Magyarországon már a farostot is kispórolják a lemezből. Árpi az Ikeában találkozott ezzel az új, összehajtható változattal, ami nem igazán győzte meg:
Kedves Homár! Azt hiszem, még a te ollóid is könnyűszerrel elbánnának azzal a "farostlemez" bútorhátlappal, amit az IKEÁ-ban vettem. (Tudom, nem vagyok sikeres...) Itt mellékelem az Ügyfélszolgálatnak küldött panaszlevelemet, az e-mail végén pedig a bizonyító fotók láthatók, elsőként az IKEA honlapján szereplő adatok, majd pedig az inkriminált bútorelem maga. Jó rágdosást!
Tisztelt Ügyfélszolgálat! Tegnap jártam az áruházukban, ahol vettem egy 80x106-os fehér Billy könyvespolcot. A 40 cm széles változatot korábbról ismertem, mindig meg voltam vele elégedve, nem egy csúcsminőség, de olcsón adják, az árát megérte. A tegnapi volt az első alkalom, hogy 80 cm-es darabot vásároltam, és rögtön meg is lepődtem, hogy a "laposra csomagolt" doboz nem tűnt szélesebbnek, mint a korábban hazavitt márkatársai. Itthon aztán hidegzuhanyként ért a felismerés, hogy a jobb helykihasználás érdekében a 80 cm-es polc hátlapját ÖSSZEHAJTHATÓ KARTONPAPÍR képezi. (A keskenyebb polc hátlapja farostlemez.)A problémám az, hogy ez SEHOL nincs feltüntetve, sem a katalógusukban, sem az áruházban, sem a dobozon, de még az internetes honlapjukon sem; sőt, ott ez szerepel. "Hátlap: farostlemez, fólia". Magyarán és kertelés nélkül: Önök hazudnak. Az már egy külön téma, hogy a kartonpapír az összehajtás miatt nem feszül úgy rá a polc hátuljára, mint a merevebb farostlemez, és hiába szögeltük oda a mellékelt szögekkel: azok átszakadtak rajta. Nevetséges.
A polcot természetesen vissza fogom vinni, és mivel már összeraktam, ezért Önök le fogják vonni a 30%-ot a visszatérítendő vételárból, teszek rá. A hazugságukat azonban nem hagyom annyiban; különböző fogyasztóvédelmi honlapokat is értesítek, egyúttal kérem Önöket, hogy a továbbiakban ne verjék át a vásárlókat!
Az utolsó 100 komment: