Tékozló Homár

Törölték az iPhone-rendelését

2008.09.01. 08:21 | jackyll | 49 komment

Prod esete vélhetőleg nem egyedi, hiszen sokkal többen rendeltek iPhonet interneten, mint ahány embert később visszahívtak. Azon belül már változhat, hány embert hívtak vissza azzal, hogy felborult a DHL kamionja, illetve valaki misztikusan törölte a rendelését, ezért nem kap telefont:

Bár tudom, hogy meszes ollóidnak nem megfelelő egy érintőképernyős telefon, de én úgy döntöttem, hogy előrendelek egy iPhonet kedvelt magyar szolgáltatónknál. (Tudom, nem vagyok sikeres.) Annak rendje és módja szerint minden adatomat megadtam, majd fel is hívtak 25-én, hogy 27-án szállítja a DHL. Teltek múltak az órák, de a csomag nem érkezett meg. Mivel a DHL-el jó kapcsolatokat építünk, ezért pillanatok alatt kiderítették, hogy ilyen csomag nem is került feladásra és én vagyok a nagyon sokadik akit a T-Mobil palira vesz és megpróbálja a szállítóra kenni a dolgot.

Eljött 28-a. "Természetesen feladtuk és még ma megérkezik." hangzott a készséges ügyintézőtől. Sőt még a DHL csomagszámot is megadta. Természetesen ilyen csomagszám nem létezik a DHL-nél. És eljött 29-e. Reggel közölték, hogy majd ma, de lehetséges, hogy késik, mert felborult a DHL kamionja. És eljött a délután. Új telefon a magenta óriáshoz, ahol közölték, hogy 26-án törölték a megrendelést. Hogy miért és ki? Azt sajnos nem tudják. :-(

Mellesleg a DHL-nél dolgozó ismerős újra megnézte, nincs ilyen csomag. Magyarul folyamatosan kamuznak. Lassan azt hiszem, inkább egy Touch Prot választok. Ja és más szolgáltatót. :-)

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CssaBee · http://cssabee.blogspot.com 2008.09.01. 08:30:32

Utolsó. Akkor ha jól értem van egy ügyintéző aki csak az igazat mondja és van egy aki csak hazudik??? Mintha a mesében lennénk...de ez tuti nem lesz hepi end...

mirror75 2008.09.01. 08:33:56

kora reggel ezüstérem!!

PeterBogyo · http://ujbuda.kutyaiskola.eu 2008.09.01. 08:35:28

Én nem bírtam kivárni, mire felhívnak ezért bementem a boltba és még a megjelenés napján megvettem. Nem volt semmi sorban állás, se várakozás.
Sikeres vagyok e?

csakazértse 2008.09.01. 08:36:44

Bótba bemegy azt megvesz.
Mijaza DHL? Zrt-e?

2008.09.01. 08:44:37

Nekem még nincs és nem is lesz iPhone-om. Sikertelen-e vagyok?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.01. 08:47:38

sikertelen vagy
mar EDE-nek is van

Secnir 2008.09.01. 08:56:16

rendeltede? fizettede? szoptade?
nem ,a harmadik nem jó....

SylverRat 2008.09.01. 08:57:45

mivan, senki sem dolgozik?

Pikka 2008.09.01. 09:20:48

én nem,mert nincs munkám. Sz'al asszem ájfonom se lesz.

gravy_t 2008.09.01. 09:29:39

én se dolgozok, mert még alszom

ex-dr. vuk 2008.09.01. 09:38:56

De minek neked iphone?
Szerintem siman raer 1 ev mulva amikor mar elerheto.

Ja vagy az nem trendi?

The Good Boy 2008.09.01. 10:58:41

Most félre minden poént meg előitéletet:
Mitől olyan nagy dolog ez az ketyere?
beszél helyetted? Vagy kitalálja a gondolatodat? Vagy drága pénzért netezhetsz vele? Vagy csak azért nagy csoda, mert a hős amerika okos gyermekei találták ki, meg veszik mint a cukrot?
De tényleg mitől jobb, mint egy másik telefon???
Én már azt sem értettem, hogy pl. az ipod miért jobb kétszer annyiért, mint mondjuk egy sima sony mp3. Ja hogy az ipod-nál külön program kell, hogy felmásold a cuccot rá, mig a többinél csak plug & play...
Tudom sikertelen kis emberi piszok vagyok itt a föld nevű levesben, aki ezen nagy dolgokat nem tudja értékelni, meg a helyén kezelni.

facsipesz 2008.09.01. 11:04:06

"Mitől olyan nagy dolog ez az ketyere?" Egyetlen megoldás: mély a torka. Máskülönben mi értelme? Idiotizmus térhódítása. Fogyassz, és szenvedj, az ilyen sztorikat ide be se kéne posztolni, mert megérdemli a mikulás. A konzumidiotizmus tipikus esete.

Tony Torpedo 2008.09.01. 11:13:15

Gondolom, te mint ügyfél mindent megtettél a rendeléssel kapcsolatban, mindened rendben volt... Unom már az ilyen egyoldalú sírást...

f3 2008.09.01. 11:41:09

"Mitől olyan nagy dolog ez az ketyere?" Tőlem elég sokan kérdezgették ezt. Egészen addig ment a fujjogás, amíg meg nem fogták... Utána jött tíz perc néma nyomkodás és csodálkozás. Tényleg más, mint egy "telefon". De azt aláírom, hogy nincs mindenkinek szüksége rá és hogy vannak hibái. De jelenleg egyedülálló a piacon. Szerintem.

Szil-Ka 2008.09.01. 11:50:33

nekem nem kéne ez az ájfón. Drága és túlmisztifikált. Jó a marketingje, de mit tud? Mert java meg flash pl tökre nem fut rajta...

Szil-Ka 2008.09.01. 11:54:48

f3, egyedülálló? Végy már a kezedbe mondjuk egy windows-os telefonos pda-t... már évek óta többet tudnak mint ez a izé. Csak az ájfónnak jobb a marketingje. Aki benyalja, meg is érdemli.

f3 2008.09.01. 11:59:29

Volt a kezemben. A stylusával együtt, meg a start menükre böködéssel együtt. Nekem ez megfelelő és ennyi. Lehet, hogy többet tudnak, de hogy hogy tudják, amit tudnak az nem mind1. De ne vitázzunk erről. Ez csak egy "telefon".

dwdHU 2008.09.01. 12:37:32

miert veri mindenki a faszat erre a semmittudo szar telefonra?

Emiceha 2008.09.01. 12:44:16

Na most egy finom vitát ide!

blackalex 2008.09.01. 13:01:03

nekem kellene ez az iphone, de sztem ár-érték arányban nincs rendben. főleg ha azt nézem ,h a macbookom kevesebb mint duplaennyibe került. aki meg nem használt huzamosabb ideig apple terméket az ne szidja.

Snayperskaya 2008.09.01. 13:10:32

Nekem 3 éve ugyan az a telefonom van....és még tökéletesen működik...LEHET VELE TELEFONÁLNI...gondolom az iFón is arra jó...:) (csak drágábban) (a plussz szolgáltatások mellőzését kérném, különben megyek bacc papucsba a Villa Medicsibe, Edével bográcsozni egy törött üvegasztalon) XD

É2I 2008.09.01. 13:22:53

@Secnir

Helyette pl:

BevettEd-e? MegettEd-e?

Ivan Kozirev 2008.09.01. 13:40:02

Ha felborult a kamion, akkor le kell menni az aluljáróba, ott papírdobozról kapsz majd egy "százaséé". :)

Szarazkoro 2008.09.01. 13:50:03

Ne huzzatok le, sztem jo ketyere az az iPhone, bar nekem nincs csak iTouchom,(telom van, 1 osoreg nokijjja,ami a celnak tokeletesen megfelel-minek meg1?) de itt 500 ingyen perccel es 200 ingyen sms-el az elofizui csomagban ingye' hajitjak utannad....Mit rendelgetsz, bemesz,megveszed...

Elmeboy (törölt) · http://elmeboy.blog.hu 2008.09.01. 14:20:04

Sharp mobilom van tűéles nagy kijelzővel - a 3G és OperaMini kombóval mindent ki tudok használni ami nekem fontos a netről.
Ingyen zenék, játékok, alkalmazások - és a nőgyógyász-ujjaimnak tökéletesek a nyomógombok is.
1 gigás előfizuval elvagyok mint Marci Hevesen.
Kígyónak lábsó, madaraknak fogsor, konzumidiótáknak Iphone.. :D

Pikka 2008.09.01. 14:22:34

Na arról nem beszélve, hogy beszélni+smsezni a többin is lehet, és kevésbé parázok a hagyományos telómmal, hogy elhagyom.
Exemnek volt ájpodja (amikor még újdonság volt itthon, sőt, sztem akkorát még kapni se lehetett). Nem is használta, mert úgyis csak kilopják a zsebéből...

Rajmond 2008.09.01. 14:29:55

Légyszives v-ki.kÜldje el nekem a Homár e-mail cimét . Koszi rajmond78@freemail.hu

thetriggerhappy 2008.09.01. 15:08:56

azért arra sem vennék mérget, amit a dhl állít. a sydney-ből hazaküldött egyik csomagunk 1 hónap késéssel jött meg, szamarából, orosz papírokkal.
a köztes időben min 3 verziót találtak ki az ügyfélszolgálaton, köztük azzal, hogy egy másik dobozunkba csomagolták az elveszett doboz tartalmát....talán még maguk is elhitték.
mindenesetre az ausztrál és a magyar dhl azt sem tudta, hogy mit hazudik éppen a másik.....

Almatlan Jozsi 2008.09.01. 15:27:03

Sziasztok!

Melyik Windows-os PDA mobilon van Java es Flash? Mondjatok 1-2 peldat legyszi mobilra amibol eladtak 1-2 millio peldanyt es van rajta java es flash.

koszi

faugusztin 2008.09.01. 15:40:52

Rajmond - mi lenne, ha a "Írjon a Homárnak!" linkre kattintanal ?

zjuhasz 2008.09.01. 15:57:29

Valóban felborult a DHL-nél egy Győr irányába tartó kamion, nekünk is volt rajta céges motyónk...

VilMarci 2008.09.01. 16:04:07

Józsi: melyik iPhone támogatja a Java-t és a Flasht?
Egyébként a topic nem arról szólt, hogy a T-bármi összehazudik megint mindent?

Almatlan Jozsi 2008.09.01. 16:12:26

VilMarci, koszi de nem valaszoltal a kerdesemre. Szerintem mindenki tudja mirol szol a topik.

En viszont lehet, hogy vennek egy PDA telefont amin van Java es Flash, ha olcsobb mint egy iPhone. Szoval van ilyen?

Mert ha nincs akkor igazsagtalansag elvarni az iPhone-tol is. A t-akarmi meg monnyon le:)

theutat villám 2008.09.01. 17:21:04

Akkor a Te ájfonod, barátom, ebben a kamionban volt, azóta biztos minden tűzoltó azzal telefonál:

www.langlovagok.hu/html/galeria/2383.shtml

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2008.09.01. 19:54:13

Akinek magenta cucc van a zsebében/lakásában, az sikeres ember nem lehet.

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2008.09.01. 19:55:29

Almatlan Jozsi!

Van egy eladó Fujitsu T 830-am. Nem érdekel?

leon, a proli 2008.09.01. 20:13:04

f3, téged jól átbasztak, az iphone nem stylusszal működik :DDDD

edéről az a nyelvtörő jutott eszembe, hogy EDE, DE BEDEZODOROZTAD MAGAD

leon, a proli 2008.09.01. 20:14:28

bocs baszki, azt hittem, az iphone-ról írod. szorri. :DDD

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.01. 20:20:01

Olyan cumó meg ami mindezt (mint az ájfón) egyben tudta mint PDA, már évekkel ezelőtt is volt, szóval rohadtul nem értem mi ez a nagy felhajtás.

Amúgy meg fényképezni fényképezőgéppel lehet, mert olyan telefont nem nagyon láttam még ami normális képeket csinál.

Ha meg valaminek akkora kijelzője van hogy olvasni lehessen rajta (PDA) az már nem fér el kényelmesen a zsebemben ha bulizni megyek. Asztalra kitenni meg tahóság :D


A DHL meg elég felemás dolog. Én feladtam a múltkor laptopot velük, nem írtam rá hogy törékeny. Odaért 1 nap alatt (belföld), nem törték össze és nem lopták el. Viszont a kapott küldeményszámra mindvégig közölte a rencccer hogy nem létezik.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.09.01. 20:21:50

@leon, a proli : Ami érintőképernyős, ahhoz azért van stylus, hogy ne zsírozd össze az ujjaiddal, ha pacal evés közben akarsz rajta böködni.

Már a Psion Revo + Palm Vx + hasonlók is működtek ujjal nyomkodva.

Megdobbent 2008.09.01. 22:36:56

Gondolom a DHL megkoszoni a t-nek a remek reklamot, es piaci pozicioerositest. Milyen szimpatikus fritz megoldas, le a kalappal.

GQ 2008.09.01. 23:04:01

DHL: melós sztori... 6 napig ül vámon a cuccunk, már kéne mint egy falat kenyér. Felhívom őket, hogy az állásidőt szépen rájuk fogjuk számlázni, ami nem lesz kevés a 3 napra, amivel tovább volt vámon, mint a "megengedett"... válasz: küldöm faxon a papírokat, amint visszakapjuk őket, indul a csomag a kézbesítésre. Még aznap du megjött... :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.09.02. 08:45:14

hat igen elmentetek abba az iranyba ki mit szeret/nr/
en a levisre eskuszom pl.
hagy vegyen mar mindenji okyat amilyet akar es attol ne legyen bunko meg trendi
please
thx

havera · http://holdfogyatkozasma.blogspot.com/ 2008.09.02. 10:36:39

iphone-t a sok sznobnak most azonnal, gyorsan dhl-el! szííívás. ;-)

storage 2008.09.02. 12:00:42

Szerintem meg a Zájfónodat már rég a DHL-es haver nyomkodja aki jól "utána nézett" hogy van e ilyen megrendelés szám. A T-Mobile meg csak neked generált egyet hasraütéses alapon, mert az jó neki. Az ügyfélszolgálatosok, meg körbe írogatták mondjuk minden nyomtatóra, hogy ha XY teleonál kamuzzátok neki ezt és ezt a számot... sőt, lehet hogy az akivel először beszéltél személyesen kért meg mindenkit, hogy csak neked csak most hazudjanak már valamit.

Mondanám, hogy hülye vagy, de szerintem tudod magadtól is.

imittto 2008.09.02. 17:41:05

IPhone? - megérdemled...

Tényleg csodálatos kis TELEFON, esetleg MÉDIALEJÁTSZÓ. De okostelefonnak hívni...kicsit utána kell olvasni az apróbetűsnek...
Bluetooth - igen van, de csak headsettel kommunikál. Képet, névjegyet meg úgy általában SEMMIT sem lehet küldeni/fogadni rajta...se szinkronizálni...
GPS - többhelyen is írták: nem támogatja a valós idejű navigációt. Megmutatja google map-en hogy hol vagy éppen, de magától sohasem fog frissíteni...nevetséges
MMS - egy okostelefonra ne kelljen már ehhez 3rd party cuccot venni...ehhez kell, anélkül nincs
Divx, xvid és egyéb média fájlokat konvertálgathatod hozzá, mert nem eszi meg őket

Konzumszar. Pedig kütyümániás vagyok, de ez...inkább egy komolyabb WM6-os GSM-PDA...az azt tudja, amit ráteszel...

Mindezt 24 hónapon át havi tizenezres csomaggal...hát barátom, te tényleg nem vagy egy sikeres ember!!!

f3 2008.09.03. 13:40:54

leon, a proli 2008.09.01. 20:14:28
bocs baszki, azt hittem, az iphone-ról írod. szorri. :DDD

Nem. A WinmobilPDAkról írtam. :D
süti beállítások módosítása