem ment bele - már nem először próbálkoznak nála - a drága Invitel mégis hitt az üzletkötőjének, és megkötöttnek vette a szerződést. Ezek után sorban jöttel a levek és számlák.
Tisztelt Hölgyem/Uram!
Alulírott Zs. Jné, azzal a kéréssel fordulok Önökhöz, hogy a 2008. április elején az Önök üzletkötőjével történt telefonbeszélgetésemet – amiben Önök szerint szerződést kötöttem az Invitel Zrt.-vel - szeretném visszahallgatni.
Az Önök üzletkötője azzal a szándékkal hívott fel, hogy szerződést kínáljon fel a meglévő Tele2-es szolgáltatásom helyett. Én ezt határozottan elutasítottam, mert nem volt szándékomban másik céggel szerződést kötni, nagyon meg voltam elégedve a meglévő szolgáltatómmal. (Valamint éppen egy évvel azelőtt már a Monortel is megpróbált hasonlóan aljas módon átcsábítani, de ők előbb belátták, hogy nincs esélyük. Csupán rengeteg bosszúságot okoztak, mivel éppen akkor halt meg a férjem, nem értem rá velük foglalkozni.) Ezért is nem tudok pontosabb dátumot mondani, mert nem volt szándékomban Önökkel szerződést kötni.
Ennek ellenére 2008.04.21-én kézhez kaptam az Önök szerződését – amit 04. 18-án adtak fel a postai bélyegző szerint-, mintha beleegyeztem volna a szerződéskötésbe. Telefonos Ügyfélszolgálatukon azt az információt kaptuk, hogy a szerződést 8 napon belül visszaküldve, következmények nélkül törlik a szerződésünket – amit mi nem is kötöttünk meg. 2008.04.23-án aláírás nélkül vissza is küldtük a szerződést, amit 2008.04.24-én F. K. kolléganőjük vett át, a postai tértivevény szerint. Számításom szerint ez minden értelemben benne van a 8 napban. A 17/1999. (II. 5.) Kormány rendelet 4.§, 4. pontja értelmében a fogyasztó számára az elállásra nyitva álló nyolc munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a tájékoztatót – jelen esetben a szerződést - kézhez kapta.
Ennek ellenére Önök mégis kiszámláztak nekünk 2008.04.13 - 04.29-ig tartó időszakra forgalmi díjként 1 409,- Ft-ot – pedig nem is volt szerződésünk -, amit ugyan kifizettük, mert ebben az időszakban is használtuk a telefont, és a Tele2-nél lévő szerződésünket az Önök kérésére megszüntették. (Az egy másik történet, hogy mind a Tele2, mind a T-Com Ügyfélszolgálata szerint, a törvény értelmében, ők kötelesek „bemondás” alapján - a Tele2-nél megszüntetni a szerződésünket, - a T-Comnál pedig átvezetni az új szolgáltatót. Erről semmilyen hivatalos szerződést nem kell Önöknek felmutatniuk. A többi szolgáltatónak el kell hinniük, amit Önök állítanak. És ezt az opciót még csak le sem tilthatjuk. Tehát nem kérhetjük meg a szolgáltatót, hogy például csak külön írásbeli engedélyünkkel módosíthassák, vagy törölhessék a meglévő szerződésünket. )
A fizetéssel nem azt ismertük el, hogy Önökkel szerződésben állunk, hanem hogy használtuk a telefonunkat. 05.19-én ismételt érdeklődésemre az Ügyfélszolgálatuk közölte, hogy a szerződésünk – amit meg sem kötöttünk – törölve lett. Valamint tájékoztatott, hogy fordulhatok a Panaszkezelő csoporthoz, ha úgy érzem, nem jogos a számla. Mivel túl nagy vesződségnek tartottam a levelezgetést, az összeget pedig nem túl nagynak, ezért nem éltem már akkor panasszal.
Ezzel azt hittem lezárhatjuk az ügyet, de 2008.06.12-én újabb számlát kaptunk Önöktől, Idő előtti felmondási díj miatt, 11 969,- Ft-ról, mivel egy évre szerettek volna szerződést kötni velünk. Ismételten az Ügyfélszolgálatukhoz fordultunk, ahol Szűcsné kolléganőjük elmondása szerint a szerződésünket 04.02-tól számítják megkötöttnek, és a számla visszaküldésére – mégpedig beérkezésre - számított 8 napot is innen számolják. Tehát 04.10-ig be kellett volna érkeznie az általunk visszaküldött, alá nem írt szerződésnek. Azt nem veszik figyelembe, hogy Önök csak 04.18-án adták fel, pláne, hogy érthetően elmondtam az ügynöküknek, hogy nem akarok szerződést kötni Önökkel. Szintén nem veszik figyelembe, hogy a 17/1999. (II. 5.) Kormány rendelet 3. § szerint az értékesítő köteles a fogyasztót a szerződés megkötése előtt kellő időben, de legkésőbb a szerződés megkötésekor a 2. § (1) bekezdésének a)-f) pontjában foglaltakról írásbeli tájékoztatóval vagy más, a szóbeli tájékoztatást megerősítő dokumentummal ellátni. Tehát a szerződés megkötésének dátuma nem lehet előbbi, mint a kézhezvétel napja.
Kérdéseim, amire választ várok Önöktől, a beszélgetés meghallgatása mellet:
1. Honnan szerezték meg a telefonszámomat, amikor évek óta le van tiltva a T-Com-nál, - korábban Matáv - hogy marketing célra kiadható legyen? (Ezennel határozottan kérem, töröljenek az összes létező adatbázisukból.)
2. Miért nem ellenőrzik a telefonos szerződéskötéseket, hogy a hasonló esetek elkerülhetőek legyenek?
3. Miért számítják a szerződés visszaküldésére adott 8 napot 04.02-től, mikor csak 04.18-án adták postára?
4. Hogyan várhatják el, hogy 04.10-ig küldjünk vissza egy olyan szerződést, amit Önök csak 04.18-án adtak fel?
5. Miért csak 05.05-i dátummal szüntették meg a szerződésünket, ha 04.24-én átvették a visszaküldött szerződést?
6. Miért küldtek számlát a forgalom után, ha nem is kötöttünk szerződést?
7. Miért küldtek számlát a felmondási díjról, ha 8 napon belül visszaküldtük a szerződést?
Kérem értesítsenek, hogyan tudom meghallgatni a kért beszélgetést, valamint mi a kártérítési kérelem benyújtásának menete. Ezen felül mellékelten visszaküldöm az Idő előtti felmondási díjról szóló számlájukat, mert ezen tények figyelembevételével nem tartom jogosnak követelésüket.
Kérdéseimre tételesen adott válaszukat 8 munkanapon belül szeretném megkapni írásban a fenti postacímre. Valamint szeretném kérni, hogy a rögzített hanganyagot részemre szíveskedjenek elküldeni bármilyen zenei formátumban – mp3, wav, rm, audio – a zsxxx@freemail.hu email címre. (Ez az email cím szintén nem felhasználható marketing célokra.) Jelen levelemet elküldöm a Nemzeti Hírközlési Hatóságnak, a TV Ügyvédje című televízóműsor szerkesztőinek, és az Index.hu internetes portál Tékozló Homár mellékletébe is.
Mielőbbi válaszukat várva maradok tisztelettel:
Zs. Jné
boldiii 2008.06.26. 10:04:51
SylverRat 2008.06.26. 10:05:09
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2008.06.26. 10:05:16
meggy! · http://pcplacc.blog.hu/ 2008.06.26. 10:08:21
SylverRat 2008.06.26. 10:14:33
azóta 1515-tel kezdem a számok tárcsázását, így továbbra is tékom-ot használjuk, és tőlük jön a(z egyik) számla...
ugyan számla jön rendszeresen az inviteltől is, utoljára 22ft-ról (előtta volt pár 0-s is...), ezt még talán be tudjuk fizetni, bár a postán múltkor kiröhögtek... a néni szerint az átutalási díj többe fáj nekik...
(remélem, nem találják ki, hogy hátralékunk van, mivel a 0ft-okról kapott csekkeket nem vittem el befizetni...)
Mao elvtárs · http://diamondhostess.hu 2008.06.26. 10:16:28
Egyenlore...
leszamotva hogy nagyon instabil neha a netkapcsolat.
Grafit Macsek 2008.06.26. 10:25:52
Engem is bevitt az uccába, az Invitel, velem még csak nem is hangszerződést kötöttek(!!!), hanem a megbízott üzletkötőjük kiírta a nevem a telefonkönyvből...Merthogy csak az egyezett a szerződésben, más nem. De ez nem zavart senki a TÉkomnál sem, pedig 23 éve vegyok ügyfelük, ott a jó adataim szerepelnek pedig...nehéz volt velük zöldágra vergődni. Ha az Invitel üzletkötője telefonál, bele sem szabad szólni a kagylóba, mert az má náluk szerződés, hogy " Jónapot kivánok!" Vigyázzatok az Invitellel!
dosszié 2008.06.26. 10:32:52
Én postagalambot használok.
avogadro00 2008.06.26. 10:33:13
Grafit Macsek 2008.06.26. 10:34:26
szellem 2008.06.26. 10:36:19
Egyébként meg a zsinóros telefont fenntartani olyan, mint ügyfélnek lenni az OTP-nél...
Egészségesebb cigi · http://www.edohanyzas.hu/?partner=3 2008.06.26. 10:36:24
Ráadásul cég, ahol csak az aláírásra jogosult írhatott volna valamit alá.
De ő nem írt.
Elég szemét egy társaság, illetve nem is ők hanem az üzletkötőik...
Grafit Macsek 2008.06.26. 10:38:37
dosszié 2008.06.26. 10:43:37
Ha mondjuk a 6 éves unokaöcsém veszi fel a telefont és mindenre azt mondja hogy igen akkor leszerződhet mindkivel a tudtom nélkül??
Ez amúgy érdekes lenne.
Az ügynök aki telefonál különben is honnan tudja hogy akivel beszél az cselekvőképe-e?
leaping cat 2008.06.26. 10:43:55
dosszié 2008.06.26. 10:44:40
hapcibenő (törölt) 2008.06.26. 10:53:10
avogadro00 2008.06.26. 10:54:16
Szticcs 2008.06.26. 11:00:01
Sir Mortzosch 2008.06.26. 11:00:30
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.06.26. 11:03:26
Egyébként az hogy van, hogy bármely szolgáltató a másik fél tudta nélkül, harmadik fél bemondására szerződést bont/módosít? Hogy nem törvényes, az biztos. Mi a fax köze van az Invitelnek x magánszemély és y szolgáltató szerződéséhez?
Amúgy meg érdekes, hogy ilyenkor milyen szépen, olajozottan működik a gépezet, de ha a fogyasztó/megrendelő szeretne valamit, rögtön akadozni kezd...
gergo1000 2008.06.26. 11:03:41
de ha jol ertem, akkor szerződést kötött valaki a nevedben. Ez nem felügyeletre tartozó panasz. Ez egyértelmű bűncselekmény. Rendőrségen kell feljelentést tenni ismeretlen tettes ellen.
AlulírottFentemlített 2008.06.26. 11:06:57
1. Honnan szerezték meg a telefonszámomat, amikor évek óta le van tiltva a T-Com-nál.
- random szerűen tárcsázunk egy számot fejből.
2. Miért nem ellenőrzik a telefonos szerződéskötéseket, hogy a hasonló esetek elkerülhetőek legyenek?
- mert nincs telefonos ombudsman
3. Miért számítják a szerződés visszaküldésére adott 8 napot 04.02-től, mikor csak 04.18-án adták postára?
- mert nekünk van időgépük
4. Hogyan várhatják el, hogy 04.10-ig küldjünk vissza egy olyan szerződést, amit Önök csak 04.18-án adtak fel?
- a posta csodákra képes, ha levelet kell vinnie.
5. Miért csak 05.05-i dátummal szüntették meg a szerződésünket, ha 04.24-én átvették a visszaküldött szerződést?
- Irénke szabadságon volt és az ő dolga lett volna, de sajna nem tudtuk megoldani a helyettesítést.
6. Miért küldtek számlát a forgalom után, ha nem is kötöttünk szerződést?
- nem túl agresszív ez a kérdés?
7. Miért küldtek számlát a felmondási díjról, ha 8 napon belül visszaküldtük a szerződést?
- kekeckedni azt tud a kedves vevő !
gergo1000 2008.06.26. 11:07:01
gergo1000 2008.06.26. 11:08:07
Én lennék terrorista! 2008.06.26. 11:09:15
Pont azt tehetik, amit mi engedünk meg nekik. Ne fizess, aztán pereljen, úgysem fog.
Én anno a cégnél egy bérelt vonalas szerződést bontottam (128kbit/sec 150 000 Ft-ért, nem mostanság), fennálló másfél év hűség. Mondták nem szar, mondtam itten pingek, logok -> szar. Mondták bizonyítsam, mondtam bizonyítsátok ti a kurnyátok. Három milláért nem pereltek.
Erőt kell mutatni, fogyasztóvédelemmel erősen példálózni javallott, erőszakosnak lenni kötelező, máshogyan nem megy.
dosszié 2008.06.26. 11:09:59
Tenoce · http://www.deezer.com 2008.06.26. 11:10:39
"Az Invitel Távközlési Szolgáltató Zrt. megvásárolhatja a Tele2 Magyarország Kommunikációs és Szolgáltató Egyszemélyes Kft.-t – döntött a Gazdasági Versenyhivatal (GVH)."
hapcibenő (törölt) 2008.06.26. 11:11:19
.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.06.26. 11:17:07
AlulírottFentemlített 2008.06.26. 11:19:07
Amennyiben nem így történt akkor gondolatinvitellel.
bekbórd! 2008.06.26. 11:20:17
Jót még nem hallottam az Invitelről, a Jusztnál is (le)szerepeltek már, k***ára nem sikeres, aki ezek után szóba áll velük.
blás.hun2010=murderer 2,3-atm thief 7 year (törölt 2008.06.26. 11:20:24
hapcibenő (törölt) 2008.06.26. 11:23:05
ő mondta a nevemet, hogy x.y-nal szeretne beszélni. utána jött az, hogy az inviteltől keres, stb. stb.
staropramen 2008.06.26. 11:27:05
8.p.1.bek: nem követelhető ellenszolgáltatás ,ha olyan terméket értékesít amit a fogyasztó nem rendelt meg.
2.bek : a fogyasztó nyilatkozatának elmulasztása esetén sem lehet vélelmezni az ajánlat -hallgatólagos elfogadását. Azt hiszem ez valahogy idevág.
ex-dr. vuk 2008.06.26. 11:31:51
Grafit Macsek 2008.06.26. 11:35:03
rszarvas · http://rszarvas.blog.hu 2008.06.26. 11:36:38
Feleségem nagymamájához bekopogtat 2 fickó, hogy ajánlatot tegyenek szolgáltatóváltásra. Nem sikerült nekik, de megkérték, hogy igazolja az aláírásával, hogy itt voltak, mert nekik el kell számolni a munkával. Aláírás jóhiszeműen megtörtént egy nagyrészt apróbetűs papíron, majd eszébe jutott a mamának, hogy kicsit gyanús a szitu. A két üzletkötő után szaladt, hogy adják vissza a papírt, mert át akarja olvasni még egyszer. Természetesen szó sem lehetett róla, hogy visszaadják, de kisebb látványos civakodással sikerült az egyik kezéből kikapni a dokumentet. És lássanak csodát, nemcsak igazolás volt, hanem szerződés is egyben szolgáltatóváltásról. Papír helyben széttépve, üzletkötők arcára fagyott mosollyal fűszerezve.
Ennyit az invitel lakásmaffiás módszereiről.
Ha valakit érdekel bővebben a sztori, nézzen szét az nlc.hu-n is. A párom sok, ehhez megdöbbentően hasonló esetet talált ott.
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.06.26. 11:37:20
staropramen 2008.06.26. 11:41:10
randomuser1 2008.06.26. 11:43:16
PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2008.06.26. 11:43:27
randomuser1 2008.06.26. 11:44:58
AlulírottFentemlített 2008.06.26. 11:48:53
Akkor csak a második variáció lehet :-)
cégalapító · http://cegalapitas.blog.hu 2008.06.26. 11:58:36
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.06.26. 12:02:07
egyébként nem kell hozzá telefonvonal, mert már a T-Com is az agyamra megy (mind egyforma kötsögök), így hívják: Mono lakossági ADSL csomagok - T-Com területen, és qva drága, 9 ezer HUF-ért mérik a 4 megás csomagot.
rablók!
ex-dr. vuk 2008.06.26. 12:08:54
Es azt hogy csinaltad?
En Invitel teruleten vagyok, tegnap hivtak fel, hogy az addig szep es jo h megrendeltem 6500 ft/ho-ert a 4 megas netet, de nincs telefonvonal, ugyhogy baszhatom, de van fincsi kombinalt csomagjuk (vezetekes telefonnal) ilyenolyan akcioban...
Ma panasz tettem a GVH-nal.
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.06.26. 12:11:09
Ha nekem akkor 17 évesen volt ennyi eszem, és nem dőltem be minden hülyeségnek, másnak is lehetne...
randomuser1 2008.06.26. 12:14:09
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.06.26. 12:14:19
Innentől kezdve az apróbetűben 1000% benne lesz hogy ha fizetsz akkor szerződtél :/
Elnok ur 2008.06.26. 12:25:01
gergo1000 2008.06.26. 12:25:08
Amúgy meg nem kellene összekerveni azokat az eseteket, mikro valakinek csak fél információkat adnak és ezért elfogad egy szerződést, és azt mikor valaki nem fogad el egy szerződést, annak ellenére azt megkötötnek tekinti. A levél szerint itt az útóbbi eset történt. Ez szerintem bűncselekmény..
BKV figyelő.hu · http://bkvfigyelo.hu 2008.06.26. 12:25:52
gergo1000 2008.06.26. 12:27:47
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.06.26. 12:28:24
Vezetékes fon meg az asszonynak kellett mert az anyja minden este felhívja (kurva idegesítő) és azon van ingyé...
MI A RÁKNAK KELL MÉG DRÓTOS TELÓ...
huta9020 2008.06.26. 12:35:02
maszogep 2008.06.26. 12:41:07
Itt a mi kis bányászfalunkban csak egyszer próbálkoztak nyugdíjas néni csőbehúzásával, az egyiket a néni fia alaposan pofáncsapkodta... Bár így járna mindegyik inviteles köcsög.
egy_ember 2008.06.26. 12:41:14
1)személyes kérdés: Hogyan hívtak fel, ha nincs telefonod?
2)kevésbé személyes észrevétel: lehet telefon nélkül is ADSL-t venni az Invitelnél. Ehhez VÜSZ (vonal üzembentartási szolgáltatás) előfizetésre kell váltani (ha eddig telefonod volt), vagy ezt kell kérni, ha még semmid sem volt korábban. Ez csak azt az üzemeltetési szolgáltatást fedi, ami ahhoz kell, hogy legyen egy karbantartott réz drótod a falban, és azon bármit és bárkitől (értsd, bármelyik más ADSL szolgáltatótól) megrendelhess.
Ha valaki az ügyfélszolgálaton félretájékoztatott, nyugodtan tegyél panaszt, ami valszeg eljut olyan emberekhez, akik fejvesztve intézkednek, hogy újra leoktassák az adott ügyintézőt, vagy akár az összeset a VÜSZről.
üdv,
ee
egy_ember 2008.06.26. 12:42:49
a Monortel a UPC része lett, az Emitel a T-Comba olvadt, az Invitelt a Hungarotel és Pantel tulaja vette meg, és nyomta egybe őket.
68nyara 2008.06.26. 12:44:54
staropramen 2008.06.26. 12:45:50
ez mind Zrt?
randomuser1 2008.06.26. 12:45:59
68nyara 2008.06.26. 12:46:19
facsipesz 2008.06.26. 12:47:02
Ha nem így lenne, ezek az esetek már rég megszűntek volna. Az ilyen esetekkel pedig sikerül rendesen alávágni saját hírnevüknek. Vagy lehet, hogy szándékosan tolják, ez pedig a legnagyobb gáz.
egy_ember 2008.06.26. 12:50:24
az inviteles köcsögök (pl. én is) azon dolgozunk, hogy ezeket a "nem túl etikusan dolgozó" szerződött ügynököket (akik nem invitelesek, sőt gyakran nem is kizárólag az invitelnek dolgoznak...) kiszűrjük.
Tehát ha tudod a nevét vagy az azonosítóját, vagy akár csak azt, hogy melyik területen (város) mikor próbált szerződést kötni, akkor hívd fel kérlek az inviteles ügyfélszolgálatot (esetleg írd meg levélben, emilben, bárhogy), ezeket a kifogásokat, hogy meg lehessen őket találni.
A legnehezebb beazonosítani ezeket az embereket. Hiába mondjuk a partner cégnek, aki alkalmazza őket, hogy ez vagy az előfordul, ha nem tudjuk mellétenni a helyet és időt, netán a felhívott és majdnem/teljesen átb*tt ügyfél azonosítóját, akkor nem találja meg az ügynököt, és nem lehet kirúgatni.
tehát még egyszer: tegyél panaszt az ügyfélszolgálaton bármilyen formában, hogy utána lehessen menni. nagyban segítenéd vele a hozzám hasonló inviteles köcsögök munkájának eredményességét.....
köszönöm,
ee
SylverRat 2008.06.26. 12:50:44
ez így bizony nem kerek, mert onnantól, hogy aláírta, az okiratnak számít, és bizony komoly bíróságlátogatások lennének belőle, ha bárki széttépné...
(én mellesleg az üzletkötő arcát tépném szét...)
és mivel ez Mo, el is ítélnék mondjuk 10 év szigorított invitel-re...
hmm...
randomuser1 2008.06.26. 12:52:54
egy_ember 2008.06.26. 12:53:19
a Pantel Kft volt, és talán a UPC is az. Ha jól tudom, a Monortel Zrt. volt és Kft lett, de ez csak rémlik.
off: nekem krusovice/staropramen/budveiser a sorrend...
SylverRat 2008.06.26. 12:54:02
megtörtént, azt mondták, hogy IJ. (gyengébbek kedvéért: így jártunk...)
igaz, azt is ott mondták, hogy tárcsázzunk 1515-öt minden hívás elé, aminek a vége az lett, hogy az utóbbi 4 hónapban max 22ft-os számlákat kaptunk az invitel-től... :-D
tehát vannak ott is segítőkész emberek, nem csak [moderálva]...
jesszumpepi (törölt) 2008.06.26. 12:54:51
Érdeklődni szeretnék,hogy az Invitel árul-e használt kilincset olcsón?
randomuser1 2008.06.26. 12:56:23
Gromek · http://s2.images.www.tvn.hu/2007/02/19/14/45/www.tvn.hu_77d144c20119bee0e1b9747295346dec.gif 2008.06.26. 12:56:25
Még akkor lemondtam a vezetékes telefon szolgáltatásról, amikor MATÁV-nak hívták a társulatot, ez jó pár évvel ezelőtt volt.
Megkínáltak, több mint 40.000,- Ft-os számlával, kétszer is, és olyan hívó számokkal, melyeket soha az életben nem tárcsáztunk.
Ekkor azt gondoltuk, hogy nem kell nekünk a vezetékes telefon, megvagyunk mi anélkül is.
Csak mobilt használunk. Eszerint élünk. Tényleg nem hiányzik. Internet pedig kábelen jön, a TV műsorral együtt.
Ott egye meg a fene a sok hiénát, ahol vannak.
Megjegyzem a profitot költsék
gyógyszerre.
egy_ember 2008.06.26. 12:59:02
a cégnek ez a része ráfizetés (kiszámolták páran, nem is kicsit...sajnálni nem kell, de a tények kedvéért leírtam), a szerződött partner pedig eddig semmilyen balhét nem vitt el (max. a jutalékot), ezért nem is volt érdekelt abban, hogy rendesen csinálja.
ee
randomuser1 2008.06.26. 13:04:48
grigorij (törölt) 2008.06.26. 13:07:12
megoldás az új szám kérése (megteszik) majd aktíváltatni kell egy olyan funkciót, ami visszadobja a "ismeretlen" hívószámokat!!!
De inkább lemondtam az egészet...
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.06.26. 13:07:39
már bocs, de rajtatok (nem konkrétan rajtad, hanem az Invitelen) áll, hogy kivel szerződtök. Vagy kényszer hatása alatt álltok? Ha nektek megfelel a szar is...ráadásul ráfizetéssel, akkor a szerencsétlen ügyfél már tényleg ne csodálkozzon semmin. Ez a szinvonal.
egy_ember 2008.06.26. 13:08:27
dosszié 2008.06.26. 13:08:30
Üdv. xy Júni 20.
ui Amennyiben válaszküldeményt küldenének ezen levelemre a fent említett díjakat cégem leszámlázza maguk felé
Lukrecia 2008.06.26. 13:10:53
Szóval Invitel..mi? :)
Én már röhögök az egészen, engem no meg páromat is most fognak beperelni ezek...
Semmin nem csodálkozok, de jó ügyvédem van.
A másik, hogy lehet nem kellett volna befizetni az az 1900 Ft körüli számlát, megmondom miért: mert számlázni se tudnak. Nekem összevontak forgalmi díjjat és kötbért namost ezt én nem fizetem be. Mert a forgalmi díj az jogos a kötbér nem (de most nemirom le a történetet, esetleg ha kivik vagytok rá szivesen). Tehát visszaküldtem a számlának nevezett fecnit, hogy javítsák ki,
1; a kötbér nem szolgáltatás, nem áfás kategória (pedig igy összevonva áfá-t is tettek rá)
2; nem jogos a kötbér mert szolgáltatni nem tud
3; csak az akkori díjtartozást vagyok hajlandó fizetni..
stb...
Na bejött a képbe a Credit Expressz,+ a Credit Controll nevezetü...cég, most jött a fenyítés, hogy bíróság.
Nosza rajta.
Szolgáltatásukkal nem volt gond, de az üzletpolitikájukkal, hozzáállásukkal na az egy sz..r, és még finom voltam.
grigorij (törölt) 2008.06.26. 13:11:10
Már akkoriban az ország legmodortalanabb és legrosszabb ár/teljesítmény nyújtó cége volt!
staropramen 2008.06.26. 13:11:34
Még csak nem is Zrt?
a szívem szakad meg a ráfizetés miatt. nem próbáltatok még mondjuk korrekt ajánlatokkal, korrekt üzletkötőkkel piaci pozíciót szerezni. Állítólag van akinek sikerült
A krusovice ízlés dolga, nem haragszom érte.ez egy szabad ország, mindenki olyan sört ihat amilyet szeret
KopaszMercis 2008.06.26. 13:12:53
ugyes.. vegulis ha nem lesz tobb atbaszott ugyfel a homar kenyere is oda
ugyes ulzetpolitika
randomuser1 2008.06.26. 13:15:50
hajrá!
Gumidomino 2008.06.26. 13:15:52
(respect hogy kiálltál)
ősi rossz szokás egy aláíratlan szerződés alapján kiküldött számla miatt a szerződött ügynökökre kenni a szaros sünit.
illetve olyan partnerrel szerződést kötni, amely nem vállal felelősséget az általa végzett munkáért.
még undorítóbb az átvágott "ügyféltől" kvázi elvárni, hogy időt és energiát rászánva tegyen panaszt annak érdekében, hogy az invitel meg tudja fékezni a saját szerződött - és felelőtlenül dolgozni engedett - partnereit.
szerintem az inviteles üzletkötők szédítették meg a lovakat is.
azok meg nem tudnak szabadulni a szerződés béklyójából.
staropramen 2008.06.26. 13:16:17
ilyen már volt április végén.Emlékezz valami gyülevész banda tisztítószer csomagot küldött árumintaként aztán küldte a vastag számlát.Ők is valamiféle telefonos megbeszélésre hivatkoztak
Secnir 2008.06.26. 13:20:57
hadd foglaljam össze.
-felhívnak és elbeszélgetnek velem a semmiről, amire azt mondom, hogy NEM
-kiküldenek egy szerződést, amit alá KELL írnom, vagy visszaküldenem, hogy NEM
-de mégis visszaküldöm, meg felmondom, amit nem írtam alá
-kiküldenek egy felmondási díjat arról, amiről azt mondtam hogy NEM meg visszaküldtem, hogy NEM
-nem fizetem be, mert nincs miért
-kiküldenek egy szerződési díjat meg használati díjat arra, amit azt mondtam, hogy NEM, meg visszaküldtem, hogy NEM
akkor nem bennem van a hiba, ha ezekután vagy
1. leszaorom őket
2. feljelentem őket zaklatásért
KopaszMercis 2008.06.26. 13:23:03
ez igy kicsit keves vagy kapcsolasi szam kellene vagy.. hat mas nem nagyon felel meg de legalabb idopont amikor a szerzodest kotottek stb
májgeriberi 2008.06.26. 13:25:04
KopaszMercis 2008.06.26. 13:27:15
oriasi
randomuser1 2008.06.26. 13:27:17
Rózsaszín Lódenkabát 2008.06.26. 13:29:29
Roy 2008.06.26. 13:37:34
KopaszMercis 2008.06.26. 13:38:51
Asidotus 2008.06.26. 13:39:05
1. Meg kell tiltani az apróbetűt. Jogilag csak az egyforma betűméretű (és típusú) szöveg számítson szerződésnek, ami attól eltér, nem tartozik a szerződésbe.
2. Be kellene vazetni a 70-éves törvényt. Aki 70 éven felüleivel szemben bűncselekményt követ el, azt kiemelten büntetni, éppúgy, mint a kiskorúak sérelmére elkövetetteket.
randomuser1 2008.06.26. 13:41:47
ex-dr. vuk 2008.06.26. 13:50:37
Nemostan ez a VÜSZ vajon dragabb-e mint a vezetekestelefon elofizetes? ;)
Es egyebkent invitel teruleten vagyok (szeged), szoval itt nincs hurokatengedes sem...
Egyebkent errol a vonaluzembentartasrol egy szo nem hangzott el az ugyintezo szajabol, tehat gyakorlatilag szandekosan baszott at.
KopaszMercis 2008.06.26. 13:50:51
májgeriberi 2008.06.26. 13:53:22
Secnir 2008.06.26. 13:58:42
Én lennék terrorista! 2008.06.26. 14:06:03
mióta nem fizetsz a szerinted felmondott szolgáltatásért?
Mondtam pereljenek, mondták nem (mert tényleg ők voltak a hibásak), jó hónap után papírra vetettük a kölcsönös megegyezéssel történő szerződés bontást (mert látták, hogy nem hátrálok meg). Ha nem így tettünk volna, most biztosan Invitelt kakálnék a félelemtől.
A lényeg, hogy cirkuszolni és fenyegetőzni kell, máshogyan nem megy a mai gennyes világban, sajnos :-(
Pista Bácsi 2008.06.26. 14:10:04
Van még olyan ember, aki vezetékes telefon előfizetést köt ?!?!
Az ilyen:
Palkovicsnétól várja a nyeremény laptopot,
a románok már ellopták a lovát,
benzint adott a Hondásoknak,
pénzért sz.rik az Árkádban,
valószínűleg az OTP-nél van folyószámlája,
lemaradt a wiszérről Rómában,
szóval nem lehet sikeres ember ...
(Ha kihagytam valamit, akkor kérem pótolni)
bekbórd! 2008.06.26. 14:13:34
meg tescós napszecsóba pávázik.
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.06.26. 14:14:36
KopaszMercis 2008.06.26. 14:17:19
ex-dr. vuk 2008.06.26. 14:17:31
En ponthogy nem akarok, de azt mondjak, hogy "muszaj", ha ADSL-t akarok.
En rakerdeztem, a GVH-nal, hogy szerintuk ezt igy hogy. Varom a valaszt :)
Tenoce · http://www.deezer.com 2008.06.26. 14:18:06
Gadget 2008.06.26. 14:18:10
"Jót még nem hallottam az Invitelről, a Jusztnál is (le)szerepeltek már, k***ára nem sikeres, aki ezek után szóba áll velük."
Aki meg a Jusztnak elhisz bármit is, az sikeres ember nem lehet. Néhányszor csúnyán mellélőtt a nagysikerű műsorában.
Amúgy az üzletkötőt megkeresni, iroda ajtót letépni, batzpapuccsal segbberugni. :)
EMMI 2008.06.26. 14:41:23
anyukám nem idős, szenilis asszony. Nem enged be senkit a házba, csak ismerőst, de ha valaki rászorul - volt már rá példa - akkor kapun keresztül is tud segíteni. (mert őt még erre nevelték)
És ismerjük a gázost, meg a villanyost is.
Nűnű:
nem 70 éves - még 60 sincs - tud olvasni, még az apróbetűket is, igaz szemüveggel. Új szerződéseknél mindenképp kikéri a véleményünket.
Pista Bácsi:
nem kötöttünk új vezetékes telefon előfizetést, csak a régi van meg, de az is csak addig, amíg le nem jár az ADSL hűségszerződés. Amúgy:
saját laptopom van
lovam sosem volt
benzinre nem költök
Árkádban még nem jártam
nem OTP
Rómában nem repülővel voltam
azt tudom hogy sikeres nem lehetek, de szerencsére csak a te szemedben
Pista Bácsi 2008.06.26. 15:01:44
Mi van, csalánra pisiltél, azért vagy ilyen harapós?!?!
Vicceltem csak, az itt előfordult régi típus-esetekkel.
Ha mégis megbántottalak volna, akkor elnézésedet kérem!!!
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.06.26. 15:04:19
de most kaptam levelet, az inviteltől, hogy van nekem ingyé vírusbászter, aktiváljam. eddig oké, de itt a folytatás:
"Amennyiben a VirusBuster Professional programmal kapcsolatosan további technikai segítségre van szüksége, kérjük, írjon a support@virusbuster.hu email-címünkre, illetve hívja a 06 90 180 000-ás emeltdíjas telefonszámot!"
most ott meztelen fiúk lihegnek a telefonban szexet, vagy mitől lett a technikai support ilyen drága?
az igazi MPL melegebb éghajtra költözött. lö pá! ( 2008.06.26. 15:05:30
soseleszekelső 2008.06.26. 15:31:54
Feleségemet hívta a telefonos ügynök, ADSL + telefon csomagot ajánlott a mostani két külön (minkettő invitel) helyett.
Sajnos asszonyka belement a cserébe, mert csak az alacsonyabb árra, meg a percdíjra figyelt, és mert nem hívták fel a figyelmét, hogy negyedére csökken a sávszélesség.
Másnap küldtem egy elállási nyilatkoztatot, amire közölték, hogy ők azt panasznak vették, és elbírálják, de csak akkor szüntetik meg a szerződést, ha pozitívan bírálják el.
Újra elküldtem az elállási szerződést, megerősítve, hogy nincsenek abban a helyzetben, hogy bírálgassanak.
Erre írtak, hogy elbírálták a panaszomat és visszaállítják a sávszélességet. (Érezzem, hogy jó fejek)
Gyanús volt a levél, úgyhogy telefonáltam, kiderült, hogy azért kaptam egy egyéves hűségnyilatkozatot.
Némi győzködésre azt is sikerült töröltetnem.
Végül happy end, de ha nem vagyok tisztában a jogaimmal, és nem vagyok kellően kitartó akkor simán megszivatnak.
Fairy Girl 2008.06.26. 15:37:44
Végül (hosszas telefonálások után) beütötte a 3990.- Ft-ot, ki is számlázta, de egy ezressel kevesebbet kért. Most akkor...??? Nyilván nem vagyok sikeres, hogy nem 49857.- Ft-ért veszek ruhát, de az, hogy "nem tudom olcsóbban adni, mert ezt adja a"gép" - az olyan ugye -, szóval ez kicsit vicces.
IzzomAAgy 2008.06.26. 15:43:43
A legtöbb üzletkötő "bedolgozik", nem az Inviteltől kapja a felhívandó számokat, hanem nyilvános vagy illegális forrásból szerzi (ez a ritkább, hiszen ezért még fizetni vagy ravaszkodni kell, ami erőforráspazarlás). De a szerződéses partnereknek szoktak régi adatbázisokat is kiadni a szolgáltatók.
2.Folyamatos ellenőrzés van, de napi ezres nagyságrendű értékesítésnél nem lehet minden egyes kötést ellenőrizni, az szerintem mindenki számára egyértelmű. Vannak mintavételek a kötésekből, amiket visszahívnak, minőségbiztosítási célból./Amennyiben ilyenkor az ügyfél azt állítja, hogy nem kötött, semmisnek veszik a szerződést még akkor is, ha határozottan visszakövethető, hogy elfogadta az ajánlatot!/
3. A szerződéskötéskor (szóban) pontosan elhangzik az életbelépés dátuma (és erre is igent mond a fogyasztó) és azt tünteti fel a szolgáltató.
4. A fenti módon elfogadott szerződéskötési dátum után 8 nap az 8 nap, teljesen mindegy milyen lassú a bürokrácia.:)
5. A telefonos szolgáltatókon belül az ügyintézési folyamatok, a közhivatalokra emlékeztetnek valamiért:) Lásd eggyel feljebbi pont végét.
6. Mivel a rendszerbe feltöltött megrendelés aktiválva lett, ez szerződéskötést jelent minden egyes osztály számára (lásd számlázás például).
7. A felmondás későn érkezett be, lásd valahol 3.-4. es pont körül miért. Ha az ügyfél késedelem estén is mindenképp a szerződésbontást szorgalmazza, akkor az hűségidő alat szankciós díj ellenében megtörténik.
+1. Sztem sincs ez rendben így:)
soseleszekelső 2008.06.26. 15:55:00
- A telefonos üzletkötő véletlenül sem említett a 8 napos elállási határidőt, pedig kéne neki.
- A 1288-at hívtam vissza (értékesítés), ők mondták, hogy 8 napon belül elállhatok. (amit egyébként is tudok)
- A 1443 (ügyfélszolgálat) azt mondta, hogy az elállási jog csak új szerződésre vonatkozik, díjcsomagváltásra nem (figyelsz egy_ember?)
- A kiküldött szerződésben egy árva buznyák szó nincs elállási lehetőségről, holott a 17/1999 előírja az írásbeli tájékoztatást.
- A tájékoztató hiánya az elállási jogot 3 hónapra emeli (17/1999 (II.5.) 4.3.
Itt tehát a 4, elállási jogra vonatkozó hibából legalább 2 az Invitel-en belül történt, kár lenne tehát csak az ügynököt kárhoztatni.
De a fénypont az volt, amikor az invitel üf arról győzködött, hogy én nem elállási nyilatkozatot küldtem, hanem panaszt...
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.06.26. 16:47:23
Azaz ha 8 napon belül lemondanád automatikusan felhasználják az érvénytelenítő meghatalmazást és mégis csak élni fog a szerződésed.
Amúgy nálunk is idősebb családtagot rábeszéltek valamire - máig nem tudjuk mire. A lényeg az lett, hogy csak a prefix szám után tudnak telefonálgatni számla az nem jön csak az eredeti telefonszolgáltatótól :)
Erről a prefixes izéről nem is tudtam amikor elkezdett nemműködni felhívtam az ügyfélszolgát és meg akartam szüntetni a telefont. Ott monda a nőci, próbáljuk így ki.
Jimmy 2008.06.26. 17:39:42
Nooormális 2008.06.26. 18:02:17
Az Invitel helyett a Tele2 a főszereplő (bár egykutya, sőt mint már fentebb is említette valaki, már a tulaj is ugyanaz....).
Tavaly januárban a Tele2 egy üzletkötője rábeszélte édesanyámat (a telefon az én nevemen van, csak nem voltam otthon), hogy fizessen elő a Standard Plusz díjcsomagra. Ennek lényege, hogy automatikus előhívószám-választással minden hívás a Tele2-n keresztül megy. Csakhogy nekünk Felező díjcsomagunk van a T-Comnál, ahol a havidíj fele lebeszélhető. Édesanyám meg is kérdezte, hogy a Tele2-n keresztül is lebeszélhető lesz ez a pénz? Az üzletkötő válasza egyértelmű igen volt. Anyukám hitt neki, hiba volt... Asszem az ilyet hívják szándékos félretájékoztatásnak...
Én sajnos csak túl későn szereztem tudomást az egészről, így nem tudtam érvényteleníteni a szerződést. Felhívtam a Tele2 ügyfélszolgálatát, ahol azt a választ kaptam, hogy sajnálják, az üzletkötő (alvállalkozó, stróman, ismerjük a sztorit) ezek szerint hibázott. De természetesen ez nem volt elég indok arra, hogy a kötbért elengedjék, különben azonnal felmondtam volna a szerződést. Annyit legalább sikerült megtudnunk, hogy ha a 1515-ös előhívót tárcsázzuk, akkor a T-Comon keresztül mennek a hívások, így lebeszélhető a havidíj fele. Vagyis az automatikus előhívószám-választás, amit a Tele2 "kényelmi szolgáltatásnak" nevez, számunkra azt jelentette, hogy előhívót kellett tárcsáznunk, hogy lebeszélhessük a havidíj felét... Mindegy, lenyeltük a békát, havidíj úgy sincs, a semmiért meg nem fogok 7900 Ft lemondási díjat fizetni a Tele2-nek. Azt viszont eldöntöttem, hogy a szerződésben foglaltak szerint, a 12 hónap lejárta előtt 30 napon belül első dolgom lesz lemondani a szerződést. Ja, az érdekesség kedvéért azt is megjegyezném, hogy édesanyám, mint közeli hozzátartozóm jogosult volt megkötni a szerződést, de felmondani már nem jogosult...
Eljött az idő, és küldtem egy e-mailt a Tele2-nek, hogy szeretném a Standard Plusz előfizetésemet 2008. január 9-i hatállyal (vagyis az 1 év lejártának másnapján) felmondani. Természetesen azt is leírtam, hogy miért... Biztos, ami biztos alapon fel is hívtam őket. A nagyon készséges hölgy közölte, hogy december 14-ével törölték a szerződést, és idő előtti szerződésbontás címszóval kiszámláztak 7900 Ft kötbért. Mondtam, hogy ez igencsak meglepő, ugyanis a felmondási időpont benne van a felmondólevelemben. Ja, ezek szerint a kolléganő biztos elfelejtette... Megnyugtattam, hogy küldjék csak a csekket bátran, bizonyára be fogjuk fizetni a kötbért... Megígérte a hölgy, hogy kivizsgálják, és majd értesítenek.
Csekket nem kaptam, helyette kaptam egy e-mailt pár nap múlva, hogy "a szankciómentes törlési folyamatot elindítottuk."
Bonyolult folyamat lehet, mert 5 hónap múlva értesítettek a szerződés megszüntetéséről...
No de nincs ám vége még. Nemrég ugyanis kaptunk egy számlát 7900 Ft kötbérről... Az meg külön érdekes, hogy a számla kelte a kézhezvétel napja volt, most vagy ilyen gyors a magyar posta vagy...
Írtam egy barátságos levelet az ügyfélszolgálatnak, amiben megkérdeztem, hogy és ezt így hogy, és felmondtam a megmaradt szerződésem is A válaszban leírták, hogy a reklamációm jogos, tévesen került kiszámlázásra a kötbér. Sőt, még elnézést is kértek (legutóbb ezt elfelejtették).
Hurrá. Vajon ezzel vége? Meg lennék lepve...
