Tékozló Homár

Trehány Allianz

2008.10.03. 12:50 | jackyll | 57 komment

Közeleg a biztosítóváltás szezonja, úgyhogy a Homár kezdi gerjeszteni a hangulatot. Minker azután döntött úgy, hogy lepattintja az Allianzot, hogy az elmúlt egy évben egyszer sem sikerült maguktól kiküldeniük a kötelezős igazolást:

Furcsa kalandom volt ma. Az autóm kötelező biztosítása az Allianz-nál van. A díjat csoportos beszedéssel emelik le a számlámról és erről még soha nem feledkeztek el. Az igazolás megküldésével azonban akadtak gondok. Februárban tünt fel, hogy még nem kaptuk meg az első negyedéves igazolást. Szóltam az üzletkötőnek, aki hamarosan elhozta személyesen. Rendben. Azonban a második negyedéves sem jött meg. Nem értem rá, beküldtem a feleségem, oda is adták az igazolást és a kirendeltség vezetője (Szeged) sűrű bocsánatkérés közepette ígérgette, hogy ilyen nem fordul többet elő, majd ő utánanéz. Szinte meg sem lepett, hogy a harmadik negyedéves igazolás sem jött meg. Most én mentem be, de nem volt bent sem a főnök, sem az üzletkötőm (aki valahogy sosem vette fel a telefont), én pedig siettem, ezért ráhagytama dolgot. Tudom, nehéz elhinni, de ősszel is hiába vártuk az igazolást. Bementem, sorszámot húztam és sorra kerültem:

- Kezét csókolom! Szeretném elkérni a panaszkönyvet!
- Miféle panaszkönyvet?
- Azt amelyikbe panaszt lehet írni...
- Nekunk olyan nincs. (!!!)
- Nincs?
- Egyébként is minek az magának?

Előadtam a bánatomat, erre felhívták a pesti központot, ahol nyilvántartják az igazoláskiadást. Ott persze minden rendben. Rákérdeztem, hogy benne van-e amikor személyesen jöttünk be az igazolásért: csak az amikor az üzletkozőm hozta el, az összes többinek semmi nyoma. Azon gondolkodtam, kihívassam-e a kirendeltségvezetőt, de úgy gondoltam, inkább elhozom onnan a biztosításaimat és ezt a történetet elmondom minél több embernek.

Tehát ha azt akarja, hogy sok pénzért nagyon hülyének nézzék, forduljon bizalommal az Allianz-hoz!

üdv
Minker

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.03. 12:52:10

Első! Amúgy a csoportos beszedési limit nélkül a sikertelenség jele.

labi 2008.10.03. 12:55:24

Én azt nem értem, hogy a csekkek/emlékeztetők/felszólítók/ilyen lehívásos igazolások/hasonlók tök automatikusan mennek ki a biztosítóktól, egyéni szopatás céljára nem jelölnek be emberkéket, hogy "na ennek ne menjen"

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.03. 12:58:36

Na de ez az hogy akkor ha már szóltál akkor miért nem basztatták meg a renccerüket hogy küldjön neked is igazolást? Nem hülyének néztek hanem "csak" szartak rád. Jól tetted hogy eljöttél onnan, amúgy is sünszarást érdemelnének.

Az ellőbb meg csak azért írtam a limitet hogy úgy tűnjön hogy elolvastam mielőtt elsőzök :P

Candy Single · http://candysingle.blog.hu 2008.10.03. 13:01:09

Az Allianz mindig is egy tetű szar volt... mit vártál? Nekem kétszer emelték le a számlámról az éves díjat, de csak a következő évben, az elszámolásnál akarták visszafizetni... nos, volt kilincsletépés, bac-papucs.. pénz vissza, biztosítás megszüntet és máshova el.. cserébe egy évig nem küldték el a bonusomat a következő helyre, akik emiatt M4 kategóriába raktak... az sok száz ezer forintos, minuszos kötelezőt jelent.. khmm.. levél, egyidejűleg elküldve ide-oda, felügyeleti szerveknek, ahova kell.. érdekes.. 2 nap alatt rendeztek mindent.. patkány, sunyi banda! Sünt nekik!

Candy Single · http://candysingle.blog.hu 2008.10.03. 13:02:28

..és a százezer még mindig egy szó..:)

2008.10.03. 13:02:53

nem értem a problémát: ez teljesen default magatartás hengöriben.
Lehet hogy sikertelen vagyok, de én sárga csekken fizetem magam a biztosítást. És akkor legalább én döntöm el mikor fizetek és rögtön a kezemben is van az igazolás róla. jojcakát.

Hubika 2008.10.03. 13:03:41

"egyéni szopatás céljára nem jelölnek be emberkéket, hogy "na ennek ne menjen"" - ismer valaki még ilyen céget?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.03. 13:05:11

@kulics : Itt sem a fizetéssel volt a baj, az ltaában azért szokott menni, csak a büntetés-elkerülési (másra úgysem jó) pappert nem küldték cserébe.

elwood 2008.10.03. 13:22:23

Miért nincs nekik panaszkönyvük ? El kell kérni és beleírni, hogy nincs.

Vagy a falra.

2008.10.03. 13:23:28

Értem én ezt.
Csak ha csekken fizeted be akkor te vagy döntési helyzetben, ha levonatod és várod, hogy igazolást küldjenek, akkor meg kiszolgáltatott helyzetben vagy.
Ez a nagy különbség.
És ez nem-az-az-ország ahol jó dolog kiszolgáltatottnak lenne.
Csak ennyit akartam mondani.
Köszönöm a türelmet.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.10.03. 13:30:30

Az én biztosítóm meg előre küldi az igazolást az esedékes számlával együtt.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.10.03. 13:34:20

nekem sem jött még meg az igazolás (nem allianz). 30-án már bennt voltam az irodában. azt mondták no para majd megjön, 30-napig még ugyis elfogadják a régit. még mindig nem kaptam meg. jövő héten már mérgesebb leszek, akkor már igazolás nélkül ki nem raknak az irodából

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.10.03. 13:36:22

ja eddig nekem is előre küldték, legutóbb is már 25-én nálam volt. ez most egyszeri eset hogy késik, ezért sem csináltam ebből még nagy botrányt amikor bementem az irodába. de jövő héten már nem lesz köszönet.

Pista 2008.10.03. 13:41:34

Nekem is az Allianz-nál volt KGFB-om. Pár éve, amikor lemondtam, személyesen
vittem be a lemondó nyilatkozatat a szegedi kirendeltségbe. A pult mögött egy szőrmók, bunkó csávó ült, és miután átvette a papirt, beszólt nekem:
"Asziszi, hogy másutt jobban jár?"

Én meg válaszoltam:
"Semmi köze hozzá!"
(amúgy az új helyen fele annyit kellett fizetni, mint az Allianznál)"

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.10.03. 14:01:45

Egy -nem mellesleg informatikus!-ismerősöm haverja az Allianznál dolgozik, na ő mondta, hogy direkt foglalkoztatnak egy hekkert, aki feltelepített egy programot, hogy negyedévente véletlenszerűen kiválasztott ügyfeleknek ne menjen ki az igazolás. Hogy Minker már harmadszor nem kapott, így puszta véletlen.

Amúgy a Posta már teljesen megjavult? Nem lehet, hogy ott vesznek el a levelek? Csak úgy kérdezem.

AlulírottFentemlített 2008.10.03. 14:07:59

A ráckevei strand postáján sohasem, mert a platós ifa egyúttal ponyvás is és nem fújja le róla a menetszél a leveleket.

É2I 2008.10.03. 14:35:07

Az Allianz qrva drága, fele annyiért vagyok immáron négy éve egy másiknál. Nem, nem MÁV akármi legolcsóbb. Hála az égnek semmi baj velük, eddig mindig előre küldték a negyedéves igazolást. Talán egyszer nem kaptam meg, bementem; kérdés nélkül nyomtattak egyet.
Én is csodálkoztam, hogy ilyen is van.

Jah és kell lenni náluk panaszkönyvnek, mivel szolgáltatnak, pénzért. Jól látható helyen ki kell függesztve lennie. Tehát a levelet lehet küldeni a felügyeleti szervüknek is. Mindjárt lesz panaszkönyv is - ha meg nincs -, bünti is.

