Közeleg a biztosítóváltás szezonja, úgyhogy a Homár kezdi gerjeszteni a hangulatot. Minker azután döntött úgy, hogy lepattintja az Allianzot, hogy az elmúlt egy évben egyszer sem sikerült maguktól kiküldeniük a kötelezős igazolást:
Furcsa kalandom volt ma. Az autóm kötelező biztosítása az Allianz-nál van. A díjat csoportos beszedéssel emelik le a számlámról és erről még soha nem feledkeztek el. Az igazolás megküldésével azonban akadtak gondok. Februárban tünt fel, hogy még nem kaptuk meg az első negyedéves igazolást. Szóltam az üzletkötőnek, aki hamarosan elhozta személyesen. Rendben. Azonban a második negyedéves sem jött meg. Nem értem rá, beküldtem a feleségem, oda is adták az igazolást és a kirendeltség vezetője (Szeged) sűrű bocsánatkérés közepette ígérgette, hogy ilyen nem fordul többet elő, majd ő utánanéz. Szinte meg sem lepett, hogy a harmadik negyedéves igazolás sem jött meg. Most én mentem be, de nem volt bent sem a főnök, sem az üzletkötőm (aki valahogy sosem vette fel a telefont), én pedig siettem, ezért ráhagytama dolgot. Tudom, nehéz elhinni, de ősszel is hiába vártuk az igazolást. Bementem, sorszámot húztam és sorra kerültem:
- Kezét csókolom! Szeretném elkérni a panaszkönyvet!
- Miféle panaszkönyvet?
- Azt amelyikbe panaszt lehet írni...
- Nekunk olyan nincs. (!!!)
- Nincs?
- Egyébként is minek az magának?Előadtam a bánatomat, erre felhívták a pesti központot, ahol nyilvántartják az igazoláskiadást. Ott persze minden rendben. Rákérdeztem, hogy benne van-e amikor személyesen jöttünk be az igazolásért: csak az amikor az üzletkozőm hozta el, az összes többinek semmi nyoma. Azon gondolkodtam, kihívassam-e a kirendeltségvezetőt, de úgy gondoltam, inkább elhozom onnan a biztosításaimat és ezt a történetet elmondom minél több embernek.
Tehát ha azt akarja, hogy sok pénzért nagyon hülyének nézzék, forduljon bizalommal az Allianz-hoz!
üdv
Minker
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.03. 12:52:10
megmondtam előre 2008.10.03. 12:53:11
bikmakk · http://srbija.blog.hu 2008.10.03. 12:53:34
labi 2008.10.03. 12:55:24
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.03. 12:58:36
Az ellőbb meg csak azért írtam a limitet hogy úgy tűnjön hogy elolvastam mielőtt elsőzök :P
Candy Single · http://candysingle.blog.hu 2008.10.03. 13:01:09
Candy Single · http://candysingle.blog.hu 2008.10.03. 13:02:28
2008.10.03. 13:02:53
Lehet hogy sikertelen vagyok, de én sárga csekken fizetem magam a biztosítást. És akkor legalább én döntöm el mikor fizetek és rögtön a kezemben is van az igazolás róla. jojcakát.
Hubika 2008.10.03. 13:03:41
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.03. 13:05:11
elwood 2008.10.03. 13:22:23
Vagy a falra.
2008.10.03. 13:23:28
Csak ha csekken fizeted be akkor te vagy döntési helyzetben, ha levonatod és várod, hogy igazolást küldjenek, akkor meg kiszolgáltatott helyzetben vagy.
Ez a nagy különbség.
És ez nem-az-az-ország ahol jó dolog kiszolgáltatottnak lenne.
Csak ennyit akartam mondani.
Köszönöm a türelmet.
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.10.03. 13:30:30
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.10.03. 13:34:20
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2008.10.03. 13:36:22
Pista 2008.10.03. 13:41:34
vittem be a lemondó nyilatkozatat a szegedi kirendeltségbe. A pult mögött egy szőrmók, bunkó csávó ült, és miután átvette a papirt, beszólt nekem:
"Asziszi, hogy másutt jobban jár?"
Én meg válaszoltam:
"Semmi köze hozzá!"
(amúgy az új helyen fele annyit kellett fizetni, mint az Allianznál)"
AlulírottFentemlített 2008.10.03. 13:51:07
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.10.03. 14:01:45
Amúgy a Posta már teljesen megjavult? Nem lehet, hogy ott vesznek el a levelek? Csak úgy kérdezem.
AlulírottFentemlített 2008.10.03. 14:07:59
É2I 2008.10.03. 14:35:07
Én is csodálkoztam, hogy ilyen is van.
Jah és kell lenni náluk panaszkönyvnek, mivel szolgáltatnak, pénzért. Jól látható helyen ki kell függesztve lennie. Tehát a levelet lehet küldeni a felügyeleti szervüknek is. Mindjárt lesz panaszkönyv is - ha meg nincs -, bünti is.
Koli 2008.10.03. 14:48:25
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.03. 14:51:22
Persze azokban az esetekbenigazad van amikor a csekkel jön az igazolás.
bekbórd! 2008.10.03. 14:51:34
É2I 2008.10.03. 14:52:00
Illetve nyegyedévente, esetleg havonta, én nem kívánom nekik előre kifizetni. Kamatozik az nálam is ;)
É2I 2008.10.03. 14:53:09
A csekk maga igazol.
É2I 2008.10.03. 14:55:52
Nelson. · http://nelson.blog.hu 2008.10.03. 14:56:50
"Talán egyszer nem kaptam meg, bementem; kérdés nélkül nyomtattak egyet."
És honnan tudták, hogy miért mentél be? Vagy bárkinek adnak igazolást, aki bemegy és nem kérdez?
Allianzban amúgy dugott már valaki?
CID 2008.10.03. 15:12:30
Miért nincs nekik panaszkönyvük ?"
Lehet, mert vásárlók könyve, a becsületes megnevezése. Ugyebár abba dícséretet is lehet írni, gondolom az itt kommentelők ezt nem teszik :)
AlulírottFentemlített 2008.10.03. 15:14:13
Állítólag egy 3 diplomás pár igen, csak az volt a baj, hogy igazolást ők sem kaptak.
Naív lélek 2008.10.03. 15:17:27
Aztán írtam nekik egy levelet , hogy az fel se merűl bennük, hogy elveszhettek azok a levelek a postán is, esetleg mért nem ajánlva adják fel az ilyen dolgokat. Ja és persze, hogy amint lehetséges minden szerződésemet felbontom náluk. Elküldtem a levelet ( természetesen ajánlva ) minden fönöknek nevezett egyénnek az egonnál. Jött is a válasz ( ami már nem gépszöveg volt) , hogy ők sajnálják, de akkor is én vagyok a híbás. Befizzetük a díjakat, vártuk a viszzaigazoló zöld papirkát, nem kaptuk meg... Ismét mentem ajtót csapkodni. Szemlesütve nyomtatták. Most várom az utolsó negyedévest.. ( az ügynök előre szólt már, ha ez sem jönne meg akkor mehetek be ismét és ő kinyomtatja nagyon szívesen) Hát ennyi... Én biztos , hogy váltok novemberben... Bocs, hogyha túl bőlére eresztettem. :)
Naív lélek 2008.10.03. 15:24:38
CID 2008.10.03. 15:26:52
@Koli
Illetve nyegyedévente, esetleg havonta, én nem kívánom nekik előre kifizetni. Kamatozik az nálam is ;)
Azért, éves fizetésnél, nem kevés kedvezményt kapsz.
BODza 2008.10.03. 15:53:52
CID 2008.10.03. 16:13:51
Micsoda??? Ez nevetséges!! 2008.10.03. 16:57:26
Amúgy ha már itt tartunk, nem hallott esetleg valaki valamit arról a MÁV ÁBE-es fickóról, aki sikkasztott? Nekem úgy rémlik, mintha nagy lenne a csönd a médiában az ügyről, biztosan ezt is besöprik a szőnyeg alá...
jesszumpepi (törölt) 2008.10.03. 17:16:20
Ha kell,valamelyik fizetnivalót csúsztatom.A csekkszelvényeket elteszem egy külön dobozba.
Nem tart soká a postai feladás.Különben is viszek újságot.
Leginkább az a zavaró tényező,hogy milyen türelmetlenek az emberek.
Pedig általában rövid idő alatt lehet végezni.
Unbiased 2008.10.03. 17:49:54
Secnir 2008.10.03. 18:09:26
[...]
Allianzban amúgy dugott már valaki?"
én még nem, ritkán járok külföldön...
:)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2008.10.03. 19:19:14
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.03. 19:20:26
Te miert viszel ujsagot a postara?
az en idomben meg arultak
hiszti 2008.10.03. 22:44:50
Amikor szóvátettem, hogy a francnak nem küldik ki, azt mondta, hogy így legalább negyedévente találkozunk.
Most örülnöm kéne?
Mylady 2008.10.03. 22:52:00
az erősen függ attól, hogy néz ki az ügynök :)
hiszti 2008.10.03. 23:06:44
Szarazkoro 2008.10.04. 09:22:21
Vacon a nagypostan meg megvan az az ujsagosbode, emlekszel ra?
nyunyógomez · http://indafoto.hu/arecibo 2008.10.04. 11:12:48
lopicigaspar 2008.10.04. 12:37:46
És a slusszpoén: a szerződés újrakötése (nemfizetés miatt)ellenére megadták a B1-et.
Ilyen is van
Stevwe 2008.10.04. 13:48:18
tc 2008.10.04. 13:59:31
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2008.10.04. 18:04:16
az az igazsag en mar a nagypostara sem emlekszem hol volt
ujsagot az ujhegyi es nem tudom mi sarkan vettem az etelbar vagy mivel szemben
Zsírfeka 2008.10.04. 18:21:05
ehhez képest a nyaralás napjáig vártam, majd elmentem a honlapon szereplő címre, melyen nem volt Allianz kirendeltség, bementem a flórián térre, ahol másfél órán át ültem a kirendeltségbe, mert 2 asszony foglalkozott a biztosításokkal
ezek mellett az hogy én is szóba elegyedtem tizenéve nem látott képviselőnkkel, aki megígérte az igazolást, és olyan 2 hétre rá meg is jött
a helyzet pikantériája, hogy évesek vagyunk, mégis negyedévest küld az A.
szóval gáz társulat, de a kárrendezés az tök korrekt, én csak ezért szeretem
elfmage 2008.10.05. 15:00:50
Korrekt kárrendezés?
Olyan számaik vannak amiért én szégyenlem magam ha ki kell őket hívni.
Beázott WC plafon+ oldalfalakra kiszámolt 9500.- Ft-ot a mókus.
Persze szemle meg minden, mert csalsz lopsz hogy bejelented, ahelyett hogy kussban fizetnéd a sarcot.
Egy Egon vagy Generali kb 15-20eFt-ot számol szemle nélkül egy ilyenre.
Picujka 2008.10.05. 16:08:22
Fairy Girl 2008.10.06. 10:24:07
flea 2008.10.06. 13:36:19
- kötök cascót (biztositas.hu-n), beállítom a csoportos beszedést
- bankban vmit elk*rnak, beszedés sikertelen
- levél jön, h gyorsangyorsan fizessek, mert megszűnik a szerződés
- telefonon ügyfélszámot elkér, bankkal egyeztet, csop.beszedést meggyógyít
- Allianzos ügyintézőhöz kérdés: akkor lehívják-e újra, vagy ami nem sikerült, azt fizessem be a küldött csekken? Válasz: no para, no csekk, lehívják
- 2 hét múlva levél jön: nem fizettél, megszűnt :) (mint kiderül: alapesetben lehívták VOLNA, de az adott hónapban már nem volt több "lehívási napjuk")
- telefon: de nekem kell casco, és rajtam nem múlt, hogy nem bírtátok beszedni, barmok...
- válasz: oké, akkor az elmaradt díjjal (csaknem 40k, szigorúan kp-ben!) és az autóval menjek be a kárrendezőbe (gondolom kilométeres sor, de mindenképp elmebeteg nyitvatartás és világ végi helyszín), ahol felmérik, h nem azért akarom-e újraaktiválni a szerződést, mert közben pont sikerült összetörni a kocsit. És akkor majd újraaktiválják.
- kérdés: nem egyszerűbb ennél új szerződést kötni?
- válasz: dehogynem
- köszi visszhall :)
(hozzátartozik, hogy rezgett a léc, de végül az új szerződést is velük kötöttem, mert ők voltak a legolcsóbbak. ehhez ugyan befáradtam a kirendeltségre, de legalább egy 100% hozzáértő ügyintéző srác pikkpakk elintézte az egészet, és láss csodát, azóta működik... Valamint mivel az autó ekkorra már használt lett, a havi díj is vagy 20%-kal kevesebbre jött ki :))))
Kanten_vagyok_Montarzsiból 2008.10.07. 14:00:24
Szanyi Laura 2008.10.08. 15:07:12
Köszönjük, hogy felhívta figyelmünket az esetre. Bár a név és adatok hiányában nem tudjuk az esetet pontosan beazonosítani, a körülményeiből valószínűsítettük, kiről és milyen ügyről lehet szó. Az alábbiakat találtuk: Kb. két héttel ezelőtt egy ügyfél a felesége nevére szóló gfb díjigazolását kérte, és egyben panaszolta, hogy egy ideje nem kapja meg leveleinket és így személyesen kell bejönnie a díjigazolásért. Kérte a panaszkönyvet.