Gumidomino 2008.06.26. 18:57:54
mondjuk kezd tele lenni a szekrény, de ha így haladunk, 20-25 év múlva a gyerekeim hálásak lesznek nekem. :)
EMMI 2008.06.26. 20:37:53
EMMI 2008.06.26. 20:39:18
Xezs 2008.06.26. 20:41:11
Ja, és a ráutaló magatartás intézménye ellen ne ágáljon senki: Gondoljon csak arra, ha beszáll egy taxiba, vagy lemegy a metró-aluljáróba. Nyilván nem akartok minden egyes utazásnál szerződést aláírni. Az viszont már köcsögség, hogy valakik azt használják ki, hogy egyes emberek nem annyira tájékozottak, és elhitetik velük, hogy telefonon lehet szerződést kötni. Akkor ilyen alapon ha én felhívok valakit és azt mondom hogy megveszem a 20 millás lakását, akkor az meg van véve? Gondolkozzon mindenki, mielőtt benyeli a hülyeséget! Azért van szánk, hogy leordítsuk az idióták haját.
Xezs 2008.06.26. 20:44:01
Attee 2008.06.26. 21:55:58
Ha mégis ragaszkodik valaki nosztalgiából vagy tudomisén milyen okból a vezetékes telóhoz, IP alapút használjon...ahol persze lehetőség van rá.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.06.26. 22:50:17
Sati 2008.06.26. 23:06:57
sobri jóskáné 2008.06.27. 08:49:41
soseleszekelső 2008.06.27. 08:51:16
A 17/1999 kifejezetten tíltja, hogy a vevő lemondjon az elállási jogáról. Bármilyen ilyen kitétel érvénytelen.
Itt a jogszabály. Nem hosszú, érdemes elolvasni, hogy egyszer és mindenkorra tisztában legyen a jogaival az ember
net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor
Más:
Ha valaki telefonon köt szerződést mondjuk az invitellel, ne várja, hogy majd jön a szerződés és aláírva visszaküldi. Az ugyanis szóban köttetik és a már érvényes szerződés érkezik.
fektoh 2008.06.27. 10:51:49
Abszurd hülyeség az, hogy az Invitel időt és pénzt áldoz arra, hogy saját leányvállalata helyett direktben szerződjön meglévő ügyfeleivel. Ennek csak akkor lenne értelme, ha két cég jogilag nem olvadt össze, és pénzügyi, valamint adminisztratív okokból a Tele2-t mint céget az Invitel meg akarja szüntetni, és ahhoz előtte ugye az ügyfélszerződéseket is át kell "cedálnia" magához. Csakhogy ennek ez a legköltségesebb és leghülyébb módja. Ahelyett, hogy drága ügynökökkel hívatják az ügyfeleket és jogszabályokba ütköző trükközéssel az eddig elégedett vásárlóikat maguk ellen fordítják, először is módosítaniuk kellene a Tele2 ÁSZF-et úgy, hogy a szerződéseket a szolgáltató átruházhatja az anyacégére, (erről a következő számlával kiküldenek egy udvarias értesítést), utűána pedig a következő számlával kimegy a levél az átruházás megtörténtéről. Persze az első értesítésben tájékoztatni kell az ügyfelet, hogy ha nem ért ezzel egyet, akkor x napja van felmondani a szerződést, illetve meg kell magyarázni érthetően, hogy a Tele2 gyakorlatilag már csak egy "brand", a szolgáltatást a felvásárlás óta ideje az Invitel nyújtja.
Persze ennél valószínűbb, hogy a szokásos szervezetlenség csapdájába esett az Invitel, vagyis az kedves ügynökönken fingja sincs arról, hogy a tele2-s ügyfél tulajdonképpen házinyúl, akire nem szabad lőni. (A cégünket mint valaha a Pantel-lal szerződött felhasználót kb. 2 hetente keres meg más-más kretén inviteles ügynök, hogy menjünk át hozzájuk, mert milyen jó szolgáltatásaik vannak. Általában nem értik meg, hogy más most is ott vagyunk...)
fektoh 2008.06.27. 10:53:44
EMMI 2008.06.27. 13:34:41
a Tele2-től nem kaptunk számlát, mert az Invitel állítólagos szerződése automatikusan törölt minket a Tele2-nél. Ezért is lett befizetve az első számla, mert ha telefonáltunk, akkor valakinek ki kell fizetnünk.
Az Ügyfélszolgálat szerint minden Tele2-es szerződést át akarnak vinni - előbb-utóbb, mert az Invitel marad belföldi telefonálásra, a Tele2-t meg külföldi hívásokra akarják alakítani. Vagy valami hasonlót magyaráztak, de ebben nem vagyok teljesen biztos. De tény, hogy elég hülye módon teszik
randomuser1 2008.06.27. 13:37:47
mutáns csiga 2008.06.27. 15:58:45
Az ügynök azt mondta a faternak, hogy írja alá a jelenléti ívet, hogy járt nála.Faterom aláírta, de mint kiderült a
a szolgáltatás megrendelését írta alá.
Pár nap múlva telefonáltak, hogy a megkötött szerződés alapján küldenek egy szakembert a bekötéshez.
A fater meg nem tudta miről van szó.
Alig tudta lemondani a trükkösen megkötött szerződést.Úgyhogy nagyon meg kell nézni ki mit ír alá.
Dezür 2008.06.28. 17:52:34
Mylady 2008.06.29. 14:22:31
Tutira láttátok, tele van vele minden mostanában.
Az egyiken egy ürge mellett egy olyan mondat van, hogy "Az apróbetűtől mi sem tekinthetünk el, de nem vágunk át vele"
Kérdésem: hogyhogy nem tekinthet el tőle? Van arra jogszabály, hogy a lényeget csak 6-os betümérettel lehet írni? Miért nem hoztak még olyan szabályt, hogy a szerződés minden része ugyanolyan betüvel írandó???
Töritanárom volt ilyen középiskolában: a dolgozatban olyanokat kérdezett, amik csak a lábjegyzetben meg a képaláírásokban voltak megemlítve.
Amigo Osito 2008.06.30. 11:12:34
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2008.06.30. 14:41:25
Köszi, de sajnos nem csak távollévők: becsenget és a kapuban iratja alá a szemetét...
Nick-haj 2008.07.02. 11:39:44
www.iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=11759716
bani186 2008.08.13. 14:25:04
Nekem van invitelem és semmi problémám nincs vele.De ha valakinek még is van az normális módon beszéljen azza az emberel akit ez érint és rendessen meglehet oldani mindent.
Remélem Zs. Jné rendbe jön a dolgod
bani186 2008.08.13. 17:37:46
Ha felhívnak az invitelesek akkor csak azt mondják ami a scriptbe elővan nekik írva.Tehát nem ők tehetnek róla ha valmi nem úgy sül el ahogy kéne!!!!!!!!!!!!!Sorry
MALKAVINA 2008.09.09. 23:46:07