Koli 2008.10.03. 14:48:25

Évente kell fizetni a biztosítási díjat, így csak évente egyszer kell bosszankodni az igazolás miatt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.03. 14:51:22

@Kulics : Miért ha a csekket befizeted akkor tuti küldenek igazolást?
Persze azokban az esetekbenigazad van amikor a csekkel jön az igazolás.

bekbórd! 2008.10.03. 14:51:34

Én nem az Allianznál vagyok, negyedévente fizetek, de már év elején küldenek egy kis papírkát (ami befér a forgalmiba), amin igazolják, hogy arra az évre érvényes biztosításom van.

É2I 2008.10.03. 14:52:00

@Koli

Illetve nyegyedévente, esetleg havonta, én nem kívánom nekik előre kifizetni. Kamatozik az nálam is ;)

É2I 2008.10.03. 14:53:09

@ColT

A csekk maga igazol.

É2I 2008.10.03. 14:55:52

Jah egyébként a folyószámla egyenleg is. Csak hát az nagyobb, nem lehet úgy becsúsztatni a forgalmiba.

Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.10.03. 14:56:50

enenmegaziren,
"Talán egyszer nem kaptam meg, bementem; kérdés nélkül nyomtattak egyet."

És honnan tudták, hogy miért mentél be? Vagy bárkinek adnak igazolást, aki bemegy és nem kérdez?

Allianzban amúgy dugott már valaki?

CID 2008.10.03. 15:12:30

"elwood 2008.10.03. 13:22:23
Miért nincs nekik panaszkönyvük ?"

Lehet, mert vásárlók könyve, a becsületes megnevezése. Ugyebár abba dícséretet is lehet írni, gondolom az itt kommentelők ezt nem teszik :)

AlulírottFentemlített 2008.10.03. 15:14:13

"Allianzban amúgy dugott már valaki?"

Állítólag egy 3 diplomás pár igen, csak az volt a baj, hogy igazolást ők sem kaptak.

Naív lélek 2008.10.03. 15:17:27

Sziasztok! Lelkes olvasója vagyok egy ideje a homárnak, sokat tanultam belőle. Most éreztem, hogy regisztrálnom kell. Velünk a következő történt meg az aegonnál. Egy éve, mint eddig minden évben neten váltottam biztosítót. Tavaly ütött be először a villám a rendszerbe. Túl sokan válltottak, fújta ezt a média és a net mindenhol , legyenek türelemmel az emberek. Én türelmes voltam, csak neten irogattam az új biztosítónknak leveleket február vége felé, hogy még nem kaptunk semmit , szeretnénk fizetni. válaszra sem méltattak. aztán kaptunk egy levelet március vége felé, hogy halasztott fizetést alkalmaznak , de biztosításunk van. A következő levél április közepén jött, hogy felmondták a biztosításunkat nem fizetés miatt. Elvették a b5-et. Na szépen mentem is ajtót csapkodni, kifogás az volt az ő rendszerük szerint ők mindent kiküldtek nekünk... Csak valahol elveszett az éterben , gondolom én. Leveleztem a központtal , az első levél a szokásos gépi szöveg, nem áll módjukban visszaállítani a bónuszunkat, de kötelesek vagyunk náluk megkötni visszamenőleg a biztosítást A0-ban. Ja és fizetni még + 6000-t a felügyeletnek, mert én álnok nem fizettem be azokat a csekkeket amit meg sem kaptam...
Aztán írtam nekik egy levelet , hogy az fel se merűl bennük, hogy elveszhettek azok a levelek a postán is, esetleg mért nem ajánlva adják fel az ilyen dolgokat. Ja és persze, hogy amint lehetséges minden szerződésemet felbontom náluk. Elküldtem a levelet ( természetesen ajánlva ) minden fönöknek nevezett egyénnek az egonnál. Jött is a válasz ( ami már nem gépszöveg volt) , hogy ők sajnálják, de akkor is én vagyok a híbás. Befizzetük a díjakat, vártuk a viszzaigazoló zöld papirkát, nem kaptuk meg... Ismét mentem ajtót csapkodni. Szemlesütve nyomtatták. Most várom az utolsó negyedévest.. ( az ügynök előre szólt már, ha ez sem jönne meg akkor mehetek be ismét és ő kinyomtatja nagyon szívesen) Hát ennyi... Én biztos , hogy váltok novemberben... Bocs, hogyha túl bőlére eresztettem. :)

Naív lélek 2008.10.03. 15:24:38

jaj, az elöbb lemaradt a legjobb rész az egészbe: szeptember 24-i dátummal szept. 29-én kaptunk egy levelet tölűk, hogy köszönik, hogy őket választottuk! Munkatársuk fel fog hívni és utána még egy kis ajándékkal is kedveskednének nekünk. Párom mondta is , hogy elfogadja a bónuszunk visszaállítását, ha ezt nem ajánlják fel akkor mehetnek a b.... Most várjuk a hívásukat...

CID 2008.10.03. 15:26:52

enenmegaziren 2008.10.03. 14:52:00
@Koli

Illetve nyegyedévente, esetleg havonta, én nem kívánom nekik előre kifizetni. Kamatozik az nálam is ;)

Azért, éves fizetésnél, nem kevés kedvezményt kapsz.

BODza 2008.10.03. 15:53:52

Én negyedévente fizetek, csekken... viszont rendszeresen a fizetési határidő előtti napokon jön meg a csekk... most is megkaptam hétfőn, de szerda a csekk lejárati ideje... semmi 8 nap, vagy legalább annyi átfutás, amíg beérne a pénz... gondolom, ha közben káresemény történne, az lenne a válasz, hogy nincs rendezve a díj, nem fizetnek... jó taktika... én is váltok novemberben... :)

CID 2008.10.03. 16:13:51

BODza: szerintem nem, a postai befizetés dátuma a mérvadó. Azt hiszem

Micsoda??? Ez nevetséges!! 2008.10.03. 16:57:26

Már bocs, de az Allianz-nál csak lúzerek és nem sikeres emberek kötnek bármiféle biztosítást. Az igazán sikeres emberek a MÁV ABE-nél kötik meg minden nemű biztosításukat, hiszen róluk köztudott, hogy sikeres és megbízható cég, illetve hogy teljes mértékben és elkötelezettséggel ügyfélközpontúak.

Amúgy ha már itt tartunk, nem hallott esetleg valaki valamit arról a MÁV ÁBE-es fickóról, aki sikkasztott? Nekem úgy rémlik, mintha nagy lenne a csönd a médiában az ügyről, biztosan ezt is besöprik a szőnyeg alá...

jesszumpepi (törölt) 2008.10.03. 17:16:20

Ha már Kulics beismerő vallomást tett,én is teszek:csekken fizetünk szinte mindent.Akkor fizetek,amikor tudok,meg akarok.

Ha kell,valamelyik fizetnivalót csúsztatom.A csekkszelvényeket elteszem egy külön dobozba.
Nem tart soká a postai feladás.Különben is viszek újságot.
Leginkább az a zavaró tényező,hogy milyen türelmetlenek az emberek.

Pedig általában rövid idő alatt lehet végezni.

Unbiased 2008.10.03. 17:49:54

Nem értem, miért kell nekem az engem megállító rendőrnek bizonygatni, hogy van kötelezőm. Miért nincs egy központi nyilvántartás, ami mellesleg azzal foglalkozna, hogy a nem fizetőket keményen felelősségre vonja.

Secnir 2008.10.03. 18:09:26

"Nelson Mandula 2008.10.03. 14:56:50
[...]
Allianzban amúgy dugott már valaki?"

én még nem, ritkán járok külföldön...
:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.03. 19:19:14

@enenmegaziren : Hopp ezt benéztem bocsi.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.03. 19:20:26

jesszum
Te miert viszel ujsagot a postara?
az en idomben meg arultak

hiszti 2008.10.03. 22:44:50

A Allianz nekem sem küldi meg. Negyedévente kell kérnem az ügynököt, hogy juttassa el hozzám.
Amikor szóvátettem, hogy a francnak nem küldik ki, azt mondta, hogy így legalább negyedévente találkozunk.
Most örülnöm kéne?

Mylady 2008.10.03. 22:52:00

hiszti,
az erősen függ attól, hogy néz ki az ügynök :)

hiszti 2008.10.03. 23:06:44

Kimondottan jó pasi, de szeretem ha a vad nem áll meg a puska előtt. Legalább egy kicsit szaladgáljon ;)

Szarazkoro 2008.10.04. 09:22:21

Hagyma:
Vacon a nagypostan meg megvan az az ujsagosbode, emlekszel ra?

nyunyógomez · http://indafoto.hu/arecibo 2008.10.04. 11:12:48

Én az Egonnál vagyok, remélem már nem sokáig...Csekkeznék velük, negyedév végén mindig megy nekik a mail, hogy ugyanmá kéne a csekk, erre mindig küldenek köszönőlevelet, hogy őket választottam,stb...Rá egy hétre azért megjön a csekk.

lopicigaspar 2008.10.04. 12:37:46

Szintén aegon. Tavaly csekkes 1/4 éves biztosításom volt náluk, amit persze tologatva fizettem. Hát egyszer Béláim túltoltuk eset következett be, szeptemberben felmondtak. Annak rendje-módja szerint bementem, kifizettem az atyaúristen büntit is, újrakötötték. Novemberben neten néztem, hát én immár kit válasszak? Kidobta, hogy máv és posta után aegon a legolcsóbb nekem, fele annyi, mint volt. Fel az oldalukra, az kidobta, hogy 2 ezerrel több lesz az idei, mint az előző. Felhívtam őket, csaj eligazított, hogy mondjam le náluk a biztosítást és kössek náluk újat. Mindezt lerendezte telefonon, úgy, hogy visszahívott (az adatok nem voltak nálam). A papírok valóban nehezen jöttek meg, de megjöttek. Havi csoportos beszedés működik, azóta nem toltam "túl" :)
És a slusszpoén: a szerződés újrakötése (nemfizetés miatt)ellenére megadták a B1-et.
Ilyen is van

Stevwe 2008.10.04. 13:48:18

A beszedési megbizással eddig SOHA egyetlen biztosítótol sem jött meg időben az igazolás ! Hiába hirdetik reklámozzák hogy ilyen jó olyan jó. The Best is: CSEKK! A rendőrbácsit nem érdekli, hogy miért nincs nálad igazolás...

tc 2008.10.04. 13:59:31

Az allianznál fölösleges bárhova bejárkálni az igazolásért. A weblapjukon rá kell bökni, hogy küldjék és pár nap múlva hozza a posta.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.04. 18:04:16

Szarazkoro
az az igazsag en mar a nagypostara sem emlekszem hol volt
ujsagot az ujhegyi es nem tudom mi sarkan vettem az etelbar vagy mivel szemben

Zsírfeka 2008.10.04. 18:21:05

tc: én is bizony ráklikkeltem a honlapon hogy kellene egy nemzetközi zöldkártya, mert mentünk nyaralni...mondom milyen szuper, kiküldik, nem kell sorban állni stb
ehhez képest a nyaralás napjáig vártam, majd elmentem a honlapon szereplő címre, melyen nem volt Allianz kirendeltség, bementem a flórián térre, ahol másfél órán át ültem a kirendeltségbe, mert 2 asszony foglalkozott a biztosításokkal
ezek mellett az hogy én is szóba elegyedtem tizenéve nem látott képviselőnkkel, aki megígérte az igazolást, és olyan 2 hétre rá meg is jött
a helyzet pikantériája, hogy évesek vagyunk, mégis negyedévest küld az A.
szóval gáz társulat, de a kárrendezés az tök korrekt, én csak ezért szeretem

elfmage 2008.10.05. 15:00:50

heeeeheeeeeeeeeheeeeee :)
Korrekt kárrendezés?

Olyan számaik vannak amiért én szégyenlem magam ha ki kell őket hívni.

Beázott WC plafon+ oldalfalakra kiszámolt 9500.- Ft-ot a mókus.
Persze szemle meg minden, mert csalsz lopsz hogy bejelented, ahelyett hogy kussban fizetnéd a sarcot.

Egy Egon vagy Generali kb 15-20eFt-ot számol szemle nélkül egy ilyenre.

Picujka 2008.10.05. 16:08:22

Erre ugyanazt tudom kommentelni mint a Té-g*cis postoknál: megérdemli az aki a nyalianz-al szóba áll! A legdrágábbak a piacon, és még kecsegek is az ügyféllel.

Fairy Girl 2008.10.06. 10:24:07

Most először érzem sikeres dolognak, hogy nincs autóm :)

flea 2008.10.06. 13:36:19

Allianzos sztori:

- kötök cascót (biztositas.hu-n), beállítom a csoportos beszedést
- bankban vmit elk*rnak, beszedés sikertelen
- levél jön, h gyorsangyorsan fizessek, mert megszűnik a szerződés
- telefonon ügyfélszámot elkér, bankkal egyeztet, csop.beszedést meggyógyít
- Allianzos ügyintézőhöz kérdés: akkor lehívják-e újra, vagy ami nem sikerült, azt fizessem be a küldött csekken? Válasz: no para, no csekk, lehívják
- 2 hét múlva levél jön: nem fizettél, megszűnt :) (mint kiderül: alapesetben lehívták VOLNA, de az adott hónapban már nem volt több "lehívási napjuk")
- telefon: de nekem kell casco, és rajtam nem múlt, hogy nem bírtátok beszedni, barmok...
- válasz: oké, akkor az elmaradt díjjal (csaknem 40k, szigorúan kp-ben!) és az autóval menjek be a kárrendezőbe (gondolom kilométeres sor, de mindenképp elmebeteg nyitvatartás és világ végi helyszín), ahol felmérik, h nem azért akarom-e újraaktiválni a szerződést, mert közben pont sikerült összetörni a kocsit. És akkor majd újraaktiválják.
- kérdés: nem egyszerűbb ennél új szerződést kötni?
- válasz: dehogynem
- köszi visszhall :)

(hozzátartozik, hogy rezgett a léc, de végül az új szerződést is velük kötöttem, mert ők voltak a legolcsóbbak. ehhez ugyan befáradtam a kirendeltségre, de legalább egy 100% hozzáértő ügyintéző srác pikkpakk elintézte az egészet, és láss csodát, azóta működik... Valamint mivel az autó ekkorra már használt lett, a havi díj is vagy 20%-kal kevesebbre jött ki :))))

Szanyi Laura 2008.10.08. 15:07:12

Kedves Minker!

Köszönjük, hogy felhívta figyelmünket az esetre. Bár a név és adatok hiányában nem tudjuk az esetet pontosan beazonosítani, a körülményeiből valószínűsítettük, kiről és milyen ügyről lehet szó. Az alábbiakat találtuk: Kb. két héttel ezelőtt egy ügyfél a felesége nevére szóló gfb díjigazolását kérte, és egyben panaszolta, hogy egy ideje nem kapja meg leveleinket és így személyesen kell bejönnie a díjigazolásért. Kérte a panaszkönyvet.
Az ügyfélszolgálatos munkatársnőnk közölte, hogy panaszkönyvünk nincs (mármint nem könyv-formában rögzítjük a panaszokat, hanem panaszbejelentő űrlapot használunk), s azonnal intézkedett az ügyben. Még ott, az ügyfél jelenlétében felhívták Budapestet, és egyeztették a nyilvántartásban szereplő adatokat. Kiderült, hogy minden, a nyilvántartásunkban szereplő adat helyes, a postázási cím a valóságnak megfelelő, s nyilvántartásunk szerint a leveleket rendben postáztuk. Az ügyfél feltehetően nem cégünk hibája miatt nem kapta meg a díjigazolást postán. Ügyfélszolgálati munkatársunk természetesen intézkedett, átadta a kinyomtatott díjigazolást, és az ügyfél távozott. Tekintettel arra, hogy a panaszt az adatok egyeztetésével, illetőleg a díjigazolás kiadásával azonnal és helyben orvosolták, az ügyet - mint a továbbiakban intézendő panaszt - valóban nem rögzítették, ezt az ügyfél sem kérte.