Az ügyfélszolgálatos munkatársnőnk közölte, hogy panaszkönyvünk nincs (mármint nem könyv-formában rögzítjük a panaszokat, hanem panaszbejelentő űrlapot használunk), s azonnal intézkedett az ügyben. Még ott, az ügyfél jelenlétében felhívták Budapestet, és egyeztették a nyilvántartásban szereplő adatokat. Kiderült, hogy minden, a nyilvántartásunkban szereplő adat helyes, a postázási cím a valóságnak megfelelő, s nyilvántartásunk szerint a leveleket rendben postáztuk. Az ügyfél feltehetően nem cégünk hibája miatt nem kapta meg a díjigazolást postán. Ügyfélszolgálati munkatársunk természetesen intézkedett, átadta a kinyomtatott díjigazolást, és az ügyfél távozott. Tekintettel arra, hogy a panaszt az adatok egyeztetésével, illetőleg a díjigazolás kiadásával azonnal és helyben orvosolták, az ügyet - mint a továbbiakban intézendő panaszt - valóban nem rögzítették, ezt az ügyfél sem kérte.
Az esetet intéző kolléga az egyik legrégebben társaságunknál dolgozó ügyfélszolgálati munkatársunk, nagy rutinnal és empátiával. Elképzelhetetlen, hogy magatartása ne az ügy megoldására irányult volna és hogy kommunikációjának stílusa helytelen lett volna. Ha mégis valami félreérthető lett volna, amit az ügyfél sérelmesnek érezhetett, akkor természetesen ezúton is szíves elnézését kérjük.
Mindenesetre köszönjük a jelzést, a (feltételezett) konkrét esetben kivizsgáljuk, miért nem jutott el ügyfelünkhöz a díjigazolás, ha a nyilvántartásunk szerint kiküldésre került a megadott címre.
Tájékoztatásul megjegyzem, hogy az ügyfelek visszajelzései, panaszai fontosak számunkra, ezt rögzíti is a panaszok intézésével kapcsolatos belső szabályzatunk. Valamennyi fiókunkban, az ügyfélszolgálati térben olvasható panaszkezelési politikánk "A panaszkezelés elvei és gyakorlata" címmel, ami a panaszkezelésünkkel kapcsolatos legfőbb tudnivalókat rögzíti, ügyfeleink tájékoztatásának érdekében.
Üdvözlettel
Szanyi Laura
Allianz Marketing és Kommunikáció
tibor.c 2010.04.28. 21:37:27
„Pénzbirsággal” sújt a biztosító! Megbüntetett 10 évre előre...
Majdnem három évtizede ugyanazon biztosítónál van a gépjármű felelősség biztosításom. Azóta csak befizetőjük vagyok, fizetési hátralékom sohasem volt. Bár folyamatosan gépjárműben ülök, még egyetlen kárt sem okoztam.
Azonban két éve folyamatos problémát okoz a normális kapcsolat tartás, mert levelezési címemet kérésem ellenére megváltoztatták. Többször kértem, hogy javítsák ki, végül azonban a hibajavítás legegyszerűbb módját a szerződés törlését választották, valamint bónusz besorolásomat nullázták. Ennek következményeképpen a korábbi 18 ezer Ft-ot drasztikusan megemelték, most 54 ezer Ft-ot kell fizetnem.
A történet:
2009. év elején papírgyűjtőktől véletlenül került hozzám egy 2008. decemberében keltezett felszólító levelük. E-szerint fizessem be az addig esedékes biztosítási díjat dec. 31-ig, mert egyébként törlik a biztosításomat.
Mivel nem tudtam határidőre befizetni, a legkedvezőbb bónusz besorolásomat megszüntették, kérésemre azonban hamarosan helyreállították, mivel a hibás címzés miatt nem tudtak időben értesíteni.
2010-ben ugyanaz történt! A levelük újra híbás címre ment.
Ez esetben mérlegelés nélkül elutasítottak. Elismerték ugyan hibájukat, de beérték egy szimpla bocsánat kéréssel. Az eset kapcsán minden felelősséget rám hárítottak azzal, hogy amúgy sem írja elő a tövény számukra az értesítési kötelezettséget, és a „bíróság előtt meg tudják védeni az álláspontjukat”. Én viszont állítom, hogy a legkedvezőbb bónusz besorolásomat, a kármentes vezetésemmel értem el, nem a fizetési morálommal.
Az idő pénz, a biztosító munkatársai is jól tudják. Amennyit én veszítek havonta, azt ők megnyerik. Folyamatos levelezésben vagyunk. Részükről egy hónapnál több idő is eltelik, mire választ kapok leveleimre.
Ma már számtalan eszköz áll rendelkezésre kacsolatfelvételre, a biztosítóm 2 éven keresztül mégsem tudott elérni. Ilyen esetben az üzletkötőjüknek lenne egy feladata, mégpedig a kapcsolat felújítása. Ha biztosítást szeretnének kötni, akkor persze ismerik az elérhetőséget, „bombáznak” akaratom ellenére is.
Egyébként én sem tudom elérni a biztosító vezetőjét, elhappolják előle a leveleimet!
Nem tudom őket otthagyni, amíg nem rendezik a bónuszomat...