Az esetet intéző kolléga az egyik legrégebben társaságunknál dolgozó ügyfélszolgálati munkatársunk, nagy rutinnal és empátiával. Elképzelhetetlen, hogy magatartása ne az ügy megoldására irányult volna és hogy kommunikációjának stílusa helytelen lett volna. Ha mégis valami félreérthető lett volna, amit az ügyfél sérelmesnek érezhetett, akkor természetesen ezúton is szíves elnézését kérjük.

Mindenesetre köszönjük a jelzést, a (feltételezett) konkrét esetben kivizsgáljuk, miért nem jutott el ügyfelünkhöz a díjigazolás, ha a nyilvántartásunk szerint kiküldésre került a megadott címre.

Tájékoztatásul megjegyzem, hogy az ügyfelek visszajelzései, panaszai fontosak számunkra, ezt rögzíti is a panaszok intézésével kapcsolatos belső szabályzatunk. Valamennyi fiókunkban, az ügyfélszolgálati térben olvasható panaszkezelési politikánk "A panaszkezelés elvei és gyakorlata" címmel, ami a panaszkezelésünkkel kapcsolatos legfőbb tudnivalókat rögzíti, ügyfeleink tájékoztatásának érdekében.

Üdvözlettel
Szanyi Laura
Allianz Marketing és Kommunikáció

tibor.c 2010.04.28. 21:37:27

Itt az én sztorim:

„Pénzbirsággal” sújt a biztosító! Megbüntetett 10 évre előre...

Majdnem három évtizede ugyanazon biztosítónál van a gépjármű felelősség biztosításom. Azóta csak befizetőjük vagyok, fizetési hátralékom sohasem volt. Bár folyamatosan gépjárműben ülök, még egyetlen kárt sem okoztam.
Azonban két éve folyamatos problémát okoz a normális kapcsolat tartás, mert levelezési címemet kérésem ellenére megváltoztatták. Többször kértem, hogy javítsák ki, végül azonban a hibajavítás legegyszerűbb módját a szerződés törlését választották, valamint bónusz besorolásomat nullázták. Ennek következményeképpen a korábbi 18 ezer Ft-ot drasztikusan megemelték, most 54 ezer Ft-ot kell fizetnem.
A történet:
2009. év elején papírgyűjtőktől véletlenül került hozzám egy 2008. decemberében keltezett felszólító levelük. E-szerint fizessem be az addig esedékes biztosítási díjat dec. 31-ig, mert egyébként törlik a biztosításomat.
Mivel nem tudtam határidőre befizetni, a legkedvezőbb bónusz besorolásomat megszüntették, kérésemre azonban hamarosan helyreállították, mivel a hibás címzés miatt nem tudtak időben értesíteni.
2010-ben ugyanaz történt! A levelük újra híbás címre ment.
Ez esetben mérlegelés nélkül elutasítottak. Elismerték ugyan hibájukat, de beérték egy szimpla bocsánat kéréssel. Az eset kapcsán minden felelősséget rám hárítottak azzal, hogy amúgy sem írja elő a tövény számukra az értesítési kötelezettséget, és a „bíróság előtt meg tudják védeni az álláspontjukat”. Én viszont állítom, hogy a legkedvezőbb bónusz besorolásomat, a kármentes vezetésemmel értem el, nem a fizetési morálommal.
Az idő pénz, a biztosító munkatársai is jól tudják. Amennyit én veszítek havonta, azt ők megnyerik. Folyamatos levelezésben vagyunk. Részükről egy hónapnál több idő is eltelik, mire választ kapok leveleimre.
Ma már számtalan eszköz áll rendelkezésre kacsolatfelvételre, a biztosítóm 2 éven keresztül mégsem tudott elérni. Ilyen esetben az üzletkötőjüknek lenne egy feladata, mégpedig a kapcsolat felújítása. Ha biztosítást szeretnének kötni, akkor persze ismerik az elérhetőséget, „bombáznak” akaratom ellenére is.
Egyébként én sem tudom elérni a biztosító vezetőjét, elhappolják előle a leveleimet!

Nem tudom őket otthagyni, amíg nem rendezik a bónuszomat...
süti beállítások módosítása